sužavanje kanala

Status
Not open for further replies.
aurellie said:
ma tko bi to istokario, nebi gospa to napravila. Pa nije smjesa od cukara, držat će ona, vidiš kako sam joj lijepo napravio brazde da se bolje uhvati  :mrgreen:
lijepo si ti to napravio...isto kao i taj biser sa američkog "gsxr-zone " foruma koji je te bedastoče radio na starijim motorima sa karburatorima...gsxr 750, r6 i cbr 600
brzina protoka zraka sa volumetričkim smanjenjem količine usisanog zraka je čista pušiona...

ali što ja to pričam kad ti kažeš da fizika nije neka velika nauka... :misli: a šta onda je nauka ako fizika nije ???
 
zvonko situm said:
lijepo si ti to napravio...isto kao i taj biser sa američkog "gsxr-zone " foruma koji je te bedastoče radio na starijim motorima sa karburatorima...gsxr 750, r6 i cbr 600
brzina protoka zraka sa volumetričkim smanjenjem količine usisanog zraka je čista pušiona...

ali što ja to pričam kad ti kažeš da fizika nije neka velika nauka... :misli: a šta onda je nauka ako fizika nije ???
da...ali to nije sam zrak...vec je to mjesavina goriva/ zraka...da kojim slucajem ima direktno ubrizgavaje..a da ovi kanali sluze samo za dovod zraka u cilindar..mozda bi i sljakalo...ovako mu smanjuje kolicinu goriva takodjer...to moze vise stetiti nego koristiti...po meni to je kontra efekat... :misli:
 
Ma vas dvojica nemate pojma...  :jesus:

ako aurellije kaže da je tako, tko ste vi da mu proturječite ...  :LOL:
 
aurellie said:
Neće se ništa razletit neće se ništa pregrijat bit će sve ok, nemojte mi odma crnjak nabacivat  :mrgreen: Kao što SRAD reče, to je da bi se ubrzala smjesa i time postiglo bolje i duže punjenje cilindra, htio sam i sa ispušne strane varit ali ispalo nemoguće sa meni dostupnom mašinerijom. Fizika nije neka velika nauka  :mrgreen: pa tako za ovo neću testirat na ničemu jer nemam na čemu, pa je glava već montirana natrag na motor. Bude to ok. Za razliku od širenja kanala kojeg rade svi a ruku na srce čisto sumnjam da je u hrvatskoj itko testirao protočnost napravljenog nego radi isto kao i ja  :mrgreen: a kamoli dokazao da to širenje stvarno dava dobitke, ja ću prvi dan odvest motor na stol i usporedit sa prošlim podacima. Pa ako se dobije onda dobro  (y) a ako ne ulupao sam lovu u micro grinder pa mogu sve iskopat van kad me volja.

Ti podaci o širenju kanala kao da su vojna tajna. Ako netko ima podatke koji su dobici, i ja ću to možda napravit, ali ovako ne radim *neprovjerene* stvari nego pucam na sigurno a to je barem +10 konja midrangea i ako bude +5 u vrhu ja super sretan  :D
moram ti prišapnuti da ja za svoje potrebe koristim anemometar...
 
bmw m 5 said:
da...ali to nije sam zrak...vec je to mjesavina goriva/ zraka...da kojim slucajem ima direktno ubrizgavaje..a da ovi kanali sluze samo za dovod zraka u cilindar..mozda bi i sljakalo...ovako mu smanjuje kolicinu goriva takodjer...to moze vise stetiti nego koristiti...po meni to je kontra efekat... :misli:
ma taj amer je radio sa visokim bregastama i puno dužim trajanjima otvorenosti usisnih ventila pa su mu ti mali motoriči bili nemočni usisavati smješu iz karburatora.... tvrdio je kako je dobio nekih 5-6 konja u špicu ali da je popravio jad i tugu u niskim i srednjim okretajima... (neda mi se sad tražiti link o tome)
 
meni je ovo zanimljivo sta radi,samo bi se ja tako vozio u strahu da se nebi to cudo odvojilo :?
 
Ne bi se stel mesat u nauku, al to po meni ne sluzi nicem. Da si s tim tekucim metalom oblikoval quench zone glave, to bi vec imalo nekog smisla (mada sumnjam da bi prezivjelo temperature). Svi se bave portanjem glava, sirenjem ventila, i slicnim, jedino ti suzavas kanale. Mada, mozda si revolucionar.
 
neznam,ja sam usis polirao a pripremam se opet stavit masinu na stol i sirit usis jer mi se prije nije dalo,ali ovo suzavanje hmmmm mozda je i dobro jer sad smjesa ide direktno bez za "zapinje" ali opet sama kolicina benzina je smanjena ali mozda ide brze i direktno,e jbg sad da mi znat tko je skuzio ovo sta ja pisem :mrgreen:
 
Aurellie               
Ja sam na mojoj CBR polira kanale do sjaja i osjetija san razliku u vožnji.Lakše je postizala okretaje i bila malo elastičnija ali sav taj posao nije neka velika dobit.(da nisan minja razvodni lanac ne bi je bija rastavlja a kad je več bila rastavljena bilo mi je pri ruci)Za one koji budu pitali zašto je rastavljen motor za zamjenu faznog lanca !!Tako piše u manualu jer lanac od Honde original je u jednom komadu Ne rastavlja se i potrebno je vaditi radilicu van iz bloka.Govorim za Službeni servis Honde.Između ostalog i vrime je propisano,8.5 sati.
 
zvonko situm said:
moram ti prišapnuti da ja za svoje potrebe koristim anemometar...

jeli to onaj uređaj koji uspoređuje koliko vode stane u cilindar prije i poslije širenja?  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jer si prije 2 mjeseca tako radio, a sad odjednom imaš anemometar, možda sam i u krivu ali rado  bih vidio podatke od nekog motora, pa može i od tvoje buse... :D

Neću više odgovarat da ne trujem temu, motor je vrlo blizu dovršetka a jedino stol, koliko toliko, može dokazat smisao ovog projekta. Nadam se da će iznenadit prvo mene a onda i vas  :D
 
aurellie said:
jeli to onaj uređaj koji uspoređuje koliko vode stane u cilindar prije i poslije širenja?  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jer si prije 2 mjeseca tako radio, a sad odjednom imaš anemometar, možda sam i u krivu ali rado  bih vidio podatke od nekog motora, pa može i od tvoje buse... :D

Neću više odgovarat da ne trujem temu, motor je vrlo blizu dovršetka a jedino stol, koliko toliko, može dokazat smisao ovog projekta. Nadam se da će iznenadit prvo mene a onda i vas  :D
miješaš po običaju kruške i jabuke...
...ustvari ne.....  ti miješaš smokve i masline...
 
zvonko situm said:
miješaš po običaju kruške i jabuke...
...ustvari ne.....  ti miješaš smokve i masline...

zar anemometar nije instrument za mjerenje jačine vjetra?  :misli: :mrgreen:
 
igi_st said:
zar anemometar nije instrument za mjerenje jačine vjetra?  :misli: :mrgreen:

potpuno si upravu ....  (y)

ali gledaj na to s druge strane.. ;)

brzina/jačina vjetra (čitaj: brzina protoka zraka/smjese) .... kužiš .. ;)
 
strasilo said:
potpuno si upravu ....  (y)

ali gledaj na to s druge strane.. ;)

brzina/jačina vjetra (čitaj: brzina protoka zraka/smjese) .... kužiš .. ;)

i onda kad se malo zamisliš nemaš ništa jelda  :mrgreen: jer za taj posao treba imat flowbech, a ovako bolje ništa ni ne radit a ne se hvalit igračkama koje nemaš, a zapravo si jedino izmjerio koliko ccm vode stane u kanal prije i poslije, zar ne zvonkec? Puše li kakav povjetarac u slavoniji?  :mrgreen:
 
yatasaki said:
samo ti prosiri kanale ako mozes, ova prica o ubrzanju smjese je mit, sto uzi kanal otpor je  veci ..ironicno je da ce se smjesa stvarno ubrzat samo ce kolicina naravno ostat manja..
:?

sve stoji, osim ako već i  tvornički kanali nisu predimenzionirani...  :D jesu li? Neznam, ali čudno je da npr moj 10 godina star F4 ima veće kanale od npr 600RR, ili skoro pa iste kao motori od litre? Znam da sama ideja zvuči čudno, ali kad se čovjek zamisli... :D
 
yatasaki said:
ja bi se radije poigrao ramairom !

done! usisna površina airductova veća za skoro duplo, airbox od novijeg modela, možda i drugačiji usisi ali o tom po tom - u nekoj drugoj temi
 
aurellie said:
i onda kad se malo zamisliš nemaš ništa jelda  :mrgreen: jer za taj posao treba imat flowbech, a ovako bolje ništa ni ne radit a ne se hvalit igračkama koje nemaš, a zapravo si jedino izmjerio koliko ccm vode stane u kanal prije i poslije, zar ne zvonkec? Puše li kakav povjetarac u slavoniji?  :mrgreen:
joj dečko što si naporan....
pa znaš li ti uopče šta je u flowbenchu osnovna stvar i kako to uopče radi ??

zapreminu ili volumen kanala mjeriš količinom tekučine koja u njega stane... anemometrom (kupi si jednog vrhunskoh sa termosondom 8 mm za cc 600-700 eura ) mjeriš brzinu i količinu protoka zraka... kada si povečao volumen kanala i zadržao brzinu protoka kakovu si imao na originalnom kanalu napravio si odličan posao a kad si uz povečanje volumena koji se mjeri ccm vode postigao i ubrzanje protoka zraka kroz tako kapacitetniji kanal...tada si napravio perfektan posao...
da nisi poslovično provokativno bezobrazan tj.da imaš drugačiji nastup možda bih te i posavjetovao ali ovako ču se samo ispričati što sam uopče i pogledao kakvim se djetinjarijama baviš...
adio sinko
 
Status
Not open for further replies.