sužavanje kanala

Status
Not open for further replies.
RE Croatia said:
Dobro, je li sužavanje dalo kakav rezultat?  :shock:

Ne još, jer motor još nije spreman za cestu jer se osim same mašine radi na svemu osim na kosturu, pa posao ide dosta sporo. Čim motor bude spreman ide na stol, imam dyno podatke od prije pa će bit lako usporedit ima li ovo koristi ili ne  :D
 
Mislim da je za hobiste ovo najisplativje riješenje.

btw Ima li kakav tokar da bi ovo napravio, a da nije po zlato :misli:
 
lijevci za karburatore...i bolje vrtlozenje smjese...dakle...bolje punjenje cilindara... :misli:
 
Jest, samo je meni ubrizgavanje.
Ove su dimenzije za SV-a, ispitano na stolu.
 
ma nebitno...ali rezultat je isti..To se moze istokariti od tvrde plastike....Nije to puno troska.... 8)
 
Hm, skeptičan sam. Suženje može donjeti samo manje performanse kako god okreneš. Bit će interesantno pročitati testiranje na stolu, ak' bude objektivno. Svakako, čestitam na smjelosti i volji.
 
JANA VTC said:
Venturi :wink:


(y)

evo jedan jednostavni link za sve koji mislite da je ovo restriktivno, ne trebate ništa čitat, samo dođite do animacije gdje ide nešto kroz cijev, i pomicanjem žutih kockica pokušajte napravit rašireni port, a onda suženi. Pogledajte što se dogodilo sa protokom (flow rate) u usporebi sa površinom kanala (area) i brzinom (velocity). Ostane isti! Ali se brzina poveća, na račun smanjene površine. Dakle, dobivena je veća inercija smjese koja i dalje nastavlja punit cilindar iako on više ne usisava, a izgubilo se ništa!  :D Da je ovo bilo izvest i na ispušnim portovima, bilo bi super ali nažalost ovaj put dostupna mašinerija nije to omogućila  :(

http://home.earthlink.net/~mmc1919/venturi.html
 
Zanimljivo nema šta! Vidjet ćmo šta će bit od tog.

Sam jao si ga onom tko kupi taj motor od tebe. To je sve nešt kemijano. :LOL:
 
aurellie said:
(y)

evo jedan jednostavni link za sve koji mislite da je ovo restriktivno, ne trebate ništa čitat, samo dođite do animacije gdje ide nešto kroz cijev, i pomicanjem žutih kockica pokušajte napravit rašireni port, a onda suženi. Pogledajte što se dogodilo sa protokom (flow rate) u usporebi sa površinom kanala (area) i brzinom (velocity). Ostane isti! Ali se brzina poveća, na račun smanjene površine. Dakle, dobivena je veća inercija smjese koja i dalje nastavlja punit cilindar iako on više ne usisava, a izgubilo se ništa!  :D Da je ovo bilo izvest i na ispušnim portovima, bilo bi super ali nažalost ovaj put dostupna mašinerija nije to omogućila  :(

http://home.earthlink.net/~mmc1919/venturi.html

Ako to uspiješ napraviti a  da ti se KOLIČINA ne smanji u korist BRZINE, onda ćeš imati efekat ... u protivnom si popušio  :mrgreen:
 
Evo jedno laičko pitaje.
Kad ga suziš da dobiješ brzinu protoka, ne treba li ga produžiti da ostane
isti volumen ? :misli:
 
nema volumen veze, volumenom kanala se bave oni koji znaju samo za "više je bolje" jer ne znaju drugačije, tj nemaju tehniku  :mrgreen: Ovdje se radi o tome da se površina kanala postepeno smanjuje tako da se on iz obične tvorničke rupe preoblikuje u ljevak pa smjesa kako ide dalje postaje sve brža. Usput se i kanal cijeli prođe micro grinderom kako bi ostao neravan i nagrašpan kako bi se zadržala idealna homogenost smjese (a poliranje? To ćemo ostavit onima koji vole da im motor gubi snagu  :wink: )
 
aurellie said:
(y)

evo jedan jednostavni link za sve koji mislite da je ovo restriktivno, ne trebate ništa čitat, samo dođite do animacije gdje ide nešto kroz cijev, i pomicanjem žutih kockica pokušajte napravit rašireni port, a onda suženi. Pogledajte što se dogodilo sa protokom (flow rate) u usporebi sa površinom kanala (area) i brzinom (velocity). Ostane isti! Ali se brzina poveća, na račun smanjene površine. Dakle, dobivena je veća inercija smjese koja i dalje nastavlja punit cilindar iako on više ne usisava, a izgubilo se ništa!  :D Da je ovo bilo izvest i na ispušnim portovima, bilo bi super ali nažalost ovaj put dostupna mašinerija nije to omogućila  :(

http://home.earthlink.net/~mmc1919/venturi.html

Da al ovo je dosta jednostavan model gdje se sve gleda idealno a ipak praksa je nešto drukčija zar ne ?
Šta ako dođe do vrtložnog gibanja zraka u tim usisima ili šta ti ja znam čisto govorim onako izglave, nisam ja fizičar niti šta ja znam, šta će onda biti ?  :misli:

A ram air isto ima određene neke karaktersitike, to sve nešto osciliraju valovi zraka u tome pa se gađa u kojem okretajima će najbiše zraka ulaziti itd... nije to baš mare daj sira !
 
aurellie said:
nema volumen veze, volumenom kanala se bave oni koji znaju samo za "više je bolje" jer ne znaju drugačije, tj nemaju tehniku  :mrgreen: Ovdje se radi o tome da se površina kanala postepeno smanjuje tako da se on iz obične tvorničke rupe preoblikuje u ljevak pa smjesa kako ide dalje postaje sve brža. Usput se i kanal cijeli prođe micro grinderom kako bi ostao neravan i nagrašpan kako bi se zadržala idealna homogenost smjese (a poliranje? To ćemo ostavit onima koji vole da im motor gubi snagu  :wink: )

nije riječ o volumenu kanala, već o volumenu smjese .. ;)
 
ja na to gledam tako da će gore i dole bit veći kanali odnosno gore a dole cilindar i da kad dođe to tog suženog dijela laganije će otjecat u cilindar ali većom brzinom zato što će dobivat veći potlak i tu će se desit veči efekt nego kad ljuti turpijaju kanale bez neke veze i reda ako sam ja dobro pokopčo stvar??
 
aurellie said:
nema volumen veze, volumenom kanala se bave oni koji znaju samo za "više je bolje" jer ne znaju drugačije, tj nemaju tehniku  :mrgreen: Ovdje se radi o tome da se površina kanala postepeno smanjuje tako da se on iz obične tvorničke rupe preoblikuje u ljevak pa smjesa kako ide dalje postaje sve brža. Usput se i kanal cijeli prođe micro grinderom kako bi ostao neravan i nagrašpan kako bi se zadržala idealna homogenost smjese (a poliranje? To ćemo ostavit onima koji vole da im motor gubi snagu  :wink: )

Usisni kanal bi trebao biti blago matiran i bez ikakvih nepravilnosti i prijelaza.
 
DanijelRs said:
kaj nebi bilo ok da su suisni polirani da gorivo lakše prolazi???
Kako na čemu. Najjednostavnije rečeno - na raspinjačima ne, na ubrizgavanju da.
 
Ako vas ja dobro kužim znaći tamo kad izlazi iz rasplinjaća ne polirat al tamo di ulazi u culindar tamo da???
 
DanijelRs said:
Ako vas ja dobro kužim znaći tamo kad izlazi iz rasplinjaća ne polirat al tamo di ulazi u culindar tamo da???
Ukoliko je motor "napajan" preko rasplinjača, onda se nije baš pokazalo dobro da je fejst spoliran.
Ako motor ima ubrizgavanje goriva, onda poliraj bato do špigla. :mrgreen:
 
Onda kužim al ovo je sve u svemu ok projekt zato kaj čovjek nezna kaj sve može očekivat a kad se šire kanali manje više se sve zna
 
Status
Not open for further replies.