Suzuki Antares Centar Zagreb

Frutek hvala tebi na trudu i objasnjenju

Dodavanje motorima od strane pojedinih dilera je njihov osobni dogovor ( problem nastaje kad netko uzima sa namjerom da je prosljedi drugom i nadam se da nisam u pravu )

Tebi zelim svaku sricu i nadam se da ce utakmica bit postena
Hayabusa konkretno ima limit narudzbe 1 komad po dileru u danu.. da ih je 500 gore, taj dan smo mogli naruciti samo po jednu. Att u toj prvoj turi mislim nije imao srece. U naredne 3 runde ja nisam ulovio niti jednu. Dok je Split uspio dobit jednu. Meni se opet posrecilo tek u 4. pokusaju.

Takva je igra! A sad medusobni dogovori, to na zalost nitko od nas ne moze utjecat. Tu je puno faktora u igri, jedan od bitnih je ljudskost al to je sad vec sasvim druga (duga) tema
 
  • Like
Reactions: Village
Dodavanje motorima od strane pojedinih dilera je njihov osobni dogovor ( problem nastaje kad netko uzima sa namjerom da je prosljedi drugom i nadam se da nisam u pravu )

Pratim malo temu, no kako Suzuki nije "moja" marka, ne kužim ima li Suzuki svoje zastupništvo u Hrvatskoj koje to prodaje i može određivati da se jedan neprodani motocikl premjesti iz jednog salona u drugi gdje je prodan, da kupac ne čeka mjesecima da se isporuči njegov plaćeni motocikl, ili zastupnik samo podijeli motore privatnim salonima koji su ih naručili i platili?

Kužim da ima ovlaštene dilere koji su svaki firma za sebe i jasno je da si oni neće međusobno prepuštati ili ustupati motore (jer je teško do njih doći i plaćeni su privatnom lovom), ili ako tržište zahtijeva da se motor premjesti iz jednog salona u drugi zato jer je u tom drugom prodan, a nije na lageru, nešto onako kako to ima organizirano između npr. BMW salona u Njemačkoj (ne računam tu opet privatne dilere koji funkcioniraju na istom principu "prodajem svoj motor jer sam ga ja i kupio"...

Hayabusa konkretno ima limit narudzbe 1 komad po dileru u danu..

To je za Hrvatsku jako puno, ne znam koliko dilera ima u Hrvatskoj, ali da ih je i (samo) 5, to je pet Busi dnevno na hrvatskom tržištu, a ispada da se tu jebemo na način "jedna u proljeće, jedna u jesen" (i to za sve njih 5 zajedno...)... gdje onda škripi? Besparici dilera? Nesposobnosti zastupnika?

Ne znam, ne kužim, ali ako je limit 1 komad po danu i dileru, to je znači 35 komada na 5 dilera u tjedan dana, a ne 7 komada u tijeku godine...
 
Pratim malo temu, no kako Suzuki nije "moja" marka, ne kužim ima li Suzuki svoje zastupništvo u Hrvatskoj koje to prodaje i može određivati da se jedan neprodani motocikl premjesti iz jednog salona u drugi gdje je prodan, da kupac ne čeka mjesecima da se isporuči njegov plaćeni motocikl, ili zastupnik samo podijeli motore privatnim salonima koji su ih naručili i platili?

Kužim da ima ovlaštene dilere koji su svaki firma za sebe i jasno je da si oni neće međusobno prepuštati ili ustupati motore (jer je teško do njih doći i plaćeni su privatnom lovom), ili ako tržište zahtijeva da se motor premjesti iz jednog salona u drugi zato jer je u tom drugom prodan, a nije na lageru, nešto onako kako to ima organizirano između npr. BMW salona u Njemačkoj (ne računam tu opet privatne dilere koji funkcioniraju na istom principu "prodajem svoj motor jer sam ga ja i kupio"...



To je za Hrvatsku jako puno, ne znam koliko dilera ima u Hrvatskoj, ali da ih je i (samo) 5, to je pet Busi dnevno na hrvatskom tržištu, a ispada da se tu jebemo na način "jedna u proljeće, jedna u jesen" (i to za sve njih 5 zajedno...)... gdje onda škripi? Besparici dilera? Nesposobnosti zastupnika?

Ne znam, ne kužim, ali ako je limit 1 komad po danu i dileru, to je znači 35 komada na 5 dilera u tjedan dana, a ne 7 komada u tijeku godine...
Koliko sam skužio,taj dan kad se može naručiti je limit 1 po danu,bez obzira koliko ih ima i koliko ti treba i to je Max koliko možeš dobiti ali ne znači da ćeš dobiti niti taj jedan. Opet koliko sam ja skužio u ovoj godini je bilo tih četri puta kad je mogao naručiti. Znači mogao je Max dobiti, i pokušao je ,4 motora a dobio samo 2
 
  • Like
Reactions: Village
Ekipa, hvala na Fruteku.. mozda da trazim da mi @mate promijeni nick...
Vezano za kolicine i pozicije, ajmo napravit iznimku jednom pa objasnit..

Borba je oko Hayabuse.. 6 dilera u RH, ukupno prodano mislim 7 komada ako sam ih uspio pobrojat sve.. mi smo uspjeli potvrdit narudzbu i isporucit cak dvije za sad (onu prvu pocetkom sezone i sad ovu koja je otisla prosli tjedan. Att jednu, Skojo jednu i Novema 3.. a posto su imali uplacene akontacije od tih tri jednu im je prepustio Baumgartner a jednu Motor teh. (Aaaajjj nepravde, ljudi su si dobri medusobno. Sta cemo sad?)


Tako da su price o blizini oltara i vezama toliko glupe i neutemeljene da mi je zlo.


Sto se "staza" i prodanih motra tice, tu ste cak na tragu necega... ali ste u jebenoj zabludi!

Novema kao trenutno najstariji (aktivni) diler Suzuki motora a za njima i Att imaju vise prodanih motocikal pa im se u nekakvim vanrednim kolicinama prepusta vise jedinica. Npr. Novema dobila 5, Att 3 a mi 2 stroma 650. I to je ok.. te firme to rade duze od nas i realno vise su motocikala prodali i samim time vise doprinjeli Suzukiju. Mi smo relativno friski u tome i jos uvijek lovimo zamah. Al polako, tu smo i planiramo tu biti dugo. Polako gradimo svoju pricu.

Sto se veza tice, ja, kolko mi je poznato, od svih trenutno aktivnih ljudi u Suzuki moto mrezi kod nas imam najdulji staz. Po Hrvatskoj se vozilo ili jos vozi preko 1000 Suzukija koje smo isporucili daleko prije nego je tu bila Novema, Att, izmedu ostalog i Antares.. pa to na niti jedan nacin ne utjece na poziciju Antaresa u odnosu na druge dilere. I opce mi se glupo busat o prsa brojkama i pozivat na staz, veze, kakve god izmisljotine..

Svi smo zahvaceni krizom koja roka po citavoj auto/moto industriji... svima nam fali motora.. svi bi naravno htjeli dobiti i prodati vise. Realno zato smo ovdje. Da radjmo. Ali sistem je takav da stvarno 90% motora naruci "najbrzi prst". Portal se otvori svima u isto vrijeme. I u roku od 2 minute lokalnih 100 dilera pograbi sve se sto se pograbit dalo. Pa kog je posralo, taj je nesto dobio.

Nemojte se hranit glupostima i hvatat dispeta kako Zagreb uvijek dobije sve a Split uvijek zajebu.. bilo mozda nekad u kameno doba.. danas mozes bit prisutan svugdje i u svemu bez obzira na koordinate na kojima se nalazis
Ne znam na koga si mislio pod ovo hvatanje dišpeta i ovo u jebenoj zabludi,ali ja sam napisao u globalu sve ovo šta i ti samo sam malo nadodavao da lakše objasnim šta želim reći.
E,da i Frutek je ljepše i lakše se pamti i piše nego frulex 😁
 
  • Like
Reactions: frulex
U biti, jebeš takvu firmu koja ne može isporučiti jebena 4 motora na tržište sa registriranih 100K+ vozača A kategorije...
A očito je tako,ne znam zašto, znam da u yamahi možeš dobiti motor,bar ovaj što mene zanima, isto tako znam da možeš dobiti i Kawasaki,ali isto tako znam da Hondu ne možeš dobiti. Zašto je to tako ne znam
 
Mislim da ne bi bilo loše da prije pisanja u ovoj temi odete malo prošetati po auto i moto salonima, ne nužno u HR, pa da vidite stvarnu situaciju.
Na šta misliš?
Ako misliš na trenutnu situaciju s čipovima, znamo svi da sve više pada proizvodnja i da će biti sve manje dostupnih motora i auta
 
Last edited:
Ljudi, pa ogromni Mercedes ne radi odredene modele jer ih nema od cega napravit. Ford je ugasio Fiestu.. Toyota se ceka.. odredeni auti imaju isporuku po godinu dana.. a tu pricamo o divovima auto industrije! Ja Suzukiju skidam kapu jer je u odnosu na gore navedene "manja riba" a jos uvijek sve dolazi. Jasno, u jako ogranicenim kolicinama.. ali idu.. kapaju..


Sto se svih ovih mojih objasnjenja tice, samo zelim da otvorite oci i shvatite da smo stvarno svi u ovoj mrezi u istom loncu i istim pozicijama. Price o oltaru, protekciji i vezama ne drze vodu. Stvaraju se neke teorije zavjere i iluzije kako je "nama bolje nego njima".. nema tu istine kao ni srece a samo ce bit nekih tenzija i zle krvi.

Kamo srece da Att moze sad dobit 10-20 Hayabusa.. to znaci da ih ima i da cu ja uspjet narucit sve sto mi treba. Ali to trenutno nije tako.. borba je za svaku slobodnu jedinicu i dok ne dodu bolja vremena svi cemo se dalje borit.


Toliko od mene na tu temu, sad ljepo po prikolicu i po jednog K7 kojeg treba vratit u zivot. Mozda i na neku terasu popit frutek
 
Ljudi, pa ogromni Mercedes ne radi odredene modele jer ih nema od cega napravit. Ford je ugasio Fiestu.. Toyota se ceka.. odredeni auti imaju isporuku po godinu dana.. a tu pricamo o divovima auto industrije! Ja Suzukiju skidam kapu jer je u odnosu na gore navedene "manja riba" a jos uvijek sve dolazi. Jasno, u jako ogranicenim kolicinama.. ali idu.. kapaju..


Sto se svih ovih mojih objasnjenja tice, samo zelim da otvorite oci i shvatite da smo stvarno svi u ovoj mrezi u istom loncu i istim pozicijama. Price o oltaru, protekciji i vezama ne drze vodu. Stvaraju se neke teorije zavjere i iluzije kako je "nama bolje nego njima".. nema tu istine kao ni srece a samo ce bit nekih tenzija i zle krvi.

Kamo srece da Att moze sad dobit 10-20 Hayabusa.. to znaci da ih ima i da cu ja uspjet narucit sve sto mi treba. Ali to trenutno nije tako.. borba je za svaku slobodnu jedinicu i dok ne dodu bolja vremena svi cemo se dalje borit.


Toliko od mene na tu temu, sad ljepo po prikolicu i po jednog K7 kojeg treba vratit u zivot. Mozda i na neku terasu popit frutek
Ekipa..Molio bih da ne spominjete mene i moj ATT, jer ne sudjelujem u raspravi. Hvala.
 
Last edited:
Mislim da ne bi bilo loše da prije pisanja u ovoj temi odete malo prošetati po auto i moto salonima, ne nužno u HR, pa da vidite stvarnu situaciju.

Ne znam na što točno misliš, no ako je ciljana rasprava zašto dileri i zastupnici dobivaju u Hrvatskoj vozila na kapaljku, onda ne znam što je pogrešno rečeno... moj glavni dojam je da ti dileri nemaju novca za nabavu potrebnog broja motora koji se traže.
 
Ne znam na što točno misliš, no ako je ciljana rasprava zašto dileri i zastupnici dobivaju u Hrvatskoj vozila na kapaljku, onda ne znam što je pogrešno rečeno... moj glavni dojam je da ti dileri nemaju novca za nabavu potrebnog broja motora koji se traže.
Dojam ti je krivi.. barem u ovom konkretnom slucaju. I cudi me da, nevezano za konkretno Suzuki motore, nisi do sada shvatio krizu u kojoj je citava industrija. Vecina je u banani sa isporukama. Svega. Svugdje.
 
Last edited:
Upravo na to sam mislio, vidim po postovima da ne zna situaciju u branši a obilaskom dva, tri salona bi brzo shvatio. Pare nisu problem, para ima na bacanje i nitko ne pita više za popuste. Zadnji motor sam dogovarao u ljeto prošle godine, potvrdio u listopadu da bi ga dobio krajem veljače. Da sam čekao s potvrdom još mjesec dana., dobio bi ga u srpnju. Plaćanje je bilo prije isporuke ali sam ponudio već kod narudžbe. Pisao sam već, vraćamo se u 80-e i borba je za dobiti vozilo. Dilerima a posljedično i kupcima.
 
Pitaju me ljudi cesto jel ima kakva akcija.. kraj sezone, kraj godine... itd.. najbolja akcija je da netko moze kupiti ono sto zeli!! Jos ak to npr dobije u boji koja mu se najvise svida, mozda da uplati i jackpot jer ga je ocito krenulo!!
 
Upravo na to sam mislio, vidim po postovima da ne zna situaciju u branši a obilaskom dva, tri salona bi brzo shvatio.
Ukoliko misliš na čipove, ja na to ne mislim. Mislim baš na ono što rekoh, a to je da je HR dilerima isporučiti nešto što tražiš skoro ravno kao da sam ga tražio da si odreže i mi da ruku i nogu... i nekada je bio problem dobiti motor i na test, kamoli na nekakav izbor, najčešće se svodilo na kupnju onoga što diler ima na lageru.

Pare nisu problem, para ima na bacanje i nitko ne pita više za popuste.

Para nema i onaj koji ih ima jebeno okreće svaku kunu pet puta u ruci dok ju ne ide potrošiti, osobito HR dileri, jer se boje da neće prodati i da će im ostati motor koji će im biti teret u salonu i skladištu, pa onda i ne naručuju.

najbolja akcija je da netko moze kupiti ono sto zeli!! Jos ak to npr dobije u boji koja mu se najvise svida, mozda da uplati i jackpot jer ga je ocito krenulo!!

Ti stvarno misliš da bi trebali biti zadovoljni sa time? Sada za svoju lovu moram biti zadovoljan i ako smijem birati boju, kamoli da smijem kupiti što poželim! Jebeno na što smo spali, i kako nas nesposobni dileri uvjeravaju da je njihova nesposobnost ustvari naša sreća...
 
Nemam namjeru nikoga u ništa uvjeravat, ako ti veliš da para nema i da su svi nesposobni onda je to to.
 
Bio sam prošli tjedan u bmwu i obavješten sam da je garantirani rok isporuke motora produžen na 365 dana. Prije toga je bio 180 dana.