Suzuki gs550 1980

Status
Not open for further replies.
ja ih operem nitrom ,onda malo benzina ispušem nasprejam wd jer poslije nitra ostane suh.Ekipa radi i sa limunskom kiselinom to nisam probao,sebi gledam kupiti ultrazvučnu kadicu jer dosta radim starijim motorima pa je dobra stvar
Kruns@ako prođeš blizu Zadra javi se pa ti pronađem onaj zupćanik sa 14 zubi
 
grafit said:
ja ih operem nitrom ,onda malo benzina ispušem nasprejam wd jer poslije nitra ostane suh.Ekipa radi i sa limunskom kiselinom to nisam probao,sebi gledam kupiti ultrazvučnu kadicu jer dosta radim starijim motorima pa je dobra stvar
Kruns@ako prođeš blizu Zadra javi se pa ti pronađem onaj zupćanik sa 14 zubi

Odlicno, tako nekako sam i mislio (y)
Ja imao na poslu ( optika naocalna) ultrazvucnu kadicu ali vise nemam:( Odlicna stvar za sve
 
ja sam fergazere pral sprejem za cistiti fergazere bas,imas u autodijelovima,recimo ABRO americka firma,taj sprej je stvarno scistil i naslage,i skorene ostatke,agresivan je dosta,a to bas treba kod zapecenih i zmazanih fergazera.

dobar kompresor,tj. dovoljno jak da to ispuses kak treba,pazi na gumene dijelove poput O-ringova i membrana,ja bi to svakak zamijenil,posle svih tih godina more misliti kolko su jos dobre.
 
Fusbremzer said:
ja sam fergazere pral sprejem za cistiti fergazere bas,imas u autodijelovima,recimo ABRO americka firma,taj sprej je stvarno scistil i naslage,i skorene ostatke,agresivan je dosta,a to bas treba kod zapecenih i zmazanih fergazera.

dobar kompresor,tj. dovoljno jak da to ispuses kak treba,pazi na gumene dijelove poput O-ringova i membrana,ja bi to svakak zamijenil,posle svih tih godina more misliti kolko su jos dobre.

budem vidio kad otvorim. sigurno su vec otvarani jer vidim po sarafima samo je pitanje kada i sta je radjeno (y)
ima tih kompletnih kitova sa svim gumicama dihtunzima i dizama za kupiti. Nisu bas jeftini ali necu nista narucivati dok ne otvorim. Kazem... jednog sam otvorio odozgora i bio je prilicno uredan unutra. Vidjet cemo

Sad dosao u garazu reko idem djir.... otvorim rezervoar, a ono povuce zrak. Znaci jedan od mogucih problema je tu. Čep ne ventilira. Sad moram probati s otvorenim čepom:)
 
JURI :mrgreen:
Platina 2-3 cilindar skoro pa nije imala nimalo zazora.
To postelao, stavio filter zraka normalni i to je to.

grafit: jel normalno da puni  drugu i trecu do 11000 okr ( dalje nisam probao) ali onak, nenormalno bez imalo posustajanja obzirom da ti 50 ks daje na 9 nakon cega bi trebao padati po nekoj logici?
Imao sam kle prije koji je isto 50 ks ali ovo doslovce leti u odnosu na njega. Nije da se bunim, samo pitam :mrgreen:
Mozda je neki dynojet unutra ko zna :D
 
Medic said:
JURI :mrgreen:
Platina 2-3 cilindar skoro pa nije imala nimalo zazora.
To postelao, stavio filter zraka normalni i to je to.

grafit: jel normalno da puni  drugu i trecu do 11000 okr ( dalje nisam probao) ali onak, nenormalno bez imalo posustajanja obzirom da ti 50 ks daje na 9 nakon cega bi trebao padati po nekoj logici?
Imao sam kle prije koji je isto 50 ks ali ovo doslovce leti u odnosu na njega. Nije da se bunim, samo pitam :mrgreen:
Mozda je neki dynojet unutra ko zna :D
to ti je super ja ga nevolim ceniti preko 9 ,ipak je to stara makina
 
Niti nebudem, jer nije ni napravljen u startu za to. Ovo sam probao samo i baš se iznenadio ali ozbiljno. Čak sam išao još jednom provjeriti da na "cilindrima" piše stvarno 550.  :LOL:
 
ma ide on ,mada moj neće preko 160 ,dobra stvar je da na radilici nemaš leteće i bankove ležaje pa je to praktički jako trajno .Na njemu pazi na ulje jer ga voli gutnuti kad ga gaziš
 
gile noćna mora said:
u manualu piše da nije preporučljivo priko 8500
heheh piše, nekidan smo se vozili do Paga ja i još VTR ka i XJR i nije bilo nego 5 gas do kraja i za njima kao malo štene, ne da bih ih pratio nego da me ne čekaju puno  :LOL:
 
grafit said:
heheh piše, nekidan smo se vozili do Paga ja i još VTR ka i XJR i nije bilo nego 5 gas do kraja i za njima kao malo štene, ne da bih ih pratio nego da me ne čekaju puno  :LOL:
  (y)  (y)  (y)  ja sam jučer na svog napokon stavija rezervar,spoija gorivo,vakum i po laganoj kiši napravija dir, jedva čekam da ga odvrnem pa da vidim kako diše!
 
gile noćna mora said:
u manualu piše da nije preporučljivo priko 8500

Ma to sto pise... ovaj na 8500 tek podivlja sad ali ozbiljno i promijeni zvuk skroz.
grafit: znam za lezajeve i to svi govore da im je vrlina a ulje stalno gledam i stoji na maksimumu nakon 300-tinjak km do sada. Nista ne dimi, smrdi ili slicno. Vozio se frend iza na gsru pa pratio. I on se cudi kako ide:)
Ja prezadovoljan sada. Jedino mi se cini da regler jos moram u dogledno vrijeme zamijeniti jer pokazuje oko 12.5 samo kad dignem gas iako normalno pali i sve.
 
Medic said:
Ma to sto pise... ovaj na 8500 tek podivlja sad ali ozbiljno i promijeni zvuk skroz.
grafit: znam za lezajeve i to svi govore da im je vrlina a ulje stalno gledam i stoji na maksimumu nakon 300-tinjak km do sada. Nista ne dimi, smrdi ili slicno. Vozio se frend iza na gsru pa pratio. I on se cudi kako ide:)
Ja prezadovoljan sada. Jedino mi se cini da regler jos moram u dogledno vrijeme zamijeniti jer pokazuje oko 12.5 samo kad dignem gas iako normalno pali i sve.
tako piše u manualu za moga,skinija ga sa interneta. tek jučer sam ga kompletira i malo ga provoza,kiša pada po cili dan jedva sam napravija 10-ak km,baš me zanima kako će zaurlat na 9000.  probaj izmirit sa upaljenim dugim svitlom. meni je motor prigleda električar i reka da je naj bitnije da puni priko 12 volti. od 12 -14 je u granici normale!
 
gile noćna mora said:
tako piše u manualu za moga,skinija ga sa interneta. tek jučer sam ga kompletira i malo ga provoza,kiša pada po cili dan jedva sam napravija 10-ak km,baš me zanima kako će zaurlat na 9000.  probaj izmirit sa upaljenim dugim svitlom. meni je motor prigleda električar i reka da je naj bitnije da puni priko 12 volti. od 12 -14 je u granici normale!

ajde bas budem. Ma dok normalno radi ne diram nista
a ovo za voznju tocno znam kako ti je. ja svog registrirao pa kisa padala tri dana.... luuud
 
Medic said:
ajde bas budem. Ma dok normalno radi ne diram nista
a ovo za voznju tocno znam kako ti je. ja svog registrirao pa kisa padala tri dana.... luuud
tako je najpametnije kod starih motora. sa upaljenim dugim svitlom bi triba pokazivat da puni više,ako je tako onda nemaš brige.
 
gile noćna mora said:
probaj izmirit sa upaljenim dugim svitlom. meni je motor prigleda električar i reka da je naj bitnije da puni priko 12 volti. od 12 -14 je u granici normale!

Stavio svih 5 novih osiguraca, potrosio 9 kn :mrgreen: i sad pokazuje 13.6 v (y)
 
Status
Not open for further replies.