SUZUKI K5 1000,RAMA PUCA NA POLA KAO STAKLO

odlično skrpano....da ja imam takav alučaj vjerojatno nebi imo love za novu ramu pa bi išao na ovu varijantu jer mi zgleda fest kvalitetno.....ali polovni motor nebi kupio da ima puknutu ramu pa varenu....sad znam di treba gledat :)
 
Bump said:
odlično skrpano....da ja imam takav alučaj vjerojatno nebi imo love za novu ramu pa bi išao na ovu varijantu jer mi zgleda fest kvalitetno.....ali polovni motor nebi kupio da ima puknutu ramu pa varenu....sad znam di treba gledat :)

ako je dobar majstor nemaš šta vidit :wink:
 
Elvisighno, svaka čast, postao si CNC master (y)
Vidim da su motori za stazu, ali mislim da bi ipak onu obradu flexericom mogao uljepšati
 
osobno nikada nebi sakrivao varenu ramu ostavio bi sirov neobradjen var,a papci koji se boje varenih rama uglavnom popuse ovakve zamaskirane :mrgreen:


Nego Elvise,evo najljepsi spuh za 600/750 K6 o kojem sam ti pricao (y)
:misli: bi mogao ovakvo sta napraviti?
 
Zbilja svaka cast majstoru koji je to zavario. Ako mi se moze na PP posalti adresa i ime majstora da ga probam posjetiti.

Ninja said:
osobno nikada nebi sakrivao varenu ramu ostavio bi sirov neobradjen var,a papci koji se boje varenih rama uglavnom popuse ovakve zamaskirane :mrgreen:

Eto Ninja ja se osobno bojim zavarene rame, zato sto si dopustam reci da malo o zavarivanju i znam.
Da se razumijemo, samog zavara se ne bojim, ali onog mjesta pored zavara da !

Vrlo velika mi je zelja upoznati onoga tko je ovo zavario  (y)
 
Zato je jako bitno toplinski obraditi zavarena mjesta i cijelu ramu da unutarnja naprezanja nestanu.Majstor je u Zadru i to vrhunski koji je radio 30 godina u brodogradilištu kao zavarivač.
 
drugabrzina said:
Zato je jako bitno toplinski obraditi zavarena mjesta i cijelu ramu da unutarnja naprezanja nestanu.Majstor je u Zadru i to vrhunski koji je radio 30 godina u brodogradilištu kao zavarivač.

Bas sam ga to htio i pitati, kako to radi i kako zna kad je dobro. Zbilja se vidi po slikama da covjek zna svoj posao.
Kad slijedeci put dodjem u Zadar obavezno mu se javim.
 
...posao dobro napravljen ,ali ne bih se baš volio  voziti i stalno razmišljati o varu i o zavarivaču iz Zadra koji je radio u škveru 30 godina  :mrgreen: :mrgreen:

 
maxmax said:
ali ne bih se baš volio  voziti i stalno razmišljati o varu i o zavarivaču iz Zadra koji je radio u škveru 30 godina  :mrgreen: :mrgreen:

Gle nema ništa loše ako ti se sviđa majstor iz Zadra koji je radio kao zavarivač u škveru 30 godina
:mrgreen:
 
dobar,dobar :mrgreen: :mrgreen:

samo ilustracije radi spomenut zavarivač :mrgreen: :mrgreen:....ne dao bog!! :mrgreen: :mrgreen:
 
Hm,hm,hm  :misli: :misli: sve mi se to čini da je ovaj suzuki bio Emilov iz Otočca a možda je samo nalik na njega  :D  :D
Jesam u pravu Mato ??
 
Medo said:
Stvarno svaka čast na poslu! (y)
Ali dijelim isto mišljenje kao i niksa...

I ti si gledo u bunar  :misli:
 
Posao je vrhunski obavljen nema šta ,ali taj motor nije više u centru i nije više siguran za vožnju,a vi možete pričati šta god želite,a taj 1mm što je off centra dovoljno da pogineš!!!!
A takve stvari ne rade ljudi što imalo razmišljaju o svojoj sigurnosti ili onog nesretnika što će kupiti tu raketu!!
 
Posao bi i ja pohvalio da je riječ o npr. nosaču sobne lampe ali ovdje je riječ o motoru s kojim neko radi ovakvog popravljanja može poginuti. Aluminijski okviri se ne popravljaju nego mijenjaju. Ako je udar bio toliko jak da okvir pukne onda postoje značajne zaostale napetosti materijala koje se kod ovakvih (slabo duktilnih aluminija male istezljivosti i bliskih granice elastičnosti i točke minimalne vlačne čvrstoče) ne otklanjaju trivijalnim naknadnim toplinskim obradama. Način kao se provjerava kvaliteta zavara nije "super izgleda" nego radiografski, ultrazvučno ili penetrantima i može se obaviti na više mjesta u Hrvatskoj. Ovakav posao ima još jednu dimenziju - ilegalan je. Nije mi namjera plašiti dečke koji vrijedno rade u svojim radionicama ali bi oni morali biti svjesni mogučih posljedica ovakvog "popravljanja". Usput rečeno u hrvatskoj brodogradnji se radi isključivo s čelicima a ne s aluminijem i vjerodostojnost dotičnog zavarivača može potvrditi samo Certifikat zavarivača za male debljine legiranih aluminija a ne njegovo tridesetgodišnje iskustvo.
 
PEC ne mogu vjerovati , ali ti imaš dosta znanja ,za razliku od stručnjaka što vari ramu od K5!
Hvala BOGU što neko misli kao i ja !!!