SUZUKI SAMO NA MOTUL??

AnteK said:
Pa svatko tko je upućen u uljnu problematiku ne treba gledati u manual da bi znao
što može ići u Fazer, Bandit or whatever. Te specifikacije koje proizvođači navode
u manualu su toliko niske i nezahtijevne, da je danas teško naći ulje koje ih ne bi
zadovoljavalo. Možeš se samo igrati sa gradacijama i odabirati mineralu, polusint ili
sint. Ali sve zadovoljava. Ja sam inače protivnik minerale jer ona nema prednosti
( osim cijene ) a ima nedostataka. Itd, ja sam već o uljima na ovom forumu napisao
skoro bibliju...

Nema tu ništa osobno, čisto rasprava. Proučavam uljnu problematiku dobrih 15 godina.
Glede znanja mehaničara, ono uopće nije nužno vezano uz znanja o uljima. Ljudi mogu
biti fantastični mehaničari a da ne znaju puno o uljima, i da im nije jasno zašto na
full ester kvačilo pravi probleme a na mineralu ne, zašto poslije minerale motor može
prodimiti ako staviš sint, zašto na neka ulja motor teže šalta a na druga lakše, itd...

(y)

Ja ti nisam od onih sto rade bez mozga ja ih zovem monterima rezervnih djelova a poprilican je broj takvih koji rastave i znaju sve vratit kako je bilo  ne znaju kako sto radi i zasto radi tako .Vjerovatno jesi u pravu neka uljeva ko sto hoce i misli da je najbolje za njegov motor.Posli smo previse u off .Cujemo se na pp :bananapivo:
 
vickodu said:
Ja ti nisam od onih sto rade bez mozga ja ih zovem monterima rezervnih djelova a poprilican je broj takvih koji rastave i znaju sve vratit kako je bilo   ne znaju kako sto radi i zasto radi tako .Vjerovatno jesi u pravu neka uljeva ko sto hoce i misli da je najbolje za njegov motor.Posli smo previse u off .Cujemo se na pp :bananapivo:

(y)
 
Frane said:
Ne idete uopće u off nego si ti ostao bez argumenata pa ne znaš šta dalje. :mrgreen:


Što je AnteK napisao sve je apsolutno točno... (y)


U mom KTMu je OMV 10w50 sintetičko ulje koristio ga je ex vlasnik pa sam i ja "prisiljen" još 4500km do izmjene, on kaže da je bio zadovoljan s tim uljem nije ga motor puno trošio... sad... :misli:
 

Ljepo ti kupi mineralno ulje kad ti bude promjena i kad je sve ulje isto .Btw ne trebas brinut nije ti promjena lezaja radilice skupa za njega dode ti cirka 7000-8000 kn znas kako to ide pode lezaj pa onda malo struze magnet po namotajima pa malo strada kuplung alnasera koji je na tom magnetu a onda kad je vec otvoren steta kje ne promjenit karike malo brtvi i skupi se Ali briga te ustedit ces na ulju  (y)
 
Frane said:
A sad ga i ti brljaš kada sam ja rekao da bi ja stavljao u motor mineralno ulje?!? čitaj malo bolje pa onda donosi zaključke.



Po ovom vidim da se baš i ne kužiš u ono šta pišeš... imam svoju radnju s FESB-a o uljima na 40 stranica mogu ti je poslati u PDFu pa uči...

Kuzim ja jako dobro i puno vise nego sto ti mislis a i imam jako puno prakse Na koji bi nacin po tebi ljudi koji inace ne rade motore mogli znat koje ulje trebaju ulit u motor nije li najlakse po manualu koji je i raden za jednog prosjecnog korisnika motora ?
jbg sad smo i nas dva posli u off
 
Ja osobno sam u hornet-a stavljao motul 5100, sada stavljam ipone 10,4, što znači polusintetika i jedno i drugo, znam da bi bilo pametnije stavljati full sint, s obzirom da sam često na Grobniku, a i kada nisam vrtim ga nemilo, ali neću iz despeta, da vidim hoće li crknuti ovo malo govno od horneta, a što se tiče INE... nebi hvala :LOL:
 
bubson said:
Ja osobno sam u hornet-a stavljao motul 5100, sada stavljam ipone 10,4, što znači polusintetika i jedno i drugo, znam da bi bilo pametnije stavljati full sint, s obzirom da sam često na Grobniku, a i kada nisam vrtim ga nemilo, ali neću iz despeta, da vidim hoće li crknuti ovo malo govno od horneta, a što se tiče INE... nebi hvala :LOL:

Ako je tako,zašto ne INU? Probaj, možda ćeš brzo dobit odgovor na svoje pitanje :mrgreen:.Iako, za ozbiljno mislim da to njihovo ulje nije ništa lošije od usporedivih u klasi.Koristio ga je i tvoj sugrađanin svojedobno na utrkama,doduše ne na motrima, već na automobilima i kamionima.Probaj,pa eto iz dešpeta :wink:Ne,ne radim u INI :mrgreen:
 
Ovdje se nigdje u raspravi ne spominje gubljenje garancije zbog brenda koji se koristi. Već smo davno zaključili u koji tip motora je "preporučljivo" stavljati koji tip ulja, manje spominjemo proizvođača, a gotovo nikako gubitak garancije zbog "krivog" branda. Zar se ne bi trebala voditi rasprava o tome, a ne mo ktm-u, hornetu......već po milionti put.... :wink:
 
ja sam poslusao Taubija i stavio Silkolane, i nije mi zao  (y)

citam postove i vidim da se spominju proizvodjaci, gradacije i tako to,
jedino sto nisam uspio procitati da netko spominje generaciju ulja i generaciju motora,
mislim ono SG SH SF i tako neke bakrace.
 
live-for-ride said:
Ovdje se nigdje u raspravi ne spominje gubljenje garancije zbog brenda koji se koristi. Već smo davno zaključili u koji tip motora je "preporučljivo" stavljati koji tip ulja, manje spominjemo proizvođača, a gotovo nikako gubitak garancije zbog "krivog" branda. Zar se ne bi trebala voditi rasprava o tome, a ne mo ktm-u, hornetu......već po milionti put.... :wink:
Garancija se u vecini slucajeva gubi samim nedolaskom u ovlasteni servis,bez obzira koje mi ulje nasipali u motor.
 
vladof said:
Garancija se u vecini slucajeva gubi samim nedolaskom u ovlasteni servis,bez obzira koje mi ulje nasipali u motor.
..ma sve to stoji. I glup bi to zaključio, no u tom servisu bi može preporučiti ulje, a ne uvjetovati garanciju markom koju on zastupa kao prodavatelj...
 
bullitt said:
Ako je tako,zašto ne INU? Probaj, možda ćeš brzo dobit odgovor na svoje pitanje :mrgreen:.Iako, za ozbiljno mislim da to njihovo ulje nije ništa lošije od usporedivih u klasi.Koristio ga je i tvoj sugrađanin svojedobno na utrkama,doduše ne na motrima, već na automobilima i kamionima.Probaj,pa eto iz dešpeta :wink:Ne,ne radim u INI :mrgreen:

U njegove motore od auta nikad nije ina ulivena  :jesus:
 
Ninja said:
Ne pricamo o Yamahi nego o Suzuki-u

i da i Suzuki ima svoje ulje
oil-1.jpg

Ja sam odgovorio na ovo;
"Yamaha, Moto Šipek priznaje garanciju 1 godinu samo s Yamalube uljem. Bio, vidio, čuo, OK, Šipek daje gratis prva 2 servisa ak kod njega uzmeš motor" što je napisano na 1. stranici topica.
Ukoliko ti se neda čitati temu od početka nije mi jasno kako ti se da komentiranti zadnjih par postova
 
2:bubson  Ostavi mi par kila ulja sto promjenis i filter pa cu ja to procijedit i ocistit i ulit sebi u motor mislim ako mogu  :misli:
 
Frane said:
Ne idete uopće u off nego si ti ostao bez argumenata pa ne znaš šta dalje. :mrgreen:


Što je AnteK napisao sve je apsolutno točno... (y)


U mom KTMu je OMV 10w50 sintetičko ulje koristio ga je ex vlasnik pa sam i ja "prisiljen" još 4500km do izmjene, on kaže da je bio zadovoljan s tim uljem nije ga motor puno trošio... sad... :misli:
ja bi ti preporucio da ga mjenjaš svake 2500 km
 
markookram said:
ja bi ti preporucio da ga mjenjaš svake 2500 km

Zasto na 2500  :misli:  :misli:
 
bullitt said:
Ako je tako,zašto ne INU? Probaj, možda ćeš brzo dobit odgovor na svoje pitanje :mrgreen:.Iako, za ozbiljno mislim da to njihovo ulje nije ništa lošije od usporedivih u klasi.Koristio ga je i tvoj sugrađanin svojedobno na utrkama,doduše ne na motrima, već na automobilima i kamionima.Probaj,pa eto iz dešpeta :wink:Ne,ne radim u INI :mrgreen:

INA radi samo 4Bike ulje u gradaciji 5W-40, a to nije gradacija koja se koristi u
motociklima. Vjerovatno su malo smiksali Millenium i prilagodili upotrebi na motorima.
No čudno je da su se odlučili samo na 5W-40. Što se tiče kvalitete, molio bih stručnjake
da mi obrazlože zašto misle da je INA loša, a npr. Valvoline ili Castril dobar ?  :mrgreen:
Već dugo čekam odgovor na te tvrdnje  :mrgreen: Naravno, nitko ga ne zna, sve su
to bablje priče. :mrgreen:
 
sid said:
ja sam poslusao Taubija i stavio Silkolane, i nije mi zao  (y)

citam postove i vidim da se spominju proizvodjaci, gradacije i tako to,
jedino sto nisam uspio procitati da netko spominje generaciju ulja i generaciju motora,
mislim ono SG SH SF i tako neke bakrace.
sg sh sf su API gradacije
 
joke said:
Ja sam odgovorio na ovo;
"Yamaha, Moto Šipek priznaje garanciju 1 godinu samo s Yamalube uljem. Bio, vidio, čuo, OK, Šipek daje gratis prva 2 servisa ak kod njega uzmeš motor" što je napisano na 1. stranici topica.
Ukoliko ti se neda čitati temu od početka nije mi jasno kako ti se da komentiranti zadnjih par postova

Nema kaj Šipek priznavat i nepriznavat garanciju kod ju ne daje on nego garanciju daje Yamaha,Sve to stoji ukoliko u Yamahinoj garanciji stoji da se mora puniti iskljucivo sa Yamalube,inace je to samo fora da bi prodao vise yamalube ulja.

 
Ninja said:
Nema kaj Šipek priznavat i nepriznavat garanciju kod ju ne daje on nego garanciju daje Yamaha,Sve to stoji ukoliko u Yamahinoj garanciji stoji da se mora puniti iskljucivo sa Yamalube,inace je to samo fora da bi prodao vise yamalube ulja.

To i ja rekoh u svom odgovoru, a ti zakomplicirao do jaja..
 
joke said:
Yamahina garancija na motocikle je dvije godine i krača odstupanja se odnose samo na natjecateljske modele.
Yamalube je Yamahino preporučeno ulje koje je u biti mislim Motul, ali se pakira na način koji uvelike olakšava izbor ulja od strane korisnika Yamaha proizvoda(pri tom mislim i na agregata za proizvodnju struje, vanbrodske motore, ATV vozila, natjecateljske motocikle, minibikeove i skutere).
Ne zaboravite da prosječnom korisniku izbor ulja predstavlja problem te mu je uvelike olakšano ako ne treba birati između više različitih ulja, več ima baš ono koje mu je i preporučeno u korisničkom priručniku.
Inače favoriziranje ulja je dopušteno kao preporuka uvoznika i razlikuje se često od uvoznika do uvoznika, za isti brand u različitim zemljama, što također pokazuje da nije toliko bitan baš taj brand koji je preporučen.
Da bi ovu situaciju izbjegla Yamaha je napravila projekt svog ulja i mislim da je to jako dobro za kranjeg korisnika.
Isključivost jednog ulja vezanog uz garanciju uvoznika imali smo primjer vidjet več prije 10-ak godina u RH kada je uvoznik Piaggia uvjetovao u cijeloj prodajnoj mreži korištenje ulja Selenia(čiji je bio uvoznik :mrgreen:) da bi se održala garancija.
Na isto je odmah reagirala tvrtka Valtec, zastupnik Valvoline branda u RH te je prijavila uvoznika Piaggia, tvrtku Piaggio Hrvatska, Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja.
Nisam sad siguran kako je isto rješeno, nagodbom za povlačenjem odluke ili reakcijom Agencije, ali je krajnji rezultat za korisnike Piaggia bio da je naputak o "obaveznoj" Selenii povučen, a Selenia je ostala samo preporuka.
Danas više Selenia nije preporuka istog uvoznika več Agip, čiji je naravno i uvoznik :mrgreen:

Yamalube provjereno (kemijskim analizama) nije Motul , a u ime Selenie plaćeno je 100.000 kuna kazne  :mrgreen: