Suzuki SV 1000 S ?

Bandit said:
Meni stvarno motor nije neudoban. Pa tako mi ni onaj prošlogodišnji put u CG nije zadao probleme. No, suvozač ti mora biti najgori neprijatelj da ga posjedneš gore :mrgreen: :mrgreen:

A zaštita od vjetra...pa ona je ok, samo narano treba malo sagnut glavu iza vizira. Jbg, probaj na ZX6R sakrit se iza vizira :mrgreen:

i ti onda curu voziš na motoru?  :misli:  :LOL: :LOL: :LOL:
 
a zaštita od vjetra ne može biti loša, pa nijedan r, pogotovo novije generacije nema to ništa bolje, štoviše - lošije. SV ionako nije motor za pi....ce, već za muškiće kojima ne smeta svaki lahor u kosi.  :wink:....ako je imaju.... :mrgreen:
 
Poggiali said:
Pa nije sad da sam neznam kakav početnik, jedino bi mi bio problem dok se na zadnju kočnicu nenavikem, jer je na skuteru bila gore :)
Al ono, kaj god da vozim vozim ful polako dok god se ne naviknem, auto sam prvu godinu vozil max 50 na sat, tak da nema frke kaj se toga tiče.
pa ti si stari biker kad si vozil skuter i sad na 1000 ipak ti je to velika razlika
 
Poggiali said:
E da kojeg dilera bi preporučili za suzuki ?

H.R.C Duda....svi tamo zaposleni,uključujući i gazdu su jako uslužni i korektni.....o svemu se može popričati i dogovoriti.....ljudi su jednostavno pošteni.....uzeo sam sv 1000 n (više mi je odgovarao zbog ravnog volana....s ima ljepšu masku,ali kao i ostale maske na večini motora tog tipa ,nema puno koristi kad je vjetar u pitanju.....ustvari jedino kod cbf600s to ima smisla,ali to je opet nešto sasvim drugo...) i isporuka je protekal savršeno....5+,a motor je boli glava.

onaj kome je taj motor neudoban,je očito prije toga imao jako udoban motor.....
ja kad sam svoje dupe prebacio s venoxa (koji je iznimno tvrd) na sv1000.....mislio sam da sam u fotelji dnevnog boravka....i još sam se pitao kako mogu napraviti tako udoban motor da dobro drži cestu...majke mi.

motor je izuzetno vozan i pitom (predvidiv) usprkos konjima (dobro,još uvijek sam na razradi)....malo me smeta što do 100 moram ispaliti svih 6 brzina....pa je to u gradu naporno (3 gore do 60.....pa opet 3 dolje pred semafor,al ajde)....mjenjač je inače odličan,kočnice isto....gume mišelinke...jaoooo ludila.I antihopping spojka (to bi svi motori od 1000 trebali imati) koja uvelike olakšava život.....

u biti gledao sam klasu 600....ali za malo više love sam ubo nešto puno,puno bolje...bandit1200 mi je isto bio u điru....ali,mislim da sv ima puno čvršču ramu i bolju ciklistiku...a i v2 mi je u srcu...(i ne da mi se krečiti noge na r4)...

savršen motor za malu lovu

moram uzeti neku bolju kacigu....s1 bi bila savršena,samo da nije tako skupa


 
hebote pak, kao da vozimo dva razlicita motora! kakvih sest brzina po gradu? ili jurcas po gradu, ili ga gusis na preniskim okretajima... kad sam u gradu, ne micem se od prve dvije brzine, s tim da nikad ne prijedjem naznacenih 5, 5 i pol tisuca obrtaja (razrada, jel..) treca je vec pred stotku... cisto me strah sta ce biti kad prodje razrada, pa kad krenem u vislje obrtaje...
takodjer se preporucam za s1, ak naletis na neki popust, jel...
fuck, ispravka.. ti mislio tri gore + tri dolje = sest.. jel...
 
pak said:
H.R.C Duda....svi tamo zaposleni,uključujući i gazdu su jako uslužni i korektni.....o svemu se može popričati i dogovoriti.....ljudi su jednostavno pošteni.....uzeo sam sv 1000 n (više mi je odgovarao zbog ravnog volana....s ima ljepšu masku,ali kao i ostale maske na večini motora tog tipa ,nema puno koristi kad je vjetar u pitanju.....ustvari jedino kod cbf600s to ima smisla,ali to je opet nešto sasvim drugo...) i isporuka je protekal savršeno....5+,a motor je boli glava.

onaj kome je taj motor neudoban,je očito prije toga imao jako udoban motor.....
ja kad sam svoje dupe prebacio s venoxa (koji je iznimno tvrd) na sv1000.....mislio sam da sam u fotelji dnevnog boravka....i još sam se pitao kako mogu napraviti tako udoban motor da dobro drži cestu...majke mi.

motor je izuzetno vozan i pitom (predvidiv) usprkos konjima (dobro,još uvijek sam na razradi)....malo me smeta što do 100 moram ispaliti svih 6 brzina....pa je to u gradu naporno (3 gore do 60.....pa opet 3 dolje pred semafor,al ajde)....mjenjač je inače odličan,kočnice isto....gume mišelinke...jaoooo ludila.I antihopping spojka (to bi svi motori od 1000 trebali imati) koja uvelike olakšava život.....

u biti gledao sam klasu 600....ali za malo više love sam ubo nešto puno,puno bolje...bandit1200 mi je isto bio u điru....ali,mislim da sv ima puno čvršču ramu i bolju ciklistiku...a i v2 mi je u srcu...(i ne da mi se krečiti noge na r4)...

savršen motor za malu lovu

moram uzeti neku bolju kacigu....s1 bi bila savršena,samo da nije tako skupa
to što moraš stalno šaltati to je zapravo odlično za mjenjač jer se razrađuje a i to je preporuka proizvođaća za bolji rad mjenjača u budućnosti.  (y)
 
low_rider said:
hebote pak, kao da vozimo dva razlicita motora! kakvih sest brzina po gradu? ili jurcas po gradu, ili ga gusis na preniskim okretajima... kad sam u gradu, ne micem se od prve dvije brzine, s tim da nikad ne prijedjem naznacenih 5, 5 i pol tisuca obrtaja (razrada, jel..) treca je vec pred stotku... cisto me strah sta ce biti kad prodje razrada, pa kad krenem u vislje obrtaje...
takodjer se preporucam za s1, ak naletis na neki popust, jel...
fuck, ispravka.. ti mislio tri gore + tri dolje = sest.. jel...

maaa neeee..(malo sam nespretno to napisao)...po gradu do 3. .....otvorena cesta 6. 120 i malo više...sve ispod 5500okr...tj prve tri na 3500-4000 okretaja mijenjam.

sretno s pilom....

e mislim da puig radi malp veće vizire za sv1000s a možda i givi.
Koje ulje misliš staviti nakon razrade?
a za s1 ako nađem nešto povoljno javim....možda treba pogledati u sloveniji
 
skorpio27 said:
pa ti si stari biker kad si vozil skuter i sad na 1000 ipak ti je to velika razlika

Ako nema kočnicu u glavi i strahopoštovanja prema motoru,makar i onom od 2,5 ks,ubil se bude i sa romobila na elektro-pogon...mislim da je ta tema ZA i PROTIV već puno puta prežvakana na forumu...
 
Alex said:
Ako nema kočnicu u glavi i strahopoštovanja prema motoru,makar i onom od 2,5 ks,ubil se bude i sa romobila na elektro-pogon...mislim da je ta tema ZA i PROTIV već puno puta prežvakana na forumu...

Potpisujem  (y)
Bandit said:
Meni stvarno motor nije neudoban. Pa tako mi ni onaj prošlogodišnji put u CG nije zadao probleme. No, suvozač ti mora biti najgori neprijatelj da ga posjedneš gore :mrgreen: :mrgreen:

A zaštita od vjetra...pa ona je ok, samo narano treba malo sagnut glavu iza vizira. Jbg, probaj na ZX6R sakrit se iza vizira :mrgreen:

Pošto si već na sv-u prošaohrpu kilometara, još jedno pitanjee, jesi imao kakvu reklamaciju  :misli: i kod koga si servisirao motor  :misli:
 
Sporier5 said:
Potpisujem  (y)
Pošto si već na sv-u prošaohrpu kilometara, još jedno pitanjee, jesi imao kakvu reklamaciju  :misli: i kod koga si servisirao motor  :misli:

Reklamacija je bila jedino na gumicu-brisač na hidraulici kuplunga na samom agregatu. Ovo drugo je sve ok, za sada :mrgreen:

Servisiral di sam stigo :mrgreen: Jedno vrijeme u A :mrgreen: , a onda kod eurorenta.
 
Bandit said:
Reklamacija je bila jedino na gumicu-brisač na hidraulici kuplunga na samom agregatu. Ovo drugo je sve ok, za sada :mrgreen:

Servisiral di sam stigo :mrgreen: Jedno vrijeme u A :mrgreen: , a onda kod eurorenta.

ovo u Austriji ti je bilo jako daleko, kaj ne?  :LOL:

Ja sam stavio MRA Racing Double Bubble vizir, Taubi je običavao reći da se iza njega na ciljnoj na Grobniku može i zapaliti pljuga...

Motor ima jednu obaveznu izmjenu, auspuhe, i Šakali grme najglasnije  (y) (y) (y)
 
tomee said:
aj dosta molim vas :(

Kaj te rajcaju? :mrgreen:
I mene malo...
Ali gledao sam te na tom motoru - ne paše ti,prevelik si :palacdolje:
jedino se Bandit tješi da je njemu OK,ko da ima 20 godina i nema škembu :mrgreen:
 
ak bumo iskreni meni nepaše niš

al ak sv malo personaliziram-sbk volan,vizir veči s deflektorom i druge fuziće sasvim je ok jer je motor sam po sebi dug


i odgovor je da

da sam dobil na lotu sad bi išel po njega (y)
 
tomee said:
ak bumo iskreni meni nepaše niš

al ak sv malo personaliziram-sbk volan,vizir veči s deflektorom i druge fuziće sasvim je ok jer je motor sam po sebi dug


i odgovor je da

da sam dobil na lotu sad bi išel po njega (y)

a kaj s Gromom?

tomee uzmi si ti Multistradu 1000, em je metroseksualna, em je muška, em je V(L)2 - to je pila za tebe  (y)

mnt_2005_ducati_multistrada_1000.jpg
 
Stinky said:
a kaj s Gromom?

tomee uzmi si ti Multistradu 1000, em je metroseksualna, em je muška, em je V(L)2 - to je pila za tebe  (y)

mnt_2005_ducati_multistrada_1000.jpg

Koliko peneza dođe ova zvjerka, jer je mrak  :LOL: