Suzuki "uljara"

Radilice na takvim masinama se u pravilu ne bruse. Razlog je jednostavan: ne postoje specijale lezaja, a tolerancije su u stotinkama milimetra. Mislim da to sve govori. Namjerno sam rekao da se u pravilu ne bruse, jer ima majstora (ili "majstora") koji to ipak rade, s upasivanjem kojekakvih lezaja koji nisu originalni, ali trajnost takvog neceg na masinama koje se vrte preko 10000 rpm je vrlo upitna. Provjereno.
 
istina... ima logike.. al mislija sam mozda ima neka radionica mozda to netko radi stvarno profesionalno zato pitam mozda je netko tu radija to i da je valjalo hehehehe
 
Nema specijale?  Eeeè pas mater to nisam znao  :?

A za moju plavusu?  :misli:
 
Cak i ja znam da radilice na motorima niko ne dira... nije to Golf... Cuo sam da navodno u Novom Sadu ima ekipa koja to uspjesno radi i kao samo oni u regionu imaju garanciju. Zlu ne trebalo puj,puj...
 
ta ekipa iz novog sada samo polira radilice u jednim dijelom uljeva kompozicije na postojeće blajlagere, po mom skromnom mišljenju, ako imaš kojeg kolegu tokara neka ti zavrti radilicu i samo sa ispolira sa filcom sve dosjede, ponavljam, bez noŽeva ili bilo čega oštroga pa ni šaber (grecalo) a obavezno mijenjaj i stojeće i leteće lagere i provijeri pumpu ulja, da nisu se zupčanici razvukli pa da nema dovoljno pritiska, jer da i pomećeš nove lagere bez pritiska si u banani, a kad si već sve raskopal pa prekarikaj ga i ušlajfaj ventile, isto mala stavka a dobro dođe, znaš kaj imaš i to je to... ispravite me ako griješim...  (y)
 
a na koju dimenziju onda triba kupovat nove lezajeve? ima li toga kupit po mjerama sta ja znam nisam ovo nikad radija ovako, pumpu sam provjerija radi ispravna je jedini problem imam sa lezajevima temeljnjim i letecim... imam tokarski stroj na raspolaganju. samo di kupit te lezajeve sa divljom mjerom?
 
renco said:
a na koju dimenziju onda triba kupovat nove lezajeve? ima li toga kupit po mjerama sta ja znam nisam ovo nikad radija ovako, pumpu sam provjerija radi ispravna je jedini problem imam sa lezajevima temeljnjim i letecim... imam tokarski stroj na raspolaganju. samo di kupit te lezajeve sa divljom mjerom?

Daj prvo premjeri radilicu i vidi jel je to cemu uopce. Ako nije sjebana, imas onu tablicu, nađi koji idu lezaji i naruci takve. Ne kuzim sta sad kompliciras  :misli:
 
ne kompliciram jeboga ti ako ih budem polira i neznam sta onda vise nece bit ta mira...
nece ono iz tablice vise odgovarat.
 
renco said:
ne kompliciram jeboga ti ako ih budem polira i neznam sta onda vise nece bit ta mira...
nece ono iz tablice vise odgovarat.

Preskocio sam ovaj dio da bi trebalo raditi radilicu...moja greska..
 
jel znas mozda di ima narucit to ako ne postoji to za kupit da se ne jeben zanista oko tog poliranja
 
renco said:
ne kompliciram jeboga ti ako ih budem polira i neznam sta onda vise nece bit ta mira...
nece ono iz tablice vise odgovarat.

kod poliranja radilice ne gubiš nikaj, moŽda jednu tisućitu, velim ti da ju samo prepoliraš filcom, svakako ne tokariti ili nekaj drugo... a lageri idu onda standard, naravno ako ih ima, a ako ne trebati ćeš upasivati sa nekog drugog motora, ni slućajno auta, jer kompozicije nisu iste (kompozicija ti je onaj sloj koji je na jageru sa nutarnje strane, kaj ti je promijenilo boju i kaj se pojelo), samo zapoliraj radilicu da nema oštečenja po sebi a lageri se budu prilagodili njoj u kratkom vremenu...
 
tkubasa said:
mislis ¨bijeli metal¨  :misli:
da olovni dio nekad sad nešto dorađen i uliven u čeličnu košuljicu...  (y)
 
znaci legura nije ista... hmmm i pretpostavljao sam, nije da bi mi palo napamet mjesat ali nisam bio 100% siguran  (y)
 
tkubasa said:
znaci legura nije ista... hmmm i pretpostavljao sam, nije da bi mi palo napamet mjesat ali nisam bio 100% siguran  (y)

da mijenja se legura zavisnood vrste stroja koji pokreće tako da oni koji se penju preko 14000 okretaja imaju daleko tvrđu leguru i manju rastezljivost, ma ima toga dosta, i u pravu si nije na svima isto...  :021:
 
evo malo slika od jedne gubavice koju sam radija ko mulac prije par godina uglavnom gsxr 1100 streetfighter al u masini sam minja sve... taj motor nisam nikad u zivotu prizalija... radija sam je godinu dana i kad sam je sastavija razbija sam je istu vecer, naravno motor mi je isplacen do kune ali nije bilo rijec o parama tu, izgubija sam nesto sta sam jako volija u svom zivotu... eto par slika :)
 
Bolje da sam cutio u vezi slike...  :bojimse:  :tears:  :moli: :no: :uff:
 
confusedbikefan said:
Bolje da sam cutio u vezi slike...  :bojimse:  :tears:  :moli: :no: :uff:
Hahaha sad plačeš, a za par dana bumo gledali filimc kako ona place na mjestu, bas si cofused! :))

sent from dainese htc dhd using taptalk2