fliska said:Ipone full katana 10w40,
low_rider said:to "full", znaci full sintetika?
meni se kvacilo ponasalo cudno, pa sam zadnjih par godina na motorexovom iz auto krese, polusintetika.
Ne znam je li velika razlika ali na 650ici Ipone rs4000 polusintetika uglavnom na stazi i nikad problema.low_rider said:to "full", znaci full sintetika?
meni se kvacilo ponasalo cudno, pa sam zadnjih par godina na motorexovom iz auto krese, polusintetika.
Da, mašine iste malo drukčije ispeglane.Igoreta said:Vidim da se slabo piše u ovoj temi, očito ovih motora skoro pa i nema na cesti...
Jedno pitanje, možda glupo, al ajd... Jel ista mašina na SV i na V-stromu? 1000 mislim...
Mene pitaš?+marek+ said:Daj malo dojmova :wink:
apsolutno netočno, razliku ćeš osjetiti za 500 metara vožnje jer je velika i očita u svakom aspektuIgoreta said:A ovo kaj si ti sad spomenuo neće primijetiti nitko tko nije vozio barem nekoliko V2 1000.
MOONSHIELD said:evo ti par hintova za review težak, trom, dosadan, v2 koji razvija snagu praktički kao r4, besmisleno
ipak, ima dvije prednosti; izgled i pouzdanost, ako zanemarimo iritantne klepetave korpe koje prate taj agregat u svim izvedbama nakon tl serije
Igoreta said:Ja sam se mislio malo više koncentrirati na razliku između motora koje sam vozio. Ovo mi je prvi V2 1000 pa ne mogu usporediti s drugima, npr. Tuonom.
A ovo kaj si ti sad spomenuo neće primijetiti nitko tko nije vozio barem nekoliko V2 1000.
Da je dosadan meni ne stoji, odlično koči mašinom pa možeš lijepo kliziti kroz zavoje, malo je tromiji nego sam očekivao, ali ipak je velika razlika u odnosu na npr Z750. S druge strane, ninja 1000 je puuuuno veća zvijer, ali zato i ima 50ks više.
Ovaj "moj" SV ima touring volan pa se puno ljepše vozi kao touring motor, dok ninju ne možeš tako vozit jer je dosadan i neudoban. Tako da sve ovisi kakav motor tko hoće, SV ipak mislim da je manje interesantan racerima, a više nekim "običnim" vozačima. P