SV1000 S/N - generalno

pitanje.
prednja felga je malo dobila (rubovi), pa sam mislio slat na ravnanje serdarevicu pa me zanima dal ce felga bit ko prije?
molio bi da ako iko ima kiler za 1000 da se javi, a i jos nekih stvari bi trebo :)
 
Je, taj Ipone je full sintetika,  prema specifikaciji proizvođača, od. taj tip ulja zadovoljava zahtjeve prema API i JASO T normama za ulja, a koje je Suzuki definirao za tu mašinu...
 
low_rider said:
to "full", znaci full sintetika?

meni se kvacilo ponasalo cudno, pa sam zadnjih par godina na motorexovom iz auto krese, polusintetika.

Da se kvačilo ponaša čudno to je na SV 'normalno'  :mrgreen: Riješenje je ugradnja kvačila za model TL 1000, ja sam to napravio, to je skroz druga priča. Inače, sipaj full sintetiku  :wink:
 
low_rider said:
to "full", znaci full sintetika?

meni se kvacilo ponasalo cudno, pa sam zadnjih par godina na motorexovom iz auto krese, polusintetika.
Ne znam je li velika razlika ali na 650ici Ipone rs4000 polusintetika uglavnom na stazi i nikad problema.
 
Vidim da se slabo piše u ovoj temi, očito ovih motora skoro pa i nema na cesti...

Jedno pitanje, možda glupo, al ajd... Jel ista mašina na SV i na V-stromu? 1000 mislim...
 
tls/tlr/sv/v strom/cagiva raptor/kawasaki klv i mislim da je to to

imao sam sv-a, trenutno imam tlr-a, a možda jednom udomim i raptora ako gdje uleti

iz mojeg iskustva, to je ok motor za početnike ili nezahtjevne korisnike, ali daleko najlošiji motor u klasi v2 1000 sport/touring, za otprilike iste novce se dobije rsv/tuono/falco koji su u svim aspektima bolji motori

socijalni ovjes i kočnice, a ide slabije od honde vtr1000f koja na papiru ima 15ak konja manje
 
Globalno koliko je suzuki dobro ubo sa 650 toliko je fulo s 1000.

Igoreta said:
Vidim da se slabo piše u ovoj temi, očito ovih motora skoro pa i nema na cesti...

Jedno pitanje, možda glupo, al ajd... Jel ista mašina na SV i na V-stromu? 1000 mislim...
Da, mašine iste malo drukčije ispeglane.
 
+marek+ said:
Daj malo dojmova  :wink:
Mene pitaš?
Ja sam samo "prekupac", ali napravio sam solidan đir pa mogu nešto i nadrobiti. Planiram napraviti baš kao pravi review.
 
evo ti par hintova za review :mrgreen: težak, trom, dosadan, v2 koji razvija snagu praktički kao r4, besmisleno

ipak, ima dvije prednosti; izgled i pouzdanost, ako zanemarimo iritantne klepetave korpe koje prate taj agregat u svim izvedbama nakon tl serije
 
Ja sam se mislio malo više koncentrirati na razliku između motora koje sam vozio. Ovo mi je prvi V2 1000 pa ne mogu usporediti s drugima,  npr. Tuonom.
A ovo kaj si ti sad spomenuo neće primijetiti nitko tko nije vozio barem nekoliko V2 1000.

Da je dosadan meni ne stoji, odlično koči mašinom pa možeš lijepo kliziti kroz zavoje, malo je tromiji nego sam očekivao,  ali ipak je velika razlika u odnosu na npr Z750. S druge strane,  ninja 1000 je puuuuno veća zvijer, ali zato i ima 50ks više.
Ovaj "moj" SV ima touring volan pa se puno ljepše vozi kao touring motor,  dok ninju ne možeš tako vozit jer je dosadan i neudoban. Tako da sve ovisi kakav motor tko hoće,  SV ipak mislim da je manje interesantan racerima, a više nekim "običnim" vozačima. P
 
Igoreta said:
A ovo kaj si ti sad spomenuo neće primijetiti nitko tko nije vozio barem nekoliko V2 1000.
apsolutno netočno, razliku ćeš osjetiti za 500 metara vožnje jer je velika i očita u svakom aspektu
uglađeni v2 bez v2 kicka je besmisleni,  uostalom, moj sv1000sz je na papiru imao više konja od moje trenutne milice, a razlika nebo i zemlja u korist talijanskog govneta :mrgreen:
 
Zapravo lažem, vozio sam i VTR (obični), dosta je davno bilo pa sam već i zaboravio, ali ne sjećam se da je bio nešto posebno bolji od SV. Sjećam se doduše da je imao zbilja dugačke prijenosne omjere pa je u drugoj već bio na 160 km/h. Možda je to normalno, ali očekivao sam zbog manje snage da je to ipak kraće.
 
MOONSHIELD said:
evo ti par hintova za review :mrgreen: težak, trom, dosadan, v2 koji razvija snagu praktički kao r4, besmisleno

ipak, ima dvije prednosti; izgled i pouzdanost, ako zanemarimo iritantne klepetave korpe koje prate taj agregat u svim izvedbama nakon tl serije

:misli:

O ostalome bi se dalo raspravljati, no da je težak, to sigurno nije.
 
Igoreta said:
Ja sam se mislio malo više koncentrirati na razliku između motora koje sam vozio. Ovo mi je prvi V2 1000 pa ne mogu usporediti s drugima,  npr. Tuonom.
A ovo kaj si ti sad spomenuo neće primijetiti nitko tko nije vozio barem nekoliko V2 1000.

Da je dosadan meni ne stoji, odlično koči mašinom pa možeš lijepo kliziti kroz zavoje, malo je tromiji nego sam očekivao,  ali ipak je velika razlika u odnosu na npr Z750. S druge strane,  ninja 1000 je puuuuno veća zvijer, ali zato i ima 50ks više.
Ovaj "moj" SV ima touring volan pa se puno ljepše vozi kao touring motor,  dok ninju ne možeš tako vozit jer je dosadan i neudoban. Tako da sve ovisi kakav motor tko hoće,  SV ipak mislim da je manje interesantan racerima, a više nekim "običnim" vozačima. P

Stavi za jedan zub manji prednji lančanik, razlika nebo i zemlja. Također, nisam serviser pa ne znam kako se to zove, ali se maknu nekakve pločice koje idu između zubčanika u mjenjaču, brže i uglađenije se šalta.
 
Pozdrav, odlucio sam sa fazana preci na veliku sevku pa me zanima sto, kako i zasto odnosno kakve su po godinama, mane i tako dalje, trenutno nisam vidio nista zadovoljavajuce po oglasima al bit ce, sadasnji vlasnici kako ste zadovoljni?
 
Susjed ima SV1000 S srebrni vec 7 god. Grmi cak i kad se vozi polako kroz ulicu.
Dobar je. ;)
 
Last edited: