SV1000 S/N - generalno

twister5 said:
1. dali je neko primjetio da mu se motor "uznemiri" kad bi ga pokušao držati na jednakom gasu tipa u 6. brzini na 120kmh događa mi se kao da na tren gasi jedan cilindar pa pali uglavnom nemiran rad koji ne dolazi jako do izražaja ali sa vremenom me počelo pomalo živcirati.. zanimljivo je to da dok motor ubrzava ili usporava ništa se ne osjeti ali baš kad ga želim držati na jednakom gasu mirnim onda počne tako..

Sasvim normalna pojava, koja je uvjetovana siromašnom smjesom goriva zbog eko normi. Javlja se točno na određenom broju okretaja pri stalnom gasu. I to se da riješiti, no neka te to ne nervira. Nekima od nas je to rješavao jedan bivši forumaš (podebljavanjem smjese na srednjim okretajima) no ako staviš neke otvorene auspuhe to će ti se opet dešavati. Manje i rijeđe, ali hoće.
Naviknut ćeš se i izbjegavati taj broj okretaja :mrgreen:

Ulje od kvačila je takvo, i tu nebuš ništ značajno napravil. Možeš promijeniti gumice kod donjeg cilindra. Nakon nekog vremena opet ista priča, znam prošao sam taj put :mrgreen:
 
Mah znam da nije baš za 120 u 6 ali pravim puno kilometara većinom turistički i laganini na poso i nazad već sam spržio skoro 8000km od 3 mjeseca  :021: :021: volim se i malo sportski provozati al onda idem u brda i krivine di nema prometa i stvarno me motor oduševio momentom i kako drži cestu... strašno  8) U svakom slučaju hvala obojici na odgovorima  (y) (y)
 
Bok ljudi, pitanje - dali je potrebno štelanje smjese goriva ili čega u slučaju kada se ugradi otvoreni top...  zračni filter ostaje tvornički?  Hvala na odgovorima...
 
Ne znam što bi mu štelovao osim ako stavi PC.
Na mom 650 nije bilo nikakvih problema.
 
koss said:
Ne znam što bi mu štelovao osim ako stavi PC.
Na mom 650 nije bilo nikakvih problema.
Pa kad na tim V traktorima na uho ni ne možeš čuti nepravilnosti u radu....uvijek rade grozno :mrgreen:
 
Al da ne ispadne da se samo zaj*bavam,a neće nitko drugi pojasniti,evo.... :wink:
Ako SAMO stavljaš otvoreni slip on,a sve drugo ostaje serija,voziš u servis na sinhronizaciju vakuuma ubrizgavanja...
Cijena ?
Ja za svoj Blade platio 250 kn...sića,a miran si    (y)
Jel može bez toga ?
Ako nisi picajzla ko ja...može    :mrgreen:
Sve ostalo 'otvaranje snage' i ini šit vuče jedno drugo i ako nije usklađeno kako treba motor će ići slabije od serijskog,moguća je veća potrošnja,pregrijavanje i sranje...
Evo nabrzinu sličan traktor,pa se educiraj filmićima,ali nek ti to odrade u servisu i nemaš brige... :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=WhqtZLmuqBc



 
pozdrav,
da li netko zna sta o ovom motoru?

http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-sv1000s-996-cm3-oglas-20095195
 
aante said:
pozdrav,
da li netko zna sta o ovom motoru?

http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-sv1000s-996-cm3-oglas-20095195

Haha, pa to je moj bivši motor, samo od mene je otišao u Gorski Kotar prije 3 godine, a sad vidim da je u ZG.
 
Pozdrav ekipa, da se predstavim, zovu me Cigy i novi stari sv-ovac sam, prije 12god sam imal 650, pa 8 god gsxr-a i sam ponovo sevku al od litru, uglavnom imam pitanje, dal je ko na svom motoru imal G.P.R. auspuhe, sad ima neke sp engeenering koji se brutalno cuju al su kao gp lonci mali i mislim da mi to malo gusi motor , izmedju 4.5-5 tisuca okretaja počme stucat, kad stavim db kilere onda je sve 5 al onda nije to to, sad bi stavil te G.P.R. polovne sam nasel za 3000kn sa svim papirima i u stanju ko novi al nisam nikad cuo zvuk s njih uzivo, ak ko ima iskustva bio bi zahvalan, živjeli
 
Neznam tko je na forumu pod nadimkom '' sismis'' , al kad vidim kakav je majstor neznam kaj da kažem. Znači čovjek u 21 st, sa alatima i alatničarima i tokarima bravu od motora namontira sa 10 al šajbica , i nemre napravit piksu od 30-40mm i to složit. Sad idem raskopat cijeli motor da vidim kakvih gluposti još tu ima :)
 
ljacmi said:
Neznam tko je na forumu pod nadimkom '' sismis'' , al kad vidim kakav je majstor neznam kaj da kažem. Znači čovjek u 21 st, sa alatima i alatničarima i tokarima bravu od motora namontira sa 10 al šajbica , i nemre napravit piksu od 30-40mm i to složit. Sad idem raskopat cijeli motor da vidim kakvih gluposti još tu ima :)
Meni na šestopedesetici je učvršćena plastičnim vezicama.  :mrgreen:
 
moze li mi netko reci nesto vise o ovom motoru akopozna vlasnika i odokativnu procjenu koliko vrijedi mozda bi ga uparkiro doma :D

http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-suzuki-sv1000s-1000-cm3-oglas-19033085


HVALA
 
jpavlek said:
moze li mi netko reci nesto vise o ovom motoru akopozna vlasnika i odokativnu procjenu koliko vrijedi mozda bi ga uparkiro doma :D

http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-suzuki-sv1000s-1000-cm3-oglas-19033085


HVALA

o tom motoru neznam ništa ali o ovom znam sve...

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-sv1000s-oglas-20923100

ako si zainteresiran zovi... motor je pali vozi, osim rege koja mu je sad za mjesec dana nemaš ama baš nikakvih ulaganja... (y)
 
jpavlek said:
di si oklope nabavio
Pa kupljen je sa oklopima... zadnja generacija, proizvodnja 2006 se prodavala sa full oklopima, imala je crnu ramu i par konja vise od ovih linija prije...  (y)
 
da je još malo jeftiniji, bio bi prilika, a i ovako izgleda kao dobra kupnja :mrgreen: (y)