SV650S

bullitt said:
čim je riječ o sv-u, eto mene :mrgreen:,moram ja tu nešto napisati.Netko mi je rekao da se motor kupuje srcem,odnosno to je onaj motor koji kad uđeš u dućan odmah fokusiraš,nešto kao i kad ugledaš curu,ljubav na prvi pogled.Znam da će neki sad reći ovo,ono al kod mene je tako.Reći ću ti odmah da je sv moj izbor,odnosno to je motor koji namjeravam kupiti.Zašto,rekli su mi mnogi,imaš fazera 600,horneta novog,uostalom i za par tisuća više imaš i shivera kad već voliš taj v2.Ne hvala,rekao sam, pa ovi su jači,snage nikad dosta rekli su ti mudraci.E,sad dolazimo i do još jednog bitnog pitanja,gdje ćeš najviše vozit taj svoj motor,jel to grad,magistralna cesta ili možda autoput?Kakav stil vožnje preferiraš,imaš li ga uopće?Ako je to grad,razmisli o  naked verziji sv-a,ima ravni volan i uspravan položaj tijela koji puno manje zamara od s verzije koja ima sportski položaj i napornija je za gradsku i laganu touring vožnju.Kažeš da si početnik,znam ljude koji su s baotiana prelazili na klasu 600-750 i nije im se ništa desilo,tu je bitno imaš li onaj kliker u glavi ili nemaš.Imam preko 100 000km na 2 kotača pa možda sam i ja po nekim mjerilima početnik,bez obzira što piše u mom avataru posjedovao sam i mz250,vozio jawu 350,yam xj600 i naravno hrpu tomosa od automatica do ctx-a,pa nema garancije da će mi sv biti mačiji kašalj.Snagu svakog motora treba respektirati,tu se vraćam na one mudrace s početka ove priče koji briju na snagu,naravno pod tim misle odvrnut gas na ravnici i misle da vladaju motorom i da sve znaju,kad dođu zavoji ja ih skuterom perem.Zato smatram da je sv dovoljan,barem meni jer preferiram vožnju zavojima,kratkim i srednje brzim, kakvim kraj gdje živim obiluje.Reći će mnogi da teoretiziram,ali postoji tražilica na ovom forumu pa sam došao i do iskustva vlasnika (pozdrav koss)i to mi je samo učvrstilo mišljenje o tom motoru,jake koćnice,agilan i lagan za zavoje i predobar zvuk (y)Ovo što sam napisao vrijedi u nekim okvirima njegove klase naravno, jer znam da postoje motori tipa supermotard koji su tu još bolji ali oni nemaju nešto drugo što je meni bitno.Vjerujem da kada se savlada tehnika i kad stvarno voziš,npr cesta karlobag-starigrad da se onih dvadesetak ks između sv-a i onih nabrojanih četverocilindraša naked klase, neće baš osjetiti,barem ne kod prosječnih vozača,neka me demantiraju oni koji znaju više.Pitao si za mašinu,na glasu je kao trajna i neuništiva,eto nadam se da sam barem malo pomogao.

Evo bullitt je jako dobro i opširno to opisao !

ja već nakon kraćeg iskustva vidim zašto 4 cil su lošiji od 2!
2 Cilindra mi se čine zabavnijima i okretnijima, i to ti je milina.

Agilan naked,obar ovjes i 2 cilindra, linearan gas i dobro dozirajuće i jake kočnice i spreman si za osvajanje zavoja i pravi užitak i povezanost s motorm.

Autocesta i otvorene ravne ceste su raj za 4 cilindra,ali po meni je to najdosadnije što se može naći u motorima. Odvrneš gas,sagneš se iza tanka i  150+ km/h je čista tlaka i dosada...  :palacdolje:

Udoban,pouzdan i agilan naked poput SV650 ti je super stvar. S njiime možeš i putovati!  (y)
I ja se sada malo razmišljam zašto ga nisam kupio  :misli: Ili Shiver ili Monster...

78 konja ? Sasvim dosta,vjeruj mi. Općenito ti vrijedi da se težina i fatalnost moto nesreća povećava s konjažom....
Ova konjaža je kao većina prosječnih auta pa i više a kolko je motor lakši to svi znamo.

Moj Zec sa 106 konja ima više sange nego što mi treba. Ustvari, naked je iznad 130 - 150 tlaka teška i sad razumijem zašto ih i ljudi kupuju. Naime nedostatak zaštite vjetra te automatski "tjera" da ne ideš u neke ogromne brzine. Koje meni nisu ni gušt osobno...

zato kupi ljepo N verrziju te si uzmi ABS i gledaj da s vremenom poboljšaš ovjes i gledaj uzet dobre gume.
Ovjes i gume su najbitnije kod motora jer ceste nisu piste. Rupa i pizdarija koliko oćeš.
A oni ti mogu samo pomoći, dok ti velika kojnaža neće pomoći...
 
:naklon: :naklon: :naklon:
 
Uzmi SV-a N još dok ih ima, abs, crash bar, trebicu i haj lajf..  :mrgreen:
Kasko na trebicu af kors..  (y)
 
Hvala na komentarima, puno ste mi pomogli u kreiranju mog mišljenja. Bit će onda SV, neću dalje ni gledati. Više ciljam na S verziju zbog bolje zaštite od vjetra, ljepši mi je i općenito više volim sportske motore nego nakede. Bit će mi dobra odkočna daska ako poslije možda budem uzeo nekog R-a od 600 ccm ili možda opet uzmem SV-a, ali od 1000 ccm. Hvala i nastavite sa ovako konstruktivnim komentarima  :naklon:  :naklon:
 
Sreto  (y)

nadam se da ces biti zadovoljan

btw to je jedan od motora za kojim slinim i koji je u uzem izboru za novi motor.  (y)
 
Turbo said:
Uzmi SV-a N još dok ih ima, abs, crash bar, trebicu i haj lajf..  :mrgreen:
Kasko na trebicu af kors..  (y)

Ej Turbo,kako to misliš dok ih još ima :shock:?Pa mislim da sv baš i nije toliko u điru da bi ih ponestajalo? Možda imaš neku informaciju...?
 
novi k8 preporucena cijena u australiji 41448,89kn (preracunato naravno iz 9,500 njihovih dolarcica).. u njemackoj k7 43800kn.. obzirom na udaljenost izmedju njemacke i australije cudno je koliko mala razlika postoji u cijeni, a onda jos do hrvatske i hop 54000.. kako smo jadni  :(
 
giantMC said:
novi k8 preporucena cijena u australiji 41448,89kn (preracunato naravno iz 9,500 njihovih dolarcica).. u njemackoj k7 43800kn.. obzirom na udaljenost izmedju njemacke i australije cudno je koliko mala razlika postoji u cijeni, a onda jos do hrvatske i hop 54000.. kako smo jadni  :(

Ne mogu vjerovati,to je ogromna razlika,pogotovo kad se uzme u razmatranje naš i njemački standard.Pa tamo je sv prava bagatela :x.
 
bullitt said:
Ne mogu vjerovati,to je ogromna razlika,pogotovo kad se uzme u razmatranje naš i njemački standard.Pa tamo je sv prava bagatela :x.

To ti je zato što je naša zemlja mala,porobljena i nikakva...
Kod nas npr. nemaš ni 2 banke da su iz Hr... :palacdolje:
 
Icek said:
To ti je zato što je naša zemlja mala,porobljena i nikakva...
Kod nas npr. nemaš ni 2 banke da su iz Hr... :palacdolje:

Istina, država nam je u dugovima do grla a gospodarstvo nam je slabo pa je nabijanje carina, trošarina i ostalih nameta jedini način da napune proračun.

Nego, vratimo se na temu.
Od auspuha najčešće vidim da na SV-a stavljaju Leo Vince SBK i Akrapoviča, dobiju puno bolji, dublji zvuk, a kako je sa performansama? Samo me brine da motor neće biti oduševljen sa mojih 90-ak kg i da će mo 76 konja biti premalo. Evo mene opet sa tom konjažom, hebiga, ne želim se zeznut u kupnji pa pitam vas iskusnije. Hvala i :naklon:
 
Meštre, ne beri brigu. Konjaže će ti usfalit SAMO ako si u kurcu pa želiš se dokazivat pred frendovima, i eventualno nakon nekoliko posjeta grobničkoj stazi. Ako sad dođe lik sa starom r6 i namaže te i ti zbog toga budeš u depresiji, onda si uzmi jači motor. Za normalno điranje pa i za dobru jurnjavu 76 konja je  (y) Znaš li Bajca sa foruma? Lik je vozio KLE500 a taj motor neznam jeli ima 50 konja a znaš što je radio sa njim po cesti? Letio  (y) Konji i cestovna vožnja nemaju veze jedno s drugim
 
Brinem se sada jer ću poslije biti par godina čvrsto vezan za taj motor pa da ne bi bilo, zato pitam vas. A dokazivanje pred prijateljima je pogubno, zato i pogibaju toliko i motoristi a i ovi u autima, napiju se navečer i onda se prave. :naklon:
 
koji ste zidovi  :mrgreen: da moram dignut cijenu na 2 (dve) pive da bi mi neko SV-a pokazal  :LOL:
 
dejvid said:
Brinem se sada jer ću poslije biti par godina čvrsto vezan za taj motor pa da ne bi bilo, zato pitam vas.

a da razmislis o necem drugom?
 
Predlažite.
Honda hornet
CBR 600 '08  :D
Yamaha FZ6 S2...
Najviše volim R-ove pa mi se SV650S najviše svidio jer izgledom podsjeća na njih, a mislim da bi mi CBR bio prejak.
 
lijep je GSR ali i nema baš zaštite od vjetra, postoji li S model sa nekim poluoklopima  :misli:
Inače, ja najviše volim R-ove, ali mislim da nemam još dovoljno iskustva da sjednem na CBR
Jel ima SV650S barem nešto sportske krvi, jel voli brzu vožnju, ubrzanja, pretjecanja, naginjanja u zavoju i to  :misli:
 
Vidim da si zapeo za sv, ali isto tako vidim i da te muče još mnoge nedoumice.Ja sam prolazio nešto slično i mislim da sam to opisao u jednom od prijašnjih postova.Htio sam i ja otvorit temu o sv-u i tu me malo CroKick usmjerio i uputio na tražilicu a  to savjetujem i tebi. Ja sam došao do vlasnika i njihovo posjedovanje dotičnog modela mi je poslužilo kao svojevrstan test, a odgovori koje sam dobio su me u potpunosti učvrstili u odluci da kupim sv-a,samo jaš neznam kad :mrgreen:,dobro mislim da će bit uskoro.Vrati se malo unatrag i pročitaj.
 
ajde ti to kupi prije ljeta.. jer prema svemu sudeci ja nebudem.. a da imam kog gnjavit kad dodjem u zadar :mrgreen: da mi malo pokazes makinu.. meni je sv u najuzem krugu kandidata
 
Jbg.da je to jedina stvar,lako bi ja,vidjet ćemo...prije, poslije,nije važno,bitno da stigne u moju garažu.A vožnji će bit,itekako (y).