Icek
Active member
bullitt said:čim je riječ o sv-u, eto mene ,moram ja tu nešto napisati.Netko mi je rekao da se motor kupuje srcem,odnosno to je onaj motor koji kad uđeš u dućan odmah fokusiraš,nešto kao i kad ugledaš curu,ljubav na prvi pogled.Znam da će neki sad reći ovo,ono al kod mene je tako.Reći ću ti odmah da je sv moj izbor,odnosno to je motor koji namjeravam kupiti.Zašto,rekli su mi mnogi,imaš fazera 600,horneta novog,uostalom i za par tisuća više imaš i shivera kad već voliš taj v2.Ne hvala,rekao sam, pa ovi su jači,snage nikad dosta rekli su ti mudraci.E,sad dolazimo i do još jednog bitnog pitanja,gdje ćeš najviše vozit taj svoj motor,jel to grad,magistralna cesta ili možda autoput?Kakav stil vožnje preferiraš,imaš li ga uopće?Ako je to grad,razmisli o naked verziji sv-a,ima ravni volan i uspravan položaj tijela koji puno manje zamara od s verzije koja ima sportski položaj i napornija je za gradsku i laganu touring vožnju.Kažeš da si početnik,znam ljude koji su s baotiana prelazili na klasu 600-750 i nije im se ništa desilo,tu je bitno imaš li onaj kliker u glavi ili nemaš.Imam preko 100 000km na 2 kotača pa možda sam i ja po nekim mjerilima početnik,bez obzira što piše u mom avataru posjedovao sam i mz250,vozio jawu 350,yam xj600 i naravno hrpu tomosa od automatica do ctx-a,pa nema garancije da će mi sv biti mačiji kašalj.Snagu svakog motora treba respektirati,tu se vraćam na one mudrace s početka ove priče koji briju na snagu,naravno pod tim misle odvrnut gas na ravnici i misle da vladaju motorom i da sve znaju,kad dođu zavoji ja ih skuterom perem.Zato smatram da je sv dovoljan,barem meni jer preferiram vožnju zavojima,kratkim i srednje brzim, kakvim kraj gdje živim obiluje.Reći će mnogi da teoretiziram,ali postoji tražilica na ovom forumu pa sam došao i do iskustva vlasnika (pozdrav koss)i to mi je samo učvrstilo mišljenje o tom motoru,jake koćnice,agilan i lagan za zavoje i predobar zvuk Ovo što sam napisao vrijedi u nekim okvirima njegove klase naravno, jer znam da postoje motori tipa supermotard koji su tu još bolji ali oni nemaju nešto drugo što je meni bitno.Vjerujem da kada se savlada tehnika i kad stvarno voziš,npr cesta karlobag-starigrad da se onih dvadesetak ks između sv-a i onih nabrojanih četverocilindraša naked klase, neće baš osjetiti,barem ne kod prosječnih vozača,neka me demantiraju oni koji znaju više.Pitao si za mašinu,na glasu je kao trajna i neuništiva,eto nadam se da sam barem malo pomogao.
Evo bullitt je jako dobro i opširno to opisao !
ja već nakon kraćeg iskustva vidim zašto 4 cil su lošiji od 2!
2 Cilindra mi se čine zabavnijima i okretnijima, i to ti je milina.
Agilan naked,obar ovjes i 2 cilindra, linearan gas i dobro dozirajuće i jake kočnice i spreman si za osvajanje zavoja i pravi užitak i povezanost s motorm.
Autocesta i otvorene ravne ceste su raj za 4 cilindra,ali po meni je to najdosadnije što se može naći u motorima. Odvrneš gas,sagneš se iza tanka i 150+ km/h je čista tlaka i dosada... alacdolje:
Udoban,pouzdan i agilan naked poput SV650 ti je super stvar. S njiime možeš i putovati!
I ja se sada malo razmišljam zašto ga nisam kupio :misli: Ili Shiver ili Monster...
78 konja ? Sasvim dosta,vjeruj mi. Općenito ti vrijedi da se težina i fatalnost moto nesreća povećava s konjažom....
Ova konjaža je kao većina prosječnih auta pa i više a kolko je motor lakši to svi znamo.
Moj Zec sa 106 konja ima više sange nego što mi treba. Ustvari, naked je iznad 130 - 150 tlaka teška i sad razumijem zašto ih i ljudi kupuju. Naime nedostatak zaštite vjetra te automatski "tjera" da ne ideš u neke ogromne brzine. Koje meni nisu ni gušt osobno...
zato kupi ljepo N verrziju te si uzmi ABS i gledaj da s vremenom poboljšaš ovjes i gledaj uzet dobre gume.
Ovjes i gume su najbitnije kod motora jer ceste nisu piste. Rupa i pizdarija koliko oćeš.
A oni ti mogu samo pomoći, dok ti velika kojnaža neće pomoći...