SV650S

nego sta nego ce bit.. takva masina zasluzuje sve kilometre napravljene s njim za ono sta uz njih pruza (pricam bezveze, nisam ga vozil al vjerujem da je tak)
 
giantMC said:
koji ste zidovi  :mrgreen: da moram dignut cijenu na 2 (dve) pive da bi mi neko SV-a pokazal  :LOL:

ja u rijeci isto licitiram par piva (i cevape ako treba) za malo bolji pogled na sv-a novijeg datuma (k5 ili k7)... cisto da vidim kako se sjedi na naked verziji... uz njega su mi kandidati bandit i nesto drugaciji tip motora: kawa versys.
 
bad_ri said:
ja u rijeci isto licitiram par piva (i cevape ako treba) za malo bolji pogled na sv-a novijeg datuma (k5 ili k7)... cisto da vidim kako se sjedi na naked verziji... uz njega su mi kandidati bandit i nesto drugaciji tip motora: kawa versys.

Stari želim ti sreću u potrazi, jer rijetki su na našim cestama,ja sam jednog vidio u zd parkiranog ispred kafića i čak sam čekao da se vlasnik pojavi da ga malo priupitam o motoru,nisam imao baš sreće jer čovjek rekao:nije moj od sina je,nevozim ga ja baš :misli:.Ja sam ga našao u Eurorentu u Zagrebu i kod Dude,doduše 1000 verziju, al iste su dimenzije.
 
bullitt said:
Stari želim ti sreću u potrazi, jer rijetki su na našim cestama,ja sam jednog vidio u zd parkiranog ispred kafića i čak sam čekao da se vlasnik pojavi da ga malo priupitam o motoru,nisam imao baš sreće jer čovjek rekao:nije moj od sina je,nevozim ga ja baš :misli:.Ja sam ga našao u Eurorentu u Zagrebu i kod Dude,doduše 1000 verziju, al iste su dimenzije.


ja sam vidio jednog na placu, i kad sam se vracao opet sam ga iso malo vidit i taman je doso vlasnik.. motor je stvarno nahvalio i rekao da ceka da izadje k8 i onda mjenja ovaj za novi..
:? kad sam ja bio nije bilo sv-a ni u eurorentu ni kod dude, to je bilo sad prosli mjesec
 
prodaje ga onaj Alen koji je prije bio na forumu
http://www.auti.hr/showAdvert.do?cid=18&rid=1&aid=203332&noCache=1&msg=

Mislim da malo previše traži, inače, u Rijeci je pa pitaj za jednu vožnju  (y)
 
polozaj sjedenja sv s u odnosu na n je extremno sportski. umara na iole duzim voznjama kao i najljuci rr. To je vise puta spomenuto u raznim road testovima sv-a. Imati na umu.  (y)
 
DeXtEr_5 said:
polozaj sjedenja sv s u odnosu na n je extremno sportski. umara na iole duzim voznjama kao i najljuci rr. To je vise puta spomenuto u raznim road testovima sv-a. Imati na umu.  (y)

Dobro za umor, za to postoje kafići uz cestu da se odmorim  :)
Nego, uhvatila me frka. SV mi se baš jako sviđa, ali koliko čujem trebao bih u njega ulupat još love za vilice, kočnice, zadnji amortizer i auspuh (serijski mi zvuči kao traktor). Ne znam da li se za ovjes žale samo ako ga koriste za trke, ja bih ga većinom samo za cestovnu vožnju, ali svejedno želim biti siguran na njemu, a ne daje mi se još 2000 eura kako bi se novi motor stavio u vozno stanje.  :misli: Nemam pojma više, SV mi je baš drag, ali ne želim kupiti mačka u vreći  :misli: HELP
 
Jakooo dobar motor. Zvuk???? Preheben!!!!  :peace: Kupi!! Moja tiha patnja: V masina na sportaku.  :slinavac: :slinavac: :slinavac:

Jedini nedostatak je mjenjac.  :? Bilo je par primjera da izbacuje iz brzine (šeste) i da je trebalo mjenjati cijelu kuplungu.

Imas temu koju sam otvorio: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,60737.msg1124595.html#msg1124595

Sredili sa klincicama na kvacilu. Oni vole oslabiti. Na 2004 pa na dalje je to rijeseno.

Eto, toliko od mene!!!
 
dejvid said:
Dobro za umor, za to postoje kafići uz cestu da se odmorim  :)
Nego, uhvatila me frka. SV mi se baš jako sviđa, ali koliko čujem trebao bih u njega ulupat još love za vilice, kočnice, zadnji amortizer i auspuh (serijski mi zvuči kao traktor). Ne znam da li se za ovjes žale samo ako ga koriste za trke, ja bih ga većinom samo za cestovnu vožnju, ali svejedno želim biti siguran na njemu, a ne daje mi se još 2000 eura kako bi se novi motor stavio u vozno stanje.  :misli: Nemam pojma više, SV mi je baš drag, ali ne želim kupiti mačka u vreći  :misli: HELP

MOJ SAVJET: Kupi kod H.R.C.-DUDA i servisiraj kod H.R.C.-DUDA!!!!!  8)
 
dejvid said:
Dobro za umor, za to postoje kafići uz cestu da se odmorim  :)
Nego, uhvatila me frka. SV mi se baš jako sviđa, ali koliko čujem trebao bih u njega ulupat još love za vilice, kočnice, zadnji amortizer i auspuh (serijski mi zvuči kao traktor). Ne znam da li se za ovjes žale samo ako ga koriste za trke, ja bih ga većinom samo za cestovnu vožnju, ali svejedno želim biti siguran na njemu, a ne daje mi se još 2000 eura kako bi se novi motor stavio u vozno stanje.  :misli: Nemam pojma više, SV mi je baš drag, ali ne želim kupiti mačka u vreći  :misli: HELP
Promjeni samo auspuh, prednje vilice ti se štelaju i dobre su. Sa zadnjim amortizerom meni dobro drži. Naravno da se sve može poboljšati s određenom sumom love :) Mačak u vreći sigurno nije.
 
Koss,ova tvoja poruka postaje kao biblija i mantra za sve buduće sljedbenike sevke(s).Daklen evo nje jopet:



Odg: sv 650 s,n,ili?
« Primatelj: bullitt : 18. Travanj 2008, 17:11:30 »
« Na ovu poruku ste odgovorili ili ste je proslijedili. » Citat: Odgovor Izbriši 

--------------------------------------------------------------------------------
Pozdrav i tebi. Evo da ne duljim puno pa idemo redom, imam ga dvije godine pa je ovo iz mog iskustva. Uzeo sam "s" varijantu zbog polu oklopa i malo sportsko položaja zbog volana.Nekid je,mislim komfornji za voziti.
Ciklistika mu je zbog V mašine odlična, lagan je i lako se baca u bogenu.
Vozio sam ga na speedweeku nedavno na grobniku, kočnice su odlične,doslovno me par puta izbacilo na rezervar kad sam snažno stisnuo.
Blokirala mi je i stražnja rota, ali sam to eliminirao međugasom.Ovo je ipak kod ekstremnih šaltanja u nižu.Bez antihooping spojke to se ne može izbječi.
Servisi po meni nisu skupi.Radim ih u Splitu.ulje,filter,preegled i ruke 500-600kn.Ozbiljni servis imaš na 24000km kad ti preglediva ventile.Serviser mi je rekao da ih još kod nijednog nije trebao štelovati i sve je bilo OK,ali zbog uputstva proizvođača bolje je to napraviti pa si miran.
Za grad je naporan zbog volana i položaja, bolja je opcija naked.Ja ga po Dubrovniku uopče ne vozim, imam skuter.
Meni se sviđa i neću ga još mjenjati.Za sportsku vožnju je odličan, a za ležerne ture naporan.
Zvuk mu je fenomenalan jer sam stavio otvoreni Remus
Kupovao sam ga malo srcem, malo razumom.
Ako te još što konkretno zanima, kakav detalj, pitaj.

p.s.Mašina inače slovi za jako trajnu i provjerenu.
 
Hvala koss za iskustvo iz prve ruke.
Jel ti to prvi motor i kakav ti je? Jel ti je dosadio, jel ti je postao slab? Što ćeš, to mi je fobija, moram na terapiju :D
Dudo mi je malo daleko, najbliže mi je Rijeka
 
@ koss
koliko ti troši SV?
Koje instrumente ima? Ima li pokazivač temperature i goriva? Kawa ER6 nema pa pitam.
Koje gume imaš i koliko koštaju?
 
dejvid said:
@ koss
koliko ti troši SV?
Koje instrumente ima? Ima li pokazivač temperature i goriva? Kawa ER6 nema pa pitam.
Koje gume imaš i koliko koštaju?
Radio sam par mjerenja potrošnje,ima negdje na forumu tema o potrošnji svih motora forumaša.
Kad ga vozim umjereno brzo troši mi 5.5-6 lit na sto
Ako ga ne spuštam ispod 8000 oko 9 lit
Kad sam ga kupio i vozio navrh gasa u razradi, do 6000, 4-4,5lit na sto.
Temperaturu ima, brojčanu, koja je OK i lampicu rezerve koja blinka na 4,5 lit i upali se na 1,5 lit rezerve. volio bi da je obrnuto(da blinka na 1,5 lit).
Za gume računaj između 1800-2300 kn.Izbor je velik. Zavisi o stilu vožnje.Trenutno imam michelin pilot power.

Što se tiće slab ili ne?! Za sportsku vožnju dovoljan, a za touring bi volio kapacitetnji i jači motor.
Možda će ti se ovo ćiniti čudno, ali lakše se igrati na magistrali s relativno manje konja na dobro upravljivom
motoru nego imati pod sobom velik broj neukrotivih.
Neznam oće li mi dosaditi, ali bi ga volio ostaviti u garaži pored jednog dobrog putnog motora.
Naravno na kraju se svodi sve na financije. :)
Kako bi Mujo rekao: ovo su moje refleksije :)Mislim da je idealan motor tri u garaži (y)
 
Evo mene opet i opet imam neke dvojbe.
U igru je upala i Yamaha fazer.
Čini mi se da je Fazer kvalitetniji i da Yamaha ima bolju mrežu distributera, jer kad kupujem bolje mi je i platiti više pa kasnije imati manje problema. Ali SV mi je više sportskiji i čini mi se zabavniji, lakše se baca u zavoj dok je Fazer nekako tromiji. Fazer mislim da se dokazuje tek na dugim turama koje ja i neću raditi tako često.
 
dejvid said:
Evo mene opet i opet imam neke dvojbe.
U igru je upala i Yamaha fazer.
Čini mi se da je Fazer kvalitetniji i da Yamaha ima bolju mrežu distributera, jer kad kupujem bolje mi je i platiti više pa kasnije imati manje problema. Ali SV mi je više sportskiji i čini mi se zabavniji, lakše se baca u zavoj dok je Fazer nekako tromiji. Fazer mislim da se dokazuje tek na dugim turama koje ja i neću raditi tako često.

mislim da je kvaliteta tu negdje,tj. za probleme na fazeru sam čuo (tps-prije) a za sv nisam....ali zvuk origigi fazera je užas,ko usisavač....a taj motor treba ebeno vrtiti da bi dobro išao....ispod 5000okr nemaš s njime što raditi to ti ga dođe ko minimum,a mislim da je na 10 000 max moment ili čak i više.....nije to motor koji bi se meni sviđao....
 
dejvid said:
Evo mene opet i opet imam neke dvojbe.
U igru je upala i Yamaha fazer.
Čini mi se da je Fazer kvalitetniji i da Yamaha ima bolju mrežu distributera, jer kad kupujem bolje mi je i platiti više pa kasnije imati manje problema. Ali SV mi je više sportskiji i čini mi se zabavniji, lakše se baca u zavoj dok je Fazer nekako tromiji. Fazer mislim da se dokazuje tek na dugim turama koje ja i neću raditi tako često.
Ja te ne mogu navuć ni na jedan motor, niti želim.Kupio bilo koju marku morat ćeš raditi neke kompromise.
Da li su to distributeri, udobnost, upravljivost,potrošnja,izgled... na tebi je da odlučiš.
Kod mene je bilo malo razum malo srce, naravno i novčanik je igrao veliku ulogu :)
Samo hrabro (y)
 
dejvid said:
Evo mene opet i opet imam neke dvojbe.
U igru je upala i Yamaha fazer.
Vidim da imamo slične probleme. Još uvijek pokušavam između dva suzuki-a (SVn i Bandit) ubacit neki treći motor (fz6, Pegaso, raptor). Kad uporedim karakteristike neki i daju više, no kao da nemaju ono 'nešto'! Nadam se da će ta ljubav prema Suzuki-u izdržat!
 
najbolje da ja odem na sv1000s i svi moji problemi bit će rješeni :D (do prvog zavoja  :mrgreen: )

Predlažite i druge motore(ako ste raspoloženi) pa da vidim sve adute.
Neka motori budu slični SV650s-u, dakle onako sportski, da imaju nekakav oklop ili poluoklop, oko 90 konja.  :naklon:
 
Hyosung ili kak se vec zove, imas ih u Eurorentu, motor kao SV a jeftiniji,
evo sam si to trazio  :mrgreen: