giantMC said:koji ste zidovi da moram dignut cijenu na 2 (dve) pive da bi mi neko SV-a pokazal
bad_ri said:ja u rijeci isto licitiram par piva (i cevape ako treba) za malo bolji pogled na sv-a novijeg datuma (k5 ili k7)... cisto da vidim kako se sjedi na naked verziji... uz njega su mi kandidati bandit i nesto drugaciji tip motora: kawa versys.
bullitt said:Stari želim ti sreću u potrazi, jer rijetki su na našim cestama,ja sam jednog vidio u zd parkiranog ispred kafića i čak sam čekao da se vlasnik pojavi da ga malo priupitam o motoru,nisam imao baš sreće jer čovjek rekao:nije moj od sina je,nevozim ga ja baš :misli:.Ja sam ga našao u Eurorentu u Zagrebu i kod Dude,doduše 1000 verziju, al iste su dimenzije.
DeXtEr_5 said:polozaj sjedenja sv s u odnosu na n je extremno sportski. umara na iole duzim voznjama kao i najljuci rr. To je vise puta spomenuto u raznim road testovima sv-a. Imati na umu.
dejvid said:Dobro za umor, za to postoje kafići uz cestu da se odmorim
Nego, uhvatila me frka. SV mi se baš jako sviđa, ali koliko čujem trebao bih u njega ulupat još love za vilice, kočnice, zadnji amortizer i auspuh (serijski mi zvuči kao traktor). Ne znam da li se za ovjes žale samo ako ga koriste za trke, ja bih ga većinom samo za cestovnu vožnju, ali svejedno želim biti siguran na njemu, a ne daje mi se još 2000 eura kako bi se novi motor stavio u vozno stanje. :misli: Nemam pojma više, SV mi je baš drag, ali ne želim kupiti mačka u vreći :misli: HELP
Promjeni samo auspuh, prednje vilice ti se štelaju i dobre su. Sa zadnjim amortizerom meni dobro drži. Naravno da se sve može poboljšati s određenom sumom love Mačak u vreći sigurno nije.dejvid said:Dobro za umor, za to postoje kafići uz cestu da se odmorim
Nego, uhvatila me frka. SV mi se baš jako sviđa, ali koliko čujem trebao bih u njega ulupat još love za vilice, kočnice, zadnji amortizer i auspuh (serijski mi zvuči kao traktor). Ne znam da li se za ovjes žale samo ako ga koriste za trke, ja bih ga većinom samo za cestovnu vožnju, ali svejedno želim biti siguran na njemu, a ne daje mi se još 2000 eura kako bi se novi motor stavio u vozno stanje. :misli: Nemam pojma više, SV mi je baš drag, ali ne želim kupiti mačka u vreći :misli: HELP
Radio sam par mjerenja potrošnje,ima negdje na forumu tema o potrošnji svih motora forumaša.dejvid said:@ koss
koliko ti troši SV?
Koje instrumente ima? Ima li pokazivač temperature i goriva? Kawa ER6 nema pa pitam.
Koje gume imaš i koliko koštaju?
dejvid said:Evo mene opet i opet imam neke dvojbe.
U igru je upala i Yamaha fazer.
Čini mi se da je Fazer kvalitetniji i da Yamaha ima bolju mrežu distributera, jer kad kupujem bolje mi je i platiti više pa kasnije imati manje problema. Ali SV mi je više sportskiji i čini mi se zabavniji, lakše se baca u zavoj dok je Fazer nekako tromiji. Fazer mislim da se dokazuje tek na dugim turama koje ja i neću raditi tako često.
Ja te ne mogu navuć ni na jedan motor, niti želim.Kupio bilo koju marku morat ćeš raditi neke kompromise.dejvid said:Evo mene opet i opet imam neke dvojbe.
U igru je upala i Yamaha fazer.
Čini mi se da je Fazer kvalitetniji i da Yamaha ima bolju mrežu distributera, jer kad kupujem bolje mi je i platiti više pa kasnije imati manje problema. Ali SV mi je više sportskiji i čini mi se zabavniji, lakše se baca u zavoj dok je Fazer nekako tromiji. Fazer mislim da se dokazuje tek na dugim turama koje ja i neću raditi tako često.
Vidim da imamo slične probleme. Još uvijek pokušavam između dva suzuki-a (SVn i Bandit) ubacit neki treći motor (fz6, Pegaso, raptor). Kad uporedim karakteristike neki i daju više, no kao da nemaju ono 'nešto'! Nadam se da će ta ljubav prema Suzuki-u izdržat!dejvid said:Evo mene opet i opet imam neke dvojbe.
U igru je upala i Yamaha fazer.