SV650S

sid said:
Hyosung ili kak se vec zove, imas ih u Eurorentu, motor kao SV a jeftiniji,
evo sam si to trazio  :mrgreen:

sjeo sam na tog hyosunga, jer nije bilo sv-a u salonu (i nece ga biti kako stvari stoje)...
feeling je pomalo bezveze, motor mi je premali (na visinu od 178cm)
a kad se pogleda kvaliteta i finalna obrada, u odnosu na suzukije pored kojih stoji u salonu, djeluje pomalo izgubljeno. eto to je moj dojam o hyosungu kad sam ga vidio pored suze.
 
bad_ri said:
sjeo sam na tog hyosunga, jer nije bilo sv-a u salonu (i nece ga biti kako stvari stoje)...
feeling je pomalo bezveze, motor mi je premali (na visinu od 178cm)
a kad se pogleda kvaliteta i finalna obrada, u odnosu na suzukije pored kojih stoji u salonu, djeluje pomalo izgubljeno. eto to je moj dojam o hyosungu kad sam ga vidio pored suze.
da slazem se, dugo sam bio fan hyosunga, ali onda sam dosao u salon i sjeo na gv650, bio sam jako razocaran, a zic je zaskripao ko kad sjednes na neku stolicu s tavana koju je pohodilo miljon crvolikih zivotinja :palacdolje:

nakon toga sam odlucio da ipak necu stedit na motoru, pa makar granje jeo godinu dana



my two lipe
 
sid said:
Hyosung ili kak se vec zove, imas ih u Eurorentu, motor kao SV a jeftiniji,
evo sam si to trazio  :mrgreen:

suza je daaaleko ispred hyosunga....a moje mišljenje je da se za 10 k kn ne ispalti riskirati i uzimati ipak neprovjerenu mašinu (koja se zna raspasti zbog ulaza hladnog zraka u sistem ispuha).....
 
@ koss: kakva je zaštita od vjetra na SV650s? Jel maska samo ukras ili i pomaže?
Koliko ga najviše možeš ganjati na autocesti a da mu ne ostanu posljedice  :mrgreen: tj. koja mu je najveća putna brzina?
 
Moj prijatelj odnedavno ima Hyosunga GT650 (ovog novog s Mikuni ubrizgavanjem i 82 KS) i za sada ima oko 1500 km od kojih sam ponešto i ja napravio. Motor vrijedi svaku od 42.300  kuna koliko košta, štoviše, po mom sudu ne postoji bolji omjer uloženo/dobiveno. Ne želim pisati protiv izvanrednog SV650 ali moram braniti Hyosunga jer sam ga imao prigodu dobro upoznati.  :)
 
Pec said:
Moj prijatelj odnedavno ima Hyosunga GT650 (ovog novog s Mikuni ubrizgavanjem i 82 KS) i za sada ima oko 1500 km od kojih sam ponešto i ja napravio. Motor vrijedi svaku od 42.300  kuna koliko košta, štoviše, po mom sudu ne postoji bolji omjer uloženo/dobiveno. Ne želim pisati protiv izvanrednog SV650 ali moram braniti Hyosunga jer sam ga imao prigodu dobro upoznati.  :)

čuj,sve to štima što kažeš,al prođi s njim 100km u crvenom,pa se onda možemo pričati zapravo,jer ovako nije prošao ni razradu,il ju je tek prošao.....

nakod 20k km se zna jel motor valja ili nevalja.....
 
pak said:
čuj,sve to štima što kažeš,al prođi s njim 100km u crvenom,pa se onda možemo pričati zapravo,jer ovako nije prošao ni razradu,il ju je tek prošao.....

nakod 20k km se zna jel motor valja ili nevalja.....
Dvije godine garancije Eurorenta nisu mala stvar, a onoliko koliko i kako sam ga vozio meni je dovoljno da prepoznam da je riječ o odličnom motociklu, no ponavljam, ni  slovca ne želim napisati protiv odličnog SV-a  (y)
 
Pec said:
Dvije godine garancije Eurorenta nisu mala stvar, a onoliko koliko i kako sam ga vozio meni je dovoljno da prepoznam da je riječ o odličnom motociklu, no ponavljam, ni  slovca ne želim napisati protiv odličnog SV-a  (y)

sretno s hyosom i začepite mu ubacivanje zrakak u ispušni sustav....pod hitno.....
 
pak said:
sretno s hyosom i začepite mu ubacivanje zrakak u ispušni sustav....pod hitno.....
:misli: Poznaš li neposredno nekoga tko je imao takav problem ili si načuo zločestu pričicu konkurencije  :misli: , čak da je ta opaka pričica s "pretjeranim pothlađivanjem usisnih ventila" i isinita, ovdje je riječ o novoj generaciji već pet godina "brušenog" agregata, koja ima el. ubrizgavanje goriva i drugačiji režim pulsnog ubacivanja i to manje količine sekundarnog zraka u ispuh.
 
Pec said:
:misli: Poznaš li neposredno nekoga tko je imao takav problem ili si načuo zločestu pričicu konkurencije  :misli: , čak da je ta opaka pričica s "pretjeranim pothlađivanjem usisnih ventila" i isinita, ovdje je riječ o novoj generaciji već pet godina "brušenog" agregata, koja ima el. ubrizgavanje goriva i drugačiji režim pulsnog ubacivanja i to manje količine sekundarnog zraka u ispuh.

ne poznajem nikog,ali kad ideš na prvi servis nek ti to začepi i riješena stvar.....bolje puhati na hladno nego provjeravati na što liče 2g garancije....sretno s pilom i napišite kave recenzije ako vam se da....
 
dejvid said:
@ koss: kakva je zaštita od vjetra na SV650s? Jel maska samo ukras ili i pomaže?
Koliko ga najviše možeš ganjati na autocesti a da mu ne ostanu posljedice  :mrgreen: tj. koja mu je najveća putna brzina?
Kao što znaš mi ovdje nemamo autocestu, pusti san :mrgreen:
Šalu nastranu.Vozio sam ga Ka-Zg, malo se sagneš i sve je OK.Za brzu turing vožnju možda bi
bilo dobro staviti zamjensku double-bouble masku.Inaće po auto cesti mi je bez veze voziti.Stvoren je za zavoje.
Možeš ga ganjati do jaja bez posljedica.Kad završim ovu sezonu na Grobniku javim je li bilo što neočekivano.
 
Sutra je dan D. Vec 5 dana sam uvjeren da cu uzet Bandita, no danas opet vuce taj SVn. Moze li mi netko reci kako je biti suvozac. Kod Bandita je sigurno bolje, no zar je razlika velika. Ne traba mislit samo na sebe. :wink:
 
a cuj vec po samom izgledu sjedala mozes to zakljucit.. :mrgreen:
 
zagor009 said:
Sutra je dan D. Vec 5 dana sam uvjeren da cu uzet Bandita, no danas opet vuce taj SVn. Moze li mi netko reci kako je biti suvozac. Kod Bandita je sigurno bolje, no zar je razlika velika. Ne traba mislit samo na sebe. :wink:

Ako misliš imati suvozača za više od 200 km dnevno, ne uzimaj SV-a.
Pitaj moju Katarinu :mrgreen: Otpala joj guzica do Bara, a kada smo išli natrag čak je razmišljala da ide busom od Splita :mrgreen:
 
zagor009 said:
Moze li mi netko reci kako je biti suvozac :wink:
ako računaš na suvozača onda ne uzimaj sv.
možeš ga uzet ali ćeš izgubit suvozača  :mrgreen:
 
Ako ti je drag suvozac i zelis da ide s tobom uzmi bandita..ako ga se zelis rjesit i poslat kiloprakticaru..sv je tvoj igrac! :mrgreen:
 
Kao neka sudbina juče našo test SV650n k8 u moto magazinu. Naravno sve pohvale na račun agregata, zvuka, upravljanja... No kaže da je za niske vozače jer je mali motor. E ja sa svojih 178cm i 96kg se ne osjećam niskim ni malim. Vaš komentar, preostalo mi oko 2 sata do eventualne odluke?! Znam da zezam, ali nema ga nigdje oko mene. Da sjednem na njega sve bih znao! :misli:
 
za niske vozace jer je uzak..ja imam 182 i 92kg i nije da mi je malen..ali 1000 neznam koliko je 650 manj szo se tice same rame
 
zagor009 said:
Sutra je dan D. Vec 5 dana sam uvjeren da cu uzet Bandita, no danas opet vuce taj SVn. Moze li mi netko reci kako je biti suvozac. Kod Bandita je sigurno bolje, no zar je razlika velika. Ne traba mislit samo na sebe. :wink:
Žena mi se uopće ne želi voziti na njemu, srećom imam Vespu pa se vozikamo uokolo :mrgreen:
Ja sam visok 179 i taman mi lijepo stoji :)
Trebao si napraviti izlet do Dubrovnika da ga probaš :wink:
 
malo ste me odgovorili od SVa, ali mi treba za putovanja i za suvazacicu


Mene zanima sta drugo mogu dobit do 60k kuna s ABSom i V masinom (volim taj zvuk) a da je dobro za turing?!?