SV650S

Dok Koss montira Upsidedown vilicu ja sam počel raditi u zimskoj službi :mrgreen:
 
Misliš ti djecu praviti :)
Ja sam danas bio u điru sa ekipom.
Vrijeme idealno.
 
Evo jedne ljepe prerade za prvu generaciju (y)

66c897ad.jpg
 
koss said:
Evo jedne ljepe prerade za prvu generaciju (y)

66c897ad.jpg

Stil caffe racera (y),a baš sam ja ekipi govorija da imam tako neku viziju u caffe racer stilu ga jednog dana preraditi,možda ne ovako baš ali na tom tragu,kod ovog mi ne paše ovako izvedeno prednje svijetlo i ovakav poluoklop.
 
Meni se taj retro detalj baš sviđa.
Što ćeš, ukusi su različiti :)
 
Meni ne izgleda lose,vidio sam ga i uzivo,V2 mi se svidja.
No problem mu je dosta visoka cijena kod nas.
Na pocetku sezone je bio oko 61k kuna.Mislim da je sada kao na popustu negdje oko 59k kuna.
Koliko se sjecam prognoze su bile oko 50k, tamo negdje izmedju gdje je xj6 i er6.
Prekrizio sam ga cim sam mu cijenu vidio.
 
koss said:
Nemoj tako Vinko, malo nas je i ovako :)

b69ec45c.jpg

Odlične,neka još raceSV slika (y)
 
Ljubiteljima Suzukijevog V twina i svima ostalima Sretan Božić i Nova Godina.....nek se kilometri vrte i vrte.... :mrgreen: (y) (y)
 
Sretan Božić i sve najbolje u Novoj,sa željom da se u ovoj narednoj i lijepo okupimo svi sv rideri (y)
 
trebao bih prednji blatobran od sv-a za neku preradu pa rekoh najbolje ovdje pitati  :)

pa ako netko ima jedan viska i da nije preskup neka javi...moze biti i ostecen posto se farba sigurno...
 
Pozdrav svima!
Imao bih nekoliko pitanja i unaprijed zahvaljujem na svakom odgovoru. Ukratko, zainteresirao sam se za sv-a premda dosad nisam ozbiljnije razmišljao o toj koncepciji. Zapravo, nedavno sam bio uplatio bandita 650S, ali zahvaljujući profesionalnosti naših distributera nikada ga nisam dobio. Tako se rodila ideja o SV-u. O suzukijevom v-twinu načuo sam same hvalopsjeve po moto-revijama. Osobno nisam imao prilike voziti takav tip motora. čitajući ovaj podforum dosta sam togga saznao, no ostale su još neke nedoumice tipa: uglađenost, udobnost, vožnja u dvoje. Zanima me, u usporedbi s jednim 4-cilindrašem, koliko je (ne)uglađen v-2; pritom mislim na vibracije, linearno razvijanje snage, reakcije pri dodavanju i oduzimanju gasa i sl. da li je razlika značajna ili ipak ne!? neki su napisali da je S verzija neudobna i naporna za turističku vožnju - je li to zaista toliko naglašeno!? dosta davno imao sam gpz-a 500 koji ima sličan položaj sjedenja, i meni osobno taj položaj nije bio toliko naporan za duže ture. također bi volio da mi motor ne bude pretvrd, jer me od gradske vožnje zna bolit kralježnica, pa me zanima i koliko je udoban. za kraj ostavljam vjerojatno najgluplje pitanje (barem prema onom što ste ovdje već napisali) a to je vožnja u dvoje i prtljaga!!! ima li tu nade za sv-a ili možda bolja potražiti neki manje sportivo i manje osebujan motocikl. možda da naglasim na kraju da nisam poklonik jurnjave.. više volim opuštenu i srednje brzu vožnju zavojitim cestama, pa sam mislio da bi mi SV sa svojim okretnim momentom i elastičnom mašinom možda bio dobar suputnik. ako je netko možda vozio i bandita i sv-a, bio bih jako zahvalan na usporedbi.. peace  (y)   
 
ddario said:
Pozdrav svima!
Imao bih nekoliko pitanja i unaprijed zahvaljujem na svakom odgovoru. Ukratko, zainteresirao sam se za sv-a premda dosad nisam ozbiljnije razmišljao o toj koncepciji. Zapravo, nedavno sam bio uplatio bandita 650S, ali zahvaljujući profesionalnosti naših distributera nikada ga nisam dobio. Tako se rodila ideja o SV-u. O suzukijevom v-twinu načuo sam same hvalopsjeve po moto-revijama. Osobno nisam imao prilike voziti takav tip motora. čitajući ovaj podforum dosta sam togga saznao, no ostale su još neke nedoumice tipa: uglađenost, udobnost, vožnja u dvoje. Zanima me, u usporedbi s jednim 4-cilindrašem, koliko je (ne)uglađen v-2; pritom mislim na vibracije, linearno razvijanje snage, reakcije pri dodavanju i oduzimanju gasa i sl. da li je razlika značajna ili ipak ne!? neki su napisali da je S verzija neudobna i naporna za turističku vožnju - je li to zaista toliko naglašeno!? dosta davno imao sam gpz-a 500 koji ima sličan položaj sjedenja, i meni osobno taj položaj nije bio toliko naporan za duže ture. također bi volio da mi motor ne bude pretvrd, jer me od gradske vožnje zna bolit kralježnica, pa me zanima i koliko je udoban. za kraj ostavljam vjerojatno najgluplje pitanje (barem prema onom što ste ovdje već napisali) a to je vožnja u dvoje i prtljaga!!! ima li tu nade za sv-a ili možda bolja potražiti neki manje sportivo i manje osebujan motocikl. možda da naglasim na kraju da nisam poklonik jurnjave.. više volim opuštenu i srednje brzu vožnju zavojitim cestama, pa sam mislio da bi mi SV sa svojim okretnim momentom i elastičnom mašinom možda bio dobar suputnik. ako je netko možda vozio i bandita i sv-a, bio bih jako zahvalan na usporedbi.. peace  (y)    

Evo ukratko ću ti pokušati pomoći i iznjeti ću svoja iskustva:

1.sasvim dovoljno uglađen,kad nakon njega sjedneš na 4cilindraša osjetiš razliku :mrgreen:,nije baš za vožnju u dvoje ali naravno može se uz kompromse i ćešća stajanja.

2.vibracije su veće u usporedbi s 4-cilndrašem,nije astronomska razlka ali se osjeti,razvijanje snage je stvarno linearno bez rupa,relativno je osjetljiv na dodavanje skroz oduzetog gasa,s-verzija je napornija za turističku vožnju ali je bolja za sportsku :mrgreen:

3.izbjegavam gradsku vožnju inače,a s sv-om u s verziji je to prava tlaka

4.prtljagu osm tank torbe nisam probao prenosit,znam da neki jesu...
 
A vidi stvari, ko u priči :mrgreen:

Na S verziji suputnik postaje supatnik :mrgreen:
Na N je malo bolje, sjedalo je isto - neudobno, ali položaj sjedenja se suvozaču bitno mijenja pa je lakše.
Mislim da bi moja bivša imala puno za napričati o patnji na SV-ovom zadnjem sjedalu. :mrgreen:

Kaj se vozača dotikavle, meni je super. Mogu kud treba. Išao u komadu do Bara u CG. Meni ništa, al cura me htjela ubit :mrgreen:
 
Ima to i lijepšu stranu (y)
Vazda imaš novu curu :mrgreen:
Dok se ne oženiš