SV650S

,,zahvaljujem na brzim odgovorima!  (y)

..da, očito šarm ima svoju cijenu.. sva sreća da ju plaća suputnica  :mrgreen:
eh, gdje su oni dani kad je čovjek bio sretan da se uopće dokopao motora. kakvi cilindri, vibracije, uglađenost, položaj sjedenja.. samo uživanje u vožnji.. moram priznat da mi SV odiše upravo takvim duhom - bezbrižnog i neposrednog uživanja na dva kotača..
 
Evo jedan prve i jedan druge generacije (y)

26c2ebad.jpg


06fabe61.jpg
 
Nakon izležavanja,trpanja u sebe (alkoholnog i nealkoholnog :mrgreen:) i svih ostalih radosti što nam blagdani nose odlučio napraviti nešto dobro za svoj V stroj i moj duševni mir....
Znači kontrola ventila i izmjena rashladne tekučine.
Trenutna brojka na kilometar satu je 33700 km, motor dobro pali, dobro ide, ne čuju se nikakvi čudni zvukovi.....,  kontrolu ventila nisam obavio na servisu 24000 km kad je po servisnoj knjizi trebalo zbog nekoliko razloga: u razgovoru sa vozačima motora koji koriste isti mašinu ko i moj, znači V strom, Raptor, čitajući na raznim forumima saznao sam da su rijetki slučajevi da je i trebalo podešavati ventile na toj kilometraži i nije mi se baš ni dalo jer je u tijeku bila vrlo aktivna sezona..... No nikome ne preporučam da izbjegava kontrolu ventila na 24000 km!
Ima nešto slika pa ću probat i nešto iskomentirat....here we go...
1. Priprema
2. Skidanje osnovnih dijelova ko i kod svakog servisa
3. Skidanje čepa hladnjaka (obrati pozornost na mali križni vijak na čepu koji treba najprije odvrnut)
4. Ispuštanje rashladne tekučine, vijak M6 na pumpi vode
5. Još malo pa stalo :mrgreen:
6. Skidanje crijeva, utikača sa termoprekidača
 
7. Još malo mentola :mrgreen:
8. Sa druge strane otpojimo crijevo te žice trube
9. Dva vijka koji drže sam hladnjak (zaboravil slikat) i to je to, hladnjak je skinut
10. Pristup poklopcu glave je sad puno lakši
11. Slijede 2 vijka na plastičnom kučištu oduška motora
12. Skidanje lulice te svjećice
 
Rashladno sredstvo te sam hladnjak je čist,bez neke naznake na prisustvo kamenca ili ulja.
Hladnjak izvana je neoštećen,odnosno vidi se samo gubljenje boje na saćama hladnjaka kud najviše šprica voda sa prednjag kotača, mislim da je tome doprinjela moja preinaka na prednjem blatobranu zbog koje je bacanje vode i blata smanjeno prema hladnjaku pa čak i skroz do volana (preporučam svakome koji se vozi i po zimi (naročito kontinentalni krajevi).
13. Komad gume zaljepljen sa unutrašnje strane blatobrana
14. Skinemo tri inbus 6 vijka
15. Skinemo poklopac ventila (pazi na brtvu) i voila... :D
16. Pogled na bregaste osovine (mislim da se iz priloženih slika vidi da su stvarno ko nove!)
17. Svjećica (po boji se vidi da je izgaranje besprijekorno)
18. Poklopac ventila sa unutrašnje strane  
 
Pošto za ispravno mjerenje zračnosti ventila osim što motor mora biti hladan, klip u cilindru kojeg mjerimo mora biti u GMT (gornjoj mrtvoj točki) ,takt kompresija, znači svi ventili zatvoreni. Da dovedemo klip u tu poziciju moramo okrenut radilicu u pravi položaj, za to moramo skinut čep na poklopcu paljenja te manji čep za očitavanje položaja radilice.
19. Skinemo čep na poklpocu paljenja (te na vijku ispod čepa okrećemo radilicu - 17 gedora )
20. Skinemo čep za očitavanje položaja radilice
21. Okrećemo radilicu dok se ne poklope oznaka F (Front cylinder) i zarez na kučištu
22. Mjerimo zračnost ventila (Usis 0,10 - 0,20, Ispuh 0,20 - 0,30)
23. Preporučam čišćenje usisne lamele od nakupljene gareži na poklopcu ventila
24. Usisna lamela
 
Sklapanje svih skinutih dijelova je obrnutim putem, slijedi stražnji cilindar, postupak je isti ko i na prednjem cilindru (pristup je malo otežan, za one koji hoće mogu skinut rezervoar benzina pa će bit lakše kopat po glavi).
Kod mjerenja zračnosti na stražnjem cilindru oznaka na radilici sa simbolom R (Rear cylinder) mora se poklapati sa zarezom na kučištu).
U mojem slučaju svi ventili su bili u granicama tolerancije! Znači šibaj dalje (y)
Nova rashladna tekučina stavljena, treba malo strpljenja dok ju sustav ne proguta, zagrijavanje i gaaasssss.... :mrgreen: (y)
25. Vađenje svjećice iz stražnjeg cilindra
26. Crijevo iz ekspanzione posude moramo otpojit jer nam smeta pri vađenju poklpca glave
27. Stražnji cilindar
 
ljudi smo, dogovorili se bumo :mrgreen: (y)
 
Stari svaka čast,majstor si nema što (y)

Kad si ovako lijepo opisao i poslikao postupak,možda se i ja odlučim na isto kad dođe ta kilometraža :wink: (y)
 
Hvala,moglo je biti i puno detaljnije ali najteži posao od sveg mi bilo pisanje  :mrgreen:
 
avinko38 said:
Hvala,moglo je biti i puno detaljnije ali najteži posao od sveg mi bilo pisanje  :mrgreen:

Ajde kad ti tako dobro ide mogao bi svaki malo zahtjevniji zahvat opisat i poslikat,trebat će nam,evo ja se odrekao garancije i sad servisiram seVku sam :mrgreen:.
Reci mi jel ti popije seVka ulja od izmjene do izmjene,meni da i do 0,2dcl na 1000km,kažu normalna stvar,posebno izraženo od k7-k8 modela sv-a i dl-a 650 :misli:.
 
bullitt said:
Ajde kad ti tako dobro ide mogao bi svaki malo zahtjevniji zahvat opisat i poslikat,trebat će nam,evo ja se odrekao garancije i sad servisiram seVku sam :mrgreen:.
Reci mi jel ti popije seVka ulja od izmjene do izmjene,meni da i do 0,2dcl na 1000km,kažu normalna stvar,posebno izraženo od k7-k8 modela sv-a i dl-a 650 :misli:.
Nema frke!Sretno (y)
Potroši, 0,1 dcl na 1000 km, zbog tog se netreba zabrinjavat, mislim da mi se ta potrošnja ulja pojavila od kad sam montiral otvoreni auspuh (na nekih 11 000 km). Inače ulje koje koristim je Total sport 10W40
 
majstor pravi... svaka cast  (y)
 
avinko38 said:
Nakon izležavanja,trpanja u sebe (alkoholnog i nealkoholnog :mrgreen:) i svih ostalih radosti što nam blagdani nose odlučio napraviti nešto dobro za svoj V stroj i moj duševni mir....
Znači kontrola ventila i izmjena rashladne tekučine.
Trenutna brojka na kilometar satu je 33700 km, motor dobro pali, dobro ide, ne čuju se nikakvi čudni zvukovi.....,  kontrolu ventila nisam obavio na servisu 24000 km kad je po servisnoj knjizi trebalo zbog nekoliko razloga: u razgovoru sa vozačima motora koji koriste isti mašinu ko i moj, znači V strom, Raptor, čitajući na raznim forumima saznao sam da su rijetki slučajevi da je i trebalo podešavati ventile na toj kilometraži i nije mi se baš ni dalo jer je u tijeku bila vrlo aktivna sezona..... No nikome ne preporučam da izbjegava kontrolu ventila na 24000 km!
Ima nešto slika pa ću probat i nešto iskomentirat....here we go...
1. Priprema
2. Skidanje osnovnih dijelova ko i kod svakog servisa
3. Skidanje čepa hladnjaka (obrati pozornost na mali križni vijak na čepu koji treba najprije odvrnut)
4. Ispuštanje rashladne tekučine, vijak M6 na pumpi vode
5. Još malo pa stalo :mrgreen:
6. Skidanje crijeva, utikača sa termoprekidača

hvala na trudu i fotkama,super si to napravo  (y)  (y)  (y)

ali jedno pitanje....kod zamjene antifriza,zašto si skidao cijev kod hladnjaka,ako je sve moglo isteči na vijak na pumpi vode????......

s kill switchem isključiš motor i zaverglaš ga par puta da izbaci antifriz

i još jedno....koje si ulje stavljao u kočnice i kvačilo....mislim da dot4 piše po manualu?
 
pak said:
ali jedno pitanje....kod zamjene antifriza,zašto si skidao cijev kod hladnjaka,ako je sve moglo isteči na vijak na pumpi vode????......
Pa crijevo je skinuo valjda jer je skidao kiler da olakša pristup prednjem cilindru, kasnije je sve napisao. (y)
 
maRRio 8 said:
Pa crijevo je skinuo valjda jer je skidao kiler da olakša pristup prednjem cilindru, kasnije je sve napisao. (y)

ma zna sam ja da je neka glupa fora...al nisam zna da je do mene  :) ......
 
pak said:
hvala na trudu i fotkama,super si to napravo  (y)  (y)  (y)

ali jedno pitanje....kod zamjene antifriza,zašto si skidao cijev kod hladnjaka,ako je sve moglo isteči na vijak na pumpi vode????......

s kill switchem isključiš motor i zaverglaš ga par puta da izbaci antifriz

i još jedno....koje si ulje stavljao u kočnice i kvačilo....mislim da dot4 piše po manualu?
Crijeva sam skidao zbog skidanja cijelog hladnjaka, išlo bi i po tvojem postupku (y)
Obavezno DOT4, kod manjeg SV-a kvačilo nije hidraulično tak da samo u kočnicama treba mijenjat (još nisam - to mi je sljedeći zadatak) :)
 
Mla ispravka ulje za kocnice ide min dot 4 ili bolje  :wink: