SV650S

Ja sam za svoga radio obje nove piksne i malo izbacio zadnji zupčanik da mi bude u centru za felnu od 5 cola.
Na dorađivanje nisam mislio nikakvu filozofiju. Uzmi rotu, izmjeri i vidi što treba doraditi.
Ako je samo piksna kao kod Mišela OK, manje zajebancije za tebe.
 
Može pitanje.

SV do 2004 nema uljni kiler,a od 2004 imaju.

Čini mi se da su mašine identične,osim ubrizgavanja?
 
maras said:
Može pitanje.

SV do 2004 nema uljni kiler,a od 2004 imaju.

Čini mi se da su mašine identične,osim ubrizgavanja?

ispravka, moj je 2003.g proizveden,reg 2004. i ima uljni kiler, novi model
 
Danas bil testna vožnja nakon sastavljanja, jede malu djecu skupa sa torbama, peronicama i kolaž papirom  :LOL: :LOL: :LOL:


hpim1584small.jpg




Čim se izađe par km iz grada prema bRRdu već počinje snijeg



hpim1586small.jpg




A na vrh bRRda opći snjeg   :LOL: :LOL: :LOL:



hpim1588small.jpg




Moram priznat da sam se ugodno iznenadio što se tiče tog motora   :shock:  sve je složeno kako bog zapovijeda i sve radi besprijekorno   (y)
Cesta je bila suha cijelo vrijeme jer je prehladno vani i netopi se snijeg, na vrh bRRda i na levanjskoj -4, isprva sam mučio muku sa novim mišelinkama pilot power i morao pustit pritisak, prednja 2.1, zadnja 2.3 i tad je postao prava mala zvijeRR  :wink:
U krivine na bRRdu sa lakoćom ulazi u neke sa cca 120-130 i to je granica za ovo vrijeme jer već tad gume počinju "zarezivati", ravni dijelovi do 170, čist ok motorin ko netraži cestovno iživljavanje  (y)
Čak i zadnjak digne u drugoj uz malu pomoć kvačila    :mrgreen:

Al koji gušt je bio ponovo malo proprašit na motoru  :slinavac:  ako bogda sutra suhe ceste mogo bi opet zabrijat gore   :bananarace: :bananarace: :bananarace:
 
al je smiješni s oklopima :LOL:
stoje mu ko meni 3 sise :mrgreen:
No, nije ružan (y)
 
King baš si ga super uredija,odlično izgleda (y)

Što veliš kako ti on leži u odnosu na prave RR-ove,znam da se ne može još vozit kako treba,hladno je ali ono,sigurno imaš već neki feedback,meni je taj motor strava(dobro,možda sam malo subjektivan :mrgreen: :LOL:).. i za ovdje gdje ja vozim pravi RR-ovi ne mogu baš doć do izražaja jer su zatvoreni i sporiji zavoji a SeVka takve ako su ne baš strašni vozači dere i šiša bez beda.,ono 600RR i pogotovo 1000RR neki se boje i gas stisnut pa im svjetlo oružje još dođe i kao otegotna okolnost :LOL:...,poslije se nekako čude i zagledaju ga uz zabrinuto glađenje brade..,ma kažem ja STRAŠAN motor (y)...
 
bullitt said:
King baš si ga super uredija,odlično izgleda (y)

Što veliš kako ti on leži u odnosu na prave RR-ove,znam da se ne može još vozit kako treba,hladno je ali ono,sigurno imaš već neki feedback,meni je taj motor strava(dobro,možda sam malo subjektivan :mrgreen: :LOL:).. i za ovdje gdje ja vozim pravi RR-ovi ne mogu baš doć do izražaja jer su zatvoreni i sporiji zavoji a SeVka takve ako su ne baš strašni vozači dere i šiša bez beda.,ono 600RR i pogotovo 1000RR neki se boje i gas stisnut pa im svjetlo oružje još dođe i kao otegotna okolnost :LOL:...,poslije se nekako čude i zagledaju ga uz zabrinuto glađenje brade..,ma kažem ja STRAŠAN motor (y)...

Kako ono naš narod kaže "Svaki cigan svoga konja hvali..." :dobar:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
bullitt said:
King baš si ga super uredija,odlično izgleda (y)

Što veliš kako ti on leži u odnosu na prave RR-ove,znam da se ne može još vozit kako treba,hladno je ali ono,sigurno imaš već neki feedback,meni je taj motor strava(dobro,možda sam malo subjektivan :mrgreen: :LOL:).. i za ovdje gdje ja vozim pravi RR-ovi ne mogu baš doć do izražaja jer su zatvoreni i sporiji zavoji a SeVka takve ako su ne baš strašni vozači dere i šiša bez beda.,ono 600RR i pogotovo 1000RR neki se boje i gas stisnut pa im svjetlo oružje još dođe i kao otegotna okolnost :LOL:...,poslije se nekako čude i zagledaju ga uz zabrinuto glađenje brade..,ma kažem ja STRAŠAN motor (y)...


A nisam naviknut na V2 pa me isprva malo zezalo što netreba kočnice dirat  :LOL:  kad par puta naletiš jajima na tank navikneš se bRRzo na gas  :LOL:
Iznenadio me gore na levanjskoj na onim serijama kratkih zavoja  :misli: odozdo čupa ko lud i to mu je prednost u odnosu na 636 al veselje kratko traje jer već na 7-8 soma RPM osjećam da je slabiji  :(  inače malo malo mi je zakuco blokadu jer sam naviko na redne mašine koje se vrte i vrte i vrte i vrte i nema kraja nikada  :LOL:  mogu reći komotno da bi sa ninjom po onim zavojima imao velikih problema sa dobrim vozačem na SV-u, al bitku gubi na svakom ravnom dijelu  :(  jednostavno mu fali puuno snage  :(  ili sam mu ja pretežak  :LOL:
Oduševljava upravo to što nema "jašenja" po kočnicama ( kje sam jedva par puta pipnio kad sam ga skužio ), još samo jedno moram napomenut - kako to malo đubre malo troši  :shock:  đizs faking krajst  :eek:hne:  kao što rekoh za nekog ko netraži stroj za cestovno iživljavanje ovo je sasvim solidan bike  (y)
E sad, volio bi isporbat SV 1000  :misli:  to mora da je aždaja po snazi odozdo  :shock:  jebote al sam ga nakenjo još ću si kupit V2  :shock:
 
KING RR said:
A nisam naviknut na V2 pa me isprva malo zezalo što netreba kočnice dirat  :LOL:  kad par puta naletiš jajima na tank navikneš se bRRzo na gas  :LOL:
Iznenadio me gore na levanjskoj na onim serijama kratkih zavoja  :misli: odozdo čupa ko lud i to mu je prednost u odnosu na 636 al veselje kratko traje jer već na 7-8 soma RPM osjećam da je slabiji  :(  inače malo malo mi je zakuco blokadu jer sam naviko na redne mašine koje se vrte i vrte i vrte i vrte i nema kraja nikada   :LOL:  mogu reći komotno da bi sa ninjom po onim zavojima imao velikih problema sa dobrim vozačem na SV-u, al bitku gubi na svakom ravnom dijelu   :(  jednostavno mu fali puuno snage  :(  ili sam mu ja pretežak  :LOL:
Oduševljava upravo to što nema "jašenja" po kočnicama ( kje sam jedva par puta pipnio kad sam ga skužio ), još samo jedno moram napomenut - kako to malo đubre malo troši   :shock:  đizs faking krajst   :eek:hne:  kao što rekoh za nekog ko netraži stroj za cestovno iživljavanje ovo je sasvim solidan bike   (y)
E sad, volio bi isporbat SV 1000  :misli:  to mora da je aždaja po snazi odozdo   :shock:  jebote al sam ga nakenjo još ću si kupit V2   :shock:
e baš to..ja sam se isto tako bio iznenadio sa 636..prvo sam vozio redni 2..i to jos cini mi se slabiji nego sv....i kad sam sjeo na 636 prva i druga voznja su bile ono: sta je ovo ne ide s mjesta..i onda kad sam presao 10k okr skoro sam pao sa motora prvi put..i naravno prvi susreti sa prednjim tockom u zraku..ali volio bih jako probati neki ducati iljadu ili tako nesto da osjetim taj moment...to je meni nesto slicno kao usporedba dizelasa i benzinca...dizelas je kao dva cilindra..velik moment..onaj šus kad opalis po gasu...dok kod benzinca i 4 cilindra to traje duže :mrgreen:
 
KING RR said:
E sad, volio bi isporbat SV 1000  :misli:  to mora da je aždaja po snazi odozdo   :shock:  jebote al sam ga nakenjo još ću si kupit V2   :shock:

buš platil pivu u Požegi pa buš probal  :mrgreen:
 
DANE~VK said:
e baš to..ja sam se isto tako bio iznenadio sa 636..prvo sam vozio redni 2..i to jos cini mi se slabiji nego sv....i kad sam sjeo na 636 prva i druga voznja su bile ono: sta je ovo ne ide s mjesta..i onda kad sam presao 10k okr skoro sam pao sa motora prvi put..i naravno prvi susreti sa prednjim tockom u zraku..ali volio bih jako probati neki ducati iljadu ili tako nesto da osjetim taj moment...to je meni nesto slicno kao usporedba dizelasa i benzinca...dizelas je kao dva cilindra..velik moment..onaj šus kad opalis po gasu...dok kod benzinca i 4 cilindra to traje duže :mrgreen:

A gle sve zavisi kako ti je bio podešen  :misli:  moj je imo rupu do 10 soma al to sam riješio kod doktora, sad već na 5 soma čupa ko lud i kad sam gore na bRRdu recimo sa cRuNk-om i ceberkom onda mi nesmije past ispod 8 soma inače mi bježi  :wink:  sve drugo, znači ravnice i to mogu komotno po tom bRRdu parirat somarama  :wink:

SeVka 650 je dobar bike al ne za mene   (y)  al vjerujem da bi se mogao skrasiti sa jednim dopingiranim SV 1000   (y)



jedimaster said:
buš platil pivu u Požegi pa buš probal  :mrgreen:

:shock:  jebote pa na tebe sam zaboravio  :mrgreen:   :LOL:  ma platim ti i dva  :jesus: :LOL:
 
KING RR said:
:shock:  jebote pa na tebe sam zaboravio  :mrgreen:   :LOL:  ma platim ti i dva  :jesus: :LOL:

nadam se da sam na proljeće u Požegi...a ako češ ti do ZG prije tu sam  :wink: kako si i sam imao prilike probati mala SeVka baš kao i velika nije "ubojica" ali upravo takvo razvijanje snage mene oduševljava...a i "roktanje" mašine mi nije mrsko  :mrgreen: V2 rules  (y)
 
DANE~VK said:
to je meni nesto slicno kao usporedba dizelasa i benzinca...dizelas je kao dva cilindra..velik moment..onaj šus kad opalis po gasu...dok kod benzinca i 4 cilindra to traje duže :mrgreen:

slična usporedba ti je i kad pređeš s jednog na dva cilindra, zapravo kao s  npr običnog dizela na onog s turbinom
jedan cilindar od podruma vuče gotovo kao i 2, a tamo gdje 1 cilindru već fali daha ovaj V2 tek počne dizat na zadnji...a tamo gdje 2 cilindra već polako gube dah 4 cilindra tek počnu zabijati prema blokadi...a do tamo(blokade) je još puuno obrtaja...ili 2 brzine niže...a na V2 se šalta samo jedna brzina dolje
 
Dobar opis King (y)

Upravo ono što si napisa,8-9000ok/min i šaltat višu.ne ubija snagom ali vuče iz podruma solidno,vjerujem da je tebi bio isti osjećaj na SeVki kao i meni na tjuniranom XT-u, odvrnem gas iz zavoja,okretaji idu,taman očekujem onaj "šut" ko na SeVki kad ono blokada tuče.,tako je vjerojatno i tebi kad siđeš s 636 na sv-a.

Proba sam ja i Điksera k6 somaru i stvarno,stvarno ima ludilo snage ali i previše za onu cestu di ja vozim,dosta njih veli da snage nikad dosta a ovaj je stvarno ima za rasipanje i treba pazit s odvrtanjrm gasa.,600 RR nisam proba ali imam filing da bi meni to pasalo što se redne 4 in line konfiguracije motora tiče.

Vozia sam i RSV 1000 Mille i meni je to to :yes:.,onaj ogromni moment iz niskih,puuno žešće od SeVke onaj zvuk od kojeg se ježim i stvarno solidna snaga,meni dovoljna za cestu.,istina ima je osjetno manje od ovog Điksera koji je lakši zavozit ali meni je baš ta robusnost i koncepcija Mileta ono pravo (y) Mogu mislit kako tek 1198 ide :shock:..
 
bullitt said:
Dobar opis King (y)

Upravo ono što si napisa,8-9000ok/min i šaltat višu.ne ubija snagom ali vuče iz podruma solidno,vjerujem da je tebi bio isti osjećaj na SeVki kao i meni na tjuniranom XT-u, odvrnem gas iz zavoja,okretaji idu,taman očekujem onaj "šut" ko na SeVki kad ono blokada tuče.,tako je vjerojatno i tebi kad siđeš s 636 na sv-a.

Proba sam ja i Điksera k6 somaru i stvarno,stvarno ima ludilo snage ali i previše za onu cestu di ja vozim,dosta njih veli da snage nikad dosta a ovaj je stvarno ima za rasipanje i treba pazit s odvrtanjrm gasa.,600 RR nisam proba ali imam filing da bi meni to pasalo što se redne 4 in line konfiguracije motora tiče.

Vozia sam i RSV 1000 Mille i meni je to to :yes:.,onaj ogromni moment iz niskih,puuno žešće od SeVke onaj zvuk od kojeg se ježim i stvarno solidna snaga,meni dovoljna za cestu.,istina ima je osjetno manje od ovog Điksera koji je lakši zavozit ali meni je baš ta robusnost i koncepcija Mileta ono pravo (y) Mogu mislit kako tek 1198 ide :shock:..

K6 soma je bolesno jak i najveći adut mu je položaj sjedenja  :wink: jedini od R ergele na kojeg sjednem opalim 200 km, stanem natočim benzin i opet 200 km i tako cijeli dan  :mrgreen: 
Što se tiče vožnje na onom bRRdu di se ja vozim puno lošije/sporije odvezem snjim nego sa 636  :wink:  jebu ga kratke krivine složene u seriju, tako da mu je prevelika snaga u biti mana, al zato je kralj na dugim zavojima i ravnicama, jednostavno jede cestu  (y)

Šteta što mi mala sevka neće ostat do proljeća čisto da vidim vremenski za kolko mogu odvest to bRRdo, a najžalije mi je to što će mi pajdo uzet R1 i neću ga moć oderat tamo sa SV-om 
banghead.gif
    :LOL: :LOL: :LOL:
 
KING RR said:
K6 soma je bolesno jak i najveći adut mu je položaj sjedenja  :wink: jedini od R ergele na kojeg sjednem opalim 200 km, stanem natočim benzin i opet 200 km i tako cijeli dan  :mrgreen: 
Što se tiče vožnje na onom bRRdu di se ja vozim puno lošije/sporije odvezem snjim nego sa 636  :wink:  jebu ga kratke krivine složene u seriju, tako da mu je prevelika snaga u biti mana, al zato je kralj na dugim zavojima i ravnicama, jednostavno jede cestu  (y)

Šteta što mi mala sevka neće ostat do proljeća čisto da vidim vremenski za kolko mogu odvest to bRRdo, a najžalije mi je to što će mi pajdo uzet R1 i neću ga moć oderat tamo sa SV-om 
banghead.gif
    :LOL: :LOL: :LOL:

Stvarno je Điksera k6 lako vozit,lakše nego SeVku što se ergonomije tiče.,to si dobro reka više snage mu je u biti mana za te kraće zavoje pa više ispada manje :mrgreen:.,stvarno šteta za pajdu,R1,Levanjsku i SeVku :mrgreen: (y)
 
razlika između N i S verzije je u stražnjem lančaniku, 1 zub...e sad, koji od ta dva ima skraćen prijenos, odnosno bolje ubrzanje...? Nažalost, nisam doma a moram javit da mi naruči lanac...mislim da mi motor ima nekih 35000km..prednji mijenjam sigurno (jer je 3x više u kontaktu s lancem pa i bolje poglodan/potrošen ) a za zadnjeg se još nećkam (neznam cijenu i dal realno zadnjeg treba mijenjat)
i dal možda postoji razlika i u prednjem lančaniku?
 
Lovro Vz said:
razlika između N i S verzije je u stražnjem lančaniku, 1 zub...e sad, koji od ta dva ima skraćen prijenos, odnosno bolje ubrzanje...? Nažalost, nisam doma a moram javit da mi naruči lanac...mislim da mi motor ima nekih 35000km..prednji mijenjam sigurno (jer je 3x više u kontaktu s lancem pa i bolje poglodan/potrošen ) a za zadnjeg se još nećkam (neznam cijenu i dal realno zadnjeg treba mijenjat)
i dal možda postoji razlika i u prednjem lančaniku?
Mijenjaj najbolje sve, slabo si buš ušparal na zadnjem lančaniku, lanac za N model ima dvije karike više (110), prednji lančanik je isti, lanac kupuješ u komadu ili na spajanje?
 
avinko38 said:
Mijenjaj najbolje sve, slabo si buš ušparal na zadnjem lančaniku, lanac za N model ima dvije karike više (110), prednji lančanik je isti, lanac kupuješ u komadu ili na spajanje?

DID lanac bude, nekih 1200kn komplet. Lanac na spajanje, pošto se znam s vlasnikom trgovine bude mi i namontiral sve skupa na motor i zakoval lanac, ja tak i tak nemam alata a on puno šarafa inače
znači N bolje ubrzava a manja krajnja brzina ? (1 zub više na stražnjem)