maras said:Može pitanje.
SV do 2004 nema uljni kiler,a od 2004 imaju.
Čini mi se da su mašine identične,osim ubrizgavanja?
bullitt said:King baš si ga super uredija,odlično izgleda
Što veliš kako ti on leži u odnosu na prave RR-ove,znam da se ne može još vozit kako treba,hladno je ali ono,sigurno imaš već neki feedback,meni je taj motor strava(dobro,možda sam malo subjektivan![]()
).. i za ovdje gdje ja vozim pravi RR-ovi ne mogu baš doć do izražaja jer su zatvoreni i sporiji zavoji a SeVka takve ako su ne baš strašni vozači dere i šiša bez beda.,ono 600RR i pogotovo 1000RR neki se boje i gas stisnut pa im svjetlo oružje još dođe i kao otegotna okolnost
...,poslije se nekako čude i zagledaju ga uz zabrinuto glađenje brade..,ma kažem ja STRAŠAN motor
...
bullitt said:King baš si ga super uredija,odlično izgleda
Što veliš kako ti on leži u odnosu na prave RR-ove,znam da se ne može još vozit kako treba,hladno je ali ono,sigurno imaš već neki feedback,meni je taj motor strava(dobro,možda sam malo subjektivan![]()
).. i za ovdje gdje ja vozim pravi RR-ovi ne mogu baš doć do izražaja jer su zatvoreni i sporiji zavoji a SeVka takve ako su ne baš strašni vozači dere i šiša bez beda.,ono 600RR i pogotovo 1000RR neki se boje i gas stisnut pa im svjetlo oružje još dođe i kao otegotna okolnost
...,poslije se nekako čude i zagledaju ga uz zabrinuto glađenje brade..,ma kažem ja STRAŠAN motor
...
e baš to..ja sam se isto tako bio iznenadio sa 636..prvo sam vozio redni 2..i to jos cini mi se slabiji nego sv....i kad sam sjeo na 636 prva i druga voznja su bile ono: sta je ovo ne ide s mjesta..i onda kad sam presao 10k okr skoro sam pao sa motora prvi put..i naravno prvi susreti sa prednjim tockom u zraku..ali volio bih jako probati neki ducati iljadu ili tako nesto da osjetim taj moment...to je meni nesto slicno kao usporedba dizelasa i benzinca...dizelas je kao dva cilindra..velik moment..onaj šus kad opalis po gasu...dok kod benzinca i 4 cilindra to traje dužeKING RR said:A nisam naviknut na V2 pa me isprva malo zezalo što netreba kočnice diratkad par puta naletiš jajima na tank navikneš se bRRzo na gas
Iznenadio me gore na levanjskoj na onim serijama kratkih zavoja :misli: odozdo čupa ko lud i to mu je prednost u odnosu na 636 al veselje kratko traje jer već na 7-8 soma RPM osjećam da je slabijiinače malo malo mi je zakuco blokadu jer sam naviko na redne mašine koje se vrte i vrte i vrte i vrte i nema kraja nikada
mogu reći komotno da bi sa ninjom po onim zavojima imao velikih problema sa dobrim vozačem na SV-u, al bitku gubi na svakom ravnom dijelu
jednostavno mu fali puuno snage
ili sam mu ja pretežak
Oduševljava upravo to što nema "jašenja" po kočnicama ( kje sam jedva par puta pipnio kad sam ga skužio ), još samo jedno moram napomenut - kako to malo đubre malo troši :shock: đizs faking krajsthne: kao što rekoh za nekog ko netraži stroj za cestovno iživljavanje ovo je sasvim solidan bike
E sad, volio bi isporbat SV 1000 :misli: to mora da je aždaja po snazi odozdo :shock: jebote al sam ga nakenjo još ću si kupit V2 :shock:
KING RR said:E sad, volio bi isporbat SV 1000 :misli: to mora da je aždaja po snazi odozdo :shock: jebote al sam ga nakenjo još ću si kupit V2 :shock:
DANE~VK said:e baš to..ja sam se isto tako bio iznenadio sa 636..prvo sam vozio redni 2..i to jos cini mi se slabiji nego sv....i kad sam sjeo na 636 prva i druga voznja su bile ono: sta je ovo ne ide s mjesta..i onda kad sam presao 10k okr skoro sam pao sa motora prvi put..i naravno prvi susreti sa prednjim tockom u zraku..ali volio bih jako probati neki ducati iljadu ili tako nesto da osjetim taj moment...to je meni nesto slicno kao usporedba dizelasa i benzinca...dizelas je kao dva cilindra..velik moment..onaj šus kad opalis po gasu...dok kod benzinca i 4 cilindra to traje duže![]()
jedimaster said:buš platil pivu u Požegi pa buš probal![]()
KING RR said::shock: jebote pa na tebe sam zaboravio![]()
ma platim ti i dva :jesus:
![]()
jedimaster said:nadam se da sam na proljeće u Požegi...a ako češ ti do ZG prije tu sam :wink:
DANE~VK said:to je meni nesto slicno kao usporedba dizelasa i benzinca...dizelas je kao dva cilindra..velik moment..onaj šus kad opalis po gasu...dok kod benzinca i 4 cilindra to traje duže![]()
bullitt said:Dobar opis King
Upravo ono što si napisa,8-9000ok/min i šaltat višu.ne ubija snagom ali vuče iz podruma solidno,vjerujem da je tebi bio isti osjećaj na SeVki kao i meni na tjuniranom XT-u, odvrnem gas iz zavoja,okretaji idu,taman očekujem onaj "šut" ko na SeVki kad ono blokada tuče.,tako je vjerojatno i tebi kad siđeš s 636 na sv-a.
Proba sam ja i Điksera k6 somaru i stvarno,stvarno ima ludilo snage ali i previše za onu cestu di ja vozim,dosta njih veli da snage nikad dosta a ovaj je stvarno ima za rasipanje i treba pazit s odvrtanjrm gasa.,600 RR nisam proba ali imam filing da bi meni to pasalo što se redne 4 in line konfiguracije motora tiče.
Vozia sam i RSV 1000 Mille i meni je to to :yes:.,onaj ogromni moment iz niskih,puuno žešće od SeVke onaj zvuk od kojeg se ježim i stvarno solidna snaga,meni dovoljna za cestu.,istina ima je osjetno manje od ovog Điksera koji je lakši zavozit ali meni je baš ta robusnost i koncepcija Mileta ono pravoMogu mislit kako tek 1198 ide :shock:..
KING RR said:K6 soma je bolesno jak i najveći adut mu je položaj sjedenja :wink: jedini od R ergele na kojeg sjednem opalim 200 km, stanem natočim benzin i opet 200 km i tako cijeli dan![]()
Što se tiče vožnje na onom bRRdu di se ja vozim puno lošije/sporije odvezem snjim nego sa 636 :wink: jebu ga kratke krivine složene u seriju, tako da mu je prevelika snaga u biti mana, al zato je kralj na dugim zavojima i ravnicama, jednostavno jede cestu
Šteta što mi mala sevka neće ostat do proljeća čisto da vidim vremenski za kolko mogu odvest to bRRdo, a najžalije mi je to što će mi pajdo uzet R1 i neću ga moć oderat tamo sa SV-om![]()
![]()
![]()
![]()
Mijenjaj najbolje sve, slabo si buš ušparal na zadnjem lančaniku, lanac za N model ima dvije karike više (110), prednji lančanik je isti, lanac kupuješ u komadu ili na spajanje?Lovro Vz said:razlika između N i S verzije je u stražnjem lančaniku, 1 zub...e sad, koji od ta dva ima skraćen prijenos, odnosno bolje ubrzanje...? Nažalost, nisam doma a moram javit da mi naruči lanac...mislim da mi motor ima nekih 35000km..prednji mijenjam sigurno (jer je 3x više u kontaktu s lancem pa i bolje poglodan/potrošen ) a za zadnjeg se još nećkam (neznam cijenu i dal realno zadnjeg treba mijenjat)
i dal možda postoji razlika i u prednjem lančaniku?
avinko38 said:Mijenjaj najbolje sve, slabo si buš ušparal na zadnjem lančaniku, lanac za N model ima dvije karike više (110), prednji lančanik je isti, lanac kupuješ u komadu ili na spajanje?