Svaka čast Zoki!

BorisZ said:
Ako se ovo na mene odnosi, hvala na komplimentu :D Nisam znao da sam tako poznat....
a što se "pranja" tiče, to ću priznati kada Zoki bude ispred mene na onoj ploči ispred tehničkog a ne na gumama ispred boxa :dizzy: :headache: , što će reći da brzinu ima ali mora još malo poraditi na taktici :wink:
Nadam se da će se Zoki složiti sa mnom....
Bodu me Zoki, pa moram i ja malo :poke:

:D :D na znam zujke zašto ti doživljavaš i shvaćaš svaku izjavu nekog od šibenčana kao da je usmjerena protiv tebe i osjećaš se prozvan:?: :mrgreen: ...nisam ima priliku bit na toj trci u subotu,al koliko sam sazna u trenutku izlaska u boks iza zokija su bili svi osim keca!...tako da se nije to odnosilo samo na tebe nego na stanje u trci općenito...je da si poznat,ali nije da se svijet vrti oko tebe(op.a. vrti se oko Mate jer on ima najveću masu i stvara najveće gravitacijsko polje :mrhappy: :peace: )...
..a što se tiče bockanja,kad ja mislim da mene netko bocka ja vratim njemu,a ne nekom drugom :wink: ...
P.S.upozna sam Filipa u petak,žao mi je šta nisam i tebe i brata da možemo izmjenit koju riječ uživo,a ne samo priko foruma...al sam vam se javio u nedilju kad sam izlazio na stazu sa kmik-kmik(sirena) kad ste stajali tamo na zidu kod starta:mrgreen: :mrgreen: ...klimnuli ste,al sumnjam da ste imali pojma ko vam se javlja :mrgreen: :mrgreen:
 
Damir said:
BorisZ said:
Ako se ovo na mene odnosi, hvala na komplimentu :D Nisam znao da sam tako poznat....
a što se "pranja" tiče, to ću priznati kada Zoki bude ispred mene na onoj ploči ispred tehničkog a ne na gumama ispred boxa :dizzy: :headache: , što će reći da brzinu ima ali mora još malo poraditi na taktici :wink:
Nadam se da će se Zoki složiti sa mnom....
Bodu me Zoki, pa moram i ja malo :poke:

:D :D na znam zujke zašto ti doživljavaš i shvaćaš svaku izjavu nekog od šibenčana kao da je usmjerena protiv tebe i osjećaš se prozvan:?: :mrgreen: ...nisam ima priliku bit na toj trci u subotu,al koliko sam sazna u trenutku izlaska u boks iza zokija su bili svi osim keca!...tako da se nije to odnosilo samo na tebe nego na stanje u trci općenito...je da si poznat,ali nije da se svijet vrti oko tebe(op.a. vrti se oko Mate jer on ima najveću masu i stvara najveće gravitacijsko polje :mrhappy: :peace: )...
..a što se tiče bockanja,kad ja mislim da mene netko bocka ja vratim njemu,a ne nekom drugom :wink: ...
P.S.upozna sam Filipa u petak,žao mi je šta nisam i tebe i brata da možemo izmjenit koju riječ uživo,a ne samo priko foruma...al sam vam se javio u nedilju kad sam izlazio na stazu sa kmik-kmik(sirena) kad ste stajali tamo na zidu kod starta:mrgreen: :mrgreen: ...klimnuli ste,al sumnjam da ste imali pojma ko vam se javlja :mrgreen: :mrgreen:

Svejedno mislim da je bilo upućeno meni :wink: , a odgovorio sam Zokiju jer se pozivaš na njega (Zoki i ja smo sve to već prokomentirali)... Kako da ti vratim kada se ne poznamo, ali bi i ja volio da se to promjeni pa da ćemo se slijedeći put upoznati :D
Sjećam se da mi je netko trubio ali, imaš pravo... nisam znao tko.
Da nema zajebancije i bockanja nebi o čemu imali pisati tako da poručujem ... 1'38"912 Ulovi me ako možeš :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
....jebite se vi sa tim vaši konjima:2up: :mrgreen: :mrgreen: malo ću teže tih 38.9 sa ovim motorom u potpuno standardnom obliku..ne znam bi li i erdec to uspio :mrgreen: :mrgreen: daj neki lakši zadatak :mrgreen: :mrgreen:
P.S.Mate vadi sps da razbucamo ove japance ko beba zvečku :peace:
 
Damir said:
....jebite se vi sa tim vaši konjima:2up: :mrgreen: :mrgreen: malo ću teže tih 38.9 sa ovim motorom u potpuno standardnom obliku..ne znam bi li i erdec to uspio :mrgreen: :mrgreen: daj neki lakši zadatak :mrgreen: :mrgreen:
P.S.Mate vadi sps da razbucamo ove japance ko beba zvečku :peace:

Možda je stvar u konjima, ali ja sam prošle godine isto vrijeme radio sa 6-icom i sa R1.
 
Juuuhuuuu! Napok i ja na nekoj slici u ovom forumu (onaj desni u kricavom prsluku).
Zoki, poslusaj Zujica sto ti kaze - poradi na taktici, a malo i na kondiciji. Uuuuu ali si zapiknuo motor u gume, trojica smo ga trebali cupati. Podsjetilo me na pricu iz prvih razreda o dedi i repi.
:D :D :D
 
ZOKA said:
Evo jedna slika koja bi mogla uc u legendu
Zoki_i_Alen.jpg

Pardon! Ljevi, desni je Mek!
 
BorisZ said:
Možda je stvar u konjima, ali ja sam prošle godine isto vrijeme radio sa 6-icom i sa R1.

...ha,možda su me onako prolazili prema zagrebačkom i preko ciljne zbog bolje podmazanog lanca??il zbog manjeg trenja u ležaju ventilatora na hladnjaku?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
..ako si vrtio isto vrijeme to samo znači da si bio sporiji sa r1 po zavojima..meni konji ne fale kroz zavoje..tu možda smetaju onih skoro 30kg viška...konji fale na pravcima...moj mille ide po kompjuteru priko ciljne 245kmh(oko 270kmh po japanskim),a ovima nisam mogao nit ostat u vitru nego se odmak lagano povećavao...uostalom erdec je godinama šiljio "napucane" top modele mille i na kraju se najčešće vrtio na 38(ranijih godina na 39)...sad je uzeo sominu i već je zagrizao u 35...sumnjam da je skupio tih par sekundi u jami :roll: :mrgreen:
 
Damir said:
BorisZ said:
Možda je stvar u konjima, ali ja sam prošle godine isto vrijeme radio sa 6-icom i sa R1.

...ha,možda su me onako prolazili prema zagrebačkom i preko ciljne zbog bolje podmazanog lanca??il zbog manjeg trenja u ležaju ventilatora na hladnjaku?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
..ako si vrtio isto vrijeme to samo znači da si bio sporiji sa r1 po zavojima..meni konji ne fale kroz zavoje..tu možda smetaju onih skoro 30kg viška...konji fale na pravcima...moj mille ide po kompjuteru priko ciljne 245kmh(oko 270kmh po japanskim),a ovima nisam mogao nit ostat u vitru nego se odmak lagano povećavao...uostalom erdec je godinama šiljio "napucane" top modele mille i na kraju se najčešće vrtio na 38(ranijih godina na 39)...sad je uzeo sominu i već je zagrizao u 35...sumnjam da je skupio tih par sekundi u jami :roll: :mrgreen:

Vozio se on sa Apriliom u 36...Pitaj ga :wink:
 
..nisam znao taj podatak..većinom kad sam ga gledao sa 2003 modelom je bio na 38..čuo sam da je vrtio i na 37...jel tih 36 sa 2004?..a i nisam primjetija da njega peru po ciljnoj baš tek tako...izgleda da je on skužija foru sa podmazivanjem lanca i ventilatorom :wink:
..da se razumimo,svaka čast kecu,njegovoj volji,njegovim rezultatima..nije mi namjera umanjivat njegove uspjehe već sam ga samo izabra jer je vozija i motore od 130ks i od 175ks pa je pogodan za analizu odnosa:)
 
Damir said:
..nisam znao taj podatak..većinom kad sam ga gledao sa 2003 modelom je bio na 38..čuo sam da je vrtio i na 37...jel tih 36 sa 2004?..a i nisam primjetija da njega peru po ciljnoj baš tek tako...izgleda da je on skužija foru sa podmazivanjem lanca i ventilatorom :wink:
..da se razumimo,svaka čast kecu,njegovoj volji,njegovim rezultatima..nije mi namjera umanjivat njegove uspjehe već sam ga samo izabra jer je vozija i motore od 130ks i od 175ks pa je pogodan za analizu odnosa:)

Vozio je sa starim modelom. Na brzinu na drituri uvelike utječe izlaz iz zavoja... Možeš ti imati 500 konja ali nećeš Lorisa proći na drituri.
 
..normalno je da će vozači sa manje konja tvrdit kako bi bili brži da im je dati više,a oni sa više kako oni nisu brži zbog konja već zbog svoje tehnike :mrgreen: :mrgreen: ...i tako u krug.....ma kužimo se mi dobro zujke..znam ja šta ti pokušavaš reći.. slažem sa sa ovim uvjetovanjem brzine na pravcu sa izlaznom brzinom iz zavoja...al konkretan slučaj iz nediljne trke:nakon dva kruga i ne znam koliko izmjena na 3 poziciji prođem sa vanjske u lijevom prije lakta..al budem fer i ne odem široko u laktu tako da sam mu ostavio (jbg,nisam trebao)mjesta da se vrati...i tako potpuno poravnati od lakta do izlaska iz jame s tim da sam ja izašao bar po motora isprid na vrh..i onda nakon ispravljanja samo pa-pa...jbg. sad..ako to nisu čisti konji i ništa više u pitanju onda ne znam šta je :?: :?:
...inače ovo već zadire u ono vječno pitanje koji su motori najpogodniji za grobnik..masu njih će se zaklet da je upravo to klasa 600...jel možda znaš koliko loris vozi sa standardnim 600,1000 i sa eventualno dva cilindra...mada po meni vrijeme kvalifikacija tj. moguće vrijeme kruga nema veze sa vremenom na trci...u trci su slabiji motori zakinuti jer nakon međusobnog fajta kroz zavoj i obostrane manje brzine od moguće po izlasku jači puno manje gubi po pravcu u odnosu na slabiji i samim tim u odnosu na vrijeme po krugu..
 
Čini mi se Damire da će ti skoro trebat naljepnica piss on italia, ili možda nabriju kojeg talijana na dovoljan a opet ne preskup broj konja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Damir said:
..normalno je da će vozači sa manje konja tvrdit kako bi bili brži da im je dati više,a oni sa više kako oni nisu brži zbog konja već zbog svoje tehnike :mrgreen: :mrgreen: ...i tako u krug.....ma kužimo se mi dobro zujke..znam ja šta ti pokušavaš reći.. slažem sa sa ovim uvjetovanjem brzine na pravcu sa izlaznom brzinom iz zavoja...al konkretan slučaj iz nediljne trke:nakon dva kruga i ne znam koliko izmjena na 3 poziciji prođem sa vanjske u lijevom prije lakta..al budem fer i ne odem široko u laktu tako da sam mu ostavio (jbg,nisam trebao)mjesta da se vrati...i tako potpuno poravnati od lakta do izlaska iz jame s tim da sam ja izašao bar po motora isprid na vrh..i onda nakon ispravljanja samo pa-pa...jbg. sad..ako to nisu čisti konji i ništa više u pitanju onda ne znam šta je :?: :?:
...inače ovo već zadire u ono vječno pitanje koji su motori najpogodniji za grobnik..masu njih će se zaklet da je upravo to klasa 600...jel možda znaš koliko loris vozi sa standardnim 600,1000 i sa eventualno dva cilindra...mada po meni vrijeme kvalifikacija tj. moguće vrijeme kruga nema veze sa vremenom na trci...u trci su slabiji motori zakinuti jer nakon međusobnog fajta kroz zavoj i obostrane manje brzine od moguće po izlasku jači puno manje gubi po pravcu u odnosu na slabiji i samim tim u odnosu na vrijeme po krugu..
Ja sam već rekao svoje mišljenje na forumu...
600ccm je idealna klasa po mom mišljenju. Puno se lakše vozi i kontrolira, manje troši gume a nisi ništa sporiji nego sa 1000. Problem je jedino u preticanju ali i to se da na djelovima staze gdje su 600-tice brže. npr ulaz u "rupu". Loris je razrađivao 600-ticu na polovnim gumama koje sam mu ja dao od moje 6-ice i kružio je 1.38 :bonk: zato pusti detlje...o njima ja još uvijek ne razmišljam jer smatram da se mogu sa ovakvim motorom kakav mi je puno brže voziti nego što se sada vozim.
 
Sasa MK Motori said:
mate said:
Evo Saša, jel čitaš? A do jučer se zaklinjao u Pirelli, Kec u Michelin pa sad na vozi na Bridgestone... nije da imam nešto protiv toga nego da ste pričali s njima prije par mjeseci dobili bi dojam da bi dali ruku u vatru za jednu marku guma. A naivci puše tu priču kao da su ih Bogovi došli prosvijetliti...

Dok sam vozio vremena 1:50 1:49 vozio sam ih na cestovnim gumama i to na svim. Od Dunlopa preko cestovnog Michelina pa cak i Metzelerovih MEZ1. One Avonke necu niti spominjati. Kada sam poceo voziti brze, prije otvarati gas, kociti u zavoj i ici nize u samom zavoju, poceo sam i voziti drugacije gume. Nemojte opet da pocnemo sa diskusijom oko guma jer stvar je jako jednostavna, a vrtite je u krug besmisleno. Sve trkace gume su sigurno jako jako dobre. Bile to Dunlop GP koje mnogima tresu, bilo to Pirelijev SC1/SC2 ili Metzelerov RS1/RS2. Naravno tu je i Michelin sa pilot raceom. Sve su to odlicne gume i mogu podnjet puno vise nego sto ih mi vozimo (Valjan na SC1/SC2 1:34). Na cestovnim gumama se vjerujem moze voziti jako brzo, ali nisam toliko bogat da bi to probavao. Za cestovnu gumu je dovoljno da se jedan zavoj odveze vise racing nego ostali i odletis a da se nisi niti snasao. Koliko znam, neki su na happeningu probali na cestovnim RR-icama voziti brzo i naravno da su odletili tamo di se nisu nadali.
Napomenuo bi da sam malo proucavao voznju nasih decki na no-limit utrci. Mislim na ove koji kruze oko 1:40, dakle na vremenu koje sam i sam vozio i koje cu nadam se uskoro ponoviti. Neki su na odredjenim mjestima puno brzi od drugih dok od tih istih negdje puse. Za primjer bi naveo Emila i Shepia. Kad bi uzeo najbolje elemente voznje od Emila i najbolje Elemente od Shepia, dobio bi sigurno vrijeme od 1:38 po krugu. Poanta je da koliko god se sporo vozio, uvijek mozes imati jedan zavoj kojeg odvezes mozda i kao Valjan, a onda sa cestovnom gumom letis sigurno.

Nego jedna stvar. Osis je vozio na slik gumama. Pa sad bio to Dunlop ili neki drugi, kakve to veze ima. U klasi serija je uvijek vozi na Supercorsi, za borbu sa Kecom je odabrao slik gumu koja nema nikakve veze niti sa F-icom niti sa RR-kom niti sa GP-kom.
Ja osobno vjerujem da ce svi oni u klasama No-limit polako poceti voziti na slik gumama. Probao sam je jednom prilikom, stvarno je odlican osjecaj.

Mislim da je presudilo Brankovo skidanje vremena OHLINSI,Probao sam "stisnut" njegov motor,i to nema veze sa onom R1 ... :wink:
 
Damir said:
shepi said:
Damir te "pere" slijedeci put,100% :whistle: ,ajme zamisli da se to dogodi,spox ce umrijet od tuge :yikes: :wink:

..nema između nas nadmetanja i "pranja"...zoki i ja smo toliko zajedničkih kilometara zajedno napravili od svoje mladosti i toliko se dobro "vozački" poznajemo da kad gledam njega kako vozi trku proživljavam to ko da sam vozim...vjerujem da je tako i obratno...možemo se jedino udružit u timskoj seriji i zajedno "prat" ostale ako zoki odluči vratit standardne oklope...al ne znam oće li bit šta od toga jer se u zadnje vrijeme zabavlja "pranjem" mnogo poznatijih vozača u no-limitu sa svojim "cakom" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...

Kakvu sad socijalu teras,reci na glas "OPRAT CU GA" 8)
 
Damir said:
....jebite se vi sa tim vaši konjima:2up: :mrgreen: :mrgreen: malo ću teže tih 38.9 sa ovim motorom u potpuno standardnom obliku..ne znam bi li i erdec to uspio :mrgreen: :mrgreen: daj neki lakši zadatak :mrgreen: :mrgreen:
P.S.Mate vadi sps da razbucamo ove japance ko beba zvečku :peace:

PELICCONI NEMOZE VJEROVAT STA SI REKAO 8)
 
...haha,nisam rekao da pellizzon ne bi mogao,nisam ja pellizzon :D :D ...al ko što rekoh ne bi ni erdec to tek tako :wink: