BorisZ said:Ako se ovo na mene odnosi, hvala na komplimentu Nisam znao da sam tako poznat....
a to se "pranja" tiče, to ću priznati kada Zoki bude ispred mene na onoj ploči ispred tehničkog a ne na gumama ispred boxa :dizzy: :headache: , to će reći da brzinu ima ali mora jo malo poraditi na taktici :wink:
Nadam se da će se Zoki sloiti sa mnom....
Bodu me Zoki, pa moram i ja malo oke:
Damir said:BorisZ said:Ako se ovo na mene odnosi, hvala na komplimentu Nisam znao da sam tako poznat....
a to se "pranja" tiče, to ću priznati kada Zoki bude ispred mene na onoj ploči ispred tehničkog a ne na gumama ispred boxa :dizzy: :headache: , to će reći da brzinu ima ali mora jo malo poraditi na taktici :wink:
Nadam se da će se Zoki sloiti sa mnom....
Bodu me Zoki, pa moram i ja malo oke:
na znam zujke zato ti doivljava i shvaća svaku izjavu nekog od ibenčana kao da je usmjerena protiv tebe i osjeća se prozvan:?: ...nisam ima priliku bit na toj trci u subotu,al koliko sam sazna u trenutku izlaska u boks iza zokija su bili svi osim keca!...tako da se nije to odnosilo samo na tebe nego na stanje u trci općenito...je da si poznat,ali nije da se svijet vrti oko tebe(op.a. vrti se oko Mate jer on ima najveću masu i stvara najveće gravitacijsko polje :mrhappy: eace: )...
..a to se tiče bockanja,kad ja mislim da mene netko bocka ja vratim njemu,a ne nekom drugom :wink: ...
P.S.upozna sam Filipa u petak,ao mi je ta nisam i tebe i brata da moemo izmjenit koju riječ uivo,a ne samo priko foruma...al sam vam se javio u nedilju kad sam izlazio na stazu sa kmik-kmik(sirena) kad ste stajali tamo na zidu kod starta ...klimnuli ste,al sumnjam da ste imali pojma ko vam se javlja
Damir said:....jebite se vi sa tim vai konjima:2up: malo ću tee tih 38.9 sa ovim motorom u potpuno standardnom obliku..ne znam bi li i erdec to uspio daj neki laki zadatak
P.S.Mate vadi sps da razbucamo ove japance ko beba zvečku eace:
ZOKA said:Evo jedna slika koja bi mogla uc u legendu
BorisZ said:Moda je stvar u konjima, ali ja sam prole godine isto vrijeme radio sa 6-icom i sa R1.
Damir said:BorisZ said:Moda je stvar u konjima, ali ja sam prole godine isto vrijeme radio sa 6-icom i sa R1.
...ha,moda su me onako prolazili prema zagrebačkom i preko ciljne zbog bolje podmazanog lanca??il zbog manjeg trenja u leaju ventilatora na hladnjaku??
..ako si vrtio isto vrijeme to samo znači da si bio sporiji sa r1 po zavojima..meni konji ne fale kroz zavoje..tu moda smetaju onih skoro 30kg vika...konji fale na pravcima...moj mille ide po kompjuteru priko ciljne 245kmh(oko 270kmh po japanskim),a ovima nisam mogao nit ostat u vitru nego se odmak lagano povećavao...uostalom erdec je godinama iljio "napucane" top modele mille i na kraju se najčeće vrtio na 38(ranijih godina na 39)...sad je uzeo sominu i već je zagrizao u 35...sumnjam da je skupio tih par sekundi u jami :roll:
Damir said:..nisam znao taj podatak..većinom kad sam ga gledao sa 2003 modelom je bio na 38..čuo sam da je vrtio i na 37...jel tih 36 sa 2004?..a i nisam primjetija da njega peru po ciljnoj ba tek tako...izgleda da je on skuija foru sa podmazivanjem lanca i ventilatorom :wink:
..da se razumimo,svaka čast kecu,njegovoj volji,njegovim rezultatima..nije mi namjera umanjivat njegove uspjehe već sam ga samo izabra jer je vozija i motore od 130ks i od 175ks pa je pogodan za analizu odnosa
Ja sam već rekao svoje miljenje na forumu...Damir said:..normalno je da će vozači sa manje konja tvrdit kako bi bili bri da im je dati vie,a oni sa vie kako oni nisu bri zbog konja već zbog svoje tehnike ...i tako u krug.....ma kuimo se mi dobro zujke..znam ja ta ti pokuava reći.. slaem sa sa ovim uvjetovanjem brzine na pravcu sa izlaznom brzinom iz zavoja...al konkretan slučaj iz nediljne trke:nakon dva kruga i ne znam koliko izmjena na 3 poziciji prođem sa vanjske u lijevom prije lakta..al budem fer i ne odem iroko u laktu tako da sam mu ostavio (jbg,nisam trebao)mjesta da se vrati...i tako potpuno poravnati od lakta do izlaska iz jame s tim da sam ja izaao bar po motora isprid na vrh..i onda nakon ispravljanja samo pa-pa...jbg. sad..ako to nisu čisti konji i nita vie u pitanju onda ne znam ta je :?: :?:
...inače ovo već zadire u ono vječno pitanje koji su motori najpogodniji za grobnik..masu njih će se zaklet da je upravo to klasa 600...jel moda zna koliko loris vozi sa standardnim 600,1000 i sa eventualno dva cilindra...mada po meni vrijeme kvalifikacija tj. moguće vrijeme kruga nema veze sa vremenom na trci...u trci su slabiji motori zakinuti jer nakon međusobnog fajta kroz zavoj i obostrane manje brzine od moguće po izlasku jači puno manje gubi po pravcu u odnosu na slabiji i samim tim u odnosu na vrijeme po krugu..
Sasa MK Motori said:mate said:Evo Saa, jel čita? A do jučer se zaklinjao u Pirelli, Kec u Michelin pa sad na vozi na Bridgestone... nije da imam neto protiv toga nego da ste pričali s njima prije par mjeseci dobili bi dojam da bi dali ruku u vatru za jednu marku guma. A naivci pue tu priču kao da su ih Bogovi doli prosvijetliti...
Dok sam vozio vremena 1:50 1:49 vozio sam ih na cestovnim gumama i to na svim. Od Dunlopa preko cestovnog Michelina pa cak i Metzelerovih MEZ1. One Avonke necu niti spominjati. Kada sam poceo voziti brze, prije otvarati gas, kociti u zavoj i ici nize u samom zavoju, poceo sam i voziti drugacije gume. Nemojte opet da pocnemo sa diskusijom oko guma jer stvar je jako jednostavna, a vrtite je u krug besmisleno. Sve trkace gume su sigurno jako jako dobre. Bile to Dunlop GP koje mnogima tresu, bilo to Pirelijev SC1/SC2 ili Metzelerov RS1/RS2. Naravno tu je i Michelin sa pilot raceom. Sve su to odlicne gume i mogu podnjet puno vise nego sto ih mi vozimo (Valjan na SC1/SC2 1:34). Na cestovnim gumama se vjerujem moze voziti jako brzo, ali nisam toliko bogat da bi to probavao. Za cestovnu gumu je dovoljno da se jedan zavoj odveze vise racing nego ostali i odletis a da se nisi niti snasao. Koliko znam, neki su na happeningu probali na cestovnim RR-icama voziti brzo i naravno da su odletili tamo di se nisu nadali.
Napomenuo bi da sam malo proucavao voznju nasih decki na no-limit utrci. Mislim na ove koji kruze oko 1:40, dakle na vremenu koje sam i sam vozio i koje cu nadam se uskoro ponoviti. Neki su na odredjenim mjestima puno brzi od drugih dok od tih istih negdje puse. Za primjer bi naveo Emila i Shepia. Kad bi uzeo najbolje elemente voznje od Emila i najbolje Elemente od Shepia, dobio bi sigurno vrijeme od 1:38 po krugu. Poanta je da koliko god se sporo vozio, uvijek mozes imati jedan zavoj kojeg odvezes mozda i kao Valjan, a onda sa cestovnom gumom letis sigurno.
Nego jedna stvar. Osis je vozio na slik gumama. Pa sad bio to Dunlop ili neki drugi, kakve to veze ima. U klasi serija je uvijek vozi na Supercorsi, za borbu sa Kecom je odabrao slik gumu koja nema nikakve veze niti sa F-icom niti sa RR-kom niti sa GP-kom.
Ja osobno vjerujem da ce svi oni u klasama No-limit polako poceti voziti na slik gumama. Probao sam je jednom prilikom, stvarno je odlican osjecaj.
Damir said:shepi said:Damir te "pere" slijedeci put,100% ,ajme zamisli da se to dogodi,spox ce umrijet od tuge :yikes: :wink:
..nema između nas nadmetanja i "pranja"...zoki i ja smo toliko zajedničkih kilometara zajedno napravili od svoje mladosti i toliko se dobro "vozački" poznajemo da kad gledam njega kako vozi trku proivljavam to ko da sam vozim...vjerujem da je tako i obratno...moemo se jedino udruit u timskoj seriji i zajedno "prat" ostale ako zoki odluči vratit standardne oklope...al ne znam oće li bit ta od toga jer se u zadnje vrijeme zabavlja "pranjem" mnogo poznatijih vozača u no-limitu sa svojim "cakom" ...
Damir said:....jebite se vi sa tim vai konjima:2up: malo ću tee tih 38.9 sa ovim motorom u potpuno standardnom obliku..ne znam bi li i erdec to uspio daj neki laki zadatak
P.S.Mate vadi sps da razbucamo ove japance ko beba zvečku eace: