Svjedočanstva Jednog Vrijemena - Via Emilia

Riker

Well-known member
OPREZ! Pred vama se nalazi fascinantna kriminalistička priča u nastavcima koja sadrži oveću količinu nezavisno složenih riječenica, netipičnih za barbarsku publiku ovog foruma - preporuča se sporo čitanje (slovkanje) sa maksimalnim mogućim razumjevanjem u adekvatno vrijeme (predvečer + velika grmljavina/pljusak idealno). ZABRANJENO je čitati u hodu ili napreskokce. Pregledavanje ovog sadržaja putem mobilnog uređaja također će se strogo sankcionirati.
Hvala svima na suradnji.



***


DIO PRVI - Via Emilia

Ima već koja šetemana od mog đirića po Italiji, pa kao nekad, objelodanit ću ovdje rezultate svojih velikih istraživanja sa vama, kolegama (braćom) motorašima, siguran sam da je interes za ovakvu vrstu štiva OGROMNA, forum GORI od znatiželje da vidi di sam bio, koja tabla je bila, koja nadmorska visina i koji čevapi! Pa neću duljiti! Također, ovaj je forum zapravo jedino mjesto gdje mogu iskaliti svoj literarni ali i fotografski bjes, pogotovo zato što smetlarski instagram preferira kvadrat fotke koje ionako samo nestanu u beskrajni skrolić, a ovdje mogu čak širkice okačit wow. Sa tim rečeno, vrijeme je da se pozabavimo avanturom - pa pogledajte kako je to bilo.

Prvo pitanje - zašto Italija? Ideja za ovaj đir nastala je već lani, kad sam ženu odveo na romantičko putovanje u San Marino i Rimini, naravno "slučajno" se potrefilo da baš u tom tjednu kad smo mi tamo, na Misanu su vozili Corse Clienti, WOW kakve sam sreće bio nisam mogo vjerovati slučajnosti wow baš znam odabrat vrijeme a daj nemoj mi reć da je to sad tamo a ne seri a dobro ajmo vidit kad smo već ovdje wow itd.

FGVSnKG.jpg


Corse Clienti je Ferrarijev interni program gdje odabrane mušterije dobiju privilegiju ulaska ($$$) i sudjelovanja u nekoliko kategorija zatvorenih tipskih natjecanja - Corso Pilota su tečajevi napredne vožnje, Ferrari Challenge sezonsko natjecanje za posebno pripremljene Challenge verzije 458 i 488 Ferkana, XX Programme gdje već ionako krajnje verzije Ferrari auta dobivaju trkaće prerade, Enzo > FXX, 599 > 599XX i njihov trenutni glavni junak LaFerrari > FXX-K. Za klijentelu i$tančanog ukusa, ako "osnovni" XX modeli nisu adekvatni, postoje Evoluzione verzije koji imaju još dorađenije motore i aero, lako ih je prepoznati, izgledaju još svemirskije od "običnih" XX auta; imaju više spojlerčina po sebi. Također bih spomenuo da ona klasična internet/kafanska špreha o tome kako XX aute kupci ne mogu uzet kući nego ti auti moraju bit u garaži u Maranellu, to je laž, svako može teglit svoj XX kuda mu se sprdne.

Na kraju je i F1 Clienti program, taj nije teško provalit - Ferrari daje svoje F1 bolide na "korištenje" svojim najozbiljnijim klijentima (pod najozbiljniji misli se na koliko dugo možeš slušat Šprajca i listat slike iz neke Dnevne Doze bez smijanja - ylyl). Kad kažem "korištenje" to ne znači da im Ferrari ustupi aute "evo ti na pa vozi", ulazak se plaća astronomski ali nekako mi je riječ "korištenje" adekvatnija, ne znam zašto. Uglavnom, privatna lica tako postanu praktički dio Scuderia ekipe, voze po pistama svuda po svijetu i imaju svoj tim Ferrari mehaničara koji doleti na poziv gdje god oni imaju u planu vozit jer netko te bolide (kao i XX aute) mora upaliti, ne verglaju na ključ. Voze se većinom bolidi od srednine 80ih pa sve do zadnjih 2.4 V8ica iz 2013. Ove nove, hibridne Ferrari formule nisu dostupne za dotične "hobi entuzijaste".

I eto, baš ko za kurac, prošle godine u Misanu bio je Corse Clienti Ferrari Challenge događaj, pa samo reko ajde kad smo već sad tu, idemo vidjet ajde nije nam daleko apartman nam je 435 metara od piste wow kakva sreća ja ne mogu vjerovat a možeš li ti itd. Ulaz je bio free / all access, mogao sam šetat bilo kuda po pisti kao da je Grobnik (!), muvat se po zgradama, smucat po boxu, po pit laneu, po tribinama do kojih me je bilo volja pješačit itd.

N68UJOb.jpg


Simoncellijeva galerija, VIP tribina sa koje smo gledali trke, Curva Misano koju sam išao vidjet, u kojoj je karijeru završio moj klinački bajk-junak Wayne Rainey i tako to. Trke su išle cijeli dan, najbolje je bilo finale navečer jer su se u letećem startu polupali odma na početku prvog kruga. Šalim se to je bilo najgore, ajme katastrofa ko će to popravit jao šteta auta pa nije to samo izvuć lim, ima tu posla, šta kao je krov dobio...

GWmMq0p.jpg


RSyUCRt.jpg


Vk6rbLF.jpg


Kasnije taj tjedan otišli smo i u Coriano, tamo je Simoncelli odrastao i tamo je njegov Ogni Domenica spomenik koji se pali svake Nedjelje u sumrak na 58 sekundi. Ja nisam gledao MotoGP u njegovo vrijeme niti znam baš previše o njemu, ali sam nekako osjetio da bi bilo u redu otići do tog mjesta kad sam već tamo blizu. Centar Coriana je i dalje okićen njegovim zastavama i memorabilijom, kafići također. Sviđalo mi se šta kod spomenika nije nigdje bilo navedeno kad se "pali", tako da su ovi lovci na selfije brzo otišli, ja sam čekao malo manje od sat vremena, "sumrak" je bio više "mrak" a tek pomalo "su" ali nebitno, nas desetak šta smo sjedili na livadi i ćaskali, zašutili smo i ustali se kad je počela tinjat vatra, nakon par sekundi započelo je skroz, to je baš bio jedan onako lijep trenutak.

8Qg9zfP.jpg


Sad bi netko pronicljivijeg oka mogao dobaciti - "pa čekaj, Tavulja ti je bila blizu, 20km dalje" - na što bih ja odgovorio "molim?". No išao sam do jedne udbice, nisam joj mogao odolit, valjda je to moja vojna pozadina, ostalo mi je od legije stranaca ta navika i ne mogu si pomoći, to je tako, jednom legija uvijek legija tako je kako je.

H3k4yks.jpg


UGLAVNOM.

Jbt. Dakle, jako mi se smilio taj Corse Clienti đir lani, pa sam ove godine gledao da obvezatno odem na bar jedan, ali ovaj put kako spada, bajkom. Moram priznat ić na takve stvari autom kao turistički leš meni osobno (lično, za forum) ubija 80% doživljaja, šta ću tako je kako je, ne mogu si pomoć, a ni ne želim. Mora bit EXCITE mora bit velika neizvjesnost, nova cesta novi horizonti u dalekoj Italiji, koje vrijeme, oće'l kiša, đeje radar imam 3 uređaja ispred šajbe sa svim aplikacijama koje prijavljuju kamere sve žmiga lampa svijetli moram bit SAFE, zatim pitanja tipa da li ću ostat bez goriva LOL šalim se iksača mi ima točno endurance-spec rezervar i nikad ne može ostat bez goriva.

No najveća inspiracija za ovaj đir bila mi je neki zavoj prijevoj, znak STELVIO di piše nadmorska visina, flip-up selfie, pomfrit, čevapi, šalim se, loša je fora ispričavam se na ovakvom prostačkom ponašanju i obećajem da se ovo više nikada neće ponoviti. Uostalom mogo sam skrenut na Stelvio i poslikat se na tom dragulju gdje svaki someljer ceste i oktana mora ići u hodočašće, da sam imo muda, ali kako pjeva Rađa Dino, "da je bajker biti lako..."  Šalim se :(


>> FAST FORWARD u 2019

Raspored Corse Clienti događaja u periodu nakon smrdljivog kiselog ljeta nije mi nudio prevelik izbor, jbg kraj je sezone. Vallelunga je bila prva na redu nakon povratka Ferrari platiša iz Azije, ali mi je to djelovao kao preveliki tramak točnije kao premaleni EXCITE, jbg ipak u okolici tog sela, osim šta je na toj pisti sjedište moje najdraže igrice i tako to, malo je motor&sport stvari u okolici od mog vitalnog interesa. Oprosti ČungaLunga. Ali!

Slijedeći izbor bio je zapravo, jedini logičan, vrlo očit vrlo EASY kako bi mi boduli rekli. Prvi i drugi dan Listopada mjeseca, mjesto radnje - famozna Imola. Samo jedna od nebrojeno stavki beskrajne motor&sport mitologije koja postoji uzduž te mistične rimske ceste Emilije, na sjevernim obroncima slikovitih Apenina.

nzoW2lq.jpg


No prije svega trebalo se pripremiti za put. Kao čovjek od isključivog povjerenja za marku Bridgestone, stare T31 su bile gotove (skoro 7000km), pa sam odlučio probat S21, nisam htio noviju S22 jer, iskreno, S22 zvuči šugavo i paran broj mi je ružan, probat ću S23 kad dojde. Šjor Ivanov montirao mi gume (usput dok smo ćakulali sam saznao da je vozio Le Mans JEBOTE), u međuvremenu sam napunio 20k Anker bateriju da mogu točit mob na terenu, uzeo wireless hard da mogu iskrcat SD kartice svaki dan, Yi kamerice, fotić, i najvažniju stvar, zapravo jedinu esencijalnu za bilo koje moto putovanje - brdo veša i keša™.

Mišljenja sam i mjenja da je to sve šta normalnom, rimokatoličkom, osvještenom pa čak bi se usudio reći modernom muškarcu na dva kotača treba za putovanje, a ukoliko mu je to "premalo" i/ili ako treba "još par stvari" možda je vrijeme za razmisliti o modelu motocikla naziva "Automobil" gdje je velik broj tih teretno-komfort-logističkih problema već tvornički riješen.

Đir je raspoređen kroz tjedan dana, prvi dan - bauštela od 400km, od Rijeke do okruga Emilia-Romagna. Ne znam da li uopće moram spominjat, niti jedan pedalj autoceste nije bio niti će ikad biti u niti jednom obziru. Na tank je zaljepljen neki krš vakum nosač mobitela, a od svih filozofija, premetačina i elaboracija po forumima širom planete po pitanju "navigacije", navigacija koju sam ja odabrao bio je pomalo opskurni no svakako efikasni app naziva "Google Maps".

Xdt7nW9.jpg


Put je krenuo rano uz potjeru policije, ne mene, ali nekog čovjeka, moja je procjena da je bio "nedokumentirani turista izgubljen na odmoru u blizini graničnog prijelaza". Gađao sam ceste isključivo SS i SP oznaka, a moram jednu stvar reći, prvi put sam išo na mali duži đir sa onim čepićima za uši, razlika koju to čini u "smaranju" je jeziva, mogao sam peglat po tim dosadnim, seoskim, uz rijeku kroz selo preko polja cestama do noći.

wkC6aAV.jpg


Putem sam razmišljao, kako nemam blage veze šta su sve te silne kuće, zgrade, objekti po poljima na tim terenima koje sam prvi put vidio u životu. Prošlogodišnji đir do dole bio je autom i autoputom, znači nisam vidio ništa osim zelenih tabli Tutor. Ovako tramakanje po selima daje uvid u te neke stvari koje stave u kontekst kolika je to ogromna država (wow, pa ja sam Marko "Vespući" Polo) i koliko industrijskog i agrikulturnog pogona tamo ima. Ja sam čovjek iz malog sela i ja nisam vidio svijeta i nisam upoznat sa skalom industrije u Italiji. Svako polje ima načičkane neke zgrade, starinske, jako fotogenične, koje nisam mogo slikat jer je sve bilo tako fotogenično, mogao sam tih par sto, 400km do dole proć u 40 dana. Oprez ako netko ima fotografske afinitete, mislim da na tom potezu (a vjerojatno na bilo kojem drugom) može napravit hrpu originalnih fotki koje su malo atipične od klasičnih.

Vbr9cXN.jpg


Ne bi sad prenemagao oko điranja do dole, bio je gušt vozikat, za kamere me prestao bolit kurac jer su sve označene, ako me koja klepila sam sam kriv jbg glup sam, a i ne zamaram se time. Na put sam išo ne zbog kamera, nego zbog čevapa i pomfrita na planini. Šalim se, oprostite. Uglavnom, klik klik kilometar po kilometar, navigacija je pokazivala da sam blizu prve stanice za prvi dan. Dok sam tako pazio da ne fulam neki skretung, vidjeh tablu koja mi je dala do znanja da je akcija blizu. Malo sam bio uzbudžen u tom trenu.

U daljini sam vidio tvornicu Lamborghini i na prvom kružnom brzo se okrenuo. To nije plan i ne smijem kvarit plan. Stao sam u prvoj kafani da pripremim kamerice za prvi punkt.

Nd22RHd.jpg


l5m5sXo.jpg


Spremio sam stvari, Pagani je tu, moji gadžeti spremni, idemo. Nisam do sad imao prilike susresti se sa Paganijevim kreacijama, jednom je u Rijeci smucala turistička Zonda ali to sam vidio u prolazu i to baš ne mogu reć da brojim. Na putu do Horacijevog ateljea, pored puta, stvari su sve više počele dobivat obrise motor&sporta. Tu sam di sam, tako je kako je.

ZHTuSHF.jpg


I to je to.

Dolazimo do kraja prvog poglavlja djeco. Vrijeme je za spavanje. Nastavak slijedi narednih dana. (^ ^)/

lWVVVxD.jpg
 
Tako je kako je ....super je.  (y)
 
Riker said:
siguran sam da je interes za ovakvu vrstu štiva OGROMNA, forum GORI od znatiželje da vidi di sam bio

Znao sam, točan sam imao pheeling da će ovo biti HIT, ali šta će tek biti u nastavku bolje da ne mislim :shock: Ova epizoda neće biti baš vezana uz osvajanje Stelvia, više ću se koncentrirati na Valentina Rossija i koliko je on, po mom skromnom mišljenju, legenda i kako je on zapravo utjecao na svih i sve dok svi drugi nisu. Gle, to se ne može osporit. Ja osobno imam duboko poštovanje prema Valentinu "gle to šta je on napravio za sport, takvu popularnost, i karizma, to više niko nikad neće" Rossiju, ali danas ću probat da na tren odlutamo u jedan drugi svijet, u Argentinu. Ić ćemo nakratko u Argentinu al onda se vraćamo u Italiju. U Italiju, zemlju iz koje je...

Uglavnom. Di sam stao. A da, stao sam ispred ateljea (nije tvornica!) Horacio Pagani u malom selu San Cesario, 10 minuta udaljenom od Sant' Agate, inače mjesta naširoko poznatog po sjedištu marke Lamborđžini.

laiWGCJ.jpg


DIO DRUGI - Horacio Pagani

Kako sam već spomenuo u prvoj poslanici, Pagani nisam imao prilike gledat uživo osim možda u prolazu par puta šta je nebitno, ali sam imao uvijek neko poštovanje prema toj marki, prvenstveno zbog Horacijevog životnog puta. Kad se malo ta automobilska (a i bilo koja druga) priča zagrebe ispod boomerske "koliko konja ima a daj ne seri" površine mirisa oktana i slično, može se vidjeti  kakav zanimljiv mikrosvijet to zapravo jest, u kojem su se kroz zanimljive intrige neki izborili više, a neki manje, za pretvaranje svojih vizija u stvarnost. Za Horacija se mora priznati da je on svoju priču odgurao do krajnosti.

upK2C2H.jpg


Tamo negdje 70ih godina Horacio je bio mladi dječko usred Argentine koji je, kao svi mi ovdje oktanoljupci, maštao o jurnjavi u vozilima, ali kako je bio sin pekara, nije imao uvjete za ništa drugo osim prčkanja seoskih motorića, kartinga i sličnih kašeta koji su bili u tom kraju svijeta u opticaju. Nije imao nikakve strukovne škole vezane uz automehaniku, ali je kroz pokušaj pogrešku konstruirao svoj prvi auto - jednosjed iliti "formulu", i kad je kompletirao šasiju, bacio se u potragu mašine koja će ju pogonit. Obilazio je autokuće u okrugu, i jednog dana došao u čarobni, jedinstveni, a kod balkanskih telećih glava redovito podcjenjeni - Renault.

Pregledali su bolid koji je sklepao, ostali začuđeni kako je neki dječak (bez Instagrama) uspio složit jednosjed sa toliko tehničkog smisla. Veliki Renault tu je uskočio ne samo sa mašinom nego i parama, i tako je Pagani ušao u svijet motor&sporta u Formulu 2.

nc5FgI4.jpg


1e2kgeq.jpg


No kako je očito od malih nogu bio momak velikih i bistrih očiju, znao je da njegovi snovi tu ne smiju stati. Osim šta je bio dobar mehaničar, znao je kako pričati sa ljudima. Za svoj bolid u Formuli 2 natjecanju uspio je nagovorit savez i trkače da mu ustupe broj 1, bez obzira šta nije ništa još osvojio. To je napravio iz razloga šta Formula 2 trke u to vrijeme je znao posjetiti velika (ne VR46 velika, ali 25% cca) legenda Juan Manuel Fangio koji je tada bio senior od 60 i nešto godina i uživao penziju u rodnoj Argentini. Ne znam koliko je činjenica da je vozio "broj 1" bolid pomogla, ali sigurno nije bilo zgorega imat tako pamtljiv broj na natjecanjima, i nakon nekog vremena Horacio je došao do svog ključnog kontakta, i na neki način uzora - do Fangia.

I5rkJoW.jpg


Stari Fangio vidio je sa kakvom iskrom (bez špene) u očima Horacio priča o svojim ambicijama, i obećao je da će pomoći. Pokazali su nam telegram koji je Fangio poslao jednom i jedinom - Enzu. Također je poslao zamolbu u Lamborghini i Alfu. Da ne duljim sad taj dio priče, Lamborghini kao "mlada" firma u toj regiji pokazala je interes za takvog fantazistu i pozvala ga u Italiju. Njegova žena Cristina i on, i bicikla u Sant' Agati. To ne bi bila šarmantna Italijanska priča da nema neke ispaljotke - obećano mu je dizajnersko mjesto, ali su ga obavjestili da "ipak ne" i na kraju je Horacio završio u odjelu za karoseriju; paneli, farbanje, materijali.

Karte koje mu je Lamborghini dao, igrao je do krajnosti, očito je imao takav stvar prema životu. Kad su se počele približavat 90e godine, Countach je počeo ozbiljno davat znakove starenja, makar su to onda bila neka druga, "normalnija" vremena kad automobili su mogli biti na tržištu čak više od 6 mjeseci bez facelifta. Countach je svoje javljanje napravio 1971. na sajmu i nije se baš nešto puno mjenjao osim naravno famoznog spojlera kojeg mu je ionako tamo nabio Walter Wolf.

Horacio je tada "konačno" dobio mogućnost da radi na dizajnu, pa je za 25. rođendan Lamborghini automobila zadužen za redizajn Countacha. Pred koji mjesec u Trstu je bio okup klasičnih V12 Lamborghinija, moram priznat do tada ja nisam nikad vidio ni Countach ni Miuru ni Espadu ni LM, a ni Diablo. LOL. Uglavnom, među Countachima na trgu bio je Anniversary.

Gqagull.jpg


P8jYZRo.jpg


Ali lako za facelift tada već umornog Countacha - Horacio je u to vrijeme počeo eksperimentirati sa karbonskim vlaknima i njihovoj aplikaciji na panele automobila. Tada je to bila novost, možda nekoliko godina prije je veliki guru, mecena i mag motorsporta John "Rimac" Barnard uveo te materijale kao osnovu za izradu šasije u McLarenu. Horacio je htio isto na Lamboghiniju i zatražio da se dovede komora za vakumiranje gdje može velike panele kompozitnih materijala vakumirati, ali nije dobio zeleno svijetlo od nadređenih, uz objašnjenje "ako Ferrari ne koristi takav pristup, ne moramo ni mi". Horacio tu nije stao, kroz nekoliko dana je isposlovao kredit za kupovinu industrijske komore za vakumiranje i počeo u slobodno vrijeme raditi na karbonskom Countachu.

9WU7oGw.png


Mladi Horacio je skroz desno. Kroz neko vrijeme, Countach od karbona, kevlara i šta ja znam čega još, bio je gotov - Countach Evoluzione, 900kg, 500ks, skoro 500 kila lakši od serijskog QV Countacha. Tada su nastupile promjene u vlasništvu Lamborghinija (Chrysler era) koje Horacio nije mogao čekat, i to je bio njegov kraj epizode u Sant' Agati. Krenula je firma "Modena Design" koja se bavila (i bavi se dan danas) kompozitnim materijalima, za F1 i ostale motorsport momčadi i neke auto/moto proizvođače.

Tako kreće ono zbog čega Horacio uopće i došao u Italiju - napraviti najbolji GT automobil.

eVQpd22.jpg


Radno ime - Pagani Fangio F1. Ne bez razloga, gospodin Fangio je sudjelovao na projektu u počecima, savjetovao i pomogao Horaciju da osigura ono isto šta mu je falilo za formulu u Argentini - motor. Fangio kao junak Mercedesa svog vrijemena, predložio im je da Paganiju ustupe korištenje njihovih agregata. Tako je i bilo. Ubrzo nakon toga, Fangio nas napušta, a Horacio iz poštovanja mjenja ime, Fangio F1 postaje Zonda - vjetar u Andama Argentine, puno ime Zonda C12, u čast Sauberovim legendarnim, a mojim najdražim, trkaćim automobilima/prototipovima. Prvenstveno ideja bila je koristiti isključivo NA motor, ali zbog ekoloških priča modernog vrijemena, Huayra postaje twin turbo, ali je Merc V12 agregat ostao.

cWEC60t.jpg


ESWrlZx.jpg


Ostatak mitologije, možda nije baš toliko romantičan, ipak je sve došlo na svoje i Pagani je danas hiper-ozbiljna marka čiji automobili su rađeni u mikro serijama, gdje za kupce novog Paganija vrijedi i dalje sastanak baš u ovim prostorijama, gdje Horacio procjeni da li vam želi, ili ne želi, prodat svoj automobil. Fascinantno da je jedan čovjek svoju viziju uspio do ove razine realizirati, napraviti butik superautomobila gdje kupci uzimaju tu osnovnu formu i ideju pa na nju dodaju svoj osobni potpis. Ono šta je mene impresioniralo je umjetnički rez koji postoji na svakom elementu njegovih auta, i zaista se može zagledat u svaku Zondu i nać nekakav detalj povezan sa elementom na drugom mjestu ili sa fragmentom iz Paganijeve priče, kao nekakvo moderno umjetničko djelo.

crWEyCJ.jpg


N2tZ4bC.jpg


XTgXzE8.jpg


"La nonna" je Zonda koja se koristila za test svih mogućih konfiguracija Zonde kroz godine. To je šasija broj 2, možda bi se moglo reći prva "cestovna" Zonda kako je šasija 1 iskorištena za crash test (nedavno je restaurirana). La nonna je od 1998. dok nije došla Huayra 2012. odvalila oko pola milijuna kilometara, šta je lijepa brojka za automobil ovog tipa. Ja moram na iksu napravit više km tako da sad krećem na Stelvio ali okolnim putem preko Rusije. Šalim se, ne idem na Stelvio nego na Nordkapp. Šalim se (opet).

RNZnhoV.jpg


EsseM7X.png


9xEJi40.jpg


T4zhsjQ.jpg


Meni "najpoznatija" Zonda, svakako najimpresivnija, je ona sa kojom sam jurio po raznim pistama u Assettu, Zonda R. Zonda R je dobila takvo ime jer ima rep na špic i nema tablice, a još ju kolokvijalno zovu "Kraljica Magistrale Koja Puni Zadnje Gume Na 2.3 A Prednje Na 2.25". Ovo sam izmislio. Iskreno, Zonda R je napravljena u 15 komada, ima neke - ali ne prevelike - dodirne točke sa "običnim" Zondama, napravljena je isključivo za pistu, sa dorađenom mašinom od CLK-GTRa, teška tek 1 tonu, bilo je jako zanimljivo "u ono vrijeme" u davna vremena 2010. godine kad je okružila Nordschleife u 6:47, šta je bilo onda galaktičko vrijeme, a danas je svemirsko. Krajnje impresivan auto.

8ai6z2E.jpg


UtgjApG.jpg


1rnKGzR.jpg


ElfJwVd.jpg


OMf0KMt.jpg


gxx29Av.jpg


fQA5lhR.jpg


0yN2hEI.jpg


Na kraju Pagani balade tu je najnovija kreacija, Huayra, nazvana po bogu Andskih vjetrova. Interijer Huayre mi je fascinantan, ima nekakav štih kao od Gigera, samo puno smislenije i skladnije, lijepše, a puno manje to jest nimalo devijantno.

w88ltYF.jpg


m877gbW.jpg


riHAjjc.jpg


I sad...šta reći. Došao je dio kad dolazim u odjeljenje gdje se Huayre i Zonde sklapaju, prepravljaju, servisiraju, popravljaju. Ima slika po netu pa se može vidjet kako to izgleda nije nikakva tajna, ali u pravilu kad se posjećuje nema fotografija nema mobitela ništa tako da ostala su samo sjećanja. Ne znam kako da riječima opišem mjesto gdje na jednom kraju prostorije se u "toskanski" dekoriranoj garaži iznad koje je stara ura provjerava Huayra pred isporuku, u drugoj se sastavlja pogon, paneli se kroje da pašu 100%, pored njih 10 mušterijskih Huayri naslagano, od kojih neke u "carbon skin" boji koja meni, kao velikom someljeru auto finiša, izgleda zastrašujuće itd. Izgleda to sve skupa ko Mugell...ok ok. Uglavnom, pored komore za pituranje vidi se hala gdje se rade kompozitni materijali, i naravno restaurirana komora za vakumiranje, ona sa početka priče, koju je Horacio uzeo na dug kad već Lamborghini nije htio. To je baš dirljivo vidjet, 30 godina stara mašina, strši po svemu vidi se da je iz nekog drugog vremena u tim laboratorijima ali i dalje dela, neće se hitit. Najs.

Da li su mi da uzmem u ruke neke kompozit sitnice kao djelove spojlera i kalupe od retrovizora, nevjerojatno kako je sve precizno napravljeno, kao da je neko sa foruma ovog radio, karbon podložen pod 90 stupnjeva na svakom spoju baš autistički precizno. Predobro. Rečeno mi je da je nedavno je u tim istim prostorijama bio Lewis Hamilton jer se Pagani automobili servisiraju isključivo ovdje, a on je vlasnik jednog, no on mi je iskreno antipatičan pa me taj podatak nije previše impresionirao. No zapitao sam se, da li je tu možda bila jedna karizmatična, simpatična legen.... =( ne znam šta mi je.

Uglavnom, turneja Pagani je bila gotova, senzori u kratkom spoju, previše senzacije za jedno popodne za jednog malog seljaka sa malenog (a opet najvećeg) otoka. No stvari su uvijek u ravnoteži jer tako je ovaj Svijet stvoren, i zato su ove predivne vibre i hiper-hyper raspoloženja nakon ovog iskustva brzo stavljena na red. Kako? Pa, tako da sam u tom prvom danu u planu imao Pagani, ali onda nakon toga...teško mi je ovo uopće tipkat kunem se ne skečujem, teško mi je i napisat. Pagani i..............Ducati.

Ko prvo, moram se ogradit, razlog zašto sam uopće pomislio ić u taj skeč od firme je zato jer je bilo blizu to jest usput. Šalim se, ja štujem tu firmu jako, to je "Ferrari al samo fale dva kotača" i imaju suhi kumplug pa se čuje klakaklaka bolesno e baš ono vrhunski, ali treba spomenut da je tu i mistični desmodromic, mislim o čemu mi pričamo to je Ducati alo.

49ssd1d.jpg


I tako nakon lijepe romantične vožnje po Via Emiliji u mladu jesen, dolazim u Borgo, sati je 17:25 TOČNO po video zapisu i ja parkam svoje dosadno staro grdo japansko drlo pred njihovu zakotu, iskreno veseo još od Paganija, od lijepe Emilije i svega, i pitam čiku na vratima - un biglietto per favore. On se ustaje, gleda na čuku svoju i pokazuje mi da je "još pola sata, basta". Ja kažem (na engleski jbg) da nema veze, samo da pogledam muzej koliko stignem u tih pola sata hehe. Čovjek kaže "no no, museum too big, half hour not enough, no ticket". Ja ga pitam kartu još jednom - no no, domani domani!

Iskreno, al najiskrenije, nisam bio niti ljut niti bilo šta slično, makar ne mogu reć da sam očekivao tako nešto ali baš je bilo "pa da". Pa da. Pa šta drugo očekivat od ovih leševa? Šalim se - Ferrari na dva kotača.

I to se šalim. Ferrari je Ducati sa još dva kola.

Valjalo je poći dalje, na zasluženi na odmor, u bazu, u podnožju bajkovitih Apenina, u moje malo privremeno ladanjsko imanje. Sutra novi dan, novi plan.

GvMmIZc.jpg


Do iduće prilike, sportski pozdrav (^ ^)/
 
Budi mi pozdravljen moj bajkerski brate, mislim da smo se vidjeli na Stelviju ako se ne varam prošli vikend, ali nisam mogao stati, žurio sam za Nordkapp.  (y)
 
Jeben tekst. Inspiriraš, za razliku od plitkih igić govana  (y)

Gadi mi se skrolat više instagram.

Po uputama, pročitao sam cijeli tekst na računalu. Na dva ekrana.




Dosta mlatim mrtvog konja fora, nastavi tipkat  (y) (y)
 
Imaš broj od Paganija  :misli:

Ne zabušavaj...nastavi dalje  :wink:
 
Ovo ništa ne valja.
Tekst je grippy, ali prelagan i pitak za praćenje, a slike su predetaljne, preumjetničke i u prevelikoj rezoluciji.
Nula bodova.

Momak moj, imaš ti još puno mlika popit za dostić nivo dostojan ovog foruma.
Dislajk puce stiskam namah.

:palacdolje:
 
Premalo točki sa zarezom; mojeg najdražeg znaka interpunkcije :palacdolje:
 
Shepa said:
Ovo ništa ne valja.
Tekst je grippy, ali prelagan i pitak za praćenje, a slike su predetaljne, preumjetničke i u prevelikoj rezoluciji.
Nula bodova.

Momak moj, imaš ti još puno mlika popit za dostić nivo dostojan ovog foruma.
Dislajk puce stiskam namah.

:palacdolje:
Prekritican si. Mogao sam i ja reci kako nema ni rijeci o APNcima, ali nisam.
 
Kunstwerk


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
prijatelju (brate) imaš li možda gps lokacije spomenutih prometnih kamera sa rute ?

ako se ikad sretnemo plaćam pivo i čevape

bajkerski pozdrav!
 
tibor said:
prijatelju (brate) imaš li možda gps lokacije spomenutih prometnih kamera sa rute ?

ako se ikad sretnemo plaćam pivo i čevape

bajkerski pozdrav!

Svako selo svoja kamera, iz prve ruke, sve su oznacene tablom, a neke od njih i ne jednom vec po 2-3 table prije svake kamere.
Ponovo aktiviraju sistem mjerenja vremena na nekim dionicama autoputa. A vidio sam jednu i na famoznoj magistrali Venecija-Rimini.