Onda mi se učinilo na slici !!Goran Lepčin_Goc said:Tak je originalno visok, ja tu ništa prčkal nisam
Ne, nije po PS-u.Hrvoje said:Vjeruj mi, sasvim je dobro vidljiva! Posve je po PS-u.
Moožda bi se dalo raspravljati o osvjetljenju tablice.
O otporu zasada ne bih teoretizirao.
:rofl:
vRRlo dobro se sjećam te teme i te slike.Pec said:Ne, nije po PS-u.
Imali smo sličnu temu prije par godina i tamo su skice koje govore o geometrijskim uvjetima postavljanja tablice. Sve izvan tog nije "dobro vidljiva tablica" prihvatljivih uvjeta retrorefleksije. Skice su izvadak iz direktive koja se primjenje kod homologacije vozila.
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,16375.msg344290.html#msg344290
Stručne službe MUP-a onda ne rade temeljito ako je to što veliš i službeni stav MUP-a.Hrvoje said:vRRlo dobro se sjećam te teme i te slike.
Ali ja ti i dalje govorim da je što se MUP RH tiče, sve po PS-u.
Pec said:Stručne službe MUP-a onda ne rade temeljito ako je to što veliš i službeni stav MUP-a.
Hrvoje said:vRRlo dobro se sjećam te teme i te slike.
Ali ja ti i dalje govorim da je što se MUP RH tiče, sve po PS-u.
Pec said::misli: Mislim da smo iako naizgled oprečnih stajališta i Hrvoje i ja u pravu. On iskazuje realnost jer je činjenica da policija tolerira tako postavljene tablice, a ja citiram mrtva slova na papiru koja ne prepoznaje čak ni policija. Takvo stanje zorno prikazuje neke od skrivenih razloga nereda u prometu. Nisu za taj nered krivi samo oni koji "ne prilagođavaju brzinu uvjetima na cesti" (čitaj mi motociklisti), već i oni koji tolerireju nered. No, da se vratim na temu, ozbiljno mislim da čovjek koji nije prepoznatljiv (nema jasno vidljivu registraciju) ima lažno samopouzdanje a time i poticaj za praviti pizdarije, a tada na žalost vrijedi ona poslovica: "prigode beru jagode".
Iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama (NN br. 105/04 od 28. srpnja 2004. i 142/06 od 28.12.2006):zokx said:Shvaćam da je to u zoni tolerancije, ali me zanima da li je to stvarno i precizno propisano na način kako si poslao u onoj skici, jer ako je, policija može "od sutra" početi striktnu primjenu pravila..
Koje stručne službe?Pec said:Stručne službe MUP-a onda ne rade temeljito ako je to što veliš i službeni stav MUP-a.
Aha! :lolcry:Pec said:Takvo stanje zorno prikazuje neke od skrivenih razloga nereda u prometu. Nisu za taj nered krivi samo oni koji "ne prilagođavaju brzinu uvjetima na cesti" (čitaj mi motociklisti), već i oni koji tolerireju nered.
E pa sada si puknuo bezveze i ostao živ!Pec said:No, da se vratim na temu, ozbiljno mislim da čovjek koji nije prepoznatljiv (nema jasno vidljivu registraciju) ima lažno samopouzdanje a time i poticaj za praviti pizdarije
,Hrvoje said:Koje stručne službe?
Kakav službeni stav?
U praksi to izgleda tako da se na licu mjesta procjenjuje da li je nešto vidljivo ili nije.
Isto kao što neću listati Narodne novine da otkrijem u kojem postotku tablica mora biti prekrivena blatom da bi se smatrala nevidljivom, tako niti neću listati te iste NN u potrazi za nekim divljim pravilnikom pa da vidim u milimetar gdje što treba stajati. Gdje bi dospjeli da gledamo u te detalje? Ispalo bi opet- prokleta policija što maltretira nevin puk
Uostalom, ajde reci mi molim te, kako da bilo tko u mupu izmjeri vidljivost na tih 30 stupnjeva na lijevo i na desno? To ipak radi netko drugi, zar ne? Isto kao što i ekotest radi netko drugi.
Policija može poslati nekoga zbog sumnje u tehničku ispravnost vozila na izvanredni tehnički pregled. A ako ti misliš da bi GOCa trebalo poslati na tako nešto zbog one tablice, onda ne znam što bih mislio o tome i tebi kao pronositelju te ideje...
I da, hvala bogu da nismo do toga došli da mi policajci sa kutomjerima, sekstantima i ne znam kakvim napravama mjere položaj tablice, nagib i vidljivost.
Aha! :lolcry:
Staljin je tolerantna beba- amater za tebe
Već vidim kako bi svi bili sretni u našoj ubavoj državi da na 24 sata zavlada tolerancija 0!
E da, jel nosiš osobnu kartu u džepu kada odeš do poštanskog sandučića vidjeti da li imaš nove pošte?
E pa sada si puknuo bezveze i ostao živ!
Pec said:Iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama (NN br. 105/04 od 28. srpnja 2004. i 142/06 od 28.12.2006):
Članak 258.
(1) Pravne i fizičke osobe kad proizvode, održavaju, popravljaju ili prepravljaju vozila ili stavljaju u promet vozila, uređaje, rezervne dijelove i opremu za vozila dužni su vozila, uređaje, dijelove i opremu proizvoditi, stavljati u promet, održavati, odnosno popravljati prema propisanim uvjetima nužnim za sigurno sudjelovanje vozila u prometu.
…
Članak 275.
(1) Motorna i priključna vozila te njihovi dijelovi i oprema prije stavljanja na tržište i prve registracije moraju se podvrgnuti postupku provjere homologacije radi utvrđivanja zadovoljavaju li propisane zahtjeve o homologaciji.
(2) Propisima o homologaciji propisuju se zahtjevi o homologaciji koje moraju zadovoljavati vozila i njihovi dijelovi i oprema, metode i postupci ispitivanja, načini priznavanja dokumenata o homologaciji izdanih u drugim zemljama, sadržaj potvrde (certifikata) o sukladnosti, naknade za provođenje postupka kao i uvjeti koje moraju ispunjavati pravne i fizičke osobe za obavljanje određenih radnji u postupku homologacije vozila i njihovih dijelova i opreme.
…
Članak 276.
(1) Motorna i priključna vozila koja se proizvode pojedinačno ili se proizvode u vrlo maloj seriji ili vozila na kojima se vrši nadogradnja, pregradnja ili zamjena serijskog dijela ili uređaja na vozilu, moraju biti podvrgnuta ispitivanju promijenjenih dijelova i uređaja i ostalih tehničkih značajki prije puštanja u promet. Ispitivanju podliježu i svi pojedinačno proizvedeni ili pregrađeni serijski uređaji i dijelovi bitni za sigurnost prometa na cestama.
…
(3) O tehničkim podacima utvrđenim u postupku iz stavka 1. i 2. ovoga članka izdaje se potvrda o ispitivanju konstrukcijskih osobina i uređaja.
(4) U postupku ispitivanja vozila provjerava se jesu li pojedini uređaji na vozilima homologirani.
Iz Pravilnika o tehničkim uvjetima vozila u prometu na cestama (NN br. 92/2005, Zagreb, 27. srpnja 2005.):
Članak 34.
(1) Svjetlo stražnje registarske pločice, ovisno o propisanom tipu pločice na motornim i priključnim vozilima, mora biti ugrađeno i izvedeno tako da daje svjetlost bijele boje i da se po pločici rasprostire ujednačeno bez tamnih ili izrazito svijetlih mjesta, osim na lakim čeverociklima i četverociklima.
…
(3) Svjetlost koja osvjetljuje stražnju registarsku pločicu mora biti takva da je noću, pri dobroj vidljivosti, moguće čitati oznake i brojeve na pločici s udaljenosti najmanje od 20 m.
...
Članak 61.
(1) Blatobrani na motornim i priključnim vozilima koja mogu razviti brzinu kretanja veću od 30 km/h, osim na terenskim i teretnim vozilima koja se automatski istovaruju (samoistovarna kola), moraju biti ugrađeni i izvedeni iznad svih kotača.
…
Članak 103.
(1) Uređaji i oprema koja se naknadno ugrađuje na vozilo (zamjena postojećih homologiranih dijelova ili ugradnja dodatnih dijelova) mora biti odobrenog tipa homologirana prema važećim ECE pravilnicima u Republici Hrvatskoj.
(2) Vozila koja se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj moraju biti opremljena dijelovima odobrenog tipa homologiranim prema važećim ECE pravilnicima u Republici Hrvatskoj.
Izvadak iz upute Centra za vozila Hrvatske svim stanicama za tehnički pregled (I/7, broj: 1374-1/2004):
2. Smije li se ovjeriti tehnički pregled mopedima ili motociklima čiji vlasnici radi estetskog (trkačeg) izgleda skidaju stražnji kraj blatobrana te tablicu postavljaju unutar blatobrana iznad gume? Smije li se ovjeriti tehnički pregled ako vlasnik motocikla namjerno iskrivi donji red tablice ispisane u dva reda kako se ne bi jasno mogao uočiti registracijski broj tablice?
Ne! Bilo kakvo odstupanje tvorničke izvedbe blatobrana ne smije se tolerirati na tehničkom pregledu.
Vlasnici motocikla koji imaju mogućnost skidanja stražnjeg kraja blatobrana isti skidaju samo zbog estetike (trkačeg izgleda). Na taj način takav motocikl po kiši iza sebe stvara vodeni mlaz koji direktno ugrožava sigurnost prometa, a osim toga takav motocikl više nema mjesto na kome se može postaviti tablica (pojedine verzije motocikla nemaju više niti pokazivače pravca). Postavljanje tablice poviše samog kotača unutar blatobrana nije propisna izvedba jer ne omogućuje jasan uvid u tablicu i ista više nije osvijetljena.
Ukoliko se na moped ili motocikl postavi neoriginalna tablica (ili originalna ali je svinuta po pola tako da se vozeći iza takvog motocikla ista ne može pročitati), vozilo treba proglasiti tehnički neispravnim na tehničkom pregledu.
Ako treba mogu citirati i dijelove EU homologacijske direktive koja se primjenjuje pri homologaciji vozila u Hrvatskoj iz koje sam izvadio policiji nepoznate skice no i ovako sam pretjerano dosadan pa neću.
Bump said:ijuuu...not metRRo at all...
Gangstaaa look
metRRo do boli
sve je jasno 8)
Ne znaš ti što je metRRo! :jesus:limit said:Što reći nego, jednu našu staru poslovicu. Bio MUP ili SUP pandur uvijek ostaje glup!
Ja bi svima koji sakrivaju tablicu pisao kazne, pa i onima šta ih zabiju ispod motora tako da se jedva vide.
Jer oni koji to rade kao da im na čelu piše JA RADIM SRANJA PO CESTI.
Budite face i radite sranja sa istaknutom tablicom. Tek onda će te biti pravi metRRo
Prvo ne napadam.Pec said:,
Kada nemaš argumenata onda napadaš. Tipično za povrijeđenu sujetu nedodirljivih.
Pa naravno da ne pila jer policija baš i ne mora znati za razno razne preporuke i pravilnike koje CVH izdaje stanicama za tehnički pregled. Ili bi morala još i to?zokx said:Tnx na trudu. Više je vezano za homologacijske uvjete nego za striktnu normu ZOSPC (osim one o osvjetljenju), i na citiranu Uputu, pa valjda zato policija ne pila pretjerano.