Tablica - da ili ne?

Status
Not open for further replies.

Pec

Member
Edit: ovo je proizašlo iz teme: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,94549.0.html


:misli: Koja je korist od takvog zahvata  :misli:
 
I koja je svrha ovoga smještaja, osim da lakše izgubiš tablicu po putu, i da te murja zajebava, a da svake godine prije tehničkog još moraš opet sve vraćat na staro?
 
Pec said:
:misli: Koja je korist od takvog zahvata  :misli:
zokx said:
I koja je svrha ovoga smještaja, osim da lakše izgubiš tablicu po putu, i da te murja zajebava, a da svake godine prije tehničkog još moraš opet sve vraćat na staro?
Korist i svrha?
Za pošetak ljepše izgleda. No dobro, o ukusima se ne raspravlja.

Ne znam zašto bi se tablica lakše izgubila.

Ne znam zbog čega bi murija zajebavala jer je sasvim vidljiva.

Ne znam zašto bi se prije tehničkog trebalo vraćati na staro. U zadnje 4 godine tablica mi je na puno nevidljivijim mjestima od ovoga pa mi nikad nisu postavili nikakvo pitanje na tehničkom. I da, nisam išao preko veze.
 
Pec said:
Onda bi valjalo i prednji balatobran skinuti, na tada bi špricalo s obje strane  :misli:
Ne mješati izgled i funkcionalnost.
To kaj je metRRo ne mora značit da mora bit funkcionalno, jel tak Hrvoje?  :mrgreen:
 
burnout said:
Ne mješati izgled i funkcionalnost.
To kaj je metRRo ne mora značit da mora bit funkcionalno, jel tak Hrvoje?  :mrgreen:
Ja bi rekao i da je ovako bitno narušena funkcionalnost jer više šprica a i pri većim brzinama blago rasterećuje prednji kraj te je ionako veliko lelujanje pri većim brzinama još izražajnije.
 
Pec said:
Ja bi rekao i da je ovako narušena funkcionalnost jer više šprica a i pri većim brzinama blago rasterećuje prednji kraj te je ionako veliko lelujanje pri većim brzinama još izražajnije.
LoL al ti uporno o tome da nije funkcionalno.
Njemu je vjerojatno vaznije da lijepo izgleda nego da ga stiti od spricanja  :wink:
Ja bi isto tak stavil tablicu al mi je bed da me murja zbog toga ne gnjavi  :?
 
nemogu reci da je ruzno, stovise i svida mi se  (y)

ali ja to na svojoj nikad nebi napravio, jer mi je nepojmljivo premjestat tablicu, kad vec postoji lijepi drzac tablice, koji ujedno (kolko tolko) sprijecava spricanje  :?


ali u svakom slucaju, dobro si to napravio  (y)
 
burnout said:
Ne mješati izgled i funkcionalnost.
To kaj je metRRo ne mora značit da mora bit funkcionalno, jel tak Hrvoje?  :mrgreen:
Upravo tako!
Pec said:
Ja bi rekao i da je ovako bitno narušena funkcionalnost jer više šprica a i pri većim brzinama blago rasterećuje prednji kraj te je ionako veliko lelujanje pri većim brzinama još izražajnije.
Što se narušavanja funkcionalnosti zbog špricanja, mislim da o tome može suditi samo ponosni vlasnik prerade.
:mrgreen:
Ej... kada je o brzinama riječ, riječ je o XT-u i njegovoj krajnjoj brzini, a ne o gsxr-u :wink:
 
Hrvoje said:
Upravo tako!Što se narušavanja funkcionalnosti zbog špricanja, mislim da o tome može suditi samo ponosni vlasnik prerade.
:mrgreen:
Ej... kada je o brzinama riječ, riječ je o XT-u i njegovoj krajnjoj brzini, a ne o gsxr-u :wink:
Jedina moguća korist (kako ja to vidim) je, osim blagog olakšanja, smanjenje otpora zraka koje na brzinama koje doseže ovaj motor i nije baš neko, dok to kod gsx-r-a ima smisla i to samo na stazi. I ne bi se složio da mu je tablica dobro vidljiva.
 
dobro izgleda (y) samo bi još ove žmigavce trebal smjestit negdje iznad da nisu ovak usamljeni :( ispod spuhova..
 
Pec said:
Jedina moguća korist (kako ja to vidim) je, osim blagog olakšanja, smanjenje otpora zraka koje na brzinama koje doseže ovaj motor i nije baš neko, dok to kod gsx-r-a ima smisla i to samo na stazi. I ne bi se složio da mu je tablica dobro vidljiva.
Vjeruj mi, sasvim je dobro vidljiva! Posve je po PS-u. (y)
Moožda bi se dalo raspravljati o osvjetljenju tablice.  :mrgreen:
O otporu zasada ne bih teoretizirao. :mrgreen:

limit said:
Nekad davno sam i ja sa svih motora skidao taj dodatak za tablicu, što više nisam ni tablicu držao na motoru, ali
sam nekako evoluirao iz tog stanja i sad, razmišljajuči malo o tome  :misli:, stvarno neznam zašto sam to radio.
Danas gledajući, u tome ne vidim ni ljepotu a ni funkcionalnost. Ljudi kupe novi motor, daju ogromne novce a onda
skidaju djelove sa njih tako da izgledaju kao da su se već razbili. Pa ljudi jel vi vidite da vam fali pola motora !!!
Šta je tu estetski lijepo?  :palacdolje:
:rofl:
1. Ja znam zašto je skidanje korisno. Jer te ne mogu identificirati kad opljačkaš banku ili prođeš kroz crveno :LOL:
2. Skidanjem one plastike (a niti na jednom motoru MENI nije tako lijepo izvedena da je motor ljepši s njom nego bez nje) motor definitivno NE dobiva izgled kao da je razbijen.
Koliko je lijepo ili nije, to je već stvar ukusa. A zna se što se sa ukusima (ne) radi.
 
Pec said:
:misli: Koja je korist od takvog zahvata  :misli:

Meni ljepše izgleda bez te plastike na kojoj su tablica i žmigavci! 3 godne sam tak na DT-u imal, prošel puno km i nikad me nitko nije zajebaval oko toga
 
Nakon pomnog razmatanja ja sam na z-u odlucio ostaviti nosac tablice jer ima kakvu-takvu ulogu blatobrana sto mi je potrebno jer me cesto zna uhvatiti kisa....
Dakle funkcionalnost prije estetike.
 
ja bi samo komentirala 3. i 4. sliku... lijepa pozadina  :wink:
kak i svaki pravi zagorac, bacve se moraju vidjeti  :mrgreen:

a kaj se tice XT bas fensi izgleda tak...
Goc ne slusaj ostale, samo su ljubomorni  :mrgreen:
 
alcatraz said:
Nakon pomnog razmatanja ja sam na z-u odlucio ostaviti nosac tablice jer ima kakvu-takvu ulogu blatobrana sto mi je potrebno jer me cesto zna uhvatiti kisa....
Dakle funkcionalnost prije estetike.
Na Z-u sam imao tablicu postavljenu bez nosača i to na takav način da je savršeno odrađivala posao blatobrana.
 
Status
Not open for further replies.