Tehnicka pitanja o DL/KLV motorima

tomee said:
a koliko troši

Prvo da odgovorim zorro-u i vekiju - drago mi je da sam pomogao  (y) Znam koliko je mene to izludjivalo  :mrgreen: Uzivajte.

Tomee, potrosnja neznatno raste. Povecanje je minimalno: +1.5% idle (ili ler), +5% low throttle (ili 1/3 otvorenog gasa). Sve ovisi o vozackim navikama i stilu voznje, ali nisam primjetio bitno povecanje potrosnje od tvornicki podesene mape ubrizgavanja.
 
neznam točno. :misli:  po auto putu 150 do 170 , a posllin možda 120-130 prosjek  :neznam:
 
SS said:
zavidim vam, jedino kod mene nije reprogramiran FI... Kad ce više 6 mjesec da dođe djed božičnjak u obliku ib-a? :D
,,,vjeruj,,s razlogom nam zavidiš  :jesus:,,budeš se uvjerio kad ti majstor ib to sredi za 3 min (y)
,,kad sam danas po tko zna koji put pričao frendovima za ib-a,,jedan reče: malo dobrih ljudi...
još jednom ib thnx  (y)
 
Zorro said:
,,,vjeruj,,s razlogom nam zavidiš  :jesus:,,budeš se uvjerio kad ti majstor ib to sredi za 3 min (y)
,,kad sam danas po tko zna koji put pričao frendovima za ib-a,,jedan reče: malo dobrih ljudi...
još jednom ib thnx  (y)

Jako mi je drago da ste zadovoljni. Ja bih vam preporucio jos jednu stvar, koja je meni dodatno popravila dojam o motoru - izvadite sekundarne leptire. Ako vas brine garancija, ne dirajte do isteka, kasnije vadite van. To je izmisljotina Suzukija koja je - blesava. Moje je misljenje da je i potpuno beskorisna. Ostali motori to nemaju pa svejedno idu dobro. Sekundarni leptiri se ionako potpuno otvaraju i ostaju u tom polozaju pri visokim okretajima, a u niskim okretajima samo zbunjuju.

Treba skinuti ove dvije (vidi dolje) plocice iz usisnih kanala. Skine se rezervoar i zracni filter, prstom pritisne leptir kako bi se zatvorio otvor za zrak, odvrnu dva vijka (i uklone prije otpustanja leptira da slucajno ne upadnu u kanal) i nakon toga izvade plocice. Samo vadjenje plocica je posao od 5 minuta.

DL_Airbox.sized.jpg


Dobije se puno zivlji odziv na gas i otklanja se meni cudno "oklijevanje" motra na otvaranje gasa u niskim okretajima. Vrlo neugodno na ostrim zavojima i serpentinama kad motor na par trenutaka oklijeva i onda udari kad ga ne ocekujes. Namjena tih leptira je umirivanje motora u niskim okretajima a zapravo samo zaseru stvar. Moje je misljenje da je bolje naucit kako kontrolirati gas i imati zdravi, zivahni stroj ispod sebe ;)

Ali isto tako, motor je brutalniji u niskim okretajima, sto meni nimalo ne smeta  :mrgreen:
 
viš viš se bu mo se naučili

mislim da je to razvijeno za RR velike snage ak nisam nekaj pobrkal u prijevodu(negdje sam na letil na taj podatak(opaskaautora))
 
2ib-na koji si način podigao zadnji kraj stroma,zanima me jer sam visok 201cm pa bi mi koristilo?
 
SS said:
Da li neko ima iskustva sa K&N filterom za strom i da li je to pametan potez??

Nemoj - moj ti je savjet. Pogledaj ovo:

http://home.usadatanet.net/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm

Usput, na forumu smo zakljucili da su originalni suzukijevi filteri najbolji.
 
SS said:
2ib-na koji si način podigao zadnji kraj stroma,zanima me jer sam visok 201cm pa bi mi koristilo?

Takozvanim dogbone-ovima. Kracim za 35 mm:

IMG_9645.jpg


IMG_9676.jpg


IMG_9678.jpg
 
hvala na odgovorima.
od filtera odustajem,

što se tiče podizanja, da li postoje kakve nus pojave (loše) i gdje se mogu nači ti dogbone-ovi?

sory što te gnjavim,tko ti je kriv što puno znaš.... :D
 
SS said:
što se tiče podizanja, da li postoje kakve nus pojave (loše) i gdje se mogu nači ti dogbone-ovi?
sory što te gnjavim,tko ti je kriv što puno znaš.... :D

Losih strana nema. Motor je upravljiviji, visi od zemlje i mozes ga vise nagnut bez zapinjanja nogarima. Kad na Stromu imas dvoje i kofere, zapinjes na pomisao da bi u zavoj ;)

Imam firmu u Njemackoj koja ih radi i cijena s postarinom je oko 35 E.

ib
 
Super, znači da bi ih mogao naručit?

Da li je problem napravit zamjenu originalnih za ove kraće? 
 
SS said:
Super, znači da bi ih mogao naručit?

Da li je problem napravit zamjenu originalnih za ove kraće? 

Ajd, budem ti ja donio kad cemo doc motorima. Za zamjenu moras imat centralni nogar ili dizalicu jer kad odvrnes vijke i maknes dog-boneove, motor pada ;)
 
super ,hvala ti.  Pa čemo rješit račune kad dođeš.


evo da podjelim radost sa vama,upravo mi  je pozvonio hp expres na vrata -------ovo je u paketu....
nije remus ali će me zadovoljit.
 
SS said:
super ,hvala ti.  Pa čemo rješit račune kad dođeš.


evo da podjelim radost sa vama,upravo mi  je pozvonio hp expres na vrata -------ovo je u paketu....
nije remus ali će me zadovoljit.
,,,cijena :??? i ak si ih stavio,,komentar molim  (y)
jer upravo Wingse i ja mislim uzeti .
 
cijena je 3500 sa poštarinom, sutra ću ih montirat pa ti javim komentar..
izgledaju mi kvalitetno rađeni i jako su lagani
 
SS said:
evo da podjelim radost sa vama,upravo mi  je pozvonio hp expres na vrata -------ovo je u paketu....
nije remus ali će me zadovoljit.

Cestitke, dobra odluka. Zvuce i izgledaju izvrsno, dobro su napravljeni i imaju povoljnu cijenu. A kako zvuce, na integralnom filmicu kojeg sam snimio foto aparatom ;)