Tehnicka pitanja o DL/KLV motorima

Freshman said:
Samo me cimajte sa tim vašim otvorenim spuljama. Na prošlom motoru sam imao otvoreni wings, grmilo je sve u šesnaest, ali kad si nakon ture od 300- tinjak km skinuo kacigu još je satima šumilo u ušima. Tada sam rekao sam sebi da na slijedećem motoru samo stock auspuh dolazi u obzir.
No, opet mi vrag ne da mira. Tvorničkog sam za sada malo "cvaknuo", ali se nekak bojim da je to prijelazna faza prema opet nečem od čega će mi šumit u ušima.

Ajd sada nešto kompletno drugačije. Stavio sam givi crashbar i otada su primjetne osjetne vibracije na 5000 rpm pa naviše. Sigurno se radi o crashbaru jer kad metnem ruku u vožnji na toj turaži osjetno vibrira. Znam da se taj problem već pojavljivao u kombinaciji sa malim stromom (650 je i moj) a na velikom ga nema, tak da ne vjerujem da je netko ovdje iskusio isti problem. Pokušat ću umetnuti gumice između rame i vijaka crashbara. Kaj mislite hoće li upaliti? Dođe mi da ga odšarafim i vratim ga otkud je došao.

Imam i ja givi crash bar na svom od 650 i meni je suskalo na 5500 ali sam otkrija problem.Problem ti je gdje se spajaju livi i desni dio ima izmedju piksna od komada crne cijevi koja ih drzi u centru ona ti šuška.Tribaš odvidad spojnu vidu i onda malo stanjit  aluminijsku piksnu kroz koju prolazi vida i onda ponovo spojit i dobro stegnit pa nebi više tribalo šuškat.Probaj meni je uspilo.
 
silvije said:
Imam i ja givi crash bar na svom od 650 i meni je suskalo na 5500 ali sam otkrija problem.Problem ti je gdje se spajaju livi i desni dio ima izmedju piksna od komada crne cijevi koja ih drzi u centru ona ti šuška.Tribaš odvidad spojnu vidu i onda malo stanjit  aluminijsku piksnu kroz koju prolazi vida i onda ponovo spojit i dobro stegnit pa nebi više tribalo šuškat.Probaj meni je uspilo.

Ja sam to resil tak da sam srajf koji spaja levu i desnu stranu omotal teflonom, a sa svake strane metalnog ulosak na sredini, stavil gumicu. I sad je  (y)
 
Mozda sam imao samo malo srece, ali moji Hepco-Becker se pokazali jako dobrima.
 
ib said:
Mozda sam imao samo malo srece, ali moji Hepco-Becker se pokazali jako dobrima.

Ma uredu je GIVI to su samo djecije bolesti koje se rjesavaju sa malo dobre volje!
 
silvije said:
Imam i ja givi crash bar na svom od 650 i meni je suskalo na 5500 ali sam otkrija problem.Problem ti je gdje se spajaju livi i desni dio ima izmedju piksna od komada crne cijevi koja ih drzi u centru ona ti šuška.Tribaš odvidad spojnu vidu i onda malo stanjit  aluminijsku piksnu kroz koju prolazi vida i onda ponovo spojit i dobro stegnit pa nebi više tribalo šuškat.Probaj meni je uspilo.

Silvije, ne radi se niokakvom šuškanju nego o vibracijama. Za ovo o čemu ti pišeš znam, ali to nije bio moj slučaj. U međuvremenu sam podmetnuo gumene brtve između rame i dijela crashbara koji se spaja na ramu i vibracije su značajno smanjenje. Dobio sam odgovor od Givija da im je stvar poznata i da su je riješili promijenom konstrukcije crashbara na novijem modelu.
 
,,,Evo danas upravo pokupio KLV-a sa servisa(1200 km),momci u MMS-u su zaista ok,potrudili su se pošteno,i cijena me ugodno iznenadila(pozitivno  (y))čak su mi provjeravali zračni filter,a navodno se na 1. servisu to ne radi,i sva sreća da su to radili jer su sasvim slučajno otkrili da se potpuno otpustio vijak(samo što nije ispao) šelne na gumi usisa,,(uz ajnšpric),čak su mi to ufotkali da bi mi pokazali.
E sad,nadam se da se neće ljutiti jer sam im napomenuo da ću postaviti pitanje ovdje
Pitao sam ih kakvo su mi ulje stavili, vele mi: 15-50  :misli:,,,nekak sam skeptičan u prvi mah,jer sam se nadao pošto je novi motor,nova tehnologija itd. da bi ipak trebalo ići ful sintetičko,0-40 ili 5-40 ,,e sad,,kakva vi iskustva imate s tim ?
 
Pa valjda ti piše u knjižici vozila koje bi ulje triba stavit.Meni konkretno za 650 ide polusintetika 10W-40 valjda bi tribalo bit isto nevidim neku razliku jer ipak to nije visokoopterečen motor tipa GSX-R. Najvažnije ga je redovit minjat.
 
silvije said:
Najvažnije ga je redovit minjat.

To je najvaznije od svega. Moderna ulja su OK i tesko je sjebat stvar. Meni u servisu stavljaju mineralno ulje, ne znam sad tocno koje gradacije. Pogledat cu pa javim.
 
Nisam naglasija da bi pod obavezno tribalo minjat i filter iako meni u servisnoj piše da se minja svakih 18000??? ja ču ga isto prominit jer nije neka cijena a "blagotvoran" učinak na mašinu je nemjerljiv! (y)
 
silvije said:
Nisam naglasija da bi pod obavezno tribalo minjat i filter iako meni u servisnoj piše da se minja svakih 18000??? ja ču ga isto prominit jer nije neka cijena a "blagotvoran" učinak na mašinu je nemjerljiv! (y)
,,,filter ulja =105 kn s pdv-om
,,,baš imam pred sobom knjižicu s teh. upustvima,,al pošto sam ja s eng. na "VI" :mrgreen:,,,niš mi to ne pomaže  :?uglavnom ima nekakva tablica s parametrima i postoje više vrsta ulja
20w-50,,,15w-40,,15w-50 ,,10w-40,,10w-50 i u kojim temperaturnim područjima vjerojatno najbolje djeluju,,uglavnom između -20 do +40 i nadalje...
 
Daklen vako :misli: 20w-50 je predviđeno za raspone vanjskih temperatura od -10 C zimskih do ljetnih više od 40 te u tim temperaturama ima zadovoljavajuću viskoznost.Ulja gradacije 15w zimi zadržavaju viskoznost do-15 C a ulje gradacije 10w zadržava svojstva do -20(nisam falija).Znači prvi broj je zimska temperatura(w-winter) a drugi broj je ljetna s tim da ljetni broj označava pravu temp. a zimski broj je obrnut (znači da bi ulje 5w držalo do -25 C a 0w do -30,toliko hladno ipak nije) tako da za naša podneblja je sasvim dovoljna polusintetika 10w-40 iako je i 15w-50 odličan izbor ali za malo toplija podneblja (ako ga većinom voziš ljeti).A što se tiče filtera ulja ja bi ga ipak promjenio na svakoj izmjeni jer neće ulje išporkati filter nego nečistoće u ulju i garež koja je nusprodukt izgaranja goriva koje kod nas još uvijek nije zadovoljavajuće kvalitete te učestala gradska vožnja(velika večina nas motor vozi 90% vremena u gradu tako da se nusprodukti izgaranja još više zadržavaju u ulju a tako i u filteru ulja). (y)
 
ib said:
Evo nas u novom threadu. Dakle, topovi. Ovisi sto te zanima. Ako gledas Akrape, cijena ocito nije u pitanju jer su oni medju najskupljima. Nije lose pogledati Wingse koji dobro izgledaju i zvuce identicno kao Akrapi a kostaju manje.

Inace, Akrapovic bez prigusivaca zvuci jako dobro, cak i nije preglasan i mozes ga voziti i na putovanjima. Ako zelis opak zvuk, upucujem te na malo neobican izbor - REMUS. Ja imam Carbon GP i bez prigusivaca zvuce zbilja opako. Tu imas video clip koji sam napravio danas navecer.

Inace, ovdje imas dosta zvucnih i video isjecaka zvukova raznih topova za veliki i mali DL. KLV je isto sto i veliki DL.
Evo sam gleda(sluša) na rapidforumu zvukove topova ali nemoš baš dobit pravi feeling zvuka pa me zanima šta ti misliš dali da probijem bušilicom svoj standardni top između ispušne cijevi i ukrasnog poklopca ili da kupim Wings top(oko 2000kn) jer mi se baš nadaju pare ako zvuk mogu dobit samo sa bužanjem standardnog topa ali me opet strah da ne sjebem lonac.Šta ti misliš kakav bi moga bit zvuk??? :misli:
 
silvije said:
Evo sam gleda(sluša) na rapidforumu zvukove topova ali nemoš baš dobit pravi feeling zvuka pa me zanima šta ti misliš dali da probijem bušilicom svoj standardni top između ispušne cijevi i ukrasnog poklopca ili da kupim Wings top(oko 2000kn) jer mi se baš nadaju pare ako zvuk mogu dobit samo sa bužanjem standardnog topa ali me opet strah da ne sjebem lonac.Šta ti misliš kakav bi moga bit zvuk??? :misli:

Ne diraj standardni top. Zakljucili smo da je to najgluplje sto se moze napraviti jer nikad ne znas kad ti orginalni top moze zatrebati. Wingsi su za hrvatsko trziste najbolje rjesenje. Dobijes vrlo dobar zvuk i top lijepo izgleda, a izgled i zvuk su jedini razlozi zbog kojih raja koja ne vozi utrke mijenja topove.
 
IB je manje više u pravu. Bušenjem originalnog topa možeš dobiti u principu samo zvuk probušenog topa. A ne aftermarket topa. Cvaknuo sam svog originalnog malo (frulu skratio za jedno 2 cm) čisto da dobije na glasnoći. I dobio je. Ali, daleko je to od kvalitetnog zvuka. Koliko para - toliko muzike, kao što to dobro znamo.
 
A jebga razuvjerija me je IB dobro je reka samo cu sjebat oriđiđi lonac a vrlo vjerovatno neču bit zadovoljan pa ću opet morat kupovat top a originalni ću u tom slučaju moći samo bacit u škovace.Pričekat ću niko vrime da se lova nakoti pa kupit Wings top od aluminija  mislim da je to najbolje riješenje mada sam se mislija i o Deak topu (radi ga jean tip iz Makarske i skroz dobro izgleda mada mi zvuk nije(y)),a jebga kliko love tliko i glazbe.
 
,,,nije baš za pohvalu,,,imam tek nekih 2.500 km na satu :oops: ,,iako je moglo biti puno više al heb ga,,malo loše vrime,,malo nedostatak vremena.
,,ali,,el to sad to,,mislim ono,,el sad motor razrađen,,,do sad ga nisam još tjerao preko 7.000 okretaja,,uglavno je sve bilo između 4.000-6.000 ,,je da sam ga znao dići i do 200 kmh ,,ali nisam ulazio u visoke okretaje,,,dakle,,el mogu od sad,,pa nadalje i ubuduće "šarafat gas"  (y)
,,,i pozdrav doturu ib-u ,,nema dana da ga se ne sitim,,naročito kad vozim po gradu ispod 3.000 okretaja i beljim se okolo  :jesus:  :mrgreen:
 
Postavio sam to pitanje u jednoj drugoj temi, pa nema odgovora. Uglavnom- kolika je nosivost nosača kofera na Stromu 650/1000, tj. koliko može u topcase i još na njega?
 
darkovsky said:
Postavio sam to pitanje u jednoj drugoj temi, pa nema odgovora. Uglavnom- kolika je nosivost nosača kofera na Stromu 650/1000, tj. koliko može u topcase i još na njega?
zavisno od nosača, ali na svakom nosaču boljeg proizvođača piše i njegova nosivost u kg ... :!: ali recimo da su najmanje nosivosti cca 7 - 8 kg
 
,,evo ovako,,na mom KLV-u ,,na originalnom nosaču kofera piše(originalna naljepnica) :max 10kg ,,imam Kappin kofer od 35 L. ,,i u uputsvu piše:max 5 kg. ,,iako u svakom slučaju može to iči i malo više,,otprilike kak je Straš napisao,,7-8 kg ,,jer inače u tom istom uputsvu piše: max brzina s istim(koferom) 120 kmh,,mislim ono,,,ko još ne prelazi 120 ak ima kofer,,ja sam peglao 200 kmh bez problema.