Tehnicka pitanja o DL/KLV motorima

2zorro stavio sam wingse,zvuče i izgledaju odlično. nisu prebučni čak i bez db killera, osim u garaži. taman mjera, pravi v2 zvuk.  sad sam sam sa bebom pa ne mogu napravit slike i zvuk. bit će sutra
p.s.
sad mi je još potrebnija nova mapa za FI :(
 
,,,mog ti kasti,,da lipo zgledaju  (y)
,,,još kad stigneš stavi zvuk da ćujem,,,i molim te reci mi,,osjetiš li ga što bolje na "gasu" imal kakvih promjena na bolje (il nedaj bože gore)
,,, :piva:
 
Zorro said:
,,,mog ti kasti,,da lipo zgledaju  (y)
,,,još kad stigneš stavi zvuk da ćujem,,,i molim te reci mi,,osjetiš li ga što bolje na "gasu" imal kakvih promjena na bolje (il nedaj bože gore)
,,, :piva:

SS, super izgledaju a kako znam da se dobro cuju, znam da si zadovoljan ;) Prednost Wingsa u odnosu na Remuse je u tome da bez db-killera nisu preglasni. Remusi su s killerima glasni skoro kao Wingsi bez... Mene to jebe jer nemrem tak vozit po Njemackoj jer ce me ukebat. Preglasan sam ;)

Zorro, nasi motori imaju Lambda sondu, nema greske. FI ce dobit informaciju od lambde i malo podebljat smjesu. Obzirom da ispusni plinovi nemaju prepreke (katalizator), motor se malo veselije zavrti nego inace ;)

A ako si ljubitelj V2 zvuka, eh... ;)

 
Malo je veseliji na visokim okretajima  :D, a na niskim su mi još izraženiji trzaji u prenosu :(.      Ali se zato ispod kacige čuje dubina V2 :mrgreen:
 
SS said:
Malo je veseliji na visokim okretajima  :D, a na niskim su mi još izraženiji trzaji u prenosu :(.      Ali se zato ispod kacige čuje dubina V2 :mrgreen:

Zato jer je smjesa ionako presiromasna, a s otvorenim topovima si samo pogorsao situaciju...

Nista se ne brini, doktor stize u 6. mjesecu  :mrgreen:
 
SS said:
Malo je veseliji na visokim okretajima  :D, a na niskim su mi još izraženiji trzaji u prenosu :(.      Ali se zato ispod kacige čuje dubina V2 :mrgreen:
,,,ko ti kriv,,što nisi došao na DDK da ti spasitelj "ib" sredi te trzaje,,sad bi zaokružio uglavnom sve što trebaš na motoru   :jesus:
,,eto meni ostaju zasad samo topovi,,ono podizanje zadnjeg kraja ne planiram,,glede moje visine(178),,ne planiram ni bočne kofere,,hanuma mi je lepršna kak ptičica(50kg) tak da nemam bojazni od struganja nogarima :)up
 
ib said:
Ja bih vam preporucio jos jednu stvar, koja je meni dodatno popravila dojam o motoru - izvadite sekundarne leptire.

Ne znam kako mi je ova tema promaknula... :)
Zanimljivo mi je to s sekundarnim leptirima, probudio se neki crv u meni i gura me da to probam. :) Mozda kad dodjem do tebe, ib... :)
 
Prošle godine sam na Grobniku vidio V-stroma sa upsd vilicom i cestovnim gumama, zadnja 180, motor stvarno upada u oči, mislim da je imao VŽ rege, jel zna netko nešto o tom motoru :shock:
 
SaleKT said:
Prošle godine sam na Grobniku vidio V-stroma sa upsd vilicom i cestovnim gumama, zadnja 180, motor stvarno upada u oči, mislim da je imao VŽ rege, jel zna netko nešto o tom motoru :shock:

http://11109.rapidforum.com/topic=103976605276
 
Samo me cimajte sa tim vašim otvorenim spuljama. Na prošlom motoru sam imao otvoreni wings, grmilo je sve u šesnaest, ali kad si nakon ture od 300- tinjak km skinuo kacigu još je satima šumilo u ušima. Tada sam rekao sam sebi da na slijedećem motoru samo stock auspuh dolazi u obzir.
No, opet mi vrag ne da mira. Tvorničkog sam za sada malo "cvaknuo", ali se nekak bojim da je to prijelazna faza prema opet nečem od čega će mi šumit u ušima.

Ajd sada nešto kompletno drugačije. Stavio sam givi crashbar i otada su primjetne osjetne vibracije na 5000 rpm pa naviše. Sigurno se radi o crashbaru jer kad metnem ruku u vožnji na toj turaži osjetno vibrira. Znam da se taj problem već pojavljivao u kombinaciji sa malim stromom (650 je i moj) a na velikom ga nema, tak da ne vjerujem da je netko ovdje iskusio isti problem. Pokušat ću umetnuti gumice između rame i vijaka crashbara. Kaj mislite hoće li upaliti? Dođe mi da ga odšarafim i vratim ga otkud je došao.
 
Freshman said:
Samo me cimajte sa tim vašim otvorenim spuljama. Na prošlom motoru sam imao otvoreni wings, grmilo je sve u šesnaest, ali kad si nakon ture od 300- tinjak km skinuo kacigu još je satima šumilo u ušima. Tada sam rekao sam sebi da na slijedećem motoru samo stock auspuh dolazi u obzir.

...ipak je to bil KLE :mrgreen: :mrgreen:.A možda ti je problem bil u lošoj izolaciji kacige? :misli: :mrgreen:.Bok.
 
S posebnom paznjom pratim sve postove o ovoj temi!

2 IB! sorry za nedjelju posle partija u PIT-u!

Kad si u 6. mjesecu u HR?

Planiram godisnji pocetkom 6. Povratak oko 18.6.! Pa ako budes doma s osobitim zadovoljstvom te pocastim  :bananapivo: :piva: na bilo kojoj lokaciji!
 
,,,gute  (y)
,,,eh da,,pitao bih ib.-a :
,,kakva je razlika između npr. tvog DL(MK4),,DL(K5),,,V-Strom ....  :misli:
 
ib said:
Upozorenje vlasnicima KLV/V-Strom motora - pri izmjeni filtera za zrak, mnogi serviseri naprave kardinalnu gresku - izvade stari filter (nekima cak niti to) koji oko sebe ima gumeni obruc i stavljaju novi filter bez tog obruca. Radi se o dva zamjenska dijela, filteru i obrucu i svaki ima svoj broj. Taj gumeni dio kosta oko 8 USD u Americi.

Samo da velim, nije mi dao vrag mira pa sam malo išo (od)šarafiti po motoru, prvenstveno da uklonim probleme sa vibracijama uzrokovanim givijevim crashbarom (u čemu sam uglavnom i uspio), no kad sam već šarafio, reko ajde da vidim da l' bih kako mogao provjeriti da li je "gasket" od zračnog filtera tu di treba biti. Uglavnom, nakon što sam došao do točke gdje se rezervoar tako odlabavi da se može podići, ali ne još i totalno ukoniti, učinilo mi se, i po "netaknutoj" prašini sa unutarnje strane rezervoara i po stanju nekih šarafa, da sam prvi koji diže rezervoar na ovom motoru uopće. A to bi značilo da filter nije niti mijenjan na prošlom servisu na 6000 km. A trebao je biti. I naplaćen je. Nisam skidao potpuno rezervoar da potvrdim ovu misao jer nisam bio siguran što će se dogoditi kad odpojim onaj džek i ono gumeno crijevo za gorivo koje ide iz rezervoara (bilo me frka da li će gorivo početi curiti iako mi logika govori da ne bi trebalo), ali sam vrlo uvjeren da je prvi filter još gore. To je možda ipak bolja varijanta (jer se vozim isključivo po asfaltu) nego da je novi filter namontiran ali bez te brtve. S obzirom da ipak ne mogu (još uvijek) biti siguran u ovu tvrdnju, ime servisa ću zadržati za sebe.
 
Freshman said:
Uglavnom, nakon što sam došao do točke gdje se rezervoar tako odlabavi da se može podići, ali ne još i totalno ukoniti, učinilo mi se, i po "netaknutoj" prašini sa unutarnje strane rezervoara i po stanju nekih šarafa, da sam prvi koji diže rezervoar na ovom motoru uopće. A to bi značilo da filter nije niti mijenjan na prošlom servisu na 6000 km. A trebao je biti. I naplaćen je.

Kad je dr.chala dosao do mene na servis, ustanovili su da mu filter za zrak nikad nije promijenjen. Bio je crn i pun muha. Takodjer je kao bio zamijenjen i naplacen. Katastrofa...

Nisam skidao potpuno rezervoar da potvrdim ovu misao jer nisam bio siguran što će se dogoditi kad odpojim onaj džek i ono gumeno crijevo za gorivo koje ide iz rezervoara (bilo me frka da li će gorivo početi curiti iako mi logika govori da ne bi trebalo), ali sam vrlo uvjeren da je prvi filter još gore.

Nemas frke, to je Suzuki super napravio. Odspojis crijevo i mozda kapne par kapi benzina. Podmetni krpu ili komad kuhinjskog papira ako te i tih par kapi smeta ;)
 
Da, žalosno, žalosno. I kaj sad napravit? Otkantat servise i sam šarafit (i riskirat gubitak garancije iako se to ustvari čini samo kao imaginarni gubitak)? Dić seljačku bunu? Stajat kod motora dok se ne završi servis i gledat svaki pokret "majstora"?
Znam da niti "vani" nije idealna situacija, ali tržište ipak napravi selekciju good guys-a od bad guys-a.
 
Freshman said:
Da, žalosno, žalosno. I kaj sad napravit? Otkantat servise i sam šarafit (i riskirat gubitak garancije iako se to ustvari čini samo kao imaginarni gubitak)? Dić seljačku bunu? Stajat kod motora dok se ne završi servis i gledat svaki pokret "majstora"?
Znam da niti "vani" nije idealna situacija, ali tržište ipak napravi selekciju good guys-a od bad guys-a.

Ja imam 4-5 Suzuki servisa u krugu od 50-tak km. Zadovoljan sam sadasnjim servisom i poznajm vlasnika (Tomee je bio samnom tamo jednom prilikom pa moze potvrdit). Frajer zna da bi takvim nemarom izgubio musteriju. A ostavio sam mu puno love u protekle 3 godine...

Trziste i konkurencija. Samo to tjera naprijed.