Tehnicki pregled motocikla

Ne, zamjenske su neke kineske ako se ne varam i nemaju E oznaku. Motor sam kupio sa njima, ali imam i originalne koje namjeravam vratit..
Auspuh je GPR, ali nisam dobio nikakav papir homologacije za njeg niti sam ista morao pokazati na tehnickom, on ima navedene E oznake na sebi pa vjerujem da je to dovoljno..
Auspuh može imati homologacijsku oznaku i to ti znači samo da je homologiran za neko motorno vozilo (npr. za Ladu Nivu 1.6). A oni brojčeki uz tu E oznaku uz certifikat proizvođača gdje je točno naveden model motora i godina proizvodnje ti tek nešto znače. Ovo što je GPR bez tog papira vrijedi koliko i komad bilo kakve cijevi na otpadu (bez uvrede, malo pretjerujem, ali nisam daleko).
 
Auspuh može imati homologacijsku oznaku i to ti znači samo da je homologiran za neko motorno vozilo (npr. za Ladu Nivu 1.6). A oni brojčeki uz tu E oznaku uz certifikat proizvođača gdje je točno naveden model motora i godina proizvodnje ti tek nešto znače. Ovo što je GPR bez tog papira vrijedi koliko i komad bilo kakve cijevi na otpadu (bez uvrede, malo pretjerujem, ali nisam daleko).
Moram priznat da ne znam, nikad se nisam zamarao sa time i uvijek sam svaki motor vozio na tehnicki u pravilu u originalu. Ovaj puta sam bio u guzvi pa sam ga odvezao kakav je (iako imam i originalni auspuh).. I prosao samo uz napomenu da stavim katadiopter
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nino777
Bio na tehničkom, išao atestirati auspuh i nosač tablice. Kaže momak savjetujem da atestiramo samo auspuh, to nije problem jer imam svu dokumentaciju i karticu da je za moj motor.
A nosač bolje ne upisivat jer su kao komplikacije oko toga, treba organizirat i ići na vaganje motora i onda pregledavaju i ostale komponente na motoru, to je kao veliki atest koji je i skuplji...sve bi trebalo bit original, inače se i to treba atestirati i naravno platiti. Ajd dobro žmigavci i slično, to je za očekivat. Ali evo iz prve ruke isto tako i npr brembo kočione pumpe koje dosta ljudi stavlja isto treba atestirati.
A što se tiče nosača, na nosaču tablice imam osvjetljenje E norme, katadiopter E norme, tablica postavljena pod odgovarajućim kutem. Sve školski. I eto, na kraju ništa od upisa u prometnu. 🙄
A koliko vidim nekima se upiše bez problema, vaganja i slično.
Kod svakog je drugačije izgleda, koji cirkus. 🤮
 
  • Like
Reactions: cadjo
Bio na tehničkom, išao atestirati auspuh i nosač tablice. Kaže momak savjetujem da atestiramo samo auspuh, to nije problem jer imam svu dokumentaciju i karticu da je za moj motor.
A nosač bolje ne upisivat jer su kao komplikacije oko toga, treba organizirat i ići na vaganje motora i onda pregledavaju i ostale komponente na motoru, to je kao veliki atest koji je i skuplji...sve bi trebalo bit original, inače se i to treba atestirati i naravno platiti. Ajd dobro žmigavci i slično, to je za očekivat. Ali evo iz prve ruke isto tako i npr brembo kočione pumpe koje dosta ljudi stavlja isto treba atestirati.
A što se tiče nosača, na nosaču tablice imam osvjetljenje E norme, katadiopter E norme, tablica postavljena pod odgovarajućim kutem. Sve školski. I eto, na kraju ništa od upisa u prometnu. 🙄
A koliko vidim nekima se upiše bez problema, vaganja i slično.
Kod svakog je drugačije izgleda, koji cirkus. 🤮
Kad svaka jebena stanica svoju politiku vodi 👎
 
  • Like
Reactions: MarK5
Bio na tehničkom, išao atestirati auspuh i nosač tablice. Kaže momak savjetujem da atestiramo samo auspuh, to nije problem jer imam svu dokumentaciju i karticu da je za moj motor.
A nosač bolje ne upisivat jer su kao komplikacije oko toga, treba organizirat i ići na vaganje motora i onda pregledavaju i ostale komponente na motoru, to je kao veliki atest koji je i skuplji...sve bi trebalo bit original, inače se i to treba atestirati i naravno platiti. Ajd dobro žmigavci i slično, to je za očekivat. Ali evo iz prve ruke isto tako i npr brembo kočione pumpe koje dosta ljudi stavlja isto treba atestirati.
A što se tiče nosača, na nosaču tablice imam osvjetljenje E norme, katadiopter E norme, tablica postavljena pod odgovarajućim kutem. Sve školski. I eto, na kraju ništa od upisa u prometnu. 🙄
A koliko vidim nekima se upiše bez problema, vaganja i slično.
Kod svakog je drugačije izgleda, koji cirkus. 🤮
Odi do druge stanice za tehnicki,kod nas na jednoj nisi mogao proci zadnjih 10 godina sa zamjenskim nosacem a na drugoj 500 metara zracne linije od nje si mogo do prosle godine sada traze upis...treba upisat dok se moze
 
  • Like
Reactions: MarK5
ak nemre drugacije onda po zakonu 😄
al izgleda da su jako postrozili i nema vise idi mi dodji mi
 
pozz...za Rizoma rucke...covjek me trazi atest, a ja kontaktiram Rizomu i oni mi kazu da TUV nije potreban...?
prijedlog sta napraviti?
hvala
 
pozz...za Rizoma rucke...covjek me trazi atest, a ja kontaktiram Rizomu i oni mi kazu da TUV nije potreban...?
prijedlog sta napraviti?
hvala
Pobogu kakvi atest za rucke, taj na tehnickom je otisa na kvasinu. Da je tako 90% motora i skutera se ne bi moglo registrirat :ROFLMAO:
 
Pobogu kakvi atest za rucke, taj na tehnickom je otisa na kvasinu. Da je tako 90% motora i skutera se ne bi moglo registrirat :ROFLMAO:
pa ja gledam sta covjek prica,,,ok...za guvernalo..razumijem...pokazivaci ,auspuh itd....
ja moram pitati da mi dusa bude na mjestu ahahahah
 
Dragi moji,
premda me iskustvo uči da ću požaliti i biti izložen više ili manje suvislim kritikama internet ratnika tema je prevažna da ostanem suzdržan. Pomalo se bavim tehnikom motocikala a ponešto i propisima te tvrdim da je jako važno je li poluga kočnice (štoviše cijeli mehanizam poluga-glavni kočni cilindar iliti pumpa-kompenzacijska posuda) prikladna kočnom sustavu motocikls na koji se ugrađuje. Neprikladna geometrija poluge može trajno pritiskazi pumpu i pregrijati kočnicu do propadanja ili čak blokade što se na žalost događalo. Nepriličan omjer istisnutog volumena pumpe i potrebnog volumena na klipićima čeljusti izaziva pregrijavanje, propadanje, preizravno tvrdo doziranje ili kašnjenje kočnice. Samo dokazano certificiran mehanizam poluge kočnice je siguran a sve ostalo je neprihvatljiv rizik. Usput, Rizoma ima cijeli spektar certificiranih kočnih poluga (mehanizama) koji su nužni na kontroliranim tržištima tehnički naprednih zemalja. Za kraj navest ću nešto što me mjesecima mući. Kako to da su sa jednakim brojem registriranih motocikala i jednakim prosječnim prijeđenim kilometrima kolege Slovenci prošle godine imali 14 poginulih motociklista a mi 72 (SEDAMDESETDVA ☹😳), a znamo da se slovenski motociklist baš i ne vuku po cesti. Možda je dio odgovora i u "razmišljanju" da polugice kočnica nisu važne i da je najvažnije da lijepo izgledaju. Nisam mogao krače 😆
 
  • Like
Reactions: diesel power
Sve si ti to dobro elaborirao, samo ti je polazna tocka pogresna. Ne radi se o rucicama kocnice i kvacila nego o ruckama - gripovima.
1714753193105.jpeg