Auspuh može imati homologacijsku oznaku i to ti znači samo da je homologiran za neko motorno vozilo (npr. za Ladu Nivu 1.6). A oni brojčeki uz tu E oznaku uz certifikat proizvođača gdje je točno naveden model motora i godina proizvodnje ti tek nešto znače. Ovo što je GPR bez tog papira vrijedi koliko i komad bilo kakve cijevi na otpadu (bez uvrede, malo pretjerujem, ali nisam daleko).Ne, zamjenske su neke kineske ako se ne varam i nemaju E oznaku. Motor sam kupio sa njima, ali imam i originalne koje namjeravam vratit..
Auspuh je GPR, ali nisam dobio nikakav papir homologacije za njeg niti sam ista morao pokazati na tehnickom, on ima navedene E oznake na sebi pa vjerujem da je to dovoljno..
Moram priznat da ne znam, nikad se nisam zamarao sa time i uvijek sam svaki motor vozio na tehnicki u pravilu u originalu. Ovaj puta sam bio u guzvi pa sam ga odvezao kakav je (iako imam i originalni auspuh).. I prosao samo uz napomenu da stavim katadiopterAuspuh može imati homologacijsku oznaku i to ti znači samo da je homologiran za neko motorno vozilo (npr. za Ladu Nivu 1.6). A oni brojčeki uz tu E oznaku uz certifikat proizvođača gdje je točno naveden model motora i godina proizvodnje ti tek nešto znače. Ovo što je GPR bez tog papira vrijedi koliko i komad bilo kakve cijevi na otpadu (bez uvrede, malo pretjerujem, ali nisam daleko).
Kad svaka jebena stanica svoju politiku vodi 👎Bio na tehničkom, išao atestirati auspuh i nosač tablice. Kaže momak savjetujem da atestiramo samo auspuh, to nije problem jer imam svu dokumentaciju i karticu da je za moj motor.
A nosač bolje ne upisivat jer su kao komplikacije oko toga, treba organizirat i ići na vaganje motora i onda pregledavaju i ostale komponente na motoru, to je kao veliki atest koji je i skuplji...sve bi trebalo bit original, inače se i to treba atestirati i naravno platiti. Ajd dobro žmigavci i slično, to je za očekivat. Ali evo iz prve ruke isto tako i npr brembo kočione pumpe koje dosta ljudi stavlja isto treba atestirati.
A što se tiče nosača, na nosaču tablice imam osvjetljenje E norme, katadiopter E norme, tablica postavljena pod odgovarajućim kutem. Sve školski. I eto, na kraju ništa od upisa u prometnu. 🙄
A koliko vidim nekima se upiše bez problema, vaganja i slično.
Kod svakog je drugačije izgleda, koji cirkus. 🤮
Odi do druge stanice za tehnicki,kod nas na jednoj nisi mogao proci zadnjih 10 godina sa zamjenskim nosacem a na drugoj 500 metara zracne linije od nje si mogo do prosle godine sada traze upis...treba upisat dok se mozeBio na tehničkom, išao atestirati auspuh i nosač tablice. Kaže momak savjetujem da atestiramo samo auspuh, to nije problem jer imam svu dokumentaciju i karticu da je za moj motor.
A nosač bolje ne upisivat jer su kao komplikacije oko toga, treba organizirat i ići na vaganje motora i onda pregledavaju i ostale komponente na motoru, to je kao veliki atest koji je i skuplji...sve bi trebalo bit original, inače se i to treba atestirati i naravno platiti. Ajd dobro žmigavci i slično, to je za očekivat. Ali evo iz prve ruke isto tako i npr brembo kočione pumpe koje dosta ljudi stavlja isto treba atestirati.
A što se tiče nosača, na nosaču tablice imam osvjetljenje E norme, katadiopter E norme, tablica postavljena pod odgovarajućim kutem. Sve školski. I eto, na kraju ništa od upisa u prometnu. 🙄
A koliko vidim nekima se upiše bez problema, vaganja i slično.
Kod svakog je drugačije izgleda, koji cirkus. 🤮
ak nemre drugacije onda po zakonu 😄
al izgleda da su jako postrozili i nema vise idi mi dodji mi
vjv iduce godKad se krece sa atestiranjem zraka u gumama i benzina, zna li se ista?
Pobogu kakvi atest za rucke, taj na tehnickom je otisa na kvasinu. Da je tako 90% motora i skutera se ne bi moglo registriratpozz...za Rizoma rucke...covjek me trazi atest, a ja kontaktiram Rizomu i oni mi kazu da TUV nije potreban...?
prijedlog sta napraviti?
hvala
pa ja gledam sta covjek prica,,,ok...za guvernalo..razumijem...pokazivaci ,auspuh itd....Pobogu kakvi atest za rucke, taj na tehnickom je otisa na kvasinu. Da je tako 90% motora i skutera se ne bi moglo registrirat
Kad se krece sa atestiranjem zraka u gumama i benzina, zna li se ista?
Nema veze 😎Sve si ti to dobro elaborirao, samo ti je polazna tocka pogresna. Ne radi se o rucicama kocnice i kvacila nego o ruckama - gripovima.
View attachment 780719