testom na test

loudpipes

Active member
ponukan testom iz njemackog magazina(i domacih prepisivaca) u kojem je bmw princ iz bajke
a sve drugo je skoro proglaseno smecem, donosim rezultate testa americkog magazina cycle world
u kojem tomu nije bas tako
budu li trebali detalji ima tu jos par stranica za skenirat




Uploaded with ImageShack.us
 
pa i tu je najjaci.. prvo mjesto na performansama i svemu mjerljivome, a aprilia odnijela pobjedu na subjektivnom dijelu testa, zato jer je amerima slatka, a bmw je ipak svapski...
razumljivo je da ce nijemci hvaliti svoje, a ameri potvrdjuju njihove brojke al ga svejedno uniste na subjektivnom ocjenjivanju..
 
kako to mislis najjaci? :misli:
mislis doslovno na hp?
najbolji je u krajnjoj brzini i hp i u nicem vise,po meni tim gore,jer nije najbrzi,nema najbrzi krug... itd
 
samo tvrdim da je najjaci na svim objektivnim (s izuzetkom tezine-ducati je laksi) i naglasavam, mjerljivim stavkama, bez utjecaja subjektivnoga, u ovom slucaju - vozaca (prolaz kruga, kocenja, ubrzanja, handling, itd...)
da pojednostavim, ako se uredniku svidja aprilia, ne znaci da je bolji motor.
 
isto tako,a to je ocito,ne znaci da je najbolji ako ima najvecu krajnju brzinu i najvise ks,
jer ocito to ne moze iskoristit da ima najbolje ubrzanje ili krug
 
nisu kompetentni za vozit taj motor, daj njemcu bmw, pa ces da vidiš  :mrgreen:
 
jedino kaj je meni tu srcedrapajuće jesu cijene........................  :cry:
 
low_rider said:
samo tvrdim da je najjaci na svim objektivnim (s izuzetkom tezine-ducati je laksi) i naglasavam, mjerljivim stavkama, bez utjecaja subjektivnoga, u ovom slucaju - vozaca (prolaz kruga, kocenja, ubrzanja, handling, itd...)
da pojednostavim, ako se uredniku svidja aprilia, ne znaci da je bolji motor.
a kaj je urednik odvozil sve te motore, po tebi  :shock: :misli:



:LOL:

kak stalno nastane problem ak je slucajno nekaj vezano dobroga uz "poluproizvod"  :LOL: :LOL: zavjera svjetskih razmjera
 
U sva testiranja ne vjerujem posto su svi pristrasni
a za novu bemburu ce se moci nesto reci tek kad ga
barabe izvozaju za 5 godina.
Bembura se bas i nije nesto pokazala u WSBK  :palacdolje:
a na testovima ga hvale na sva usta  :misli:
 
Pava0001 said:
U sva testiranja ne vjerujem posto su svi pristrasni
a za novu bemburu ce se moci nesto reci tek kad ga
barabe izvozaju za 5 godina.
Bembura se bas i nije nesto pokazala u WSBK  :palacdolje:
a na testovima ga hvale na sva usta  :misli:
ima dobrih testova, nebih bas generalizirao makar razumijem sto hoces reci  :wink:

ima jedan casopis koji radi odlicne testove, BIKE, engleski, koji mislim da su dosta realni ali ne zbog rezultata samog testa vec nacina na koji test odraduje  (y)
 
    Mislim da kad netko izbaci novi motor da mu je manje bitno kak će proć na testu,nego kako će se prodavati,a obzirom da je i u Italiji a i svugdje drugdje taj BMW daaaaaleko bolje prodavan nego aprilja,ja mislim da je tvornica samim time uspjela u svom naumu,a meni je zakon najviše upravo zbog toga što je prvi R motor koji nudi ABS (ako izuzmemo CBR-a koji niti nije kod nas dostupan niti ima trkači Abs već neki turerski kod kojeg oba kotača koče istovremeno),i neka se drugi smiju al po cesti za onoga koji se voli naganjati je to sigurnosni plus koji nijedno iskustvo nemože pokriti osobito ako uzmemo naše masne pošodrane i polublatnjave ceste u obzir i mogućnosti nekog traktora koji u zavoju skreće bez žmigavca,a dali će još koji drugi sljedeće godine to izbaciti je druga priča valjda hoće,ali za ovu godinu je BMW kralj,i to čak i ljubitelji japanca priznaju,samo očito ljubitelji talijana tj. poluproizvoda koji počinje na A se nemogu s tim pomiriti !

   A i ti podaci izmjerenih maksimalnih mi nekako odstupaju od onih koje je njemački motorrad u nardu izmjerio,a i nigdje dosada nije Dukac imao najbrže vrijeme na stazi,ili CBR najbolje ubrzanje,i onda još aprilja pobijedi,nit ima najbrže vrijeme nit je najbrža ovako nit je najlakša nit je najljepša,imaju oni neke očito čudne kriterije što treba R motoru za pobjedu,a ja mislio kako i je normalno za druge časopise da je bit toga da je najbrži a ne druge gluposti,mislim kako je bitno editor`s choice i riding excitement pa svako ima svog favorita zato treba objektivni rezultat donijeti pobjedu a ne subjektivni.
 
Zapru said:
ima dobrih testova, nebih bas generalizirao makar razumijem sto hoces reci  :wink:

ima jedan casopis koji radi odlicne testove, BIKE, engleski, koji mislim da su dosta realni ali ne zbog rezultata samog testa vec nacina na koji test odraduje  (y)

Najbolji časopis/revija/magazin/urednik/novinar je Mate Moto. Kad ja sjednem i probam, puca mi pimpek za sve testove ovog svijeta. :jesus:
 
mate said:
Najbolji časopis/revija/magazin/urednik/novinar je Mate Moto. Kad ja sjednem i probam, puca mi pimpek za sve testove ovog svijeta. :jesus:

i, sta kaze mate moto?
kako taj cudesni bmw moze bit najbolji,a nema najbolje ubrzanje niti najbrzi krug a daleko je najjaci na testu?
znaci nije bas najvozniji,a kako su negdje napisali ocito ni elektronika ne prati tu snagu
 
        A kako onda taj poluproizvod može biti na 1. mjestu isto nema najbrži krug niti je najjači ili bilo što drugo,pa pročitaj pobjeda je tijesna tj. donijela ju je kategorija editor`s choice,znači uredniku se najviše dopada i gotovo bez obzira na druge podatke,tako da je simpatizirao nekog drugog taj bi pobijedio,pa di je to realan test ?
 
Kad ćete shvatiti da svi testovi naginju proizvođačima koji daju najviše motora na testove i na korištenje, nit je aprilia poluproizvod a nit je bmw tako dobar kako većina misli  :jesus:
 
loudpipes said:
i, sta kaze mate moto?
kako taj cudesni bmw moze bit najbolji,a nema najbolje ubrzanje niti najbrzi krug a daleko je najjaci na testu?
znaci nije bas najvozniji,a kako su negdje napisali ocito ni elektronika ne prati tu snagu

Kaže isto što bi vjerojatno rekao i Loudpipes Moto, najbolji je onaj koji je tebi najbolji. :mrgreen:
 
Peter Stingray said:
        A kako onda taj poluproizvod može biti na 1. mjestu isto nema najbrži krug niti je najjači ili bilo što drugo,pa pročitaj pobjeda je tijesna tj. donijela ju je kategorija editor`s choice,znači uredniku se najviše dopada i gotovo bez obzira na druge podatke,tako da je simpatizirao nekog drugog taj bi pobijedio,pa di je to realan test ?

u tome i je fora,bmw je nabio snagu i krajnju brzinu i to prodaje
ali nije najbolji
nebitno je da li je prva aprilia ili ko drugi,bitno je da svabo nije najbolji kao sto to oni tvrde
 
mate said:
Kaže isto što bi vjerojatno rekao i Loudpipes Moto, najbolji je onaj koji je tebi najbolji. :mrgreen:

slazem se,samo me malo iznerviralo po magazinima srozavanje talijana na nulu
a velicanje nekoga tko jednostavno nije najbolji