testom na test

       Pa vrlo vjerojatno je odvozio sve,ali da on sam donosi odluku koji je bolji i to po njegovom mišljenju nije mjerodavno,zato se i uvijek uzme nekoliko testera i onda njihov prosjek ocjena,jer ako se samo jednoj osobi da moć odlućivanja di je to fer jer svako jednog preferira,nije bitno što 10 % ljudi misli,nego što 90 % ljudi misli,jer Apra nije u prvom dijelu testa ispred tj. di su mjerene brojke bitne a svejedno je pobijedio sveukupno,kako je to moguće da niti najjači,niti najbrži na stazi niti bilo kraj drugo bitno naj pobijedi (ne govorim samo za BMW),jel to realan test ?,pa nije to pornić da je riders excitement-uzbuđenje pri jahanju bitno,dobro da i ne ocjenjuju komfort za suvozača,bitne su trkaće vrijednosti,a tu je BMW ispred,i razlika je svega 4 boda na kraju ako se i uzme jegova glupa subjektivna rubrika u obzir,i svi hvale kočnice od BMW-a samo njemu su najlošije i eto ti što je koštalo pobjedu BMW-a jer je dao razliku od 7 boda između BMW-ovih i Apriljinih,i da i nije ispred svih,ispred Apre je i to je bitno i ona samim time nemože pobijediti test,barem ne ako se uzmu za R-ove bitni kriteriji ocjenjivanja.
 
Peter Stingray said:
       Pa vrlo vjerojatno je odvozio sve,ali da on sam donosi odluku koji je bolji i to po njegovom mišljenju nije mjerodavno,zato se i uvijek uzme nekoliko testera i onda njihov prosjek ocjena,jer ako se samo jednoj osobi da moć odlućivanja di je to fer jer svako jednog preferira,nije bitno što 10 % ljudi misli,nego što 90 % ljudi misli,jer Apra nije u prvom dijelu testa ispred tj. di su mjerene brojke bitne a svejedno je pobijedio,kako je to moguće da niti najjači,niti najbrži na stazi niti bilo kraj drugo bitno naj pobijedi (ne govorim samo za BMW),jel to realan test ?,pa ne testiramo čopere il enduraše da je ergonomija il voznost il druge gluposti bitne,dobro da i ne ocjenjuju komfort za suvozača,bitne su trkaće vrijednosti,a tu je BMW ispred,i da i nije ispred svih,ispred Apre je i to je bitno i ona samim time nemože pobijediti test,barem ne ako se uzmu za R-ove bitni kriteriji ocjenjivanja.

ja bum se vubil...vu darkere prešel... :LOL:

e da , i ja kad sam bil mali čudil sam se kak na utrci uvijek ne pobijedi onaj koji vozi najbrži krug... :shock:

imaš ti praf...kakva vozna svojstva...kakvi zavoji...kakve kočnice...ma samo deri Miško...............  :LOL:
 
        Tako glup još nisam da mislim da je za pobijeđenu trku bitan jedan brzi krug,ali kako je na Dukcu imao najbrže vrijeme a pod doživljaj ga ocrnio,znači takvom se lakoćom brzo vozio da ga je to uspavalo,a sa Aprom se morao boriti ali svejedno bio sporiji i eto ti uzbuđenja a očito samo ono što ga uzbudi može za toga urednika pobijediti,da tko šljivi snagu il druge performanse i to što inženjeri u japanu provedu nenaspavane dane kako bi našli još koji konj više,a Apra je baš voznija bez kontrole proklizavanja mogu si mislit,i di ima Apra kočnice ko Duc,i svi hvale handling od BMW-a samo ovome je pretežak,jer se R-motor prodaje zbog drugih stvari zar ne,a ove brzinske stvari kupce takvih motora uopće ne zanima.  :LOL: Ma to mora da je neki 16-godišnji urednik,jer samo u tim godinama je normalno da Apru biraš umjesto drugih jer se razmišlja sa drugim stvarima nego razumom.

      Uostalom kaj se ja sekiram,samo ove godine će se prodati tj. prodalo se više BMW-a nego Apri u pet godina i to i u Italiji,ako to ne potvrđuje moju teoriji onda su svi kupci glupi ko ja,a Apriljeljupci pametniji od einsteina.
 
Peter Stingray said:
        Prije bih rekao da je to neka urota protiv mene,sigurno ju crunk priprema.
bas me zanima, jeli onda ovakav test po tvom ukusu  8)

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,148796.0.html#lastPost
 
mate said:
Aj onda objasni kako si i zašto donio odluku na osnovu testova.

proucio sve dostupne testove na netu u vezi doticnog,nisam naisao na nijednu zamjerku vrijednu paznje....
jer me npr zamjerka - tesko ga je vozit 200 na sat duze vrijeme-nije zanimala...di bi to trebao vozit i zasto,neznam
jer da sam htio vozit 200 i vise duze vrijeme uzeo bi 10 ili 1198,zar ne 8)

i sada godinu dana kasnije,znam da sam u pravu i da nisam pogrijesio :mrgreen:

a i nisam imao koga pitat,nov na trzistu,znaci ili testovi ili cekat godinu - dvije
 
mate said:
A koju vrstu motora si preferirao i koji modeli su ti bili u kombinaciji?

pricao mi je jednom jedan stari covjek da vuk zna bit skriven u grmlju,
propustit cobana i stado pa pric zadnjoj u stadu
ulovit je zubima lagano za potiljak a repom je tjerat kraj sebe...u sumu

zasto me ovo podsjeca na to,kud me vodis? :shock:
 
Dobro te podsjeća. :mrgreen: Vodim te prema tome da i sam vidiš da u toj klasi koju si ti tražio postoji samo Monster i tamo neke jadne bezlične japanske krame. A to si znao i sam samo ti je trebala neka potvrda razmišljanja i našao si ju u testovima obzirom da se vjerojatno nisi previše družio s motoristima. I na kraju, pogledaj si nick na forumu, pa u to razmišljanje uključi Termija i jednadžba nema nikakvih nepoznanica. :mrgreen: Na ove usporedne testove se najviše pali klijentela koja kupuje velike R-ove. Ne pitaj zašto jer mi je diploma psihijatra negdje na tavanu... :mrgreen:
 
mate said:
Dobro te podsjeća. :mrgreen: Vodim te prema tome da i sam vidiš da u toj klasi koju si ti tražio postoji samo Monster i tamo neke jadne bezlične japanske krame. A to si znao i sam samo ti je trebala neka potvrda razmišljanja i našao si ju u testovima obzirom da se vjerojatno nisi previše družio s motoristima. I na kraju, pogledaj si nick na forumu, pa u to razmišljanje uključi Termija i jednadžba nema nikakvih nepoznanica. :mrgreen: Na ove usporedne testove se najviše pali klijentela koja kupuje velike R-ove. Ne pitaj zašto jer mi je diploma psihijatra negdje na tavanu... :mrgreen:


Monster nije krama. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Killex said:
Monster nije krama. :LOL: :LOL: :LOL:

a ti si zakljucio da je...po cemu?
 
loudpipes said:
a ti si zakljucio da je...po cemu?

Hmm... najviše po čarobnom zvuku kakakv ima Ducati,a onda po ostalom pa samo ime ti kaže. :mrgreen:
 
Killex said:
Hmm... najviše po čarobnom zvuku kakakv ima Ducati,a onda po ostalom pa samo ime ti kaže. :mrgreen:

zvuk je stvar ukusa,a to ostalo je...?
 
loudpipes said:
zvuk je stvar ukusa,a to ostalo je...?

Većina monster modela ti je socijala ducati,čak su imali o onaj  mono sa jednim diskom naprijed. :hehehe: a pošto ja ne volim Ducati inače,on spada u naked kategoriju motocikala za svaki dan kojim se prelazi cca 10.000 kilometara godišnje.što nijedan monster u bilo kojem testu nije dokazao da je u stanju da to odrađuje nekoliko godina bez problema kao bezlični Japanci,on jeste imao oriđiđi dizaj nekada prije 15 godina,i mali facelift kad eto ti ga novi model svako malo,a on malo zamaskirani taj isti prvi koji je meni lično bio ružan i kada se pojavio devedestih.
 
Killex said:
Većina monster modela ti je socijala ducati,čak su imali o onaj  mono sa jednim diskom naprijed. :hehehe: a pošto ja ne volim Ducati inače,on spada u naked kategoriju motocikala za svaki dan kojim se prelazi cca 10.000 kilometara godišnje.što nijedan monster u bilo kojem testu nije dokazao da je u stanju da to odrađuje nekoliko godina bez problema kao bezlični Japanci,on jeste imao oriđiđi dizaj nekada prije 15 godina,i mali facelift kad eto ti ga novi model. :LOL:
od kuda ti to :misli: