Phobocaster
New member
Prije dva tjedna u vožnji sa TGB-om R50X 2009. nešta mi je puklo oko mašine i skuter crko...prvo sam pomislio da se radi o remenu jer sam na 9000, a nisam ga mjenjo...skinuo sam dekl i pogledao međutim remen u odličnom stanju...onda sam stavio drugu svjećicu (reko da nije možda ova prdnula) međutim isto ništa...skuter normalno vergla na kick-starter, ali kad probam na kurblu nema kompresije (2x slabija nego prije). Garancija mi ne vrijedi jer nisam išao kod ovlaštenog servisera...uglavnom danas je skuter rastavljen i zaribao klip/cilindar...
Postoje 2 opcije...
1. Kupiti novi klip i cilindar i sve složiti natrag - ta opcija je vjerovatno najbolja ali i najskuplja tako da mi se nesviđa...
2. Kupiti "special" klip i potokariti košuljicu cilindra prema klipu... (nekih cca 0,5mm) - ta opcija mi se sviđa jer mislim da je ovo slučaj u kojem je izvedivo bez većih problema, zato što je cilindar dobio samo tanki sloj naljepka...ali problem mi je što *urca neznam di nabaviti takav klip za 49cc ?
ovo je objašnjenje koje sam našao na internetu: http://www.mehagro.net/motori/Reparatura%20motora.htm
Reparatura motora obično podrazumijeva promjenu klipa i karika. Košuljica cilindra se uslijed rada klipa s vremenom troši. Kad ta istrošenost prijeđe određenu granicu (granica varira od motora do motora), potrebno je brusiti (proširiti) cilindar na specijalu. Cilindar je prije brušenja u "standardu". Prvo brušenje cilindra je brušenje na "prvu specijalu", drugo brušenje je proširivanje cilindra na "drugu specijalu" itd. Broj mogućih specijala je ograničen. Kad se cilindar izbrusi na specijalu, potrebno je zamijeniti stari klip i karike s klipom i karikama u adekvatnoj specijali.
na slikama se vidi gdje je klip zaribao u cilindru...kao što rekoh, unutrašnju košuljicu bi potokario, trenutačni promjer cilindra je 41mm, ako bi potokario na 41,5 onda mi treba takav klip sa karikama, di takav klip nabaviti?
Postoje 2 opcije...
1. Kupiti novi klip i cilindar i sve složiti natrag - ta opcija je vjerovatno najbolja ali i najskuplja tako da mi se nesviđa...
2. Kupiti "special" klip i potokariti košuljicu cilindra prema klipu... (nekih cca 0,5mm) - ta opcija mi se sviđa jer mislim da je ovo slučaj u kojem je izvedivo bez većih problema, zato što je cilindar dobio samo tanki sloj naljepka...ali problem mi je što *urca neznam di nabaviti takav klip za 49cc ?
ovo je objašnjenje koje sam našao na internetu: http://www.mehagro.net/motori/Reparatura%20motora.htm
Reparatura motora obično podrazumijeva promjenu klipa i karika. Košuljica cilindra se uslijed rada klipa s vremenom troši. Kad ta istrošenost prijeđe određenu granicu (granica varira od motora do motora), potrebno je brusiti (proširiti) cilindar na specijalu. Cilindar je prije brušenja u "standardu". Prvo brušenje cilindra je brušenje na "prvu specijalu", drugo brušenje je proširivanje cilindra na "drugu specijalu" itd. Broj mogućih specijala je ograničen. Kad se cilindar izbrusi na specijalu, potrebno je zamijeniti stari klip i karike s klipom i karikama u adekvatnoj specijali.
na slikama se vidi gdje je klip zaribao u cilindru...kao što rekoh, unutrašnju košuljicu bi potokario, trenutačni promjer cilindra je 41mm, ako bi potokario na 41,5 onda mi treba takav klip sa karikama, di takav klip nabaviti?