tko voli bobbere?

hondimir said:
Ne znam da li volim bobere,ali ovaj tvoj mi se svidja,je li to bio Grisso?

Stone, jeftinija verzija Californie, klasičan motor

23268_0_1_2_california%20stone_Image%20credits%20-%20Moto%20Guzzi.jpg
 
James1100 said:
      ...mogu ti reći samo za detalje koji mi "intuitivno" ne leže u oku. U ovom trenutku je to zadnji blatobran, odnosno njegova odmaknutost od stražnje gume, a iz razloga hoda zadnje vilice. Znam da si i o toj soluciji razmišljao, ali treće nemaš: veži blatorban na vilicu kao kod R-ova. Na ovoj gornjoj slici koju si postavio ima dosta kromiranih detalja meni neprepoznatljive svrhe. Jednog takvog izgledom (zakrivljen u presjeku), veličinom i načinom prihvata (zdjelasta upuštenja za pričvrsne vijke) izvedi kao spojnicu vilica-blarobran, i to je to. Od aluminija naravno  :mrgreen:, 3 mm debljine je više nego dosta.

        Lova koju si ububao u žbičane kotače je nešto što se ne da izbjeći ako takve želiš, ali kod amortizera se ja ne bi predavo samo tako, iskemijao bi nešto. Slaganje motora na nančin da sam radiš sve je izazov, a užitak kada nešto riješiš na potpuno SVOJ način, neprocjenjivo. Ustvari, to JESTE svrha igre u koju si se upustio  (y)
 
taman je oldboy napisa sta mi je bilo na pameti
da spojis blatobran tako da putuje s vilicom,....  :mrgreen:
 
@ Oldboy

slika koju si citirao je reklamna, sa weba, htio sam pokazat aftermarket auspuh, nije moj motor

razmišljao sam o blatobranu na vilici, a ne znam koliko će onda rama zijevat. htio bi mogućnost suvozačkog sjedala ili paktregera, zato je i stop lampa pomaknuta unatrag
 
moj naklon

dobro izgleda  (y)
 
      ...na slici koju sam citirao je bilo dovoljno detalja da pojmim kinematiku sklopa zadnja vilica - amortizeri  :wink:

    ...sklop vilica-kotač-blatobran ti ne bude strugao po guzici suvozača, to se da tako lijepo i na knap napraviti da problema ne može biti, jer hoda garant ima dovoljno. Ustvari, na guz sica iza onih štangica (ne kužim jel to gepek il rukohvati suvozača) bi mogao uklopiti štop svjetlo-žmige-nosač tablice. Na taj način bi se čitav zadnji kraj, pa i motor, doimao kraćim. Rama neće "zijevati" ako blatobran napraviš malo složenijeg oblika, ne sasvim primitivno torodialnim ("deblji" u onom dijelu gdje se naslanja na vilicu). Ujedno bi tom debljinom postigao dovoljnu čvrstoću prihvata, pa ne bi bilo potrebe za radijalnim nosačima.

      ...riječima je teško opisivati nešto što nije sasvim jednostavno, probat ću ti jednom prilikom i skicirati
 
u tome i je fora: nema više nikakvih štangica. ostala je samo rama, zadnji kotač je postavljen u GMT i na gumu je postavljen šlauf za distancu. nakon toga je određen položaj za blatobran koji svejedno ulazi u ramu po visini (tj. kotač ide vrlo visoko u gornjoj točki). rješenje bi bilo hardtailom ili drukčijim amortizerima. Onda bi to bio vrlo kratki hod zadnjeg kraja, ne znam koliko bi se to slagalo s prednjom vilicom  :misli:

95637396.jpg

29544827.jpg
 
    ...ove su ti slike indikativnije za diskusiju. Ako je na prvoj kotač u položaju najvećeg opterećenja, onda se probaj poigrati. Rama je čelična, pa na nju možeš aplicirati minijaturnu konstrukciju suvozačkog sica, što opet znači da ćeš raditi novi kraći sic.
      Amortizere obavezno ostavi serijske, siguran sam da se to može itekako dobro uklopiti.
 
rocky6 said:
tebe savjetovati  :misli: ne treba, bit će motor  (y) samo pichi dalje...pratim  :shock:
ps. auspuh  :misli: konačno rješenje?
Eto ne bih puno mudrovao jer otprilike znam kakav će biti kraj,tek toliko da pratim i sviđa mi se  (y)
 
jota said:
Guzzi mi se sviđa , boberi ne .
Tek toliko da se upišem u temu .

      ...moraš iću u širinu. Ni ja nisam lud za boberima il choperima ali volim nešto naučiti.
 
bilježim se sa štovanjem  (y) (y)

dobar projekt  (y)
 
inace obozavam bobere..ne bih ti puno primjedbi davao jer se o ukusima ne raspravlja,pratit cu da vidim kakav ce u zavrsnici biti upravljac i kak ces izvesti zadnji kraj..naravno da hardtail-u nema premca al ak ga mislis puno voziti razumijem sve..kotaci super,auspuh ok..  (y) nisam nikad razmisljao o guzziju kao bazi za bobera,al ovaj model izgleda zanimljivo..  :undecided:
 
'bat ga, meni se sviđa taj zavijutak na zadnjem blatobranu...ako se ne varam takav zavijutak je i na kraju prednjeg blatobrana, ali manji...
 
evo baš se vratio sa inspekcije  8)
uživo definitivno izgleda puno bolje, nije ta "rupa" baš takva ko što izgleda na slikama. još kad se sjedne na motor biti će više nego dobro...
možda kraći hod amortizera isto pomogne...

a ustvari... kupi zračni ovjes  :mrgreen:
 
Bandit said:
'bat ga, meni se sviđa taj zavijutak na zadnjem blatobranu...ako se ne varam takav zavijutak je i na kraju prednjeg blatobrana, ali manji...

naglasak na "bio je"  :mrgreen:

prednji blatobran je prevelik za ovakav izgled, toliko da mi se neda ni rezati. naprijed ide neka minimala farbana u mat crno da se optički što više izgubi i istakne gumu

od originalnog ću se probat oprostit na Ebay-u
 
Merla said:
evo baš se vratio sa inspekcije  8)
uživo definitivno izgleda puno bolje, nije ta "rupa" baš takva ko što izgleda na slikama. još kad se sjedne na motor biti će više nego dobro...
možda kraći hod amortizera isto pomogne...

a ustvari... kupi zračni ovjes  :mrgreen:

komentar na volan koji sam stavio jer sam danas probao Merlinog Warriora: slagao sam si što opušteniji položaj tijela, Merla je volan spustio u uredio ga više "napadački". Cijela kombinacija daje bolji osjećaj za motor i traži više gasa. Tako da sam danas više stiskao nego kad mi ga je prvi puta dao na probu. A to i nije pametno raditi sa 1700 kubika među autima. Motor jednostavno traži da ga ganjaš, a ja sam dosta povodljiv  :mrgreen: tako da mislim da kod mene nebi trajao dugo. Pa sam zaključio da mi je drago da sam stavio na Guzzia onaj koji je gore
 
Ja volim bobbere. Sa niskim volanom.
I ne znam dali sam pukao, ali mislim da bi si mogao kupiti 48 kao jedini motor sa kojim bi se više vozio po cesti. Vozio sam ga i znam da sa njim jedinim "imam šanse". :mrgreen:
Taman malo za po gradu dok leđa ne ube, ili ipak Vespa, ne znam. :mrgreen:

Dakle, konstruktivan komentar bi bio da po mom ukusu bolje niski volan, ali to nije niti važno, nego ono što vlasniku treba.