James1100
Active member
hondimir said:Ne znam da li volim bobere,ali ovaj tvoj mi se svidja,je li to bio Grisso?
Stone, jeftinija verzija Californie, klasičan motor
hondimir said:Ne znam da li volim bobere,ali ovaj tvoj mi se svidja,je li to bio Grisso?
...mogu ti reći samo za detalje koji mi "intuitivno" ne leže u oku. U ovom trenutku je to zadnji blatobran, odnosno njegova odmaknutost od stražnje gume, a iz razloga hoda zadnje vilice. Znam da si i o toj soluciji razmišljao, ali treće nemaš: veži blatorban na vilicu kao kod R-ova. Na ovoj gornjoj slici koju si postavio ima dosta kromiranih detalja meni neprepoznatljive svrhe. Jednog takvog izgledom (zakrivljen u presjeku), veličinom i načinom prihvata (zdjelasta upuštenja za pričvrsne vijke) izvedi kao spojnicu vilica-blarobran, i to je to. Od aluminija naravno , 3 mm debljine je više nego dosta.James1100 said:
Eto ne bih puno mudrovao jer otprilike znam kakav će biti kraj,tek toliko da pratim i sviđa mi serocky6 said:tebe savjetovati :misli: ne treba, bit će motor samo pichi dalje...pratim :shock:
ps. auspuh :misli: konačno rješenje?
jota said:Guzzi mi se sviđa , boberi ne .
Tek toliko da se upišem u temu .
OldBoy said:...moraš iću u širinu. Ni ja nisam lud za boberima il choperima ali volim nešto naučiti.
Bandit said:'bat ga, meni se sviđa taj zavijutak na zadnjem blatobranu...ako se ne varam takav zavijutak je i na kraju prednjeg blatobrana, ali manji...
Merla said:evo baš se vratio sa inspekcije 8)
uživo definitivno izgleda puno bolje, nije ta "rupa" baš takva ko što izgleda na slikama. još kad se sjedne na motor biti će više nego dobro...
možda kraći hod amortizera isto pomogne...
a ustvari... kupi zračni ovjes