tko voli bobbere?

lex said:
Sta radis s njima kad zavrsis?

Nema "njih". Nekad davno sam čačkao sebi i još kome, sve te motore pojela povijesna zbiljnost... Uglavnom prodano jer smo ih prerasli ili nam sfalilo love.

Guzzi je kupljen novi s namjerom prerade, BMW je bratov, imam neke stare mopede bez papira, jedan će ići u board racera, pa za na kavu do prve birtije itd. Kad nađem slijedeći projekt, onda ću si isto ovo pitanje postaviti  :mrgreen:

Ali šteta svog tog alata i potrošnog materijala što sam nabavio pa da sad stoji kad Guzzia završim  :mrgreen:
 
Šteta da , razumijem da je gušt šarafati , jos kada je nešto tvoje pa imaš potpunu slobodu .. nazvao bi to vrstom umjetnosti  (y)
Nažalost ne znam sam šarafati oko motora , znam samo osnove kao većina .. ali dobro možda jednoga dana , mlad sam još  :azn:
 
I velika mi je zelja upoznati talijanskog idiota koji se sjetio pumpu benzina zajedno sa filterom ugurati u tank  :evil:
Ko da nije dosta filter ulja u karteru i čep getribe iznad katalizatora  :palacdolje:
 
James1100 said:
I velika mi je zelja upoznati talijanskog idiota koji se sjetio pumpu benzina zajedno sa filterom ugurati u tank  :evil:
Ko da nije dosta filter ulja u karteru i čep getribe iznad katalizatora  :palacdolje:
   
To sam rekao i ja kad sam vidio kako je sve nabijeno a ima mista uokolo.Poželio sam mu jedno hitno skidanje u petak popodne kad se več spremio za otić kući.
 
Sjetio sam se tebe dok sam to montirao...
Cijeli motor je inace dosta jednostavan, a zbrljali nepotrebno sasvim glupe stvari. Filter benzina skinu s rame i uglave u tank. Filter ulja u karteru nepotrebno. Katalizator nabiju uz sami cep getribe pa treba grane skidat da ispustis ulje.
 
jolly the roger said:
mislio sam, da su možda u tvornici odlučili ovako testirati tehničko rješenje za buduće motore s ubrizgavanjem

Na motoru je ubrizgavanje serijala, kao i generaciju prije koja je imala (bolje rjesenje) filter vani. I na mojem motoru je jos nosac na rami za filter.
Jednostavno, stvar stednje: komad crijeva+kakav dihtung i obujnica puta toliko i toliko jedinica ma traci jednako neka pinka manje. + zarada na dijelovima kod servisa. Selne i dihtunzi iber samog filtera. Trebao bih ti pokazat na stolu.
 
ima li boberaša za jedno druženje , ili đir neki ili  :misli: :misli: ono

" kolko nas ima , j...te kolko nas ima !
neke fotke svojih radova možda ???
 
Ne znam jel bilo i koliko je staro, al nema veze  :mrgreen:
Slovenac je napravio jebeni stroj  (y)

https://youtu.be/ntw8Lq87sYo


http://www.pipeburn.com/home/2014/10/25/interview-blaz-from-er-motorcycles.html
 
Danas je 4 dan kako razmišljam da izradim kostur :) i iz 0 krenuti sklapati nešto preko zime da imam zanimaciju :) ova mi je slika zapela za oko i sada gledam baš po njuškalu di šta ima :/ kostur i rezervar je najmanja stvar u bravariji radim i vec vidim što bi i kako :) Ali ako krenem izrađivati  hmmm bit će to zanimljiva zima :) Možete očekivati slike uskoro sigurno :D
 
crobikerpu said:
Danas je 4 dan kako razmišljam da izradim kostur :) i iz 0 krenuti sklapati nešto preko zime da imam zanimaciju :) ova mi je slika zapela za oko i sada gledam baš po njuškalu di šta ima :/ kostur i rezervar je najmanja stvar u bravariji radim i vec vidim što bi i kako :) Ali ako krenem izrađivati  hmmm bit će to zanimljiva zima :) Možete očekivati slike uskoro sigurno :D
nađi ramu nekog starog motora, pa nju prepravi...puno manje papirologije nego da ideš radit ramu iz nule
 
Ne ne slažem se da je jeftinije i bolje ali bi htio iz nule probati napraviti projekt za sebe.  :021:

jolly the roger said:
nađi ramu nekog starog motora, pa nju prepravi...puno manje papirologije nego da ideš radit ramu iz nule
 
crobikerpu said:
Ne ne slažem se da je jeftinije i bolje ali bi htio iz nule probati napraviti projekt za sebe.  :021:

Da mos upasat onaj karbon na njega?