Tmax vs GP800 dilema koji kupiti

spartacus said:
Ne znam za zvuk jer osim sto nisam vozio nisam ga niti cuo kako radi. Za sada nisam cuo bolji zvuk od GP-a.
Danas sam dobio ponudu za bijeli GP jubilarna edicija 2010. za gotovinu 69000kn a kartice itd  73000 i nesto sitnog.
Tmax bijeli je 85000kn a starijih modela 2009. koji bi bili po 73000 kaze joke nema nego zuti i srebrni :(
ako je GP 69.000 kn
a Tmax, pa makar 2009. 73.000 kn
s time da moraš uzeti u obzir da je žuti uživo mnogo ljepši nego na slikama, a ni srebrni nije loš :)

a znajući da godišnje prelaziš 20.000 km na više


ja se ne bi razmišljao: Tmax je valjda skuter s kojim se prelazi najviše kilometara bez problema (i SW isto)

da ti prelaziš 5000 km u godinu dana
možda bi se još i razmišljao

ali ti prelaziš puno kilometara i trebati nešto što je sigurno nekvarljivo, a to je Tmax (izuzeci su rijetki)

samo moraš znati da Tmax što se tiće elastičnosti i snage nije neki odmak od klasičnog 500 ccm skutera
no, kažem, bit skutera je bitui umjeren, brz, praktičan
on je brži od beverlya po zavojima puno, ima nekih 10% snage više
i više od toga u svijetu skutera ti u biti ni ne treba. jer za ostalo postoje motocikli

(y)

dakle, tebi je presudno da moraš prelaziti puno km bez problema :wink:

 
TMax nije bijeli, nego WhiteMax model, koji je vrijedniji od običnog modela koji ne postoji u bijeloj boji, nema bijelo pozadinsko osvjetljenje km/sata, nema polirane naplatke, nema carbon look dijelove i sjedalo s bijelim umetcima. Više ga nema kod uvoznika za HR
Obična izvedba modela TMax, godište proizvodnje 2010. može se nači u crnoj i srebrenoj metalic, te mat plavoj metalic sa cognac sjedalom i košta 79900 kn.
Modeli proizvedeni u 2009. su pri kraju, ostali su samo žuti i srebreni metalic, po najpovoljnijoj cijeni od 73400 kn.
 
Ako imaš snage i zivaca kupi GP-a, ako imaš snage, a nemaš zivaca nikako ne kupuj GP-a, ako imaš i zivaca i pameti kupi T-max (al onog fegetskog belog), a ako imaš i pameti i snage kupi T-max-a, a ako imaš i snage i pameti i zivaca onda ti je svejedno
 
Ako dođeš u Split a kako ja iman žutoga,možeš boju vidit uživo(odlična je) a možda nađemo još nekoga ko ima T-max-a pa ti taj da i probni đir. :mrgreen: :LOL:
 
liberty said:
ako je GP 69.000 kn
a Tmax, pa makar 2009. 73.000 kn
s time da moraš uzeti u obzir da je žuti uživo mnogo ljepši nego na slikama, a ni srebrni nije loš :)

a znajući da godišnje prelaziš 20.000 km na više


ja se ne bi razmišljao: Tmax je valjda skuter s kojim se prelazi najviše kilometara bez problema (i SW isto)

da ti prelaziš 5000 km u godinu dana
možda bi se još i razmišljao

ali ti prelaziš puno kilometara i trebati nešto što je sigurno nekvarljivo, a to je Tmax (izuzeci su rijetki)

samo moraš znati da Tmax što se tiće elastičnosti i snage nije neki odmak od klasičnog 500 ccm skutera
no, kažem, bit skutera je bitui umjeren, brz, praktičan
on je brži od beverlya po zavojima puno, ima nekih 10% snage više
i više od toga u svijetu skutera ti u biti ni ne treba. jer za ostalo postoje motocikli

(y)

dakle, tebi je presudno da moraš prelaziti puno km bez problema :wink:

Za mene ne postoje motocikli jer sam odbacio mjenjac kao potpuno bezveznu stvar i nema sanse da ikada promjenim misljenje o tome, dakle skuteri velike snage imaju smisla. Ne zanimaju me zavoji jer u njih ulazim ko penzic ionako, ono sto me zanima je preticanje na ravnoj dionici gdje je recimo lagana uzbrdica i sleper sa 3 auta iza njega a ja to trebam zaobici jer idu 80 km/h a ja tu recimo mogu 120
 
pinky said:
Ako imaš snage i zivaca kupi GP-a, ako imaš snage, a nemaš zivaca nikako ne kupuj GP-a, ako imaš i zivaca i pameti kupi T-max (al onog fegetskog belog), a ako imaš i pameti i snage kupi T-max-a, a ako imaš i snage i pameti i zivaca onda ti je svejedno

uhhh al si mi olaksao  :misli:
 
spartacus said:
Za mene ne postoje motocikli jer sam odbacio mjenjac kao potpuno bezveznu stvar i nema sanse da ikada promjenim misljenje o tome, dakle skuteri velike snage imaju smisla. Ne zanimaju me zavoji jer u njih ulazim ko penzic ionako, ono sto me zanima je preticanje na ravnoj dionici gdje je recimo lagana uzbrdica i sleper sa 3 auta iza njega a ja to trebam zaobici jer idu 80 km/h a ja tu recimo mogu 120

sad si mi dao razmišljati :mrgreen:
ne znam da li i koliko je GP u prednosti pred Tmaxom u tim situacijama
npr. zamisli da kreneš u preticanje, pređeš sva 3 auta i taman kreneš preticati šleper ali mu poluprikolica počne šetati lijevo desno
i ti moraš naglije zakočiti kako bi se bacio natrag u svoju traku - znači, nije bitno samo koliko možeš stisnuti gas, nego i s kojim skuterom ćeš u kriznim situacijama lakše zadržati putanju i koji će biti mirniji na naglom kočenju :wink:

nisam siguran da li to preticanje osim jedan po jedan treba uopće činiti
pa mi je ta hipotetska situacija ipak nešto zbog čega ne bi dvojio da li ovaj ili onaj skuter :wink:
 
spartacus said:
Za mene ne postoje motocikli jer sam odbacio mjenjac kao potpuno bezveznu stvar i nema sanse da ikada promjenim misljenje o tome, dakle skuteri velike snage imaju smisla. Ne zanimaju me zavoji jer u njih ulazim ko penzic ionako, ono sto me zanima je preticanje na ravnoj dionici gdje je recimo lagana uzbrdica i sleper sa 3 auta iza njega a ja to trebam zaobici jer idu 80 km/h a ja tu recimo mogu 120

koliko su yamahaši recitirali , tmax  je bolji u zavojima, dok na ravnici gp pere ...
sam si rekao da ti je ergonomija na gp bolja,
imaš na izbor i željenu bijelu boju

jedino čega te je strah da ti skuter negdje ne stane.. a to je moguće svakome..bilo zbog sitnice bilo zbog remena...tu nema sigurnosti sa bilo čime..onda je bolje  da putuješ vlakom
 
evo i jednog testa ako ti  je promaknuo:

http://www.motorevija.com.hr/test/Gilera_GP_800_vs._yamaha_T-max_500
 
Ja da sam na tvome mjestu, a nisam uzeo bi GP-a. Jedini koji je imao problema je bobach i on je to rijesio zamjenom servisera, ostali nitko se ne zali, barem koliko ja cujem.
 
Nemoj brate nista kupovat. Zapij te pare i potrosi na zene. Na kocku. Na drogu. Bar ces imat sta pricat unucima.
Ovako si samo dosadan, kupujes taj skuter u 74 teme vec...


I puno mi bolje izgledas na T-Maxu...Ne znam kako je na ogledalu u salonu al na slici si mrak... :mrgreen:
 
live-for-ride said:
Daj si kupi motor za pola manje para i uživaj.

potpis, npr možeš manu850 isto automatik ista mašina kao u gp800 mogući isti problemi tako da imaš sve šta i sa gp800 + bolje kočnice i veća mogučnosti nagiba u zavoju također za manu ima puno veći izbor guma pa i sa njima možeš još poboljšati vozna svojstva
 
Još jedan bitan detalj:ako kupiš GP ostat ćeš normalan,ako kupiš T-max možeš popizdit. :mrgreen:
 
picoda said:
Nemoj brate nista kupovat. Zapij te pare i potrosi na zene. Na kocku. Na drogu. Bar ces imat sta pricat unucima.
Ovako si samo dosadan, kupujes taj skuter u 74 teme vec...


I puno mi bolje izgledas na T-Maxu...Ne znam kako je na ogledalu u salonu al na slici si mrak... :mrgreen:

Svakako eto smjesta veceras idem u prvi kupleraj da sve spizdim na olinjale droce, a svojoj slatkoj dragoj cu reci da nije interesantno jer mi daje besplatno a za sve cu na kraju optuziti tebe :)
Na Tmax-u je visi vjetrobran i bas se pitam koliko turbulencija bi bilo oko bulje, jer kada sam vozio Beverly 250 to mu je bila najveca mana, da preko 110 glava pocinje biti cimana lijevo - desno ko luda od turbulencija, a odprilike ista visina vjetrobrana
 
dannyghost said:
evo i jednog testa ako ti  je promaknuo:

http://www.motorevija.com.hr/test/Gilera_GP_800_vs._yamaha_T-max_500

Sve sam testove procitao i satima sam citao postove i nakon toga svega GP ima prednost i naklonjen sam mu ali se ne bih zelio zatrcati emotivno u tu kupovinu, vec zelim i razum ukljuciti, a Yamaha ulijeva pouzdanje kvalitetom izrade i svi mi kazu na racun kilometraze koju radim da cu bolje proci s Yamahom i tu nastaje dilema, a nisam vozio pa da osjetim je li presudno ili nije.
 
17:1 u domovini GP-a, i GP ti "nakon svega ima prednost" :misli:

P.S. Jedna "tajna" koju vidim nitko ne spominje, GP ima čak 849 ccm, tako da je "još jači"  :mrgreen:
 
biker4life said:
Nazalost, GP800 nisam imao prilike voziti, ali T Maxa jesam.

Ovdje mozes procitati moj kratak osvrt na T Max, ako ga do sada nisi vidio:
> http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,88831.msg2290771.html#msg2290771

Međutim, iako nisam imao prilike voziti GP-a, kako imam jednu Gileru u garazi (SP180), a i Yamahu (XTX660), mislim da mogu napisati par rijeci vezano uz servisnu podrsku.

Osobni dojam je da je, barem u mojem gradu (Pula), Yamaha u prednosti po pitanju servisne podrske. Ovo je po meni jedan vazan faktor, pa svakako vidi gdje bis i kako servisirao i jedno i drugo vozilo, u svojoj okolici (neznam tko je u prednosti u ZG). Meni je ovo dosta vazno, obzirom da godisnje na dva kotaca odvozim preko 20 000 km. S druge strane, u RV-u je zaista vrlo dobar Piaggio servis, u kojem i radi kolega bmw_m5 sa foruma, i sa kojime sam i prezadovoljan (uvijek SP-a vozim tamo), ali ipak - nije uvijek prakticno ici u servis u drugi grad (obaveze, a i prijevoz kod pustanja vozila na vecem servisu).

Glede samog T Maxa, moj osobni dojam je:
> prednosti su mu svakako kvaliteta, zavrsna obrada, ovjes, kocnice, agregat, i agilnost (nisko teziste);
> a negativne strane su mu visoka cijena i manjak snage u nekim rezimima voznje.

Zalim sto nisam imao prilike probati GP-a, obzirom da mi na Gilere uvijek "zaigra" srce. :D.
Procitao sam osvrt i naisao bas na ono cega sam se pribojavao, a to je visina vjetrobrana i turbulencije. Naime to sam imao kod Beverly-a 250 kada se pojurilo preko 100 glava je vibrirala lijevo - desno od turbulencija
 
joke said:
17:1 u domovini GP-a, i GP ti "nakon svega ima prednost" :misli:

P.S. Jedna "tajna" koju vidim nitko ne spominje, GP ima čak 849 ccm, tako da je "još jači"  :mrgreen:

Meni podaci o prodaji nista ne predstavljaju kada donosim odluku o kupnji, a vjerujem niti mnogim drugim ljudima, a isticuci to neprestano zapravo radite kontraproduktivan efekat. Mislim da to nije potrebno isticati.
GP800 je vrlo specifican skuter jer prelazi onu granicu kada vecina pomisli, bas kao sto su mi neki ovdje i savjetovali, pa kaj si ne kupis motor, i to je jedini razlog njegove slabije prodaje.
Ipak su ovakvi kao ja u manjini, jer vecina ljudi vozi motore i pri tome jako uzivaju u saltanju brzina i ja to postujem, ali meni se to ne da :)
A za cijenu od 50000kn vec ima Yamaha 600ccm jako lijep motor mislim da ima Diversion u nazivu ili sl. nisam siguran, pa tko bi onda dao 73000 za skuter ?
Malo njih. Eto rezultata prodaje.
Dok Yamaha spada u kategoriju koja je do sada bila top klasa skutera u jacini i zahvaljujuci kvalitetnoj izradi dosla i na dobar glas, bas kao i Toyota svojedobno, a samim time postigla i cijenu do neba.
Ima tu i dosta marketinga ...

Suzuki je podjednako dobar auto kao i Toyota ali ima daleko losiji marketing, a po kvaliteti vjerujem ne zaostaje nimalo od toyote, pa eto nije tako razvikan.
 
U svim segmentima svog posta imaš krivo razmišljanje.
Kontraproduktivan efekt uopče ne osječam, dapaće