Tmax vs GP800 dilema koji kupiti

milanche said:
naravno,drlog,zdrav razum i slično... Kako nazvati onda vlasnike istoga,ili ih okarakterizirati kao da nemaju zdrav razum?? A puno ih je vjeruj mi,pa mi se ne čini bas da su svi skrenuli s uma,to ti je kao onaj vic kad Mujo vozi autoputem ali krivim smjerom i sluša radio...(analogija ista)
a po pitanju šta se za te pare može kupiti sad ću ti ja reci šta je nekome bolje od T maxa i GPa,tuš kabine sa mlazom po jajima i telefonom u kabini,Ford focus RS polovni zelene boje,traktor Ursus sa plugom,kombajn star 15 godina,200 kvadrata knaufa,fasadu za kucicu u vrtu,2 tvoja nexusa i brdo sličnih pizdarija.  :misli:
:hehehe: :hehehe: :hehehe:

:mrgreen:
 
Bollocks!! said:
Ljudi vam jednostavno žele objasniti da za te novce možete bolje. Čisto to.
e u tome i je problem,šta ti znaci bolje?? Meni je bolje popiti pivu tebi vino nekome vodu. Taj pojam bolje je rastezljiv,kao sto ja mislim npr. da ima bolje i od z750 za te pare jel kužiš? 
 
milanche said:
e u tome i je problem,šta ti znaci bolje?? Meni je bolje popiti pivu tebi vino nekome vodu. Taj pojam bolje je rastezljiv,kao sto ja mislim npr. da ima bolje i od z750 za te pare jel kužiš?  

..za mene je bolje..bolji ovjes, bolja mašina i uz sve to na kraju i izgled.
Jedno je izgled..to čisto ovisi o osobi koja kupuje motor/skuter/..ali same performanse to je druga priča gdje se ne moze primjeniti ta teorija "vino-voda".
 
Da... kontraargument T-Maxu je uvik cijena.
A GP-u nepouzdanost...

Baš me zanima od svih šta seru (pardn maj frenč) o GP-ovoj nepouzdanosti, koliko je među njima bivših (očito nezadovoljnih) vlasnika istog.
Baš me zanima koliko vas koji trkeljate o njegovoj (ne)pouzdanosti ste ga uistinu i vozili (bar 20-30 km u komadu) uživo, ne u snovima ili po forumima.
Baš me zanima kako bi izgledale ovakve teme da BobaCH nije otvorija svoju temu o problemima (isključivo sa šlampavim, bahatim serviserima koji su non stop izmišljali toplu vodu).

Sve sami test vozači na ovom forumu, koji svaki dan ulaze u garažu prepunu motora i auta, izvlače slamku šta će taj dan vozit....
I naravno... Facebook raceri.

Nema šta, talijanska moto industrija je pred zatvaranjem.
Prodaja u svim segmentima im je na nuli već godinama, upravo zbog nepouzdanosti.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....

Ajde ljudi, okanite se ćorava posla i ajte se vozat.

milanche said:
a po kojem kriteriju su oba drlog?? Ako ne kužiš zašto dečko hoće bas skuter pročitaj malo temu i onda nemoj uvaljivati Manu tu u raspravu ako je naslov teme jasan kao dan. A bas da bi se usrecio s tom Manom...
Jesi vozija Manu ikad? Imaš je u garaži?
Onda si sigurno primjetija i prostor ispod "rezervara"?
Najbolji skuter ikad.

:mrgreen:
 
Kada smo kod novca milanche je lijepo objasnio kako on gleda na to a moje misljenje je slicno. Netko kupi radije 3 ozujske a netko radije jednu malu leffe.
Da se ne bi krivo razumjeli, nisam neki parajlija. Prolijem dosta znoja i zaradim solidno jer radim za sebe, ali nije mi niti GP niti Tmax dostupan na nacin da se pojavim
u salonu i bacim kes na stol. Je ali bi onda morao cijelu godinu paziti na sto trosim i ne bi mogao toliko putovati, a kojeg smisla ima kupiti skuter i onda ga kod kuce gledati. Tako da kod kupovine uvjetujem da moj sadasnji skuter ide pod racun, dodam nesto gotovine da umanjim i skratim ratu i to je to. Kada mi se nesto svidja i smatram da kvalitetom zasluzuje mjesto u mojem zivotu ili mi se samo toliko svidi da ne mogu odoliti - kupujem, jer samo se jednom zivi.
Nisam sminker i ne zanima me sto drugi voze u pogledu markica. Moj prvi skuter bio je Piaggio fly 150ccm jer se nisam htio bahatiti posto nikad prije nisam
vozio pa nisam niti znao da li ce mi se to dopasti. Kupio sam skuter da se lakse probijam po Zagrebu jer sam s autom zaglavio u prometu po sat vremena za dionicu koju bi pjesice presao za 15 min. Svidjelo mi se i Beverly 250 sam doslovce oteo prijatelju prilikom jedne zajednicke voznje kada smo se zamjenili nisam mu ga vise htio vratiti i
dao sam mu za polovni skoro kao za novi koliko sam "poludio". U manje od godinu dana napravio sam 27000km vozio se non stop i kada sam poceo s voznjom u dvoje skuzio da mi 250 nije dosta. Kako sam bio zaljubljen u taj skuter naravno da je sljedeca ljubav bio 400 jer ima istu karoseriju :)
Putovanja su bila sve duza i opet sam shvatio da je na praznoj cesti  super, ali cim je preticanje u pitanju jos nedostaje snage.
Vrlo brzo sam shvatio da 500ccm ne donosi nista novog, makar ne Bevrly 500, Kymco i sl. Samim time potraga se suzila u tren oka jer kada se predje ta kategorija preostaju samo SW, GP i Burgman. Burgman mi je ruzan nema sanse, SW bi jos i prosla izgledom da nema te nesretne male kotace koji me vracaju na moj prvi Fly koji je skakutao po neravninama. GP je lijep, i presnazan, ima i vise nego trebam, ali eto procuo se, ne samo zbog Bobacha, da nije pouzdan. Muce ga djecje bolesti, sitnice ali koje nerviraju i ne pruzaju luksuz da ides bez imalo brige na putovanje od npr 5000km. Kako sam se nacitao toliko legendi i hvalospjeva oko Tmaxa, iako spada u 500ccm bilo bi blesavo da sam ga izbacio iz igre prije nego se uvjerim osobno i provozam ga. On me razocarao u segmentu komfora oko sjedenja cim sam sjeo na njega i lupio koljenom u volan pri zakretanju. Koliko to nema veze u voznji sam svjestan, ali sama ta cinjenica mi je u startu srusila njegovu cijelu koncepciju, jer sam misljenja da tako veliki skuter mora imati i proporcionalno postavljen volan da omogucuje komfor krakatima poput mene. Ali odlucio sam mu dati sansu u voznji. Idem sada za Split da ga kod Joke testiram a onda cu sjesti u miru i sve odagnuti. Da odluka bude jos teza, jos treba razmatrati i dilemu polovno ili novo :)
Ima jedan GP koji me mami jer je gotovo nov a povoljan , ali je zapelo jer ne ide moj Beverly pod racun. GP novi bijeli 2010. mogu dobiti za 71400kn a Tmax 2009. znaci stari model izgleda nema ispod 73000. Idem u Split da vidim moze li Tmax u voznji oduseviti toliko da uz njegovu pouzdanost prevagne i uz visu cijenu starog modela ??
 
R_power said:
i baotian je najprodavaniji skuter u Hr. pa šta to znači da je i dobar  :wink:


uzmi GP-a frend mi ga ima i nema nikakvih problema s njim a skuter ide ko metak, još ovaj bijeli  :cool:  , t-max je isto odličan scoot al nevrijedi tih para koda je od zlata napravljen  :mrgreen:

"Premotaj" se par godina unatrag, jer objasnio sam skoro i desetak puta "Baotian sindrom".
Dakle, evo još jednom. Baotian i ostalih 50-ak njegovih izvedenica su low cost skuteri i kao takvi nisu usporedivi sa ostalima, niti mogu biti temelj ozbiljne analize. Na isti način možeš povezati bilo koju klasu skutera i mikrovalne pečnice, eto toliko veze imaju.
Jedina prednost low cost klase je što dio ljudi "navuče" na skutere ili motocikle, pa povećava fond mogučih novih kupaca
 
spartacus said:
Za mene ne postoje motocikli jer sam odbacio mjenjac kao potpuno bezveznu stvar i nema sanse da ikada promjenim misljenje o tome, dakle skuteri velike snage imaju smisla. Ne zanimaju me zavoji jer u njih ulazim ko penzic ionako, ono sto me zanima je preticanje na ravnoj dionici gdje je recimo lagana uzbrdica i sleper sa 3 auta iza njega a ja to trebam zaobici jer idu 80 km/h a ja tu recimo mogu 120

onda GP, ja bi sebi uzo Tmax, al za tebe je GP stvoren
 
dok  spartacus ne sjedne i ne odvozi tmaxa neće znati ništa.
 
spizdili ste čovika a niko nije provoza oba dva skutera plus ovi šta bi kupili ko zna šta za tu lovu jer skutere ne vole
 
zato se i čeka da čovjek sam odvozi tmaxa , ako ga nadje, jer će vrlo brzo nestati testni modeli  za ovu sezonu.
zato spartacus put pod noge i vrati se sa gotovom odlukom.  :LOL:
 
Ja bi isto Tmax al iskljucivo zato kaj ja i sa nexusom struzem nogarom po zavojima, ako ti skuter treba bas za ubrzanja na ravnom a zavoji te ne zanimaju onda GP.
 
fjaka said:
jeli na GP-u treba podmazivat lanac ?

naravno!

koje čudno pitanje  :misli:, pa lanac ko lanac, po čemu se razlikuje taj lanac i lanac jednog fazera recimo?  :mrgreen:
 
Eto me nakon 3h 50min lezim na Splitskoj plazi Znanj i citam sto se u medjuvremenu pisalo. Sutra ujutro eto mene do Yamahe da probam vise  to cudo. Vozeci danas do ovdje podsjetio sam se opet na GP-a na svakoj ravnoj dionici. A nakon Gracaca prema Kninu ima takvo ulegnuce na cesti da sam imao srece sto respektiram zavoje jer bi me bacilo van ceste. Tko tu uleti vecom brzinom gotov je ! Splicani eto me u Splitu tko je za kavu nek se javi !
 
spartacus said:
Eto me nakon 3h 50min lezim na Splitskoj plazi Znanj i citam sto se u medjuvremenu pisalo. Sutra ujutro eto mene do Yamahe da probam vise  to cudo. Vozeci danas do ovdje podsjetio sam se opet na GP-a na svakoj ravnoj dionici. A nakon Gracaca prema Kninu ima takvo ulegnuce na cesti da sam imao srece sto respektiram zavoje jer bi me bacilo van ceste. Tko tu uleti vecom brzinom gotov je ! Splicani eto me u Splitu tko je za kavu nek se javi !

Svakako podijeli s nama dojmove nakon voznje. (y)

josko said:
naravno!

koje čudno pitanje  :misli:, pa lanac ko lanac, po čemu se razlikuje taj lanac i lanac jednog fazera recimo?  :mrgreen:

Word
 
Kad odvozim probu i sredim dojmove napisat cu kratak osvrt na prvo jahanje "kralja" :) naravno ako voznje bude jer se mozda predomisle pa odjednom ni oni nemaju primjerak za probu.
 
josko said:
naravno!

koje čudno pitanje  :misli:, pa lanac ko lanac, po čemu se razlikuje taj lanac i lanac jednog fazera recimo?  :mrgreen:

provokatorsko pitanje ;)

tmaxov lanac ne treba podmazivat  :wink:

ipak je vecina motora sa lancem, a reko je da nece motor, pa ga mozda podmazivanje podsjeti na motor  :wink: :mrgreen:

 
fjaka said:
provokatorsko pitanje ;)

tmaxov lanac ne treba podmazivat   :wink:

ipak je vecina motora sa lancem, a reko je da nece motor, pa ga mozda podmazivanje podsjeti na motor  :wink: :mrgreen:

Eee fjaka, sjecas se zajednicke voznje po zaledju Dubrovnika kada sam bio u zatonu s curom prije dvije godine ?
Ne smeta meni lanac nego saltanje :)
A nisi ni ti bas bio odusevljen koliko sam zadnje cuo od tebe :)
Pozdrav iz Splita