Kada smo kod novca milanche je lijepo objasnio kako on gleda na to a moje misljenje je slicno. Netko kupi radije 3 ozujske a netko radije jednu malu leffe.
Da se ne bi krivo razumjeli, nisam neki parajlija. Prolijem dosta znoja i zaradim solidno jer radim za sebe, ali nije mi niti GP niti Tmax dostupan na nacin da se pojavim
u salonu i bacim kes na stol. Je ali bi onda morao cijelu godinu paziti na sto trosim i ne bi mogao toliko putovati, a kojeg smisla ima kupiti skuter i onda ga kod kuce gledati. Tako da kod kupovine uvjetujem da moj sadasnji skuter ide pod racun, dodam nesto gotovine da umanjim i skratim ratu i to je to. Kada mi se nesto svidja i smatram da kvalitetom zasluzuje mjesto u mojem zivotu ili mi se samo toliko svidi da ne mogu odoliti - kupujem, jer samo se jednom zivi.
Nisam sminker i ne zanima me sto drugi voze u pogledu markica. Moj prvi skuter bio je Piaggio fly 150ccm jer se nisam htio bahatiti posto nikad prije nisam
vozio pa nisam niti znao da li ce mi se to dopasti. Kupio sam skuter da se lakse probijam po Zagrebu jer sam s autom zaglavio u prometu po sat vremena za dionicu koju bi pjesice presao za 15 min. Svidjelo mi se i Beverly 250 sam doslovce oteo prijatelju prilikom jedne zajednicke voznje kada smo se zamjenili nisam mu ga vise htio vratiti i
dao sam mu za polovni skoro kao za novi koliko sam "poludio". U manje od godinu dana napravio sam 27000km vozio se non stop i kada sam poceo s voznjom u dvoje skuzio da mi 250 nije dosta. Kako sam bio zaljubljen u taj skuter naravno da je sljedeca ljubav bio 400 jer ima istu karoseriju
Putovanja su bila sve duza i opet sam shvatio da je na praznoj cesti super, ali cim je preticanje u pitanju jos nedostaje snage.
Vrlo brzo sam shvatio da 500ccm ne donosi nista novog, makar ne Bevrly 500, Kymco i sl. Samim time potraga se suzila u tren oka jer kada se predje ta kategorija preostaju samo SW, GP i Burgman. Burgman mi je ruzan nema sanse, SW bi jos i prosla izgledom da nema te nesretne male kotace koji me vracaju na moj prvi Fly koji je skakutao po neravninama. GP je lijep, i presnazan, ima i vise nego trebam, ali eto procuo se, ne samo zbog Bobacha, da nije pouzdan. Muce ga djecje bolesti, sitnice ali koje nerviraju i ne pruzaju luksuz da ides bez imalo brige na putovanje od npr 5000km. Kako sam se nacitao toliko legendi i hvalospjeva oko Tmaxa, iako spada u 500ccm bilo bi blesavo da sam ga izbacio iz igre prije nego se uvjerim osobno i provozam ga. On me razocarao u segmentu komfora oko sjedenja cim sam sjeo na njega i lupio koljenom u volan pri zakretanju. Koliko to nema veze u voznji sam svjestan, ali sama ta cinjenica mi je u startu srusila njegovu cijelu koncepciju, jer sam misljenja da tako veliki skuter mora imati i proporcionalno postavljen volan da omogucuje komfor krakatima poput mene. Ali odlucio sam mu dati sansu u voznji. Idem sada za Split da ga kod Joke testiram a onda cu sjesti u miru i sve odagnuti. Da odluka bude jos teza, jos treba razmatrati i dilemu polovno ili novo
Ima jedan GP koji me mami jer je gotovo nov a povoljan , ali je zapelo jer ne ide moj Beverly pod racun. GP novi bijeli 2010. mogu dobiti za 71400kn a Tmax 2009. znaci stari model izgleda nema ispod 73000. Idem u Split da vidim moze li Tmax u voznji oduseviti toliko da uz njegovu pouzdanost prevagne i uz visu cijenu starog modela ??