towarsaki i njegova uvrnuta mašta

no, ajmo mi po redu ....  :mrgreen: :mrgreen:

prvo je bilo malo pjeskarenja....
 
a dok sam čekao pjeskarene dijelove, da ne gubim vrijeme, ubacio sam mašinu kako bih provjerio unaprijed planirane stvari ...

(mislim da će se sad češće moći vidjeti zašto su neke stvari morale biti baš takve kakve jesu ... i vidjet će se ovo što Sip zajebava ... zašto i kako se neke stvari iskompliciraju ... a djeluju taaaako jednostavno ako se ne razmišlja unaprijed ...  :jesus: )

nosač fuzića (opet taj glupi naziv  :LOL: )je takav kakav je da bi se kick starter mogao koristiti ... ;)
 
sutra mašina ionako ide opet dole... klipovi su još u kutiji ... bregaste se sređuju ....  :LOL: :LOL:

a i vilice obije idu dole... treba ramu ispjeskariti, pa ubojiti ...

ma šta.. pa tu ima jš posla za usrat se ..  :LOL: :LOL:
 
strasilo said:
sutra mašina ionako ide opet dole... klipovi su još u kutiji ... bregaste se sređuju ....  :LOL: :LOL:

a i vilice obije idu dole... treba ramu ispjeskariti, pa ubojiti ...

ma šta.. pa tu ima jš posla za usrat se ..  :LOL: :LOL:
s čim pjeskariš ... :misli: pjesak
vidim da je alat iz lidla (ubija 200 litarski kompresor) :LOL: ...sa tim sam pjeskario neke felge (auto) ...ajme prašine....a koristio kvarcni mulj...taj sam imao....dobro skida, samo ...oblak oko radione  :LOL:
 
nemam pojma...  :LOL: :LOL:

pjeskario čovjek, ne ja... ali sutra bih mogao ja  :mrgreen: :mrgreen:
 
strasilo said:
i eto još par slika sa svih strana...  :mrgreen: :mrgreen:
Koliko tražiš za one blokove - po kvadratu bez pjeska i cementa  :misli:
 
limit said:
(y)  dobro je, ali ja bi nazad ipak 2 amortizera (i možda drugu vilicu), ako ništa onda mu bar napravi pripremu da ih može
jednog dana montirati ako se predomisli  :(

razmisljao sam dosta o vracanju dva amortizera,.... na rami su ostali vijci hvatista zadnjih amortizera, necemo ih skidati.
Za sad ostaje jedan definitivno,...  (y)
 
Stras,,


svaka cast (y) (y) (y) (y) nezamislivi posao :?
 
limit said:
Svaka čast na tvom iskustvu ali ima jedna stvar zbog koje ćeš, ne samo skidati mašinu nego ćeš i ponovo razdvajati blokove ;)
Da ne koristiš toliko LOL smajlija kad ti ljudi daju savjete ili nešto komentiraju ja bi ti otkrio tajnu, ovako ću te pustit da dođeš do toga na teži način  :mrgreen:

Na ovoj temi nema više od jednog ili dvojice koji su ovdje voljni dati kvalitetan i konstruktivan savjet .... 20% ih je ovdje jer ih nešto zanima, a ostatak je isključivo radi podjebavanja i traženja dlake u jajetu ... a među ovima zadnjima si i ti ;)

Onaj tko će dati savjet će ga i dati .... a ovi što su ovdje radi podjebavanja će napisati upravo ovo što i ti ...  :jesus:

a meni neće biti ni prvi ni zadnji puta da skidam mašinu dole ...  8)
 
svaka cast majstoru na urednom i kvalitetnom pripasivanju  (y)
po mom misljenju samo jedna stvar malo bode u oci a to je smjestaj fara kad se bocno gleda, mislim da bi vizualno puno bolje i popunjenije izgledalo kad bi se podigao (primakao satovima) par cm
a dole se nebi izgubilo nista jer je vilica sama po sebi dosta kratka i masivna
 
    ...da malo razblažim "The Clash Of Goods"  :mrgreen:.
 
    Straš, moje nestručno ali dobronamjerno zapažanje u vezi ispušnog kolektora koji prolazi ispod motora je da je taj kolektor za čitavih pet centimetara previše odmaknut od katrera, pa se stiče dojam da je kompletan 4 u 1 pripasan od nekog drugog motora. Za od Boleta izraženu ambiciju savršenosti, naprosto neprihvatljivo.
    Komentiram samo ono što mi oči vide.

    P.S. a moje oči možda ne vide dobro, jer nisam doma na svom monitoru, pa isprike...
     
 
OldBoy said:
    ...na kakvim kurčevim vezicama? ne morate me ismijavati ako ne vidim dobro...

grane stoje samo naslonjene na glavu koja stoji samo naslonjena na cilindre koji su samo naslonjeni na blokove koji su međusobno samo naslonjeni ...

sve to sam stavio na motor isključivo radi provjere i kontrole nekih do sad napravljenih stvari... jer će rama uskoro ići na pjeskarenja pa na plastificiranje.... a kad se vrati s palstificiranja, bilo bi glupo nešto (išta) po njoj raditi ..  (y)
 
Može jedno pitanje bez podjebavanja , koliki je gap na cilindrima ( tolerancija između klipa i košuljice ) .
 
iskreno, to nisam mjerio ...  :misli:

mjerio sam dimenziju cilindra.... i mjerio sam zazor na karikama...
 
neznam ko je prije spomenuo far i urice, istina malo bodu u oci, ali ne far nego urice... naravno pretpostavljam da se urice iz nekog razloga nisu dale vise spustit, a ako jesu spustaaaj  :mrgreen:
 
strasilo said:
iskreno, to nisam mjerio ...  :misli:

mjerio sam dimenziju cilindra.... i mjerio sam zazor na karikama...

Ajde nemoj se sad nadurit , moj Bakker je pupošio sezonu 2009 jer su nam zaribala 2 srednja klipa .
Radili ga majstori novije generacije koji su stavili GAP 5 stotiniki na sva 4 cilindra, srednja 2 klipa kad su se zagrijali su ribali i motor je izbacivao ulje na odušnik iz kartera.
Pošto me nije sram pitat nazovem proizvođača klipova koje imam ugrađene a švabe tvrde da su to najbolji klipovi za te motore (navodno puno bolji od USA klipova) www.rec-tuning.de .
Kaže čovjek stavili ste premalu toleranciju , zračni motor se više grije od vodenog a pogotovo srednja 2 cilindra .
Dao mi je preporuku vanjski cilindri gap 5 stotih a unutarnji 8 strotih, da bi išao na sigurno upitaj prizvođača cilindra i klipova koju toleranciju preporuča .
Ove tolerancije koje mi je dao su za trkaći motor, može biti da za cetovni ide nešto manje .
U svakom slučaju lakše je sad pitat nego kasnije ko ja kupovat nove klipove i bušit cilindre .