towarsaki i njegova uvrnuta mašta

Bole je dobio na jednom mjestu sličen informacije koje si ti sad napisao, a na drugom mjestu je dobio informaciju da sva 4 idu isto ...

tj. od proizvođača klipova je dobio informaciju da sva 4 isto "The cylinder should be bored and honed to exactly 70mm the finish honing should use 400 grit." ....

a od jednog Kawasaki "tunera" je stigla informacija "When I bore an air cooled four cylinder, I set up the piston to wall clearance at .0020 inches on the two inside cylinders and .0018 inches on the two outside cylinders.
The two inside tend to run a little hotter, that is the reason for the additional clearance."

s tim što je onda taj isti "tuner" odgovorio da zezor na karikama treba biti "I set them up at .004 inch per inch of bore for the end gap.
A 1075cc motor is 2.834 inch, multiply that number by .004 and you get .011 inch.
The measurement that I use per inch of bore is .004 inch that equals .1mm approximately."

pa mi nije jasno kako može na sva 4 cilindra biti isti zazor na karikama ako nije isti fi cilindara ?!?!?

i sam sam malo u nedoumici oko ovoga...
 
po preporukama ljudi s dugogodišnjim iskustvom oko tih mašina vanjski 0.5 unutarnji 0.7 - 0.8
 
ne bih htio ići u off topic ,na Suzukiu gs 500 piše da je tolerancija 0.20 -0.24.sa tim da njemu ide specijala za 0.50
 
jota said:
po preporukama ljudi s dugogodišnjim iskustvom oko tih mašina vanjski 0.5 unutarnji 0.7 - 0.8

zazor klipa i cilindra ?

makazica said:
Mislim da je trik u boldanoj rečenici....kaže .004 incha po inchu provrta za zračnost karika....
Ali možda se varam....

... po inču provrta da, ali on navodi dimenziju od  2.834 inča .... a ne dvije dimenzije ... zato mi je čudno .. 

jer ovo što jota kaže su tolerancije u 3 desetinke, a ovo što lik kaže je puno manje ... ili ja nešto ne računam dobro ..  :misli:
 
     
...ima li kakvog spominjanja dopuštene ovalnosti stublina (tolerantna mjera) obzirom na smjer opterećenja klipova (ubrzanijeg habanja stublina u ravnini kretanja lklipnjača)?
 
cilindri se buše bez ovalnosti .... klipovi su ovalni u tu svrhu ....  (y)
 
Govorim o stotinkama možda sam krivo napisao , neki tvrde da su orginal klipovi najbolji tj da se tuning klipovi zbog veće snage više i griju/šire .
 
stvar je u tome što on navodi dimenzije za 1075 ccm ... a mi imamo 1015ccm ... kod njega je fi 72 (71,98) ... a kod nas je fi 70 (69,95) ... što je 2,755 inča

jota said:
Govorim o stotinkama možda sam krivo napisao , neki tvrde da su orginal klipovi najbolji tj da se tuning klipovi zbog veće snage više i griju/šire .

ako si stote u pitanju (a trebale bi biti  :mrgreen: ) onda se nisi dobro izrazio ...  (y)

no, u svemu tome... nemože se napraviti veća tolerancija za klipove, a da se to isto ne poveća i za karike....

po samoj logici stvari, ako je zazor na karikama u propisanoj toleranciji, onda jednostavno moraju i klipovi biti u propisanoj toleranciji ... jer je nemoguće jednu toleranciju promijeniti, a da druga ostane nepromjenjena..  :misli: :misli:

a karike su u prosto savršenoj toleranciji ...  :mrgreen: :mrgreen:
 
Moja mašina je knap 1200ccm , je li 1000 - 900 - 1200 - 1400ccm svejedno . Pitanje je na koliko izbušiti košuljice cilindra .
Za Laverdu znam da je tvrnički 4 stote a na mojoj mašini je 6 stotih , radi savršeno od izmjene do izmjene ako ju ganjam potroši 1-2dcl ulja ako se vozim po cesti onda ništa .
Ne pregrijava se i nikad nisam imao nikakvih problema .
Kod Kawasaki mašine čim kreneš s tuningom (makar i laganim) te tuning kovanim klipovima to je jedna od bitnijih stvari .
 
jota said:
po preporukama ljudi s dugogodišnjim iskustvom oko tih mašina vanjski 0.5 unutarnji 0.7 - 0.8
vjerovatno misliš na 0,05 i 0,07-0,08 mm ?
 
jao miline ... čim nema slika, nema ni sranja po temi ...  :LOL: :LOL:

no, da ne mislite da se ništa ne radi ... evo samo da demantiram ...  :jesus: :jesus:

gey gumice za gey motor ...  :LOL: :LOL:

i nove opruge ventila...  (y)
 
limit said:
(y)  dobro je, ali ja bi nazad ipak 2 amortizera (i možda drugu vilicu), ako ništa onda mu bar napravi pripremu da ih može
jednog dana montirati ako se predomisli  :(

Jedina, ustvari dvije stvari mi dosad nisu "legle", toje zadnja vilica i "beli" sic.
Ostalo  (y)

Kako ne bi bilo kasno, dok ima vrimena.