Silvio said:stvar je do gume i to tzv. shimmy efekt koji je dobro pojašnjen nedavno u motoreviji,i meni se pojavljivao do sada na raznim motorima,balansiranjem se ne može ništa dobiti,problem je uglavnom riješavala nova guma iako ni to nemora biti pravilo jer ako je guma "lošije" kvalitete taj efekt se odmah pojavljuje i pojačava se sa starošću gume a posebno je izražen sa zadnjim koferom,jako puno ljudi ima ista iskustva samo što nekome smeta a nekome ne,netko primjeti a netko ni ne primjećuje to,i sad na ZZR-u imam taj slučaj shimmy efekta,dakle pojavio se na novom motoru i s novom gumom nakon samo par tisuća km,ali mi ne smeta i ne obraćam pažnju na to,dok su ruke na upravljaću sve je ok...
jednom sam s prijašnjim motorom naletio na jaku lošu prednju gumu koja je osim tog shimmy efekta uzrokovala i uzdužno podrhtavanje prednje vilice i to samo na brzinama od 180 i više,jako ružan osjećaj,kupio sam je novu i odmah je tražila dosta olova a s kilometrima je postajala sve gora,bacio sam je s motora prije kraja njenog radnog vijeka a s novom gumom motor se preporodio...
uglavnom,ima svakakvih guma i u velikoj većini slučajeva glavni su uzrok svih podrhtavanja i treskavica motora,prije bilo kakvih "popravaka" motora probajte promjeniti gume,mogli bi popraviti sve svoje kvarove u obliku udarenih felgi,loših ležajeva,iskrivljenih diskova,prosviranih semeringa itd,itd
VooDoo said:dobri stari rubni kamen
a da probas nesto drugo...tipa jaci utezi upravljaca?
High 46 said:nije mi jasno zašto ne želiš prihvatiti činjenicu da bi STVARNO mogla biti loša guma kad je rečeno da je bilo brdo ljudi koji su rekli da je to bio glavni uzrok lelujanja ili trešnje volana 8)
BikerHR said:Podižem ovu temu.. prije par dana motirane su na Versysa nove gume, Michelin Pilot Power. Proizvedene su u 26. tjednu 2014, dakle potkraj lipnja...
Isti takav set guma ranije se u vožnji ponašao savršeno, mogao sam pustiti upravljač u vožnji, odmoriti ruke, volan se nije pomakno niti milimetra. Sad on vrluda u vožnji, dakle odmah nakon što su stavljene nove (iste) gume. Gume su bile izbalansirane prije montaže.... Ako se ništa drugo nije pomjenilo osim guma, zaključak je da su nove gume uzrok trešnji volana? Ovako nešto...
https://www.youtube.com/watch?v=HzI-fUzfgeo
3alfa3 said:Zasto su utezi samo na jednoj strani felge?
Ako balans trazi 30g, onda se stavi po 15g sa svake strane
BikerHR said:Da, to je i meni malo čudno, ali (valjda) majstor zna zašto sve na jednoj strani..
dobro si me sjetio, moram si složit balansirku3alfa3 said:Ocito ne zna za tu sitnicu jer da zna, napravio bi kako treba.
Ja bi taj kotac dao drugom majstoru. Nekom ko ce to balansirat na staticnoj balansirki i stavit utege kako treba
BikerHR said:Na takvoj balansirki je kotač sad bio. A prijašnja guma se vrtjela na dinamičkoj, išla je ravno ko metak ("vidi Fato - bez ruku")... :misli: :shock: