TRKAĆI MOTORI

Da li i koliko steti trkaca struja agregatu i ostalim komponentama vezanim uz njega?
U cemu je razlika između trkace i standardne struje?
Tnx
 
Ja obično govorim da imam tRRkaču struju kad sve poćupam i ostavim samo paljenje. :)
Ovi ozbiljniji surađuju sa SBK timovima :)
Nisam primijetio da šteti ako je sve ok napravljeno.
 
RRi said:
Da li i koliko steti trkaca struja agregatu i ostalim komponentama vezanim uz njega?
U cemu je razlika između trkace i standardne struje?
Tnx

Kao sto ti je kos odgovorio  :mrgreen:  Trkaca struja nema ove gluposti potrebne za cestu, a ima neke druge mogucnosti podesavanja koje neces nikada koristiti. Ona sama po sebi ne moze stetiti ali zato mogu neke krive postavke...smjesa,kut paljenja...
Trkacu struju mozes napraviti i od ove svoje, iskljuci se kod,mozes izbaciti bravu,optimizirati mapu, povecati okretaje i jos pun kufer stvari koje ti nista ne znace...a onda na kraju mozes uzeti cvikcange i odsjeci visak  :mrgreen:
 
Tako znaci...  Postavio sam pitanje jer mi se nudi trkaca struja bas za moje motociklo za kikiriki.
Nasarafio sam ful akrapovica a u 4 mjesecu idem na valjke da se sve to ustima kako treba.
Znaci nista necu dobiti po pitanju snage s tom strujom? 
P. S. - motor ce biti i za stazu i cestu.
 
Kompletna struja, 1000 kn, cbr 600 rr
 
Na motoru imam quickshifter za saltanje u više brzine, jeli se moze sloziti i za saltanje u nize brzine ? Komplicirano ili ne?
 
Getriba said:
A znaš ono, amaterski... volim da su kolica uštimana hehehe
triba ti cili sustav ride by wire, blipper i kojekakvih dodataka, a koristi se jedino na kočenju, takvu vožnju rijetki prakticiraju na cesti.
 
angelo.ma said:
triba ti cili sustav ride by wire, blipper i kojekakvih dodataka, a koristi se jedino na kočenju, takvu vožnju rijetki prakticiraju na cesti.

Aha, ma istina, nepotrebno bacanje novaca... bolje ih popit i pojist hehehe