Trke ubrzanja ?!

Ghostrider-SB

New member
Ukoliko je već bilo rasprava o tome neka se briše tema, ili ukoliko sam fulao podforum neka se premjesti. Zahvaljujem unaprijed !!!!


E sad, cijenjenim članovima foruma nekoliko pitanja :

1. Koliko su po vama fer utrke ubrzanja na moto susretima ?
                                                                     
2. Treba li puštat na utrku trkaće motore koje vlasnici dovezu na prikolicama ?
                                                                     
3. Dali klubovi/organizatori trebaju postavit jedinstveni pravilnik koji bi pogodovao svim bikerima ravnopravno ?


Ima tu još niz pitanja i  :blahblah: :blahblah: :blahblah:, ali da neduljim.

Po meni jedina fer utrka bila bi ona čiji sudionici imaju uredno regane i tehnički ispravne motore, a ne nabrijane pile koje dofuraju na prikolicama i izderu sve žive i mrtve.
Na tehnički ispravne mislim na one koji mogu proći redovan tehnički pregled (  bez quick shiftera, power commandera i brda drugih bolesno skupih dorada i prerada, što na samoj mašini, a što na karoseriji ), a ne neke osnovane racing komisije ili što već.
Nakraju utrka se organizira na opće zadovoljstvo svih nas koji sudjelujemo na susretima, ali čar svega se gubi čim dođeš na utrku i već vidiš 2, 3 jedna te ista trkaća motora i jedino što mi prestaje da se vratim u kamp i nastavim party-at jer ishod se zna već i na samom početku ( jedan od te dvojke ili trojke nosi naslov ) i šta ću uopće gledat

Nebi li bilo ljepše pogledat trku u kojoj se nezna ishod, da svi sudionici budu naši prijatelji sa ceste i da svi imaju podjednake šanse.

Jer koja je fora doći sa trkaćim gixerom, kawcem, R1 ili 6 ili neki 5-i u biti gotovo da nemaju konkurenciju  :? :? :?

A sad da vidimo što imate vi gospodo za reći  (y).
   
 
Slazem se s tobom da nije u redu da se utrkuju motori sa staze sa cestovnima, jer kad su svi serijski onda dolazi do izrazaja vozac, osjecaj za start, saltanje..

Vozio sam nekoliko puta sa posudenom serijskom R6 i svaki puta dogurao do finala ili polufinala i ispao od nekog nabrijanog motora!

Cak sam sa cbr600f poderao glumce na puno novijim i jacim 600-ticama.
 
tenere said:
Slazem se s tobom da nije u redu da se utrkuju motori sa staze sa cestovnima, jer kad su svi serijski onda dolazi do izrazaja vozac, osjecaj za start, saltanje..

Vozio sam nekoliko puta sa posudenom serijskom R6 i svaki puta dogurao do finala ili polufinala i ispao od nekog nabrijanog motora!

Cak sam sa cbr600f poderao glumce na puno novijim i jacim 600-ticama.

E o tome i pričam  (y), ima dečki koji će sa starom hondom 600 f čuda napravit, znao sam sa sradom 600 oderati puno mlađi motor, ali sa trkaćim nema nitko šanse  :? :? :?
 
Za potpunu ravnopravnost bi se trebale uvesti klase.Serijski 600,do 1000 i preko 1000,bez ikakvih modifikacija,i isti tako te klase open,dakle sve dozvoljeno,ali takva organizacija trka bi trajala cijeli dan  :? ali bi vozac vise dosao do izrazaja nego ovako.Jer gdje ce jedan serijski suzuki 1000 imat isto ubrzanje kao slozeni neki za trke s 200 i vise konja,nema toga vozaca koji mu moze parirat,moze prvih 100 metara ako ima jedan jeben start ali ga kasnije gubi jer snaga klade valja.
 
bobo RR said:
Za potpunu ravnopravnost bi se trebale uvesti klase.Serijski 600,do 1000 i preko 1000,bez ikakvih modifikacija,i isti tako te klase open,dakle sve dozvoljeno,ali takva organizacija trka bi trajala cijeli dan  :? ali bi vozac vise dosao do izrazaja nego ovako.Jer gdje ce jedan serijski suzuki 1000 imat isto ubrzanje kao slozeni neki za trke s 200 i vise konja,nema toga vozaca koji mu moze parirat,moze prvih 100 metara ako ima jedan jeben start ali ga kasnije gubi jer snaga klade valja.

Definitivno potpis  (y), imao sam gixera soma K1, K3 i K4, svi su odlični motori i jaki, a nisam ni ja neki mlakonja da neznam odrvnut i sl., al kada dođe baja ravno sa grobnika sa istom pilom na prikolici ali 200+ konja i olakšana za xy kg, spustim glavu i čelom nazad, džaba kidat motor  :palacdolje:
 
E sad ove trke po motosusretima svaka im cast ali po meni ipak nemaju pravu vrijednost.Da ima volje i ljudi koji bi organizirali u hrvatskoj jednom ili dva puta kao neko prvenstvo u utrkama po ravnici u kojem bi bile ukljucene utrke ubrzanja i maksimalne brzine za klase motora kako sam rekao ali dodati jos i supermoto naked choper...da svi mogu pokazati sto znaju i umiju sa serijskim motorima i onima nabrijanima do bola...i to organizirati jedan vikend uz dobru reklamu jako puno bikera bi se odazvalo ali i obicnih ljudi koji bi bili znatizeljni vidjeti koji je motor najjaci u ubrzanju i u maksimalnoj brzini...po meni pravi spektakl...nesto poput hapeninga na grobniku ali osim grobnika voziti po ravnom dijelu
 
bobo RR said:
E sad ove trke po motosusretima svaka im cast ali po meni ipak nemaju pravu vrijednost.Da ima volje i ljudi koji bi organizirali u hrvatskoj jednom ili dva puta kao neko prvenstvo u utrkama po ravnici u kojem bi bile ukljucene utrke ubrzanja i maksimalne brzine za klase motora kako sam rekao ali dodati jos i supermoto naked choper...da svi mogu pokazati sto znaju i umiju sa serijskim motorima i onima nabrijanima do bola...i to organizirati jedan vikend uz dobru reklamu jako puno bikera bi se odazvalo ali i obicnih ljudi koji bi bili znatizeljni vidjeti koji je motor najjaci u ubrzanju i u maksimalnoj brzini...po meni pravi spektakl...nesto poput hapeninga na grobniku ali osim grobnika voziti po ravnom dijelu

Slažem se samo  :misli:, ajmo se držat zadane teme jer ako krene nizbrdo evo nas ubrzo na Hungary Party-u  :mrgreen: tnx  (y)
 
     ...Osnov svakog poštenog dvoboja je ISTA META, ISTO ODSTOJANJE. U sučeljavanju serijskog i nabrijanog ja vidim samo istu metu (pobjeda). A odstojanje... e pa tu je serijski puno dalje od tuniranog (mislim figurativno, da ne bi sada rekli da i jedan i drugi do cilja prelaze istu udaljenost).
 
u vž-u je jednom odnio pobjedu lik sa 636..... što po meni isto nije fer..... ak je 600 cc onda je 600 cc
 
Matek said:
u vž-u je jednom odnio pobjedu lik sa 636..... što po meni isto nije fer..... ak je 600 cc onda je 600 cc

U biti dali je 599 ili 636 ili 648, ma to me nedira uopće ako je serijski motor, uredno regan i sl., jer to su tako male razlike u par ks, kawasaki 636 sa Ram-om ima 130 ks a yamaha R6 127 ili neki drugi, to su mizerne razlike, ali kad yamaha ima serijski 127, a kawac pripremljen za grobnik nabire preko 140 konja i + ima par soma racing opreme, vozač vozi trke svaki dan, e to je po meni nepravda  :? :? :?
 
e jebiga to je tako svi imaju pravo voziti a sad što si neki mogu priuštiti "pakiranja" to je drugi problem...
pratim te trke malo i sad sam bio u županji ...
neki kažu malo motora nisu zadovoljni a meni pre dobro... :)
jer su bili glavni akteri (90%) motora koji su uvijek pri vrhu i napakirani su prilično ,
svaka trka finale prije finala ...
sve se svodi na start i prvih 200 metara ko dobije dobiva,
nema nekih stizanja kasnije  .(iako su svi dorađeni)  osim ako se nekom nedigne slučajno..
je da ih je bilo 12ak u klasi 1000 ali od toga ih je pola ima svašta u motoru i vidi se odma ko zna a ko nezna ukrotit zvijeri... (y)

ako se ti recimo  prijaviš sa serijskim motorom i ideš prvih 100-150 metara jedan kraj drugoga ( a imaš šanse iči i protiv najnapakiranijih)
znači da si dobar i nisi se sigurno osramotio ako te odnjeo na snagu ...
a za uzet pare treba ih i uložit kao i u svemu ...
 
pero1986 said:
e jebiga to je tako svi imaju pravo voziti a sad što si neki mogu priuštiti "pakiranja" to je drugi problem...
pratim te trke malo i sad sam bio u županji ...
neki kažu malo motora nisu zadovoljni a meni pre dobro... :)
jer su bili glavni akteri (90%) motora koji su uvijek pri vrhu i napakirani su prilično ,svaka trka finale prije finala ...
sve se svodi na start i prvih 200 metara ko dobije dobiva,
nema nekih stizanja kasnije  .(iako su svi dorađeni)  osim ako se nekom nedigne slučajno..
je da ih je bilo 12ak u klasi 1000 ali od toga ih je pola ima svašta u motoru i vidi se odma ko zna a ko nezna ukrotit zvijeri... (y)

ako se ti recimo  prijaviš sa serijskim motorom i ideš prvih 100-150 metara jedan kraj drugoga ( a imaš šanse iči i protiv najnapakiranijih)
znači da si dobar i nisi se sigurno osramotio ako te odnjeo na snagu ...
a za uzet pare treba ih i uložit kao i u svemu ...
:misli: iznenadili bi se kad bi vidili dijagrame snage i momenta sa mjerenja nakon utrka svih tih favoriziranih motora koji su nastupili u županji neki dan.... :jesus:
 
ja koje sam god gdje gledao utrke a gledao sam ih dosta ...
dobivali su  prnja, petričević , gajs , pejo ili netko s pavinom rizlom ...
a sad u dijagrame nisam upučen , niti u količinu koja je uložena u koji motor...
znam da su oni po meni glavni akteri tih trka ubrzanja u hr.
iako za pejin motor mislim da i nije nešta rađen no nije bitno ...
ko je brži od tih dečki na 402 u hr i sa kojim motorom ako nije tajna i nisu oni  ?
a sad neznam kako protumačiti tvoj post ...

zanimljiv mi je podatak i da je ako se nevaram pobjednik u klasi 600 imao bolje vrijeme od obojice iz finala klase 1000 ...
znam da se i prnji i gajsu digo ali opet kawkaz600 je napakiran fino i starta i ide stvarno bolesno dobro  (y) ...
10.9sek  :shock:
 
Nepravda jest, ali nepravda bi bila i ne pustit ovog sa nabrijanim motorom da ne ide na utrku. Zašto bi vi koji ste uložili ništa imali veće pravo na pobjedu (nagradu) od nekoga tko živi za to, tj žrtvovao je svoj motor samo za to, ulupao silu para i znoja u njega, ne može više sa njim poć na kavu i hvatat curice nego ga mora na prikolici vozit? Ako vi to ne želite uvijek se možete utrkivat sa zabavu, ali kad je nagrada u pitanju tu nema rasprave, svi startaju isto i trebaju preć istu udaljenost prema tome ne može poštenmije  (y)
 
hm a tko vama brani da ulozite malo novceka ako se zelite oprobat??tko to bas ravno sa grobnika odnosi novce na trkama ubrzanja??neke ljude je to stajalo puno remonta i masina..i puno love jer su svi dijelovi relativno skupi..malo pretjerujete kad napisete 200 i vise konja..koliko znam samo jedan motor na stolu je pokazao skoro blizu 200 a taj vec dugo nije pobjedio na utrkama..klase koliko znam su do 650 i open tako da bilo 636 ili 599 idu u istu...
vec nekoliko sezona se svodi sve na 2 ili 3 covjeka koji imaju sa cime pobjediti..konkretno Pejin motor ima g-pak i komplet tri-oval yoshi...a na Petricevicevom stolu mu je izbacio 177 konja...e sad dali je nesto radjeno u Americi odakle je stigao to neznam..a nezna ni on jer nije rastavljano nista kod njega..motor se voza svaki dan...znaci ne sluzi samo bas za trke..to pisem zato jer je Gajsov motor pokazao 167 konja a sluzi za trke i voza se na prikolici...a i ne pobjedjuje svaki put onaj koji ima najvise konja..

@Pero... Prnja u kvalifikacija je imao najbolje vrijeme 10.21 sto je jako brzo...
 
ma da bi riječi reko dečkima svaka čast motori im lete i startaju odlično ...
svima spomenutima ...
samo hoču reči da nemora uvijek isti pobjedit več da tu ima i dobar dio sreče (kako če onaj kraj tebe odvozit)
a 10.2 je pakleno za vrijeme  (y)
no ovih 10.9 za 600 je isto pre  dobro
 
pero1986 said:
ma da bi riječi reko dečkima svaka čast motori im lete i startaju odlično ...
svima spomenutima ...
samo hoču reči da nemora uvijek isti pobjedit več da tu ima i dobar dio sreče (kako če onaj kraj tebe odvozit)
a 10.2 je pakleno za vrijeme  (y)
no ovih 10.9 za 600 je isto pre  dobro
da slazem se...u Vk je Matusenski imao 10.89 a Gajs 10.30..iako mislim da je Prnja vozio svoju r6 da bi uzeo i klasu 650 u Zupanji..ipak je vozio covjek koji nije sa njom imao dodira do sada..
 
Evo jednog suzukija pripremljenog za trke ubrzanja,snaga je nedgdje oko 200 konja na kotacu.Dijagram mjerenja.
 
a trke ubrzanja nakeda u 2 klase??ono o cem se pise u temi o trci u Goricanu,mislim da bi to bio pun pogodak... :misli:
 
pero1986 said:
ja koje sam god gdje gledao utrke a gledao sam ih dosta ...
dobivali su  prnja, petričević , gajs , pejo ili netko s pavinom rizlom ...
a sad u dijagrame nisam upučen , niti u količinu koja je uložena u koji motor...
znam da su oni po meni glavni akteri tih trka ubrzanja u hr.
iako za pejin motor mislim da i nije nešta rađen no nije bitno ...
ko je brži od tih dečki na 402 u hr i sa kojim motorom ako nije tajna i nisu oni  ?
a sad neznam kako protumačiti tvoj post ...
zanimljiv mi je podatak i da je ako se nevaram pobjednik u klasi 600 imao bolje vrijeme od obojice iz finala klase 1000 ...
znam da se i prnji i gajsu digo ali opet kawkaz600 je napakiran fino i starta i ide stvarno bolesno dobro  (y) ...
10.9sek  :shock:
htio sam samo reči kako sama snaga tu i nije odlučujući faktor jer večina tih motora je potpuna serija sa nekakvim ispuhom i sitnicama...
usklađenost svega ostalog je od presudnog značaja...