Turbo na karburatore

jolly the roger said:
karbosi su u cijelosti pod povećanim tlakom. naravno, štelanje karburatora će i dalje bit potrebno.
   
I laganog povečanja pritiska pumpe goriva. (y)
 
barba said:
       
Razumin te ali nije to  "stvar" za svake ruke.Žao mi onih koji su loše prošli ali zna se da su ti motori "nepredvidivi" tako da je ista stvar dati im u ruke novu Kawu sa 200 ps.Ili respektiraš (i upotrebljavaš)
ili plačaš za neopreznost.       
Ja sam samo spomenuo kako je lijepo vidit plamen u fazi oduzimanja gasa.O ukusima se ne raspravlja.
  (y)
Ma i meni je to lijepo za vidjeti ali prije vožnje treba neke stvari znati, nije to za svakoga i treba ljude upozoriti prije odvrtanja gasa ,pogotovo po zavojima
 
merlin68 said:
Ma i meni je to lijepo za vidjeti ali prije vožnje treba neke stvari znati, nije to za svakoga i treba ljude upozoriti prije odvrtanja gasa ,pogotovo po zavojima
         
Respekt onima koji nisu dobro prošli ali sve treba, prije "testirat" pa onda "guštat".
 
jolly the roger said:
vidiš vidiš...il to, il razvrtiti diznu plovka i eventualno staviti veću iglu plovka
         
Radi se o razlici u tlaku inače gorivo ne dolazi u "vašku" ako je tlak zraka veči od tlaka pumpe goriva.
 
barba said:
         
Respekt onima koji nisu dobro prošli ali sve treba, prije "testirat" pa onda "guštat".
Ja bum sam to gledal i slušal ,slušal sam hayabusu pa nisam baš nešto impresioniran ,
 
barba said:
         
Radi se o razlici u tlaku inače gorivo ne dolazi u "vašku" ako je tlak zraka veči od tlaka pumpe goriva.

taj dio me iskreno najviše i muči ...  :misli:
 
barba said:
         
Radi se o razlici u tlaku inače gorivo ne dolazi u "vašku" ako je tlak zraka veči od tlaka pumpe goriva.
zar se ne puni čašica ovisno o tome koliko se goriva isisava kroz diznu odnosno difuzor? slažem se da treba povećati dobavnu količinu goriva zbog povećanja potrošnje, ali da će turbokompresor tjerati gorivo nazad u čašicu odnosno dizat plovak i prekidat dobavu goriva mi je teško povjerovat :misli:
 
jolly the roger said:
zar se ne puni čašica ovisno o tome koliko se goriva isisava kroz diznu odnosno difuzor? slažem se da treba povećati dobavnu količinu goriva zbog povećanja potrošnje, ali da će turbokompresor tjerati gorivo nazad u čašicu odnosno dizat plovak i prekidat dobavu goriva mi je teško povjerovat :misli:

zašto je to teško za povjerovati ako se desi da pritisak "nadjača" brzinu protoka...  :?
 
jolly the roger said:
zar se ne puni čašica ovisno o tome koliko se goriva isisava kroz diznu odnosno difuzor? slažem se da treba povećati dobavnu količinu goriva zbog povećanja potrošnje, ali da će turbokompresor tjerati gorivo nazad u čašicu odnosno dizat plovak i prekidat dobavu goriva mi je teško povjerovat :misli:
       
Zamisli što če se dogodit onog momenta kad plovak padne (jer se potrošilo gorivo) a u čašici je prisutan tlak zraka od ,recimo 0,5 atu ,a pumpa druka samo (normalna ) 0.2 ili0.3 atu.       
Objasnim odmah.Kroz odušak čašice (onaj kroz koji izlazi gorivo kad iglica ne dihta) tlak zraka (primjer 0.5) ulazi u čašicu i pošto je veči od tlaka koji daje pumpa (0.3) zrak ulazi pored iglice  i konusa u kanal i vrača gorivo natrag prema rezervaru.Zato tlak pumpe mora bit jači  da svlada tlak zraka.     
Nesmije bit ni previše jak tlak pumpe jer u tom slučaju pritišče iglicu i plovak stalno toliko da dolazi do prelijevanja.            Sad slijedi sperimentiranje sa tlakom.          Dobra zabava.!!!!!!!!!           
Mislim da je ovo največi Strašov problem ali nije neriješiv jer zna šta radi pa če nač odgovarajuče vrijednosti tih tlakova.
 
    ...iz iskustva sa R5 GTturbo: regulator pritiska goriva je s vanjske strane desne mulde, a regulacija se vrši automatski u ovisnosti o tlaku ispred kraburatora (tanko crijevo spaja usisni tok sa membranom regulatora).Na Renaultu u standardnoj izvedbi nema mogućnosti podešavanja pritiska.
    Regulator pritiska na Maseratiju Biturbu ima "štel-šaraf" pa se tu mogu raditi pokusi (ovo za Biturba mi je rekao upravo Gixxer, on je to tako riješio na nekoj svojoj ranijoj verziji turba sa karburatorima)...
 
OldBoy said:
    ...iz iskustva sa R5 GTturbo: regulator pritiska goriva je s vanjske strane desne mulde, a regulacija se vrši automatski u ovisnosti o tlaku ispred kraburatora (tanko crijevo spaja usisni tok sa membranom regulatora).Na Renaultu u standardnoj izvedbi nema mogućnosti podešavanja pritiska.
    Regulator pritiska na Maseratiju Biturbu ima "štel-šaraf" pa se tu mogu raditi pokusi (ovo za Biturba mi je rekao upravo Gixxer, on je to tako riješio na nekoj svojoj ranijoj verziji turba sa karburatorima)...
Neznam baš puno o turbacima osim kaj maserati troši ko bunar ,prije puno vremena vozal ga po Dubravi  :LOL:
 
OldBoy said:
    ...iz iskustva sa R5 GTturbo: regulator pritiska goriva je s vanjske strane desne mulde, a regulacija se vrši automatski u ovisnosti o tlaku ispred kraburatora (tanko crijevo spaja usisni tok sa membranom regulatora).Na Renaultu u standardnoj izvedbi nema mogućnosti podešavanja pritiska.
    Regulator pritiska na Maseratiju Biturbu ima "štel-šaraf" pa se tu mogu raditi pokusi (ovo za Biturba mi je rekao upravo Gixxer, on je to tako riješio na nekoj svojoj ranijoj verziji turba sa karburatorima)...
         
Da,biturbo je imao "kutiju" koja je imala na sebi par rupa kroz koje se moglo štelat  razne stvari a koje su inače bile "zadihtane" gumenim čepovima.
 
merlin68 said:
Neznam baš puno o turbacima osim kaj maserati troši ko bunar ,prije puno vremena vozal ga po Dubravi  :LOL:
         
A onda ako se nije zapalio prolupala mu radilica ili se pregrijavao. Takav im je bio kraj,večini.
 
barba said:
         
A onda ako se nije zapalio prolupala mu radilica ili se pregrijavao. Takav im je bio kraj,večini.
Vjerojatno ,velim sam sam se vozal ali ostala mi u sječanju potrošnja ,prek 25 litara ,kvaril se svaki dan ,krampusina kakvu svijet nije vidio
 
Trebao si mu vidit razvodnik paljenja.Čisto nepotrebno kompliciranje a što je najgore svaki model je bio drugačiji od prethodnog. Baš katastrofa. (y)
 
strasilo said:
zašto je to teško za povjerovati ako se desi da pritisak "nadjača" brzinu protoka...  :?
to se može desiti samo ako puuuuuno previše proširiš diznu (tipa milimetar-dva)  :wink:

barba said:
       
Zamisli što če se dogodit onog momenta kad plovak padne (jer se potrošilo gorivo) a u čašici je prisutan tlak zraka od ,recimo 0,5 atu ,a pumpa druka samo (normalna ) 0.2 ili0.3 atu.       
Objasnim odmah.Kroz odušak čašice (onaj kroz koji izlazi gorivo kad iglica ne dihta) tlak zraka (primjer 0.5) ulazi u čašicu i pošto je veči od tlaka koji daje pumpa (0.3) zrak ulazi pored iglice  i konusa u kanal i vrača gorivo natrag prema rezervaru.Zato tlak pumpe mora bit jači  da svlada tlak zraka.     
Nesmije bit ni previše jak tlak pumpe jer u tom slučaju pritišče iglicu i plovak stalno toliko da dolazi do prelijevanja.            Sad slijedi sperimentiranje sa tlakom.          Dobra zabava.!!!!!!!!!           
Mislim da je ovo največi Strašov problem ali nije neriješiv jer zna šta radi pa če nač odgovarajuče vrijednosti tih tlakova.
sad mi je jasnije (y)
 
merlin68 said:
Naravno da se držim, ti modeli su bili pokušaj tih godina da se nekaj napravi ali sve su to bili više manje promašaji za sve tvornice , cijene su bile neopravdano velike kolko su ti motori zapravo davali ,previše su se pregrijavali pogotovo kawasaki ,teško su se vozili, mnogi su na njima nažalost skončali prerano,ponavljam teška srca da je yamaha tu napravila najbolji posao i danas je nekakav raritet koji drži največu cijenu samo neznam zašto,osobno kawac mi je najljepši ali velim svi su bili jedan veliki promašaj koji je sve tvornice bacio i minuse tak da su svi brzo odustali od proizvodnje i daljnjeg usavršavanja ,

prvo ..ovu raspravu treba prebacit u drugu temu raprava o turbu da gixeru ne sjebemo temu

drugo.. nis mi reko da pojma nisi imo da su imali ubrizgavanje :LOL:

trece.. odakle ti podatci da je Yamaha napravila najbolji posao i danas je nekakav raritet koji drži največu cijenu  :misli:
kad svi znamo da je Honda najbolja :mrgreen:

cetvrto..nisu svi bili promasaj..honda se dobro prodavala i izaso je poslije usavrseni model 650 turbo,nisu bacili tvornice u minuse(kad hodnu nije bacio NR750..nije ni ovo :jesus:),a odustali su zato sto su sa 4 ventila obicni motori imali iste performanse a manje problema

peto..to da su se tesko vozili to je urban mit..jesil kad vozio motor sa turbom :misli:,problem su bile gume i ovjes koji nije mogo pratit snagu i vozaci koji su odjednom dobili previse konja..uostalom i dan danas ljudi ginu na obicnim motorima bez turba..sranja se desavaju

sesto.. turbo ce se ponovo vratit u serijsku proizvodnju..samo je pitanje vremena (y)
 
gastajbarter said:
prvo ..ovu raspravu treba prebacit u drugu temu raprava o turbu da gixeru ne sjebemo temu

drugo.. nis mi reko da pojma nisi imo da su imali ubrizgavanje :LOL:

trece.. odakle ti podatci da je Yamaha napravila najbolji posao i danas je nekakav raritet koji drži največu cijenu  :misli:
kad svi znamo da je Honda najbolja :mrgreen:

cetvrto..nisu svi bili promasaj..honda se dobro prodavala i izaso je poslije usavrseni model 650 turbo,nisu bacili tvornice u minuse(kad hodnu nije bacio NR750..nije ni ovo :jesus:),a odustali su zato sto su sa 4 ventila obicni motori imali iste performanse a manje problema

peto..to da su se tesko vozili to je urban mit..jesil kad vozio motor sa turbom :misli:,problem su bile gume i ovjes koji nije mogo pratit snagu i vozaci koji su odjednom dobili previse konja..uostalom i dan danas ljudi ginu na obicnim motorima bez turba..sranja se desavaju

sesto.. turbo ce se ponovo vratit u serijsku proizvodnju..samo je pitanje vremena (y)
Ovo šesto, potpisujem i ja...  (y)
To je bilo vrijeme kad je Formula 1 imala turbake  :misli: ćini mi se...a, eto nama formule1 opet s turbo motorima.
Pričalo se za novi ZZR da će imati turbo (ali još nema)...Kawasaki je predavao nekakve patente sa kombinacjom tuorbo-kompresor  :misli:...tako da vjerujem da Japanci ćaćkaju da izdaju novu modnu kolekciju.
Evropljani su im preveliki kolač uzeli u zadnjih par godina i prije ili poslije morati će drastićan korak poduzeti a to bi moglo biti upravo turbo-kompresor  (y)
 
gastajbarter said:
prvo ..ovu raspravu treba prebacit u drugu temu raprava o turbu da gixeru ne sjebemo temu

drugo.. nis mi reko da pojma nisi imo da su imali ubrizgavanje :LOL:

trece.. odakle ti podatci da je Yamaha napravila najbolji posao i danas je nekakav raritet koji drži največu cijenu  :misli:
kad svi znamo da je Honda najbolja :mrgreen:

cetvrto..nisu svi bili promasaj..honda se dobro prodavala i izaso je poslije usavrseni model 650 turbo,nisu bacili tvornice u minuse(kad hodnu nije bacio NR750..nije ni ovo :jesus:),a odustali su zato sto su sa 4 ventila obicni motori imali iste performanse a manje problema

peto..to da su se tesko vozili to je urban mit..jesil kad vozio motor sa turbom :misli:,problem su bile gume i ovjes koji nije mogo pratit snagu i vozaci koji su odjednom dobili previse konja..uostalom i dan danas ljudi ginu na obicnim motorima bez turba..sranja se desavaju

sesto.. turbo ce se ponovo vratit u serijsku proizvodnju..samo je pitanje vremena (y)
Opet nemaš pojma,Yamaha je najcjenjenija od velke četvorke ,imala je najbolji motor i zato drži cijenu ,tvornice su bile u minusima i prodaja nije išla kako su svi mislili ,usto previše problema i skupo održavanje ,zbog naglih trzaja turba na jedno 3000 okretaja svašta se događalo po zavojima i to definitivno nisu bili motori za širok krug ljudi, trebalo je jako puno iskustva i muda za te pile,teško da će to ponovno u serijsku proizvodnju,jednostavno je neisplativo ,smjer razvoja ide za komercijalnim motorima u čemu je Honda sa novim modelima pokazala kako dalje a još prije Kawac sa en-6 ,prošla su vremena ekskluzive ,