Ja sam sve na takvoj mašini u svoje vrijeme radio sam jer je ful jednostavna, najgore mi je bilo izvući poklopac ventila van kroz ramu, nisam išao dublje od zamjene faznog lanca. Štelanje ventila je brzo i jednostavno. Fergazeri isto tako, jednostavna mehanika koja ako nema smeća u gorivu ni hrđe u rezervoaru radi pouzdano godinama. Većina gumenih crijeva je dostupna u Tokiću na metre. Kuplung anlasera se može reparirati relativno jeftino, obično odlazi na 50-70k km, ovisno o navikama vozača i stanju akumulatora, ta mašina ne voli loš akumulator niti sintetsko ulje koje uzrokuje proklizavanje kvačila anlasera kao i kvačila motora. Ne znam kakav imaš magnet, ako je iz komada bude trajal, ako je lijepljen iz segmenata zna popustiti ljepilo i nastati havarija na namotajima. Lergas uvijek držati iznad 1100 okretaja, čuva kuplung anlasera, iako mašina radi bez problema i na 600-700 rpma. Svijećice iridium vrte 30-50 tkm bez problema.
Bobine i kablovi su dobre kvalitete i u pravilu ne odlaze kao ni komp. Vole oksidirati konektori električne instalacije, sve konektore bi bilo dobro provjeriti, očistiti od oksidacije i našpricati kontakt sprejom (ne s WD40). Uz malo brige i pažnje na detalje može to biti sasvim solidan motorić za vožnju.