skramar
Member
Bas je tvoj?? Neznam di sam izvadio sliku.limit said:Inače ovo što imaš u avataru je moj oldtimer Benelli iz 1972
Zelis prodati?
Bas je tvoj?? Neznam di sam izvadio sliku.limit said:Inače ovo što imaš u avataru je moj oldtimer Benelli iz 1972
Stari "Z" je uvijek bio i ostat ce motor s dusom, (a to tvrdim ja kao vozac Honde)!ADAM said:Stvarno lijepi članak i svaka čast na trudu
Hm,sad mi ovo izgleda kao da je i ta marka,onako,nekako,kao motor sa dušom ? :wink:
Hm,jako smiona izjava za jednog Situma neznam dali se to samo salis ili mislis ozbiljno ali ako mislis ozbiljno morat cu dodat komentar na tvoj post. :misli:zvonko situm said:od sveg tog drloga što si nabrojao samo stare kawe Z serije su motori u pravom smislu riječi.... :jesus:
Stvar je slijedeca u biznisu nije Kawasakiu problem napraviti ubojicu nego je danas problem u opstanku na trzistu,u proslosti prije Z-modela postojalo je u Engleskoj nekoliko manufaktura koja su proizvodila odlicne motore ali su propali ne zbog kvalitete nego zbog prodaje,stvar je prodati sto vise motora da bi se on isplatio u proizvodnji,danas i mala pogreska u procjeni trzista moze dovesti firme u propast,zato se sve vise i udruzuju u proizvodnji.Treba napraviti sto jeftiniji motor i prilagoden siroj populaciji npr EN-6, Ili novi Suzuki Gladius.Meni je potpuno jasno zasto se tezi takvim motorima jer prodaja takvih motora spasava firme od propasti jer Koreanci i Kinezi nikad ne spavaju rade 24 sata na dan i svi ce se trebat dobro potruditi da opstanu na trzistu,eto toliko moje skromno misljenje. :wink:z-1000mk said:Kawasaki je kroz cijelu povijest motor s dušom...kad god bi konkurencija izbacila neki model, kawasaki bi odmah lansiro nešto bolje, brže, jače, krače... i to za manje para, počevši od macha, preko Z-a, zatim GPZ, ZXRa, ZX10 (preteće ZZRa), ZX9r, ZX12R pa do današnjeg ZX10R... konkurencija nemože ni prismrdit. Šteta kaj u zadnje vrijeme tržište diktira proizvodnju motora za prosječne vozače pa više nemogu ili nesmiju proizvoditi tzv. "ubojice iz japana"... :no:
Barenstarke bikes fur kleine mause... 8)
zvonko situm said:od sveg tog drloga što si nabrojao samo stare kawe Z serije su motori u pravom smislu riječi.... :jesus:
što se tiče tehnologije i noviteta...kad su honda i suzuki 78-79 več imali 4 ventila po cilindru i pouzdane anlasere kawa je još uvijek grčevito tražila materijale i riješenja za prekomjernu potrošnju ulja svojih dvoventilskih perjanica......Z-Power said:ja bi rekao,do 85. dok nije suzuki izbacio grbasa kawa je vodila glavnu rijec sta se tice tehnologije i noviteta.
danas su druga vremene,svi kopiraju svakoga i svi su jedan drugom do usiju.stvar ukusa.
da kawa ima dusu,ima barerm za nas okorjele zelenase
zvonko situm said:što se tiče tehnologije i noviteta...kad su honda i suzuki 78-79 več imali 4 ventila po cilindru i pouzdane anlasere kawa je još uvijek hrčevito tražila materijale i riješenja za prekomjernu potrošnju ulja svojih dvoventilskih perjanica......
71. god.Bob Rock said:Ja sam od malena vikao ;Kawasakiii ! To ipak znači nešto...mislim da djeca osjete dušu 8).
Kad je ono Suzuki uveo vodeno hlađenje?
ma kakva inovativnost ???Bob Rock said:Je ,ali su ih dosta kasnije počeli stavljati na svoje najpoznatije -R modele...reklo bi se ,igrali su na sigurno-zračno/uljno hlađenje. Kawa je po mome uvijek bila inovantnija...moglo bi se reči talijan među japancima.
...moze reci samo okorjeli Suzaljubac Sile, (nemoras biti prost ).merlin68 said:Kad pogledamo unatrag,1983 GPZ1100 UNITRAK, IDE KO KUGA ,I danas se neki mogu sakrit iza njega, pa zx 10¸1988god najbrzi onda i danas ide ohho pa zzr 1100 1990god opet opet dugo najbrzi ,pa 1000 rx o njemu nema smisla govoriti klasa za sebe pa tiha patnja zxr 1990 i i za kraj ne najbrzi ali po nekim misljenjima a i po meni najkompletniji GPZ 900 R dovoljno govori podatak koliko se godina prodavao I izradivao, mislim najvise od 1983 god ,o zx 10 je sve receno i za kraj neponovljivi zx 12 r.Dovoljno je otici u Kaptol-Kargo i pogledati od vlasnika zx12 r i kad se provozate na tim motorima i imate ih u vlasnistvu nekoliko, reci nesto tipa da kawici nisu dobri moze reci samo neko....... da ne budem prost. :wink:
zvonko situm said:što se tiče tehnologije i noviteta...kad su honda i suzuki 78-79 več imali 4 ventila po cilindru i pouzdane anlasere kawa je još uvijek grčevito tražila materijale i riješenja za prekomjernu potrošnju ulja svojih dvoventilskih perjanica......
Ja to govorim zato sto imam i suzukia i kawasakia i za mene nema loseg motora samo ima loseg gazde.Gato said:...moze reci samo okorjeli Suzaljubac Sile, (nemoras biti prost ).
merlin68 said:Kad pogledamo unatrag,1983 GPZ1100 UNITRAK, IDE KO KUGA ,I danas se neki mogu sakrit iza njega, pa zx 10¸1988god najbrzi onda i danas ide ohho pa zzr 1100 1990god opet opet dugo najbrzi ,pa 1000 rx o njemu nema smisla govoriti klasa za sebe pa tiha patnja zxr 1990 i i za kraj ne najbrzi ali po nekim misljenjima a i po meni najkompletniji GPZ 900 R dovoljno govori podatak koliko se godina prodavao I izradivao, mislim najvise od 1983 god ,o zx 10 je sve receno i za kraj neponovljivi zx 12 r.Dovoljno je otici u Kaptol-Kargo i pogledati od vlasnika zx12 r i kad se provozate na tim motorima i imate ih u vlasnistvu nekoliko, reci nesto tipa da kawici nisu dobri moze reci samo neko....... da ne budem prost. :wink:
zvonko situm said:od sveg tog drloga što si nabrojao samo stare kawe Z serije su motori u pravom smislu riječi.... :jesus:
zvonko situm said:što se tiče tehnologije i noviteta...kad su honda i suzuki 78-79 več imali 4 ventila po cilindru i pouzdane anlasere kawa je još uvijek grčevito tražila materijale i riješenja za prekomjernu potrošnju ulja svojih dvoventilskih perjanica......
zvonko situm said:ma kakva inovativnost ???
ova usporedba sa talijanima stoji.... i da im suzuki nije uskočio u motoprogram-kawa bi i završila motoarijeru kao i talijani... :jesus:
gastajbarter said:otkud ti 1000RX na ovoj listi...veci drlog nisi mogo nac ,unitrak nije bio los al je GSX 1100 bio puno bolji,gpz fino motorce al samo to..nista vise, ZX 12 R odlican motor al je hajabusa bolja..to mislim cika Sile hoce da kaze :wink: