ubacivanje zraka u ispušni sistem

Jojo Reborn

Member
Dakle jeli to samo ekologija.Dali pomaže radu motora ili ga ometa.  :misli:
 
Ometa kod štelovanja motora jer onda aparati smjesu vide kao presiromašnu, pa se mora začepit dovod zraka. Kod rada motora, samo ekologija  :D
 
..ako je samo do ekologije, koja je razlika dal se dim pomješa sa zrakom u auspuhu ili nakon što izađe iz njega :misli:
 
grgaSH said:
..ako je samo do ekologije, koja je razlika dal se dim pomješa sa zrakom u auspuhu ili nakon što izađe iz njega :misli:
upuhuje se da dodatno sagore nesagorele pare iz cilinda ... zato se cuje ono pucanje
poslje se obrade/konvertiraju plinovi u katalizatoru ...
 
markookram said:
upuhuje se da dodatno sagore nesagorele pare iz cilinda ... zato se cuje ono pucanje
poslje se obrade/konvertiraju plinovi u katalizatoru ...

znači uništavanje energije, umjesto da se iskoristi na drugačiji način.. ah ta ekologija :mrgreen:
 
grgaSH said:
..ako je samo do ekologije, koja je razlika dal se dim pomješa sa zrakom u auspuhu ili nakon što izađe iz njega :misli:

Ovako staviš famozni borić na usis i onda lijepo miriši  :mrgreen:
 
Pa kad postanem pičkica da ne budem mogao podić neku ekstra težinu kupim si laganog ktm-a  :bilder:
 
grgaSH said:
znači uništavanje energije, umjesto da se iskoristi na drugačiji način.. ah ta ekologija :mrgreen:
pa da i ne
recimo još sluzi kod hladnog motora da podigne temperaturu katalizatora koji na hladno radi jako loše ...
 
A nisu li to proizvođači uveli da bi se prilagodili onim normama o udjelu nekih CO, NO i šta ja znam kojekakvih plinova u ispuhu?  :misli:

I gdje se točno ubacuje zrak unutra i kako?
 
Karabaja said:
A nisu li to proizvođači uveli da bi se prilagodili onim normama o udjelu nekih CO, NO i šta ja znam kojekakvih plinova u ispuhu?   :misli:

I gdje se točno ubacuje zrak unutra i kako?
o pa di si ti  :mrgreen:

jesu

koliko sam ja gledao , nalazi se na glavi motora tik do ispusnih cijevi / grana  ...
 
a kako bi 2-t motor radio kad bih na sredini grane probia rupu promjera 3,7 mm i na tu rupu zavaria odgovarajucu cjev (debljina stjenke 1mm)...bili mu narusilo rad i kako bih reagira?  :misli:


na ovoj slici se vidi dta sam zamislia,pa bili to moglo funkcionirati?
 
markookram said:
pa da i ne
recimo još sluzi kod hladnog motora da podigne temperaturu katalizatora koji na hladno radi jako loše ...

to da (y) ali isto tako se moglo poradit na preventivi, hlađenju zraka i benzina (i kod ''običnog'' atmosferskog motora) što pospješuje izgranje (gustoća zraka se mijenja promjenom temperature. niža temp -> veća gustoća zraka i time ima više jedinica kisika u istom volumenu)  pa bi na kraju uz veću snagu motora bili i bolje sagorjeni ispušni plinovi :misli:
 
grgaSH said:
..ako je samo do ekologije, koja je razlika dal se dim pomješa sa zrakom u auspuhu ili nakon što izađe iz njega :misli:
taj jedan dio tih nesagorenih plinova ponovno ulazi u usisnu granu i u motor...

sistem su smislili samo zbog eko normi a povrat nesagorenih plinova vremenom onečiščuje komponente u usisnim sistemima i naravno ometa kvalitetu rada motora !! ja te sisteme odmah skidam sa motora i bacim
 
Tekla_mestar said:
a kako bi 2-t motor radio kad bih na sredini grane probia rupu promjera 3,7 mm i na tu rupu zavaria odgovarajucu cjev (debljina stjenke 1mm)...bili mu narusilo rad i kako bih reagira?  :misli:


na ovoj slici se vidi dta sam zamislia,pa bili to moglo funkcionirati?
za čega bi ti služila ta cijevčica na grani osim za remečenje i usporavanje povrata smješe ??  sa takovm cijevčicama na ispušnoj grani se dvotaktnim motorima znatno smanjuje snaga....pa zaista ne kužim šta če ti to?
 
zvonko situm said:
taj jedan dio tih nesagorenih plinova ponovno ulazi u usisnu granu i u motor...

sistem su smislili samo zbog eko normi a povrat nesagorenih plinova vremenom onečiščuje komponente u usisnim sistemima i naravno ometa kvalitetu rada motora !! ja te sisteme odmah skidam sa motora i bacim

znači to je neka povratna veza kojom se nesagorjeli plinovi vračaju nazad na usis i samo smetaju jer ionak napola nevaljaju.. a na koji način se selektiraju ti skroz sagorjeli plinovi od ovih nesagorjelih :misli:
 
grgaSH said:
znači to je neka povratna veza kojom se nesagorjeli plinovi vračaju nazad na usis i samo smetaju jer ionak napola nevaljaju.. a na koji način se u selektiraju ti skroz sagorjeli plinovi od ovih nesagorjelih :misli:
Šile se mislim krivo izrazio, dio ispušnih plinova se vraća na usis. Jer neznam kak bi se to selektiralo.  :mrgreen:
 
Karabaja said:
Šile se mislim krivo izrazio, dio ispušnih plinova se vraća na usis. Jer neznam kak bi se to selektiralo.  :mrgreen:

pa i rekao je da se dio vraća..sad dal se vraća bilo koji dio pomješan sa zrakom ili ''onaj nesagorjeli''...
 
grgaSH said:
znači to je neka povratna veza kojom se nesagorjeli plinovi vračaju nazad na usis i samo smetaju jer ionak napola nevaljaju.. a na koji način se u selektiraju ti skroz sagorjeli plinovi od ovih nesagorjelih :misli:
nesagoreni su znatno sporiji i imaju svoju "x" masu a pošto su zaostali pri izlasku iz ispušnog kanala a u grani se več stvorio otpor pošto je puna ispušnih plinova ovi zaostali jednostavno kroz otvore iznad kanala odlaze u sabirnu jedinicu koja ih pomoču elektro ventila ili vakum membrane pri određenom tlaku preusmjeravaju u airbox ili direktno u usisnu granu i tako na ponovno sagorijevanje... malo sam pretjerao u pojednostavljivanju...ali mislim da je shvatljivo