ubacivanje zraka u ispušni sistem

Tekla_mestar said:
da rupu od 3,7 mm na rezodanti auspuh probiti i na to zavariti cjev odgovarajuce sirine i onda na vrh cjevi staviti nepovratni ventil tako da uvlaci zrak u auspuh i time da dobijem vise snage,al vec su mi objasnili da to nije dobro rjesenje

Pa nije mi jasno ako je u igri normalni rezonantni spuh sto bi pomogla uopce rupa od 3.7 mm i sto bi uopce uvlacilo zrak u auspuh..
 
Tommee said:
Pa nije mi jasno ako je u igri normalni rezonantni spuh sto bi pomogla uopce rupa od 3.7 mm i sto bi uopce uvlacilo zrak u auspuh..


pa plinovi kako izlaze uvlacili bi cist zrak u auspuh i time bi se dobilo ubrzanje plinova pri njihovom izlasku...al NEMOZE SHVATIA SAM,NEKUZIM STA OCES RECI KAD TI KAZEM DA TO NEBI ISLO.... 
 
a najveca ludost je cifra rupe

tocno 3,7 mm   :LOL:

kak si došel do te cifre ?  :misli:
 
Tommee said:
Nista na svijetu nije savrseno pa tako niti agregat, ne mozes dobiti 100% izgaranje niti mozes imati potpuno homogenu smjesu... Jer da imas to bi bio san snova...
Ima netko podatak koliko % usisane smjese ne uspije sagoriti?  :misli:
 
Karabaja said:
Ima netko podatak koliko % usisane smjese ne uspije sagoriti?  :misli:

Kod kojeg motora, kod 2T cesto ne izgori jaaakoo puno, 4T je vec druga stvar i postotak sagorijevanja je jako visok...
 
Tekla_mestar said:
da rupu od 3,7 mm na rezodanti auspuh probiti i na to zavariti cjev odgovarajuce sirine i onda na vrh cjevi staviti nepovratni ventil tako da uvlaci zrak u auspuh i time da dobijem vise snage,al vec su mi objasnili da to nije dobro rjesenje
neces dobiti vise snage sa vecom kolicinom zraka...rezonantni auspuh je cijela znanost...protukonus je tu najvazniji...o njegovom kutu i velicini ovisi koliko ce jak biti povratni val...koji putuje nazad u cilindar i tako sprijecava da potlak koji nastaje u ispusnom koljenu isisa i svjezu smjesu van kroz auspuh...a taj val ujedno i potspjesuje via prelivni kanali bolje punjenje cilindra svijezom smjesom. To sekundarno upuhivanje sluzi samo za zadovoljavanje eko normi..odnosno da se na izlasku ispusnih plinova smanji emisija Co plina.....Rezonantni auspuh radije "pusti na miru"... :mrgreen:
 
Tekla_mestar said:
a kad bi na vrhu zavidao "nepovratni ventil" tako da zrak samo ulazi ,a da izici ne moze,sta bi onda bilo?...btw issse samo pitam sta odma svi napadjau ono  :punk: 
Pitaš gluposti, isti sustav možeš vidjet skoro na svakom skuteru od 50 ccm sa katalizatorom u ispuhu, naravno dvotaktnom. Sustav sadrži nepovratni ventil i spojen je redovito na prostor prenosnog sklopa(variomata) odakle vuče zrak za ubacivanje u ispuh.
Kao što ti je Šile več rekao svako "sljepo crijevo" na koljenu 2T agregata djeluje kao svojevrsna blokada(ovaj sustav zahvaljujuči nepovratnom ventilu ispuh "vidi" kao sljepo crijevo također).
Mi kad skidamo blokadu sa 2T skutera sve to poskidamo i ostvimo golo koljeno pred ispuhom(ima i dodatna blokada koja izgleda kao ovaj sustav) ali nije, več je samo blokada.
I moram naglasiti, kod Aprilije RS125, postoji jedno klasično sljepo crijevo koje nije blokada, več služi da olakša rad ispušnog ventila(ne znam kako, tako su rekli u tvornici)
 
joke said:
Pitaš gluposti, isti sustav možeš vidjet skoro na svakom skuteru od 50 ccm sa katalizatorom u ispuhu, naravno dvotaktnom. Sustav sadrži nepovratni ventil i spojen je redovito na prostor prenosnog sklopa(variomata) odakle vuče zrak za ubacivanje u ispuh.
Kao što ti je Šile več rekao svako "sljepo crijevo" na koljenu 2T agregata djeluje kao svojevrsna blokada(ovaj sustav zahvaljujuči nepovratnom ventilu ispuh "vidi" kao sljepo crijevo također).
Mi kad skidamo blokadu sa 2T skutera sve to poskidamo i ostvimo golo koljeno pred ispuhom(ima i dodatna blokada koja izgleda kao ovaj sustav) ali nije, več je samo blokada.
I moram naglasiti, kod Aprilije RS125, postoji jedno klasično sljepo crijevo koje nije blokada, več služi da olakša rad ispušnog ventila(ne znam kako, tako su rekli u tvornici)

a cek tko je prica o APRILIJI RS 125??????? ...btw vec su mi objasnili da nemoze ono sta sam ja htia pa se ne tribas zato pravit puno pametan!!!  8)
 
Tekla_mestar said:
a cek tko je prica o APRILIJI RS 125??????? ...btw vec su mi objasnili da nemoze ono sta sam ja htia pa se ne tribas zato pravit puno pametan!!!  8)

ne pravim se, jesam  8) uostalom nitko ti nije objasnio da sustav koji si "zamislio" več postoji na skoro svakom skuteru od 50 ccm.
 
joke said:
ne pravim se, jesam  8) uostalom nitko ti nije objasnio da sustav koji si "zamislio" več postoji na skoro svakom skuteru od 50 ccm.



ja taj sustav na 50 ccm 2-t nisam NIKAD vidia,dok na 4-t skuterima sam vidja...  8)
 
A ti ocito ne vidis dalje od rucica na volanu skutea pa nisi ni primijetio gumeno crijevo koje ide sa spulje u jednu plasticnu kutiju u kojoj je nepovratni ventil i neki filter  , kaj vrijedas ljude , ako si ti tehnicki neobrazovan nemoras vrijedati one koji to jesu


middle_finger_flame_jpg_w300h300.jpg

 
CROSS netreba zadovoljavati stroge eco standarde  :jesus:
 
Filozofiras,

joke je rekao

joke said:
Pitaš gluposti, isti sustav možeš vidjet skoro na svakom skuteru od 50 ccm sa katalizatorom u ispuhu, naravno dvotaktnom. Sustav sadrži nepovratni ventil i spojen je redovito na prostor prenosnog sklopa(variomata) odakle vuče zrak za ubacivanje u ispuh.
Kao što ti je Šile več rekao svako "sljepo crijevo" na koljenu 2T agregata djeluje kao svojevrsna blokada(ovaj sustav zahvaljujuči nepovratnom ventilu ispuh "vidi" kao sljepo crijevo također).
Mi kad skidamo blokadu sa 2T skutera sve to poskidamo i ostvimo golo koljeno pred ispuhom(ima i dodatna blokada koja izgleda kao ovaj sustav) ali nije, več je samo blokada.
I moram naglasiti, kod Aprilije RS125, postoji jedno klasično sljepo crijevo koje nije blokada, več služi da olakša rad ispušnog ventila(ne znam kako, tako su rekli u tvornici)


Znaci obrati pozornost na rijec SKORO , KATALIZATOR , DVOTAKTNI,

joke said:
ne pravim se, jesam  8) uostalom nitko ti nije objasnio da sustav koji si "zamislio" več postoji na skoro svakom skuteru od 50 ccm.


i ponovo ovdje ti je rijec SKORO (prevedeno znaci na vecini ali ne i na svima)
 
Karabaja said:
Šile se mislim krivo izrazio, dio ispušnih plinova se vraća na usis. Jer neznam kak bi se to selektiralo.  :mrgreen:

WV-ovi SDi motori su masovno krepavali zbog nedovršenosti tog sistema i nestavljanja filtera na ventil povrata, pa se dešavalo da se čista čađ usisavala direktno u cilindar .... KATASTROFA ...... ko god nije "blindirao" ventil povrata, radio je generalku na 80K ...  :palacdolje:
 
strasilo said:
WV-ovi SDi motori su masovno krepavali zbog nedovršenosti tog sistema i nestavljanja filtera na ventil povrata, pa se dešavalo da se čista čađ usisavala direktno u cilindar .... KATASTROFA ...... ko god nije "blindirao" ventil povrata, radio je generalku na 80K ...  :palacdolje:

:shock: :shock: :shock:
kad to???
jesu  na 2004 masinama vec to rijesili?
da ne moram sad prckat ispod haube i trazit ventile neke tamo,ko zna kaj bi ja blindiro  :mrgreen:
 
flugo said:
:shock: :shock: :shock:
kad to???
jesu  na 2004 masinama vec to rijesili?
da ne moram sad prckat ispod haube i trazit ventile neke tamo,ko zna kaj bi ja blindiro  :mrgreen:

to ti je posao od cca pola sata sve skupa... ;)

dok sam još imao Škodin servis, na octavijama smo to blindirali odmah na prvom servisu ...
 
strasilo said:
to ti je posao od cca pola sata sve skupa... ;)

dok sam još imao Škodin servis, na octavijama smo to blindirali odmah na prvom servisu ...

znaci oni i dalje ne stavljaju taj filter?
 
flugo said:
znaci oni i dalje ne stavljaju taj filter?

e sad više nemam pojma..... ima već 6 godina kako je zatvoren servis, pa ne pratim više takve stvari .. :neznam:
 
strasilo said:
e sad više nemam pojma..... ima već 6 godina kako je zatvoren servis, pa ne pratim više takve stvari .. :neznam:

budem zvrcnuo servis..bas me zanima :misli: