ubacivanje zraka u ispušni sistem

strasilo said:
WV-ovi SDi motori su masovno krepavali zbog nedovršenosti tog sistema i nestavljanja filtera na ventil povrata, pa se dešavalo da se čista čađ usisavala direktno u cilindar .... KATASTROFA ...... ko god nije "blindirao" ventil povrata, radio je generalku na 80K ...  :palacdolje:
pogledaj usisne kanale hayabuse sa 2600 kilometara vožnje sa sistemom za povrat nesagorenih plinova...
 
zvonko situm said:
pogledaj usisne kanale hayabuse sa 2600 kilometara vožnje sa sistemom za povrat nesagorenih plinova...
pa nije se još pošteno ni razradio .... zar ne toj kilometraži usisni kanali ne bi tebali biti još kao novi ?!?  :misli:
 
strasilo said:
WV-ovi SDi motori su masovno krepavali zbog nedovršenosti tog sistema i nestavljanja filtera na ventil povrata, pa se dešavalo da se čista čađ usisavala direktno u cilindar .... KATASTROFA ...... ko god nije "blindirao" ventil povrata, radio je generalku na 80K ...  :palacdolje:

Jedan od najvažnijih razloga je i cetanska vrijednost goriva .
Naime da bi u tim motorima pravilno i potpuno sagorjevao eurodiesel mora imati cetansku vrijednost od min.52 , a najčešće je slučaj je da se u HR eurodiesel isporučuje sa 46-48 i takvo gorivo nepotpuno sagorjeva , posljedica toga je pojačano čađenje motora i blokiranje EGR ventila , u tom slučaju dobro su prolazili oni kojima je zaglavio u zatvorenom položaju , a oni kojima je ostao otvoren  :palacdolje: što reko Straš : "čista čađ usisavala direktno u cilindar .... KATASTROFA ...... ko god nije "blindirao" ventil povrata, radio je generalku na 80K ..."
 
aurellie said:
koji wvovi auti koriste te motore? oprilike modeli i godišta...
svi SDi i TDi od početka svog postojanja ..  :mrgreen:
 
strasilo said:
pa nije se još pošteno ni razradio .... zar ne toj kilometraži usisni kanali ne bi tebali biti još kao novi ?!?  :misli:
naravno da bi trebali biti savršeno čisti....kao na motorima koji nisu imali te gluposti na sebi
 
zvonko situm said:
naravno da bi trebali biti savršeno čisti....kao na motorima koji nisu imali te gluposti na sebi
očekivao sam tako nešto, ali ne nakon tako MALO kilometara.... :no:
 
jedno od rješenja

http://www.silkoleneoil.com/pdf/ProFST.pdf
 
I šta sad ja da radim na Vespi lx 50 2t :misli:? Da li da blokiram taj povrat plinova , ne zbog čađe-postoji filter, nego zbog neobuzdanih perfomansi koje ču dobit zatvaranjem istog :skuter: ?