zvonko situm said:nesagoreni su znatno sporiji i imaju svoju "x" masu a pošto su zaostali pri izlasku iz ispušnog kanala a u grani se več stvorio otpor pošto je puna ispušnih plinova ovi zaostali jednostavno kroz otvore iznad kanala odlaze u sabirnu jedinicu koja ih pomoču elektro ventila ili vakum membrane pri određenom tlaku preusmjeravaju u airbox ili direktno u usisnu granu i tako na ponovno sagorijevanje... malo sam pretjerao u pojednostavljivanju...ali mislim da je shvatljivo
nisam se krivo izrazio...Karabaja said:Šile se mislim krivo izrazio, dio ispušnih plinova se vraća na usis. Jer neznam kak bi se to selektiralo.![]()
odrežeš cijevčice i blindiraš te rube na pločicama i zatvoriš rupe gdje su se nabijala crijeva od povrata i to je to...esso_sa said:A kako se taj sistem u potpunosti ukine ? Odrezu se cjevcice od sistema a rupe gdje su isle zacepe ili se mora nesto drugacije ??? Takodjer, mora li se sta motor prestimavati (smjesa itd) nakon sto mu se ukine pomenuti sistem ??? Imam taj sistem na svom Hornetu i vec duze vremena razmisljam da ga skinem ali nisam siguran kako to najpravilnije uraditi
Tekla_mestar said:a kad bi na vrhu zavidao "nepovratni ventil" tako da zrak samo ulazi ,a da izici ne moze,sta bi onda bilo?...btw issse samo pitam sta odma svi napadjau onounk:
turbulencija je neminovnost koja strahovito usporava protočnost u cijevi a na cvajgeru je to katastrofa... pričali smo o tome prije desatak postova... još uvijek neznam za čega bi ti služio taj dodatak na ispušnoj grani.Tekla_mestar said:a kad bi na vrhu zavidao "nepovratni ventil" tako da zrak samo ulazi ,a da izici ne moze,sta bi onda bilo?...btw issse samo pitam sta odma svi napadjau onounk:
Moja greška, ja sam krivo shvatio pitanje od Grge.... :skriven:zvonko situm said:nisam se krivo izrazio...
zvonko situm said:turbulencija je neminovnost koja strahovito usporava protočnost u cijevi a na cvajgeru je to katastrofa... pričali smo o tome prije desatak postova... još uvijek neznam za čega bi ti služio taj dodatak na ispušnoj grani.
auto industrija ili moto ?Tommee said:To ubacivanje zraka je u biti samo varanje autoindustije... Taj sustav radi gotovo, nista... Meni je paradoksalno da je to na takav nacin netko odobrio...
grgaSH said:u 2T auspuhu ima puno više nesagorjele smjese, pa i skroz neiskorištene, koja se reflektira od zadnjeg konusa i ide natrag u cilindar i kao takva koristi. kad bi tu dodao zraka smjesa više nebi bila dobrog omjera. kad napraviš auspuh čija je frekvencija povrata plinova u rezonanciji sa frekvencijom vrtnje motora i kad se najviše iskoristi ta nesagorjela smjesa na točno željenim okretajima onda dobiješ rezonantni auspuh..ako ti je do ekologije uzmi 4T![]()
Karabaja said:Moja greška, ja sam krivo shvatio pitanje od Grge.... :skriven:
I imam pitanje, zašto su ti plinovi nesagoreni? Šta ih spriječava da sagore u cilindru?
nije , zašto ?Tommee said:Mislih na oboje.. Alo moto je definitivno crap![]()
markookram said:nije , zašto ?
zavisi naravno sa koje strane gledaš na stvar
kaj bi htio voziti na motoru auspuh od 20 kg ?![]()
sva sreca da motori "moraju" zadovoljavati nizu euro normu od motora
a pola nas to ionako odma skidamo kao što je gosp. zvonko rekao
Tommee said:Na koji nacin???
Tommee said:Cek oces rupu od 3.7 mm, na rezonantni spuh za 2T motor nabit?? Nigdje ne vidim za sto je rupa i sto se na nju kaci??