ubacivanje zraka u ispušni sistem

zvonko situm said:
nesagoreni su znatno sporiji i imaju svoju "x" masu a pošto su zaostali pri izlasku iz ispušnog kanala a u grani se več stvorio otpor pošto je puna ispušnih plinova ovi zaostali jednostavno kroz otvore iznad kanala odlaze u sabirnu jedinicu koja ih pomoču elektro ventila ili vakum membrane pri određenom tlaku preusmjeravaju u airbox ili direktno u usisnu granu i tako na ponovno sagorijevanje... malo sam pretjerao u pojednostavljivanju...ali mislim da je shvatljivo

A kako se taj sistem u potpunosti ukine ? Odrezu se cjevcice od sistema a rupe gdje su isle zacepe ili se mora nesto drugacije ??? Takodjer, mora li se sta motor prestimavati (smjesa itd) nakon sto mu se ukine pomenuti sistem ??? Imam taj sistem na svom Hornetu i vec duze vremena razmisljam da ga skinem ali nisam siguran kako to najpravilnije uraditi
 
Karabaja said:
Šile se mislim krivo izrazio, dio ispušnih plinova se vraća na usis. Jer neznam kak bi se to selektiralo.  :mrgreen:
nisam se krivo izrazio...
 
a kad bi na vrhu zavidao "nepovratni ventil" tako da zrak samo ulazi ,a da izici ne moze,sta bi onda bilo?...btw issse samo pitam sta odma svi napadjau ono  :punk: 
 
esso_sa said:
A kako se taj sistem u potpunosti ukine ? Odrezu se cjevcice od sistema a rupe gdje su isle zacepe ili se mora nesto drugacije ??? Takodjer, mora li se sta motor prestimavati (smjesa itd) nakon sto mu se ukine pomenuti sistem ??? Imam taj sistem na svom Hornetu i vec duze vremena razmisljam da ga skinem ali nisam siguran kako to najpravilnije uraditi
odrežeš cijevčice i blindiraš te rube na pločicama i zatvoriš rupe gdje su se nabijala crijeva od povrata i to je to...
na nekim FI motorima imaš i struju koja ide na elektroventil za razdvajanje plinova pa taj ventil treba ostati skopčan na struju..  
 
Tekla_mestar said:
a kad bi na vrhu zavidao "nepovratni ventil" tako da zrak samo ulazi ,a da izici ne moze,sta bi onda bilo?...btw issse samo pitam sta odma svi napadjau ono  :punk: 

u 2T auspuhu ima puno više nesagorjele smjese, pa i skroz neiskorištene, koja se reflektira od zadnjeg konusa i ide natrag prema cilindru i kao takva koristi za bolji rad nadolazečeg takta. kad bi tu dodao zraka samo bi poremetio povratnu smjesu i njen učinak. kad napraviš auspuh čija je frekvencija povrata plinova u rezonanciji sa frekvencijom vrtnje motora i kad se najviše iskoristi taj povrat na točno željenim okretajima onda dobiješ rezonantni auspuh..ako ti je do ekologije uzmi 4T :mrgreen:
 
To ubacivanje zraka je u biti samo varanje autoindustije... Taj sustav radi gotovo, nista... Meni je paradoksalno da je to na takav nacin netko odobrio...
 
Tekla_mestar said:
a kad bi na vrhu zavidao "nepovratni ventil" tako da zrak samo ulazi ,a da izici ne moze,sta bi onda bilo?...btw issse samo pitam sta odma svi napadjau ono  :punk: 
turbulencija je neminovnost koja strahovito usporava protočnost u cijevi a na cvajgeru je to katastrofa... pričali smo o tome prije desatak postova...  još uvijek neznam za čega bi ti služio taj dodatak na ispušnoj grani.
 
zvonko situm said:
nisam se krivo izrazio...
Moja greška, ja sam krivo shvatio pitanje od Grge....  :skriven:

I imam pitanje, zašto su ti plinovi nesagoreni? Šta ih spriječava da sagore u cilindru?
 
zvonko situm said:
turbulencija je neminovnost koja strahovito usporava protočnost u cijevi a na cvajgeru je to katastrofa... pričali smo o tome prije desatak postova...  još uvijek neznam za čega bi ti služio taj dodatak na ispušnoj grani.

valjda bi ocito bilo da sluzi za povecanje snage,sta ti mislis?  :mrgreen: ...
 
Tommee said:
To ubacivanje zraka je u biti samo varanje autoindustije... Taj sustav radi gotovo, nista... Meni je paradoksalno da je to na takav nacin netko odobrio...
auto industrija ili moto ?   :mrgreen:

auto industrija je puno kompleksnija , no to je off za ovaj forum ...
 
grgaSH said:
u 2T auspuhu ima puno više nesagorjele smjese, pa i skroz neiskorištene, koja se reflektira od zadnjeg konusa i ide natrag u cilindar i kao takva koristi. kad bi tu dodao zraka smjesa više nebi bila dobrog omjera. kad napraviš auspuh čija je frekvencija povrata plinova u rezonanciji sa frekvencijom vrtnje motora i kad se najviše iskoristi ta nesagorjela smjesa na točno željenim okretajima onda dobiješ rezonantni auspuh..ako ti je do ekologije uzmi 4T :mrgreen:


btw ima isto  4-t  skuter i on na sebi ima tu cjev koja je spojena s gumom do filtera zraka  :wink:
 
Karabaja said:
Moja greška, ja sam krivo shvatio pitanje od Grge....  :skriven:

I imam pitanje, zašto su ti plinovi nesagoreni? Šta ih spriječava da sagore u cilindru?

Nista na svijetu nije savrseno pa tako niti agregat, ne mozes dobiti 100% izgaranje niti mozes imati potpuno homogenu smjesu... Jer da imas to bi bio san snova...
 
Tommee said:
Mislih na oboje.. Alo moto je definitivno crap  :mrgreen:
nije , zašto ?
zavisi naravno sa koje strane gledaš na stvar
kaj bi htio voziti na motoru auspuh od 20 kg ?  :mrgreen: 
sva sreca da motori "moraju" zadovoljavati nizu euro normu od motora
a pola nas to ionako odma skidamo kao što je gosp. zvonko rekao
 
markookram said:
nije , zašto ?
zavisi naravno sa koje strane gledaš na stvar
kaj bi htio voziti na motoru auspuh od 20 kg ?  :mrgreen: 
sva sreca da motori "moraju" zadovoljavati nizu euro normu od motora
a pola nas to ionako odma skidamo kao što je gosp. zvonko rekao

Naravno da je, ne bi skidao da valja i da cini cuda...
 
Tommee said:
Na koji nacin???


ZVONKO JE REKAO  još uvijek neznam za čega bi ti služio taj dodatak na ispušnoj grani,na to sam odgovoria ONO STA SAM ZELIA DOBITI TIM SHVACAS?
 
Jel mozes malo manje pricat u siframa?? Ja nist ne kuzim...
 
Cek oces rupu od 3.7 mm, na rezonantni spuh za 2T motor nabit?? Nigdje ne vidim za sto je rupa i sto se na nju kaci??
 
Tommee said:
Cek oces rupu od 3.7 mm, na rezonantni spuh za 2T motor nabit?? Nigdje ne vidim za sto je rupa i sto se na nju kaci??



da rupu od 3,7 mm na rezodanti auspuh probiti i na to zavariti cjev odgovarajuce sirine i onda na vrh cjevi staviti nepovratni ventil tako da uvlaci zrak u auspuh i time da dobijem vise snage,al vec su mi objasnili da to nije dobro rjesenje