Unibat akumulator iznevjerio

Evo pitanje...ako je vec negdje bio odgovor nemojte se ljutiti.... :D

    Sta nadosipati u akumulator koji je vec koristen pa fali malo tecnosti...kiselinu ili destilovanu vodu... :misli:
                            hvala...
 
eto, meni je moya yuasa  :mrgreen: na suzani jedva doživila 2 god i totalna krepalina, je da je se moglo i malo bolje pazit al san se isto nada da će malo duže poživit. htio ponovo uzeti yuasu jer svi preporučuju ali ih u splitu nema, izbor je bio exide u piccila 530 kn + 30 kn (mislim) formiranje baterije, unibat u p&b isto oko 520-530 kn i isti takav unibat u berena za 188 kn, bez formiranja. pa iskreno za 188 kn i da cikne nakon godinu dana neće mi bit toliko žao  :mrgreen: a za razliku love se počastio ctek-om u berena, koji je, moram napomenut, cca za pdv :mrgreen: skuplji u p&b nego u berena na vrh mažuranićevoga. možda beren prodaje falšu robu  :misli: enivej samo sam ovo napisao da splićani prije nego budu kupovali štagod štruje svrate prije do berena provjerit cijene.  (y) a i ulje im je jeftinije prilično nego bilo di drugdi, barem ovo koje ja u auto točim :D
 
igi_st said:
eto, meni je moya yuasa  :mrgreen: na suzani jedva doživila 2 god i totalna krepalina, je da je se moglo i malo bolje pazit al san se isto nada da će malo duže poživit. htio ponovo uzeti yuasu jer svi preporučuju ali ih u splitu nema, izbor je bio exide u piccila 530 kn + 30 kn (mislim) formiranje baterije, unibat u p&b isto oko 520-530 kn i isti takav unibat u berena za 188 kn, bez formiranja. pa iskreno za 188 kn i da cikne nakon godinu dana neće mi bit toliko žao  :mrgreen: a za razliku love se počastio ctek-om u berena, koji je, moram napomenut, cca za pdv :mrgreen: skuplji u p&b nego u berena na vrh mažuranićevoga. možda beren prodaje falšu robu  :misli: enivej samo sam ovo napisao da splićani prije nego budu kupovali štagod štruje svrate prije do berena provjerit cijene.  (y) a i ulje im je jeftinije prilično nego bilo di drugdi, barem ovo koje ja u auto točim :D

nemoj da te joke čuje... past će server odmah ..  :LOL: :LOL:
 
strasilo said:
nemoj da te joke čuje... past će server odmah ..  :LOL: :LOL:

ma neće se joke ljutit, ja sam prvo mislio da se možda radi o gel bateriji jer je kod berena ona obična, međutim vidio sam na stranici od unibata da je ovo jedini model za bandita. sad se tješim time da je nike vjerovatno fulao redak kad je tražio bateriju za moj motor jer 20% marže mogu imat, mogu imat i 50, ali 300 je već malo previše s obzirom da je p&b koliko sam ja do sada imao prilike vidjet jedan od jeftinijih u gradu što se tiče nekih stvari i mislim da su im cijene u većini slučajeva više nego korektne  (y)
 
Kineski aku koji sam dobio sa kineskim scooterom je radio tjedan dana dobro i počeo gubiti kapacitet nakon toga.Muke po garanciji i dobio sam novi i zajedno sa serviserom u trgovini ubacili kiselinu..sačekali da mjegurići izađu , ubacili i vozi( ljeto).Znači bez formiranja!
Na jesen spakirao motor na C-tek i u prpljeće sljedeće godine ista se situacija desila..pad kapaciteta nakon 10 paljenja.Popizdim i kupim Unibat( o svom trošku) koji sam ulio kiselinu i proključio 24 sata na C-tek.
Pali bez problema sad već godinu dana.Anlasovanje moćno.

Na Hyo GV650 isti slučaj.Na novim motoru je aku crko na tehničkom.100 metara od trgovine...Aku bay bay..
Dobijem novi unibatov na ruke, u koji sam isto tako sam ubacio kiselinu i formirao 24 sata.
8000 km bez problema sa jaako puno paljuckanja.Stavim ga jesenas na C-tek i punio se neke 2 minute i zelena lampica?!?  :misli: :mrgreen:

Uglavnom osim formiranja  ubacim maaalkice destilirane vode u ćelije jer fakat inicijalna kiselina ponekad ne pokrije ćelije kako treba.Ne kužim se u akumulatore ali moja neka logika je da ćelije nesmiju biti na suhom ni milimetra.I pokazalo se kao dobro  (y)

 
Meno bio yuasa na motoru kad je kupljen, izdržala 3 god. i sad sam stavio unibat. Napunio kiselinom i nakon pola sata stavio u motor, kresnuo i đir jedno po ure!! Pošto mi ništa onaj debil u autohrvatskoj nije napomenuo nisam ni znao da ga triba formirati  :x
 
Nemam ništa protiv Piccila ,ali...Do prije 7-8 godina, kupio sam u njega 3-4 Yuasa baterije...Nijedna nije izdržala niti 1 godinu...Nakon toga sam kupovao u Italiji iste baterije, sam ih formirao i trajale su 3-4 godine...Je li bilo do formiranja ili do baterija ne znam, ali znam da ih kod njega ne kupujem više...Za skutere kupim najjeftinije Awa -mislim da se zovu u Piaggio dilera i traju godinama bez problema...
 
ziggysb said:
Kineski aku koji sam dobio sa kineskim scooterom je radio tjedan dana dobro i počeo gubiti kapacitet nakon toga.Muke po garanciji i dobio sam novi i zajedno sa serviserom u trgovini ubacili kiselinu..sačekali da mjegurići izađu , ubacili i vozi( ljeto).Znači bez formiranja!
Na jesen spakirao motor na C-tek i u prpljeće sljedeće godine ista se situacija desila..pad kapaciteta nakon 10 paljenja.Popizdim i kupim Unibat( o svom trošku) koji sam ulio kiselinu i proključio 24 sata na C-tek.
Pali bez problema sad već godinu dana.Anlasovanje moćno.

Na Hyo GV650 isti slučaj.Na novim motoru je aku crko na tehničkom.100 metara od trgovine...Aku bay bay..
Dobijem novi unibatov na ruke, u koji sam isto tako sam ubacio kiselinu i formirao 24 sata.
8000 km bez problema sa jaako puno paljuckanja.Stavim ga jesenas na C-tek i punio se neke 2 minute i zelena lampica?!?  :misli: :mrgreen:

Uglavnom osim formiranja  ubacim maaalkice destilirane vode u ćelije jer fakat inicijalna kiselina ponekad ne pokrije ćelije kako treba.Ne kužim se u akumulatore ali moja neka logika je da ćelije nesmiju biti na suhom ni milimetra.I pokazalo se kao dobro  (y)

kod formiranja koliko ostavis da kiselina odradi kad je naspes prije stavljanja na punjenje i koliko dugo punis aku? ja sam obicno ostavljao 2 -3 sata da kiselina odradi pa onda punjenje nekih 12 sati
 
RideHard said:
kod formiranja koliko ostavis da kiselina odradi kad je naspes prije stavljanja na punjenje i koliko dugo punis aku? ja sam obicno ostavljao 2 -3 sata da kiselina odradi pa onda punjenje nekih 12 sati

Pa obično bi da se smire mjehurići. A to što si radio sigurno nije  loše. (y)
 
stankovukovic said:
.... kakvi su Vartini akumulatori u odnosu na unibat i yuasa-u ?
cjenovno u rangu yuase, dakle (pre)skupi :palacdolje:
 
stankovukovic said:
.... kakvi su Vartini akumulatori u odnosu na unibat i yuasa-u ?
Dva put imao vartu i nikad više. Svaki jedva napravio 2 sezone. Sad za istu cijenu imam Exide koji sad počinje 4 sezonu.
 
RideHard said:
kod formiranja koliko ostavis da kiselina odradi kad je naspes prije stavljanja na punjenje i koliko dugo punis aku? ja sam obicno ostavljao 2 -3 sata da kiselina odradi pa onda punjenje nekih 12 sati
Ja napunim kiselinom i po potrebi vodom i direktno na motor. Novi akumulator i nova kiselina ne trebaju ništa drugo, odmah u upotrebu.
 
stankovukovic said:
.... kakvi su Vartini akumulatori u odnosu na unibat i yuasa-u ?

Kupio motor bio Varta akumulator na njemu..ko bi znao koliko star...meni izdrzao 4 godine....s njim i prodao motor... (y)
 
DrazenG said:
Kupio motor bio Varta akumulator na njemu..ko bi znao koliko star...meni izdrzao 4 godine....s njim i prodao motor... (y)

vjerojatno ovisi od aku. do aku.
ima slucajeva da je odredeni brend kod nekog jako dobar
kod drugog prilicno los.
prema videnom moj aku se dobro drzi, buduci je original na motoru od 2006  (y)
 
evo od jednog proizvodjaca uputstvo kako formirati akumulator:

FILLING THE BATTERY WITH ELECTROLYTE
~ Remove the battery from packaging and place on a level stable surface
~ Use only the electrolyte provided with the battery
~ Remove the sealing strip from the top of battery
~ Remove packaging and caps from the electrolyte pack.
DO NOT pierce the seals on the feeders
~ Invert the electrolyte pack and align the feeders into the filler ports in the battery
~ Press firmly down on the electrolyte pack until the seals break - the electrolyte should flow into the battery and bubbles of air should rise into the electrolyte pack.
DO NOT tilt the electrolyte container
~ Leave the electrolyte pack in this position for at least 20 minutes, to allow all electrolyte to pass into the battery
If bubbles do not appear in the electrolyte pack, gently tap the bottom of the pack 2 or 3 times to start the flow. DO NOT remove the pack from the battery
~ When the pack is completely empty of electrolyte, slowly pull the pack away from the battery
There will be no electrolyte visible in the battery, all electrolyte will have been absorbed into the battery separators and plates
~ Place the cap strip securely into the filler ports. Ensure the cap strip is inserted fully and flush with the battery top The battery is now activated and ready to charge.
Never attempt to remove the cap strip or add water or electrolyte to the battery

CHARGING THE BATTERY
This is a sealed maintenance free construction battery, this means:
~ Water must never be added
~ It must be charged with a 12Volt 1Amp motorcycle battery charger, at the correct rate to suit the specific battery model as indicated below.
If the battery becomes very hot during charging, stop charging and allow the battery to cool
~ Add the electrolyte and seal the battery as described above
~ Place the battery on a level stable surface
~ Using a 12V 1Amp motorcycle charger, charge the battery for the following times Using a 1 amp charger*

3Ah  - 2 hours          4Ah - 2.5 hours          6Ah - 3.5 hours
8Ah - 4.5 hours      10Ah - 12 hours          12Ah - 14 hours
14Ah - 16 hours      18Ah - 20 hours
*Charging rates shown are recommended for the first initial charge. Charging rates will vary depending on charger type used. Use of a taper or trickle charger may require a longer charging time
~ After charging time has elapsed, remove the charger and allow the battery to sit for 2 hours
~ Check the open circuit voltage of the battery, it should be a minimum of 12.8v to 13.0v. If the voltage is less than 12.8 volts, repeat the charging cycle.
~ When voltage is 12.8 volts or more, it is ready to install onto motorcycle
State of Charge          Voltage
100%                          13.0 Volts
75%                            12.8 Volts
50%                            12.5 Volts
25%                            12.2 Volts
0%                              12.0 Volts or less

BATTERY MAINTENANCE
Periodic battery maintenance should be performed even when there is no motorcycle starting problem. The following simple procedures will help prevent premature battery failure.
~ Keep battery clean of all dirt, especially around terminals
~ If motorcycle is not in frequent use, additional charging WILL be required.
~ Charging rates will vary depending on…
            - Battery’s electrical capacity
            - Battery’s state of charge at start of charging
            - Battery’s age and condition
           - Type of charger

KEEP THE BATTERY AT 100% STATE OF CHARGE
 
Ja cijelu zimu imama prikopčan akumulato na pametnom punjaču nešto ala cteka i isti akumulator je na motoru od 2 mjeseca 2007.