Unibat akumulator iznevjerio

Ja cijelu zimu imam prikopčan akumulator na motor .... i eno ga pali ....  :LOL: :LOL:
 
eto...vec trecu zimu imam unibat-ov akumulaotr na motoru...nikad ga ne skidam..nini ga spajam na c-tek punjac...neki dan sam palio motor i kontrolirao napon....12.5V nakon 3 mjeseca stajanja. Akumulator sam formirao kako spada...(ulio njegovu kiselinu na sobnoj temperaturi....pricekao 30 minuta...i prikopcao ga na punjac 4 sata na laganoj struji 0.5-1.0 A).... 8)
 
bmw mjavascript:void(0); 5 said:
eto...vec trecu zimu imam unibat-ov akumulaotr na motoru...nikad ga ne skidam..nini ga spajam na c-tek punjac...neki dan sam palio motor i kontrolirao napon....12.5V nakon 3 mjeseca stajanja. Akumulator sam formirao kako spada...(ulio njegovu kiselinu na sobnoj temperaturi....pricekao 30 minuta...i prikopcao ga na punjac 4 sata na laganoj struji 0.5-1.0 A).... 8)

(y) (y)

nemam unibat, ali ima istu zemlju porijekla i samo drugu naljepnicu :mrgreen: i evo ga već treću zimu na životu uz isto ovakvo formiranje, jedino skidam kleme s njega . . .
 
stankovukovic said:
.... kakvi su Vartini akumulatori u odnosu na unibat i yuasa-u ?
koliko sam nacuo ... varta se zna uz yuasu naci na ktm-u (kao spare parts)... znaci odlicni 
 
i kaj? na kraju unibat dolazi u obzir samo sa c-tekom?!  :shock:

di ima kod nas GS akumulatora? :misli:
 
Brckach said:
Ja svog unibata imam na cteku celu zimu. Danas bas mjerio napon 13.3 V :mrgreen:

Ili ti je CTEK neispravan, ili ti voltmetar ne valja  :mrgreen:


CTEK odrzava napon na 12,9V.
Tako pise u uputstvu, a toliko i izmjerim svaki put kad kontroliram.
 
Kupio unibat, svemirski, 130 A startna snaga kopija yuase YTZ 7S

Napon uredan, na CTeku preko 13, ali kad palim padne na tren na 9,9 V :? :? :?

Kad je prazan padne na 8 i tu je sav problem sa mojim paljenjem :? To mi je drugi akumulator i sto da radim :(
 
svele said:
di ima kod nas GS akumulatora? :misli:
mislim da nema nigdje, bar dok sam ja tražio, ja sam ih gledao u hein gericke, ali preskupi bili..
 
vjerojatno jos vozis onu v2 broku  :mrgreen: mislim da je 130A startne snage premalo za pokretanje toga, mozda to unistava accu?  veci kapacitet = veci cranking power, neznam jeli mozes ugurat veci akumulator? S obzirom da danasnje cijene akumulatora toplo ti preporucam LIFEPO4 baterije, osim sto ces imat nesto za cim ce zinut svaki bolji poznavalac auta i motora, imat ces i 300A CCP iz 1.5kg baterija neosjetljivih na zimu. C-tek? Neki dan se vratim s broda i napon na baterijama je 0.1V manji nego prije 5 mjeseci kad sam posao ca.

cijena dobar akku + c-tek >>> cijena lifepo4 + punjač

pitam se što sam previdio i zašto ta tehnologija nikako da zaživi  :misli:
 
Sip said:
Kad je prazan padne na 8 i tu je sav problem sa mojim paljenjem :? To mi je drugi akumulator i sto da radim :(

Ne smijes dopustit da padne tako nisko. Nebi ga smio pusit da se isprazni ispod 11,5V. A i takav nece bit od koristi, ali nece nepovratno stradat.
Akumulatori (olovni) najdulje traju ako su uvijek potpuno napunjeni.
 
3alfa3 said:
Ili ti je CTEK neispravan, ili ti voltmetar ne valja  :mrgreen:


CTEK odrzava napon na 12,9V.
Tako pise u uputstvu, a toliko i izmjerim svaki put kad kontroliram.
Možda mu je upravo nadopunjavao dok je mjerio.
 
aurellie said:
vjerojatno jos vozis onu v2 broku  :mrgreen: mislim da je 130A startne snage premalo za pokretanje toga, mozda to unistava accu?  veci kapacitet = veci cranking power, neznam jeli mozes ugurat veci akumulator? S obzirom da danasnje cijene akumulatora toplo ti preporucam LIFEPO4 baterije, osim sto ces imat nesto za cim ce zinut svaki bolji poznavalac auta i motora, imat ces i 300A CCP iz 1.5kg baterija neosjetljivih na zimu. C-tek? Neki dan se vratim s broda i napon na baterijama je 0.1V manji nego prije 5 mjeseci kad sam posao ca.

cijena dobar akku + c-tek >>> cijena lifepo4 + punjač

pitam se što sam previdio i zašto ta tehnologija nikako da zaživi  :misli:

Pa dje si, sjeto sam se tebe valjda 50 puta :LOL: :LOL: :LOL:

KTM 450 SXF to me pati, daj slozi nesto da se rijesim problema :wink:
 
koss said:
Možda mu je upravo nadopunjavao dok je mjerio.

Onda opet ne valja, jer pred kraj punjenja je napon 14,4V.  :D
Prije toga napon polagano raste do 14,4V i tu se onda odrzava do kraja punjenja


A kad je (kao u njegovom slucaju ako sam dobro shvatio) stalno spojen, dolazi samo do kratkotrajnih punjenja (po par sekundi mozda jednom na sat u mom slucaju) kad napon padne ispod 12,9V. Osim ak stvarno nije mjerio bas tih sekundu-dvije
 
3alfa3 said:
Ne smijes dopustit da padne tako nisko. Nebi ga smio pusit da se isprazni ispod 11,5V. A i takav nece bit od koristi, ali nece nepovratno stradat.
Akumulatori (olovni) najdulje traju ako su uvijek potpuno napunjeni.

Nisam dovoljno dobro pojasnio :mrgreen: Kad se akumulator isprazni na 12,2 prilikom paljenja napon padne u sekundi na 8, pa digne na malo manje od 10 i nema sanse da upali. Kad ga ctek nafila na 13 onda vrti sa 10 i malo jace te pali ko mina :wink:
 
3alfa3 said:
Onda opet ne valja, jer pred kraj punjenja je napon 14,4V.  :D
Prije toga napon polagano raste do 14,4V i tu se onda odrzava do kraja punjenja


A kad je (kao u njegovom slucaju ako sam dobro shvatio) stalno spojen, dolazi samo do kratkotrajnih punjenja (po par sekundi mozda jednom na sat u mom slucaju) kad napon padne ispod 12,9V. Osim ak stvarno nije mjerio bas tih sekundu-dvije
Nikad nećemo saznati. :mrgreen:
 
koss said:
Nikad nećemo saznati. :mrgreen:


Evo detalja o nacinu rada CTEK modela:

care.gif
 
aurellie said:
vjerojatno jos vozis onu v2 broku  :mrgreen: mislim da je 130A startne snage premalo za pokretanje toga, mozda to unistava accu?  veci kapacitet = veci cranking power, neznam jeli mozes ugurat veci akumulator? S obzirom da danasnje cijene akumulatora toplo ti preporucam LIFEPO4 baterije, osim sto ces imat nesto za cim ce zinut svaki bolji poznavalac auta i motora, imat ces i 300A CCP iz 1.5kg baterija neosjetljivih na zimu. C-tek? Neki dan se vratim s broda i napon na baterijama je 0.1V manji nego prije 5 mjeseci kad sam posao ca.

cijena dobar akku + c-tek >>> cijena lifepo4 + punjač

pitam se što sam previdio i zašto ta tehnologija nikako da zaživi  :misli:

se ne koriste te litijske u elektricnim vozilima?
mislim da je jedini minus sto su u pocetku te baterije imale slabo otpustanje struje u odnosu na olovne baterije
sto se moglo kompenzirati povecanjem velicine, ali se nazalost onda i cijena drasticno povecava.
barem cika gugl tako kaze.
nego, i ja sam te se sjetio, kako te sluze te baterije?
i posto se mogu nabaviti?

molim komentar na ovo, dvije baterije, ista cijena, tezina, ali Shorai spada pod "standarne" aku,
a Ballistic je litijska. i posto su LIFePo po tim karakteristikama? :

Shorai:                  Ballistic - 12 cell:
12V                      13.6V
18Ah                    6.9Ah
270A                    360A

jel problem 13.6 V?
 
Sip said:
Kupio unibat, svemirski, 130 A startna snaga kopija yuase YTZ 7S

Napon uredan, na CTeku preko 13, ali kad palim padne na tren na 9,9 V :? :? :?

Kad je prazan padne na 8 i tu je sav problem sa mojim paljenjem :? To mi je drugi akumulator i sto da radim :(

Pokusaj sa  necim sto se ne zove UNIBAT  :mrgreen:
 
Pegas_ said:
Pokusaj sa  necim sto se ne zove UNIBAT  :mrgreen:

He, he, zato sam se onog aurellia i sjetio :mrgreen:

Pa reko ne moze biti toliko los, na papiru super :wink: kad u praksi malo manje super :mrgreen: