Unibat akumulator iznevjerio

Sip said:
Kupio unibat, svemirski, 130 A startna snaga kopija yuase YTZ 7S

Napon uredan, na CTeku preko 13, ali kad palim padne na tren na 9,9 V :? :? :?

Kad je prazan padne na 8 i tu je sav problem sa mojim paljenjem :? To mi je drugi akumulator i sto da radim :(

par postova vise, covjek je pitao za gs. To kupi.
 
terorist said:
a tu su detalji za sve c-tek modele ili samo za neke?

Ne znam, ali sigurno je vecina u tablici.
Ako pazljivo pogledas, vidi se koji modeli imaju koju fazu punjenja.

Na primjer, moj XS800 ima Desulphation, Bulk, Absorption i Pulse nacin
 
ko bi reko kak se sad svi kunu u japanske proizvode, na početku 80tih bili su šrot ko prije 5 godina kineski... kaj će samo biti za 10 godina s majčicom Kinom....


pojest će nas
 
3alfa3 said:
Ne znam, ali sigurno je vecina u tablici.
Ako pazljivo pogledas, vidi se koji modeli imaju koju fazu punjenja.

Na primjer, moj XS800 ima Desulphation, Bulk, Absorption i Pulse nacin

a imas prav, nisam dobro pogledao.

svojedobno sam pogledao jednu njihovu reklamnu knjizicu, pa po njoj svi mogu sve, tj svi imaju svih osam faza.
 
terorist said:
a imas prav, nisam dobro pogledao.

svojedobno sam pogledao jednu njihovu reklamnu knjizicu, pa po njoj svi mogu sve, tj svi imaju svih osam faza.

Nemaju svi 8 faza
 
Sip said:
Gdje, koji daj bilo kakav link :mrgreen:

aaaaaa, link bi ti. a, to ti je najstroze cuvana poslovna tajna (bar u hr).  :mrgreen:

a napisao covjek da je vidio u stranjskoj zemlji, neki hein gricko. trebas angazirati ove putnike sa foruma da ti to kupe.
 
Nakon mjesec dana stajanja u hladnoj  garaži upalio ko mina , akumulator Unibat!
 
Meni naizgled crko YUASSA  star 9 godina. Kupio novog Unibata , napunio još jednom stari akumulator i sad se neda iz motora. Več par dana pali bez greške. Ostavio sam ga unutra kad se več neda, a novi Unibat je na održavanju života kod CTEKA.
 
low_rider said:
se ne koriste te litijske u elektricnim vozilima?
mislim da je jedini minus sto su u pocetku te baterije imale slabo otpustanje struje u odnosu na olovne baterije
sto se moglo kompenzirati povecanjem velicine, ali se nazalost onda i cijena drasticno povecava.
barem cika gugl tako kaze.
nego, i ja sam te se sjetio, kako te sluze te baterije?
i posto se mogu nabaviti?

molim komentar na ovo, dvije baterije, ista cijena, tezina, ali Shorai spada pod "standarne" aku,
a Ballistic je litijska. i posto su LIFePo po tim karakteristikama? :

Shorai:                  Ballistic - 12 cell:
12V                      13.6V
18Ah                     6.9Ah
270A                     360A

jel problem 13.6 V?

litijske baterije su daleko boljih karakteristika po svemu od olovnih, ali imaju malu nezgodnu karakteristiku a to je da su nestabilne naravi pa vole eksplodirat ili se zapalit... :mrgreen: ovo u mene je lithium-iron-phosphate koja je za razliku od litijskih stabilna i ako je bušiš bušilicom i kidaš je i bacaš u vatru ništa se pametno neće dogodit. Neznam sad usporedbu litijskih i lifepo4 ali vjerojatno litijske imaju bolje energetske karakteristike ali pod cijenu svoje opasne naravi. Jedna ćelija je nazivno 3.2V, kod mene su 4 ćelije po 10.5 Ah, i nakratko mogu iskrcat oko 300A. Motor vergla kao da nema svjećica  :shock: Ako je to to što misliš pod "otpuštanje struje" onda je google u krivu, jer standardni akumulator sličnog kapaciteta vjerojatno ne bi ni 200A uspio isporučit, a kamoli kad malo zahladi što je vjerujem većini nas poznata pojava  :mrgreen:
 
moj unibat je u najmanju ruku mušičav  :misli: ,nekad po najvecoj zimi i stajanju od 20-30 dana upali bez greške,a nekad nakon tjedan dana i po vecoj temperaturi nece.(x-max)

a ta yuasa ili kako vec se zove na KTM-u izdrzala jedan dan,znaci dovezli novi motor kuci danas popodne a ujutro nece da upali  :) ,dobili novu takvu i evo dvi godine radi bez problema.
 
Jučer sam uzeo unibat-a za probu jer sa 215 kn (CBTX-9BS) i da ne valja vrijedi probati.
Kod kuće sam nasuo kiselinu i pustio ga da se formira nekih sat i pol vremena.
Kasnije stavio na punjač (nešto slično C-teku) i jutros sam vidio da još uvijek svijetli lampica da se puni  :shock:

Nisam imao vremena izmjeriti napon jer sam žurio na posao, ali mi ovo ne pari na dobro  :palacdolje:


Danas valja izmjeriti napon pa spojiti na motor da vidim napon kad se motor pali. Nadam se da neću morati nositi na garanciju  :palacdolje:
 
kubik said:
Jučer sam uzeo unibat-a za probu jer sa 215 kn (CBTX-9BS) i da ne valja vrijedi probati.
Kod kuće sam nasuo kiselinu i pustio ga da se formira nekih sat i pol vremena.
Kasnije stavio na punjač (nešto slično C-teku) i jutros sam vidio da još uvijek svijetli lampica da se puni  :shock:

Nisam imao vremena izmjeriti napon jer sam žurio na posao, ali mi ovo ne pari na dobro  :palacdolje:


Danas valja izmjeriti napon pa spojiti na motor da vidim napon kad se motor pali. Nadam se da neću morati nositi na garanciju  :palacdolje:

Također kupio unibat i napravio isti postupak, samo sam ja pustio 2, 2 i pol sata da se formira i odma na motor, jer su mi tako rekli u trgovini i za sada sve pet.. (y)
 
kod mene poznata priča , 3 mj. i pukla čelija ... 0 V ...

u garanciji dobio novi i daljnjih 6 mj. garancije

ako će to moći tako u nedogled , ja zadovoljan  :D
 
i mene jučer iznevjerio :mrgreen:
akumulator inače palio bezprijekorno cijelu prošlu sezone i bio zaštekan cijele zime na ctek i sada se bojim da ga nije ctek sjebo.. :misli: danas ujutro sam ga opeth zaštekao na ctek pa ću da vidim pošto se popodne mislim voziti, ali vidjet ću još kolko ću uspjeti u tom naumu :LOL:
 
Ja nikako nisam zadovoljan :?

Drzi napon, pun je, ali nisam sretan :( :( :( :(

Mislim ja da cu po aurelijevom receptu napraviti bateriju :mrgreen:
 
MOONSHIELD said:
i mene jučer iznevjerio :mrgreen:
i danas ponovo, a sada ide u smeće
sada me zanima jedna stvar, pošto je akumulator star godinu i pol, prošlu cijelu zimu bio spojen na ctek, kao i ovu, da li bi se morao zapitati da nije do tog cteka možda?? naime accu je palio bez problema cijele godine, ali eto od pada krajem 10. mjeseca pa do sada je bio zaštekan, i izvadio ga van i gotov je, par puta upalio motor i amen..
ili je možda do nepravilnog formiranja, naime ja sam ulio kiselinu u accu i odma na vožnju..??
ili je jednostavno unibat smeće??

i ja sam ozbiljno počeo razmišljati o ugradnji aurelijevih baterija :misli:
 
Iz mog iskustva sa aku mogu reci da nema pravila , zasto je to tako neznam . Meni je tvornicka Yusa na motoru trajala 2 godine a zamjenski Unibat evo skoro 4 a ima slucajeva di sam u 6 miseci mijenjao u garanciji po 3 puta Unibat a opet isti model aku prodan u razmaku od par dana na istoj tipi motora traje par godina . Garancija od 6 miseci je jednostavno kratak period , proizvodjac koji je spreman dati duzu garanciju je kvalitetniji proizvod . Ove aurelijeve kad se pocnu radit u kompatibilnim dimenzijama sa originalnim napravit ce bum na trzistu jel kupci su spremni platit vise al da imaju neku sigurnost da to valja a ne da moras drcat oceli motor upalit nakon stanke od misec-dva .