Usporedba novih "sport" maksi skutera 2012.

Prvo mjesto po vama odnosi:

  • Tmax 530

    Votes: 17 26.6%
  • C600

    Votes: 8 12.5%
  • Integra 700

    Votes: 11 17.2%
  • SRV 850

    Votes: 28 43.8%

  • Total voters
    64
seki22 said:
moze se i sa harleyem na Pariz-Dakar pa sta.Sve se moze ali zasto komplicirat kad postoje bolja rjesenja.u redu.djelomicno se slazem.
Ali ovdje je rijec skuteru a ne fun bike-u za voznju vikendom do Makarske(Split),Plominke(Rijeka),Sljemena(Zagreb).
Definicija skutera je da bude prakticno prometalo.
Pa kad imas npr jedan sta uspjesno spaja grad,"sportsku" voznju i GT karakteristike zasto komplicirat.

Ti uspoređuješ prijevoz spize na motoru s Harlyem na Pariz Dakaru??
Tvrdnja da Integra nije praktična je jednostavno totalno promašena.  Ima sasvim dovoljno mjesta za kupnju namirnica, a većina ekipe ionako stavi kufer na takve
skutere. Nikad nisam kužio te fore o (ne)praktičnosti, što vi to kupujete na dnevnoj bazi, da na integri ne bi mogli prevesti, veš mašine možda?
 
kilu kruha i tetrapak mlijeka od 2 litre  :palacdolje:
 
gvo said:
Ti uspoređuješ prijevoz spize na motoru s Harlyem na Pariz Dakaru??
Tvrdnja da Integra nije praktična je jednostavno totalno promašena.  Ima sasvim dovoljno mjesta za kupnju namirnica, a većina ekipe ionako stavi kufer na takve
skutere. Nikad nisam kužio te fore o (ne)praktičnosti, što vi to kupujete na dnevnoj bazi, da na integri ne bi mogli prevesti, veš mašine možda?
(y) (y)

maxi putni GT skuter za odlazak u ducan  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Zapru said:
(y) (y)

maxi putni GT skuter za odlazak u ducan  :LOL: :LOL: :LOL:

malo je glupo dat 10k€ za skuter da bi pješke morao do trgovine, jer jbg, ispod sica stane 3 limuna i novčanik
 
gvo said:
Ti uspoređuješ prijevoz spize na motoru s Harlyem na Pariz Dakaru??
Tvrdnja da Integra nije praktična je jednostavno totalno promašena.  Ima sasvim dovoljno mjesta za kupnju namirnica, a većina ekipe ionako stavi kufer na takve
skutere. Nikad nisam kužio te fore o (ne)praktičnosti, što vi to kupujete na dnevnoj bazi, da na integri ne bi mogli prevesti, veš mašine možda?
pa recimo baksu jamnice,baksu jane,4 jogurta(casica),5 pasteta,cokolino,jogurt litra,20 deka posebne,keksi domacica,burek,kiflici........ :jesus: :jesus: :jesus:

A da meso,ribu i slicno ne spominjen :mrgreen: :jesus: :jesus:

I opet pizdarije o jednom kuferu.treba najmanje 3 kad nema mista ispod sica za kacigu. :wink:
recimo vozis zenu,curu ili ljubavnicu(zar je to cudno) i di ces sa njezinom kacigom.
Ili mozda mislis stavit Givi 55 na integru. :shock: :shock:
 
kewlnick said:
malo je glupo dat 10k€ za skuter da bi pješke morao do trgovine, jer jbg, ispod sica stane 3 limuna i novčanik
stavi kofer i ide kg limuna

to su mi ko testovi malih auta, minus kod minija je ima mali prtljaznik  :LOL: fakat, kad usporedis sa skodom superb, stvarno ima mali bunker  :LOL:

ili, minus kod nakeda je slaba zastita od vjetra i testira ga usporedno sa nekim gs-om  :LOL:
 
kewlnick said:
malo je glupo dat 10k€ za skuter da bi pješke morao do trgovine, jer jbg, ispod sica stane 3 limuna i novčanik

Ma da? Mora biti da sam ja ove dvije godine otkako imam horneta na nekom žešćem halucigenom tripu, jer mi se pričinilo da svu kupnju s njime obavljam, a to je nemoguće i nepraktično. Dovraga.
 
seki22 said:
I opet pizdarije o jednom kuferu.treba najmanje 3 kad nema mista ispod sica za kacigu. :wink:
recimo vozis zenu,curu ili ljubavnicu(zar je to cudno) i di ces sa njezinom kacigom.
Ili mozda mislis stavit Givi 55 na integru. :shock: :shock:

Ja kacige ostavljam na za to predviđenom mjestu - retrovizoru, kao i većina civiliziranih ljudi. :mrgreen:
 
seki22 said:
Ja ne govorin o voznosti integre,ubrzanju i  slicno.
Ja govorin o prakticnosti skutera a to integra nema.
Znaci moze ic 190 kmh,trosit 3,5 ltr na 100 km,ubrzavat 0-100 kmh za 4,5 sekunde.
Sve je to za qurac kad nemas di stavit kacigu ili ic u spizu sa njom.,
Dobra je samo sa cilin setom kufera(3 komada) ali onda je sira od spidermax-a a i limitirana na 100 kmh.
Da su uzeli SW 400T ili SW 600 i stavili integrin motor,mjenjac itd.. mogli bi govorit o najboljoj kupnji.
Ovako je to samo skuter za pokazivanje po gradu i do MA sa nimalo prakticnosti.

(y)
 
ovi šta prigovaraju za misto ionako svi do jednoga prvo što traže kad kupuju skuter "jel ima kufer"
i sad in je ovde problem što bi ga na integru trebali staviti :misli: pa ko je ovde lud :mrgreen:
a e, velikoga li mi mista ispod siceva ovog trojca, u taj njihov pretinac ravno stane litra mlika više.
 
cosmic said:
Jes' vidija kako je trom SRV!? Pusti kubici a 530 ga razbiva ka beba zvečku.


©

                    SRV            tmax530
0-100            6,65              6,84
50-90            2,95              4,08
90-130          4,52              5,96
l/100km        6,24              6,34
max. km/h      185              168

o kakvim bebama i kakvim zvečkama se ovde prica :misli:, SRV brzi u svemu,a manje trosi i jos i jeftiniji a ima i ABS..jedino jos alu ram i dva trokuta da nabace i ode vam i zadnji argument...cudi me sto ajatolah do sad nije komentariso kako je remen na 530 bolji od lanca na SRV...mozda i ubjede koga :LOL:
 
gastajbarter said:
                    SRV            tmax530
0-100            6,65              6,84
50-90            2,95              4,08
90-130          4,52              5,96
l/100km        6,24              6,34
max. km/h      185              168

o kakvim bebama i kakvim zvečkama se ovde prica :misli:, SRV brzi u svemu,a manje trosi i jos i jeftiniji a ima i ABS..jedino jos alu ram i dva trokuta da nabace i ode vam i zadnji argument...cudi me sto ajatolah do sad nije komentariso kako je remen na 530 bolji od lanca na SRV...mozda i ubjede koga :LOL:
a koliko je brzi? i uzmi u obzir da je skoro duplo jaci
 
malaga said:
a koliko je brzi? i uzmi u obzir da je skoro duplo jaci
a de ti sad uzmi u obzir da je recimo 12ka gotovo trostruko jaca od SRV...i sta sad..trebalo bi da ide 600km na sat :mrgreen: ili do 100 za sekundu :mrgreen:

u stvarnosti me prekjuce od Splita do Omisa pratio tip sa majestijem 400 a mogo me i pretec par puta al bio neki fin tip pa nije :LOL:
 
nema smisla raspravljati,skuter(srv) od 70+ konja ide do 100kmh skoro isto kao i skuter(T-King) od 40+ konja....

btw. de ti uzmi u obzir da r1000 ide bolje od tvoje kawe :jesus:
 
malaga said:
nema smisla raspravljati,skuter(srv) od 70+ konja ide do 100kmh skoro isto kao i skuter(T-King) od 40+ konja....

Ajde posjedni suvozačicu iza ( po mogučnosti kakvu malo jaču MILFaču) pa onda izmjeri ubrzanje. :mrgreen:
 
gvo said:
Ajde posjedni suvozačicu iza ( po mogučnosti kakvu malo jaču MILFaču) pa onda izmjeri ubrzanje. :mrgreen:
uz kakvu dobru milfacu,nebi mi palo na pamet da idem mjerit ubrzanje skutera :LOL:
 
:mrgreen:

ovaj post govori sve

Mario T said:
S obzirom da je SRV/GP 800 opet loše pozicioniran,mislim da je na kraju balade ta kubikaža i cili taj koncept ipak veliki promašaj unatoc dobroj volji redizajna Gilere u Apriliu..

Sent from 1000RR u brisucem letu
 
Kvaku u losim podacima SRV-a (losim samo uvjetno, u odnosu na deklariranu snagu) treba traziti u tvornickom setupu
variomata koji cesto bude slozen tako da bi motor prosao razne EU norme na srednjim okretajima (buka, smrad) i u
tome sto se radi o 76ks koji su izuzetno opasni neiskusnim vozacima, a velika je vjerojatnost da ce mnogi koji imaju
novaca sjesti na njega direktno sa bicikla.

Nisam ga vozio pa to ne mogu potvrditi, ali dam ruku u vatru da na gas otvoren do kraja SRV krece mekano i lagano
bez "skoka", da je kvacilo slozeno da hvata na niskim okretajima, i da se masina vjerojatno ne zavrti ni do maksimalnog
momenta u tom inicijalnom WOT startu.

Kako su svi ovi skuteri potpuno razlicito podeseni, nema smisla upoređivati konje direktno sa 0-100km/h, cak i kada se
kile uzmu u obzir.

Neki od njih su mozda vec slozeni "sportski" i vrte se dosta blizu maksimuma, pa nema puno mjesta za dizanje okretaja,
a neki se kotrljaju turisticki i stede gorivo i motor. Svi ti klasicni mehanicki variomati su zapravo veliki kompromis koji se
moze postelati u jednom ili u drugom smjeru - u oba cesto ne ide (Dr Pulley slideri iz mog iskustva rade cudo po tom
pitanju jer mogu u isto vrijeme i podici i spustiti okretaje).

Aftermarket variomat na svima (osim Integre iz ocitih razloga) koji bi masinu zavrtio i drzao na okretajima gdje svaki od
njih razvija maksimalnu snagu bi sigurno pokazao znatno vece razlike, i tu bi SRV sigurno bio debelo brzi od ostatka
ekipe.

Interesantno je kako jedan skuter od 200kg sa vozacem od 100kg sa 29ks moze ici 8 sekundi do 100, a kad se gledaju
ovi brojevi gore svi bi rekli da 29ks skuter ne bi trebao ici brze od 13-14 sekundi. Sve je u variomatu.

IMHO, prava revolucija se tu tek ceka, Integra je tu vec zašla u buducnost, a ostalim skuterima treba isto ili DCT ili
variomat u stilu Burgmana 650 i/ili Aprilia Mane.. i onda se te mane/kompromisi daleko smanjuju.

..sve do onda imate situaciju usporedbe 2 slicna motocikla, gdje vozac jednog salta u crvenom i vadi mu mast, a drugi salta
na 2/3 raspolozivih okretaja, iako isto drzi gas okrenut do kraja.. i onda se cudite kako ovaj jaci.. nije jaci.