Kvaku u losim podacima SRV-a (losim samo uvjetno, u odnosu na deklariranu snagu) treba traziti u tvornickom setupu
variomata koji cesto bude slozen tako da bi motor prosao razne EU norme na srednjim okretajima (buka, smrad) i u
tome sto se radi o 76ks koji su izuzetno opasni neiskusnim vozacima, a velika je vjerojatnost da ce mnogi koji imaju
novaca sjesti na njega direktno sa bicikla.
Nisam ga vozio pa to ne mogu potvrditi, ali dam ruku u vatru da na gas otvoren do kraja SRV krece mekano i lagano
bez "skoka", da je kvacilo slozeno da hvata na niskim okretajima, i da se masina vjerojatno ne zavrti ni do maksimalnog
momenta u tom inicijalnom WOT startu.
Kako su svi ovi skuteri potpuno razlicito podeseni, nema smisla upoređivati konje direktno sa 0-100km/h, cak i kada se
kile uzmu u obzir.
Neki od njih su mozda vec slozeni "sportski" i vrte se dosta blizu maksimuma, pa nema puno mjesta za dizanje okretaja,
a neki se kotrljaju turisticki i stede gorivo i motor. Svi ti klasicni mehanicki variomati su zapravo veliki kompromis koji se
moze postelati u jednom ili u drugom smjeru - u oba cesto ne ide (Dr Pulley slideri iz mog iskustva rade cudo po tom
pitanju jer mogu u isto vrijeme i podici i spustiti okretaje).
Aftermarket variomat na svima (osim Integre iz ocitih razloga) koji bi masinu zavrtio i drzao na okretajima gdje svaki od
njih razvija maksimalnu snagu bi sigurno pokazao znatno vece razlike, i tu bi SRV sigurno bio debelo brzi od ostatka
ekipe.
Interesantno je kako jedan skuter od 200kg sa vozacem od 100kg sa 29ks moze ici 8 sekundi do 100, a kad se gledaju
ovi brojevi gore svi bi rekli da 29ks skuter ne bi trebao ici brze od 13-14 sekundi. Sve je u variomatu.
IMHO, prava revolucija se tu tek ceka, Integra je tu vec zašla u buducnost, a ostalim skuterima treba isto ili DCT ili
variomat u stilu Burgmana 650 i/ili Aprilia Mane.. i onda se te mane/kompromisi daleko smanjuju.
..sve do onda imate situaciju usporedbe 2 slicna motocikla, gdje vozac jednog salta u crvenom i vadi mu mast, a drugi salta
na 2/3 raspolozivih okretaja, iako isto drzi gas okrenut do kraja.. i onda se cudite kako ovaj jaci.. nije jaci.