Versys vs V-strom 2005-2010

snake123

Well-known member
Moze usporedba ova dva modela u slicnim godistima...
dal je nesto jako bitno zasto gledati il izbjegavati koji model odnosno godiste?
il neto slicno u klasi i cijeni?

malo se istrazuje za zimske promjene :mrgreen:
 
Imam Stroma 650 iz 2012. (to je novija generacija od ovog iz 2010. što ti gledaš) i s njim sam u 2.5 godine napravio 50.000, a za slijedeći motor planiram Versys 650 iz 2015. (opet novija generacija od 2010);

- glavna mana na Stromu mi je prednji kraj; 19'' prednja guma je udobnija u vožnji ali je motor tromiji u upravljanju i kad kreneš življe mijenjat smjer osjeti se uvijanje vilica, ništa strašno ali trebaš biti fluidniji na volanu i više se potrudit za sporcku vožnju :mrgreen:

- Versys ima naprijed gumu 17'' i USD vilice tako da od njega očekujem bolju upravljivost (doduše nisam ga probao vozit tako da ovo moje očekivanje uzmi sa zrnom soli)


Po mom viđenju;

- Strom = touring
- Versys = touring sa sport-touring pretenzijama:mrgreen:
 
Taj prvi Versys 650 je bio moj prvi „pravi“ motor. Da je imao malo bolji ovjes za moje kile i da nisam ovakav svrbiguz pa bih stalno nesto mijenjao, taj Versys bi i sada bio kod mene. Iznimno zabavan i upravljiv motor kojeg po brzim kratkim krivinama tesko mogu pratiti puno jaci motori. Definitivno preporuka za Versysa.
Kasnije sam uzeo Versysa 1000 ocekujuci nesto slicno ali sa vise snage i razocarao se.
 
Last edited:
V-Strom je muški motor...,
 
Last edited:
znaci versys nije los motorcek?
jedino nisam uspio skuziti, dal je ta stara verzija sa il bez abs-a?
nekako vise naginjem njemu bez obzira na ''specificne'' farove 😅
 
imao sam istu dilemu prije par godina isto, probaj jedno, probaj drugo, misli privrći...i kako smo 90% vrimena u 2 na motoru zadnjih godina, Strom je nekako bolja opcija bija, malo je veći i robusniji od Versysa, ali nisam uzeja nijedno od toga nego mi naletila Transalp 700 :ROFLMAO:

postoje i starije verzije Versysa sa ABS
 
Moj Versys 650 je imao ABS, ali je bio 2011-to godiste. Mislim da su ovi redizajnirani iza 2010-te, osim sto su bili puno ljepsi, imali i ABS u seriji. Ovi prije su to imali kao opciju.
 
vidim da se u tu kategoriju gura i BMW F 650 GS - koja rijec o njeu u uporedbi sa gornja dva?
 
Moze usporedba ova dva modela u slicnim godistima...
dal je nesto jako bitno zasto gledati il izbjegavati koji model odnosno godiste?
il neto slicno u klasi i cijeni?

malo se istrazuje za zimske promjene :mrgreen:

kod versysa češ imati veći izbor cestovnih guma, zbog dimenzija prednje - ako te više veseli vožnja cestom

oba kvalitetni, japanski strojevi iz sredine '00ih, vrlo dobri u svemu, vjerovatno u ničemu najbolji, ali kao kompromis za sve namjene, od daily vožnji do putovanja taman
 
vidim da se u tu kategoriju gura i BMW F 650 GS - koja rijec o njeu u uporedbi sa gornja dva?

pa - nije neka usporedba, to je 1-cilindraš, ako me sječanje dobro drži rotax, kao u starom pegasu (noviji pegaso je 660 minarelli kao yamaha xt660 2004+)

nebi uspoređivao 1cyl sa R2, mada su možda na papiru performanse slične...

u "bivšoj firmi" smo tamo negdje do 2016 ili 2017., još imali par tih starih bmw-a u optjecaju, sječam se da je na svakom pumpa vode propustila u nekoj fazi, izuzev toga, vozili su, doduše završna obrada je djelovala dosta lošije nego na japancima iz toga doba, odnosno plastike su bile dosta izblijedile, ručke se ogulile itd., mada je isto veliko pitanje šta su sve ti motori prošli i koliko vozača u sve te godine... ipak, japanci sličnih godišta djelovali su mi da se bolje drže...
 
Idi odmah na 1000ccm, ja vozim stroma 650 sjeo jednom na Versys 1000 i gotovo to je to, hoću prodati strom 650 da idem na jače (versys 1000) ... ložim se na zvuk 4 cilindra plus jači je motor poteže opako ali i lako se vozi na niskim okretajima.
Prodaje ti Wragg svoga Versysa 1000...
 
  • Like
Reactions: thommy
meni nekak 650-750 cist dosta.. ne zuri mi se na somica